nou moet je niet zo kieskeurig zijn hequote:
Nee thuis bezorging.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb je gekozen om ze af te halen? Gewoon een keer binnen lopen... ik heb 't al vaker gehad. Iets besteld, kort daarna een mail met de boodschap dat ze er mee bezig waren... maar nooit een mailtje gehad dat 't in behandeling was. Loop je twee weken later eens binnen: "Oh kijk, die ligt er al meer dan een week!"
"}:|."
Gadver...quote:Op maandag 3 oktober 2005 18:46 schreef Shogo het volgende:
[..]
Kijk eens wat voor een mooie box we krijgen in nederland:
[afbeelding]
![]()
Vandaag het pakketje (gelukkig) van het postkantoor kunnen halen en voor de zekerheid nog eens de 3S-code op het pakketje gecheckt. En jawel, de 3S-code opgegeven door de postbode klopte wel, maar het pakketje is domweg niet gescand of iets dergelijks, dus nergens te achterhalen. Mijn vriendin heeft via haar werk connecties met de TPG en de pakketdienst, maar daar was het pakketje ook helemaal niet geregistreerd. Daarbij nog een salliant detail; het ging om een aangetekend verzonden pakketje.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:10 schreef Durbin het volgende:
Edit: ..en het blijkt dat de 3S-code verkeerd is overgenomen, waardoor track&trace ook geen informatie geeft.
Klootzakken.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:15 schreef Durbin het volgende:
Daarbij nog een salliant detail; het ging om een aangetekend verzonden pakketje.![]()
"You've made my shitlist" (© L7)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:45 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Klootzakken.
Ik denk dat ze gewoon een hekel aan je hebben, net als aan mij trouwens
Sommige fokkers bleven maar zeuren dat ik altijd een BoB avatar hebquote:
Oh jah, Sorry...quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:37 schreef Shogo het volgende:
[..]
Zeg een beetje respect voor dit creatieve kunstwerk.![]()
Edward Norton is wel een erg goede acteurquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Sommige fokkers bleven maar zeuren dat ik altijd een BoB avatar heb
Maar goed, deze is tijdelijk...en BoB komt terug
American History Xquote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:33 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Edward Norton is wel een erg goede acteur. Welke films heb je nu allemaal in je advatar staan? Ik herken alleen American history X
![]()
Ik mis eigenlijk vooral Primal Fear. Daarnaast Fight Club inderdaad en in mindere mate Rounders.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
American History X
Red Dragon
25th Hour
De drie beste films die hij heeft gemaakt
Gisteren pas, schaam je.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:02 schreef Dizer het volgende:
Ik heb gisteren Lost In Translation gezien. Damn wat een mega goede film
Quality Film Editie voor 7,99 bij VanLeest gekocht, een tijd terugquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:41 schreef Mikkie het volgende:
Lost in Translation, oh ja. Die ga ik maar eens voor een paar euro bij cd-wow bestellen denk ik
Ik weet hetquote:
Norton is wel een acteur waar ik met plezier naar kan kijken, maar bijzonder vond ik hem niet in Rounders, misschien mede door zijn beperkte rol in de film. Maar de film zelf is voor mij op en top vermaak.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:50 schreef Dizer het volgende:
Fight Club inderdaad een van...
Primal Fear was zijn eerste film. Zo een broekie nog
Rounders was een tegenvallertje. Uiteraard niks mis met zijn acteerprestaties, maar de film zef..
Ik vond de film zelf middelmatig. Edward Norton had echt een mooie rol in The Score. Daar speelde hij ook weer zo goedquote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:03 schreef Durbin het volgende:
[..]
Norton is wel een acteur waar ik met plezier naar kan kijken, maar bijzonder vond ik hem niet in Rounders, misschien mede door zijn beperkte rol in de film. Maar de film zelf is voor mij op en top vermaak.![]()
Mooie prijs zeg voor die Sin City!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb zojuist Sin City: Extended & Recut (Unrated) bij CD-Wow gepre-ordered, samen met Batman Begins 2-disc edition R2 en Star Wars III: Revenge of the Sith 2-disc..
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:37 schreef Hare het volgende:
net terug trouwens van uurtje of 30 non stop stage lopen![]()
Nouja, ik had de laatste trein naar huis gemist en ben dus maar blijven slapenquote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:07 schreef Dizer het volgende:
[..]Jij gaat voor de titel: stagiar van het jaar?
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:09 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, ik had de laatste trein naar huis gemist en ben dus maar blijven slapen
Klinkt stoerder dan het lijkt![]()
En als het dan ook nog eens ontzettend leuk is boeit het natuurlijk totaal niet
Een FreeID is de kortingskaart van de free record shop. Kost ¤10 en daarmee krijg je 10% korting op alles wat je, buiten de acties als 3 voor 15,- e.d, koopt. Deze geld ook voor het internet. Dan moet je bij de frs een account aanmaken en daarbij je FreeID nummer opgeven.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef Janteh het volgende:
Ik lees af en toe wat over FreeID kortingen ofzo bij de FRS... hoe werkt dit? en hoe zit het met kortingsbonnen die je kan invullen op de FRS site.. want ik ben van plan wat te bestellen bij FRS maar als ik korting kan krijgen is het mooi meegenomen natuurlijk
Hey BOW... ga eens als de sodieu naar Laat hier je design beoordelenquote:
eerst vragen of er iets voor ons tussen zitquote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:51 schreef Dizer het volgende:
Wat is het beste... dvd's te koop aanbieden op fok of op dvd.nl?
Die doet het niet meer. Zie dvd.nl.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Mooie prijs zeg voor die Sin City!
Jammer dat ze meteen afschrijven, maar goed, maar eens over nadenken met die 20% korting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |