meen je niet, is dat door gegaanquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:22 schreef TimoBasso het volgende:
Jason Culina .. naar P$V.. dat zit me toch niet lekker..
Een ajax shirt stond hem beter.. maar helaas![]()
Zelfde geldt voor jou, muil houwe.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Omdat cart_man een r'dammer is en die haten nou eenmaal sterker dan dat ze ergens positieve gevoelens hebben voor iets. Zit in het volkje he?
Shit zeg. Ik ben altijd voor Feyenoord, als ze in Europa 'voetballen'. Maar als Ajax in Europa voetbalt, dan hopen alle Feyenoord-'fans' dat Ajax onderuit gaat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:22 schreef HeatWave het volgende:
Omdat cart_man een r'dammer is en die haten nou eenmaal sterker dan dat ze ergens positieve gevoelens hebben voor iets. Zit in het volkje he?
Heeft er niks mee te maken. Niemand noemt mij een jood.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verkeerde been uit bed gestapt? Katertje? Iets met gisterenavond te maken?![]()
idd! dat zie je overal.. beetje jammerquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:25 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Shit zeg. Ik ben altijd voor Feyenoord, als ze in Europa 'voetballen'. Maar als Ajax in Europa voetbalt, dan hopen alle Feyenoord-'fans' dat Ajax onderuit gaat.
Ook niet eerlijk
jaquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
meen je niet, is dat door gegaan
Pussy, als je er niet tegen kan, blijf dan weg uit dit topic en ga lekker hand in hand lopen in jullie eigen topic, hier voor de volledigheid de link:quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:24 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor jou, muil houwe.
ga dan uit dit topicquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Niemand noemt mij een jood.
En maar weer eens iemand uit de ajax school halen..............quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:22 schreef TimoBasso het volgende:
Jason Culina .. naar P$V.. dat zit me toch niet lekker..
Een ajax shirt stond hem beter.. maar helaas![]()
Ik ben het gewend ja. En heb er mee leren leven. Feijenoord blijft de mooiste club die er is, no matter what.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:11 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Tsja, jij bent het gewend. Je hebt een maand en een dag mogen genieten, nu treedt het verval weer in.
Wij - ajacieden - zijn nog een beetje opgevoedtquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:26 schreef Houniet het volgende:
[..]
idd! dat zie je overal.. beetje jammer
Maar Ajax is de beste van Nederlandquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:28 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik ben het gewend ja. En heb er mee leren leven. Feijenoord blijft de mooiste club die er is, no matter what.
toen liep iedereen met een ajax-sjaal, hij zeker ook!quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:27 schreef Houniet het volgende:
[..]
ga dan uit dit topicjij hebt zeker nog een shirt van kluivert uit 95 onnie
Frank Stapleton misschien?quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:50 schreef eNaSnI het volgende:
Als hier niet de echte Ajax die-hards komen, dan weet ik ook niet meer waar ik deze vraag moet stellen.
Wie weet welke Schotse linksbuiten ooit voor Ajax speelde begin jaren '90?
joodquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:26 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Niemand noemt mij een jood.
Klopt, is wel dichtbijquote:
Nee, ik kom jou even opzoeken straks.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus je springt van de Erasmus af vanmiddag?
hij wacht vast totdat 'ie roze isquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:34 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dus je springt van de Erasmus af vanmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |