Edward Nortonquote:Op donderdag 6 oktober 2005 14:50 schreef Mikkie het volgende:
Hopla... vandaag Adaptation ontvangen, Fight Club ook, en gisteren al The Score en The Bourne Supremacy. Ik ben uiterst tevreden
Nu morgen nog ff langs de FRS om wat dvd's op te pikken
Ik heb Kingdom of Heaven niet gezien. Maar omdat Edward Norton erin speelt, ga ik hem uiteraard wel kopenquote:
Frida kliopt wel, maar in de andere twee films heeft ie toch redelijke rollen.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 16:17 schreef Dizer het volgende:
Wat ik dus nog mis zijn:
- Everybody says I Love You
- Frieda
- The People vs Larry Flint
Maar ik heb gehoord/gelezen dat ie zeer kleine rollen in deze films speelt. Plus is Everybody Says I Love You echt zo een chick flick movie..![]()
ach ja, die heb ik ook pas gezien toen een paar maanden geleden die Anniversary Edition uitkwamquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou het eigenlijk niet mogen zeggen, moet zelf ook nog The Shawshank Redemption zien.![]()
![]()
Als je zo benieuwd bent zou ik maar snel gaan kijken naar Laat hier je design beoordelenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hey BOW... ga eens als de sodieu naar Laat hier je design beoordelen
Ik benieuwd naar je reactie
Gelukkig wel met dvdsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:34 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee. Sorry. Ik ben niet zo'n kei met kinderen.
Heb je die dan???????quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:28 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hey Dizer, als je zo'n fan bent van Edward Norton hoor je dan geen betere uitgave te hebben van American History X?
Zo een hele luxe editie.. met een mooie kaft..quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
Jammer genoeg geen editie met meerdere disks. Maar wel een editie met breedbeeld, 5.1 en zonder vaste subs. Een meer disk editie zie ik overigens ook wel zitten
die heb ik ookquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
Jammer genoeg geen editie met meerdere disks. Maar wel een editie met breedbeeld, 5.1 en zonder vaste subs. Een meer disk editie zie ik overigens ook wel zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |