abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:37:27 #201
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_31052268
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:27 schreef aldostuta het volgende:

[..]

En maar weer eens iemand uit de ajax school halen..............
Het begint echt lachwekkend te worden daar in Eindhoven
Ach jullie hebben er gewoon een handje van spelers te dumpen die toch redelijk wat talent hebben en (een aantal jaren) na vertrek "opeens" opbloeien.

Eigen schuld dikke neus bult
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_31052269
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:36 schreef Houniet het volgende:
die roze brug ?
Erasmusbrug wordt roze

pi_31052274
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:34 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Nee, ik kom jou even opzoeken straks.
Gezellig, laat me even weten hoe laat je er bent dan kan ik nog wat lekkers voor je in huis halen!
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31052288
Trieste kinderen kap eens met cartman aan te vallen en op hem te reageren zeg.

Dat is topic vervuiling en Ajax onwaardig. Laat hem hier lekker rondhangen, kan mij dat nou schelen.
pi_31052315
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ach jullie hebben er gewoon een handje van spelers te dumpen die toch redelijk wat talent hebben en (een aantal jaren) na vertrek "opeens" opbloeien. [/b]

Omdat er nog grotere talenten achter staan

[quote]Eigen schuld dikke neus bult
Het verlies van Culina is geen probleem. Ik zou mij alleen als PSV supporter wat minderwaardig voelen, thats all....
pi_31052334
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:38 schreef devv05 het volgende:
Trieste kinderen kap eens met cartman aan te vallen en op hem te reageren zeg.

Dat is topic vervuiling en Ajax onwaardig. Laat hem hier lekker rondhangen, kan mij dat nou schelen.
Ach, dat is grappig. Beetje ontspanning op zijn tijd
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:40:26 #207
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31052336
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:37 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Gezellig, laat me even weten hoe laat je er bent dan kan ik nog wat lekkers voor je in huis halen!
Geef even je adres dan.
A.M.A.B
pi_31052356
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:40 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Ach, dat is grappig. Beetje ontspanning op zijn tijd
Zodra het een bijna hele pagina in het Ajax topic in beslag gaat nemen is het niet grappig meer maar irritant.
pi_31052362
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:40 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Geef even je adres dan.
Niet over internet he, straks komen er rare types langs....
pi_31052371
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:37 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ach jullie hebben er gewoon een handje van spelers te dumpen die toch redelijk wat talent hebben en (een aantal jaren) na vertrek "opeens" opbloeien.

Eigen schuld dikke neus bult
Van mij mag je hem hebben hoor
Houd van een lijntje.
pi_31052386
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Zodra het een bijna hele pagina in het Ajax topic in beslag gaat nemen is het niet grappig meer maar irritant.
Okok, ik beloff dat ik vandaag niet meer op Cartman zal reageren
pi_31052403
Laten we het maar weer over de Mooiste club van de wereld hebben

Sneijder en Maduro laten op Ajax.nl weten er alles aan te zullen doen om zondag weer mee te kunnen spelen tegen Sparta. Het tweetal verwacht dat dat ook gaat lukken na de training van donderdag.
Ajax Netwerk
Onzekerder is het meespelen van Trabelsi en Rosales. Voor hun lijkt het duel te vroeg te gaan komen.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_31052436
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:43 schreef superjoden het volgende:
Laten we het maar weer over de Mooiste club van de wereld hebben

Sneijder en Maduro laten op Ajax.nl weten er alles aan te zullen doen om zondag weer mee te kunnen spelen tegen Sparta. Het tweetal verwacht dat dat ook gaat lukken na de training van donderdag.
Ajax Netwerk
Onzekerder is het meespelen van Trabelsi en Rosales. Voor hun lijkt het duel te vroeg te gaan komen.
rechterkant weer lam dus
pi_31052452
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:44 schreef aldostuta het volgende:

[..]

rechterkant weer lam dus
en dat terwijl bijna alles over rechts gaat
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_31052469
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:45 schreef superjoden het volgende:

[..]

en dat terwijl bijna alles over rechts gaat
Is niet gek met de vrom van Babel
Hoop dat Boukhari op links komt te staan tegen zn oude cluppie.
pi_31052494
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:47 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Is niet gek met de vrom van Babel
Hoop dat Boukhari op links komt te staan tegen zn oude cluppie.
boukhari heeft wat goed te maken na dinsdag
pi_31052501
Dat zou hem wel eens naar een hoger plan kunnen tillen inderdaad
Houd van een lijntje.
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:49:54 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31052540
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:28 schreef Cart_man het volgende:

[..]

Ik ben het gewend ja. En heb er mee leren leven. Feijenoord blijft de mooiste club die er is, no matter what.
quote:
Feyenoord dankt Ajax

door Mark Schalekamp (supporter) - 5 augustus 2002

In Nederland zijn er maar twee echte voetbalclubs. Ajax en Feyenoord. PSV wordt nooit wat. Die club doet me denken aan Harry Mulisch. Zijn pogingen om in één adem te worden genoemd met Reve en Hermans zijn al even misplaatst, opzichtig en kansloos, als de pogingen van PSV van de Top II een Top III te maken. De rest is al helemaal niet serieus te nemen. Dat gebeurt gelukkig ook niet. Neem een club als SC Heerenveen: daar wordt slechts met vertedering over gesproken.

Ajax is een geweldige club. Ajax heeft alle Europa Cups gewonnen, ze vallen altijd aan, ze spelen technisch, spectaculair voetbal. Hun vedetten komen uit de eigen jeugd. Na een paar jaar Amsterdam vliegen ze uit over Europa en maken ze een buitenlandse topclub kampioen. Taxi-chauffeurs in Bombay of jochies op blote voeten in Afrika, iedereen kent hakjes, omhalen, scharen, mooie jongens, glitter & glamour, altijd schone witte kousen: Ajax. Ik zou willen dat ik in Amsterdam geboren was. Dan kon ik voor Ajax zijn.

Maar dat ben ik niet. Ik ben Rotterdammer, dus ik ben voor Feyenoord. Waar je wieg staat, is je club. Of niet soms? En dan heb ik nog geluk gehad. Ik had ook in Velsen, Veendam of Enschede geboren kunnen worden. Maar ik ben Feyenoorder. Op weg naar school fietste ik elke dag langs de Kuip. Lag niet helemaal op mijn route, maar dat maakte geen zak uit. Even het Stadion groeten. Mijn grootvader heeft het nog geschilderd (niet in zijn eentje, hoor). Mijn broertje is geboren in het Clara-ziekenhuis, honderd meter van de Kuip. Hij heeft zijn vriendin ten huwelijk kunnen vragen op de dag dat Feyenoord kampioen werd. In een gehuurd vliegtuigje boven de volle Coolsingel. Als hij mij ten huwelijk had gevraagd, zou ik ook 'Ja!' hebben gezegd. Feyenoord. Eens in de tien jaar worden we kampioen. Niks te klagen, zou je zeggen.

Wel dus. Hoe vaak niet heb ik mijn club 0-0 zien spelen tegen NEC, zien verliezen van Fortuna Sittard. Echt niet na een mooie pot. Nee, na een doodsaaie en bar slechte wedstrijd. Fantasieloos geploeter. Elk seizoen zijn de verwachtingen hoog gespannen, maar de mooie momenten zijn schaars. Vaak wordt er gespeeld op een druilerige en net te koude zondagmiddag. In Rotterdam is het sowieso altijd een paar graden kouder dan in de rest van het land. Heeft alles te maken met gevoelstemperatuur, denk ik. Het waait er ook altijd zo hard, komt door die hoge gebouwen. Nick Hornby beschreef in Fever Pitch zijn zelfkwellende liefde voor Arsenal. Feyenoorders begrijpen deze man. Eigenlijk zijn we allemaal gefrustreerd dat we niet in Amsterdam geboren zijn.

Feyenoord en Ajax. Een paar keer per seizoen spelen ze tegen elkaar. Dat is dan een Klassieker (Feyenoord - Ajax is gek genoeg meer klassieker dan Ajax - Feyenoord). Het verschil is schrijnend. Oudere supporters weten zich nog te herinneren dat vroeger de verhoudingen anders lagen, dat vroeger een technisch verfijnd Feyenoord de vloer aanveegde met een angstig en hard werkend Ajax. In 1834 misschien. Sindsdien zijn het louter vernederingen. Wij zijn blij met een Europa Cup en zij winnen er meteen daarna, ja meteen, vier. Wij hopen, bidden, al dertig jaar op de opvolger van Ove. Wij kregen Jup Kaczor, Johnnie Jacobsen, Mark Farrington, Lars Elstrup en Marian Damaschin. Zij hebben intussen Cruijff, Van Basten, Pettersson, Kluivert, Bosman en Kieft voorbij zien komen. Wij hebben Henk Vos, zij Grřnkjćr, wij Richard Budding, zij Jesper Olsen. Richard Witschge houdt een balletje hoog. We herinneren ons de sudden-death goal van Mike Obiku, maar meestal verliezen we gewoon. Zelfs in een (zeldzaam) jaar dat het in de competitie beter gaat dan met Ajax, winnen zij. Het werd 8-2, 6-0, 5-0, 0-5, 0-1.

Ajax is dus de aartsvijand. Dat is nogal logisch. Iedereen vindt Ajax fantastisch. Eigenlijk is het hele land voor Ajax. Omdat het zo mooi speelt. Vanwege Cruijff. Vanwege de successen. De eigen opleiding. Studio Sport is voor Ajax, de meeste kranten zijn voor Ajax. Alle vrouwen, vanwege Dani of Van der Meyde. Mensen die geen verstand van voetbal hebben, zijn voor Ajax. Buitenlanders zijn voor Ajax. Politici zijn veiligheidshalve voor Ajax.

Niemand vindt Feyenoord leuk. Die spelen immers werkvoetbal en hun supporters zijn zo vervelend. Feyenoord is altijd de 'Kampioen van de Armoede'. En eigenlijk is dit geweldig. Zal ik uitleggen. Er worden Feyenoord-T-shirts verkocht met daarop de tekst "Nobody likes us, but we don't care." Beledig ons maar, vind ons maar niks. Wij redden het wel. Geen gevoel zo sterk als de Feyenoord-liefde. En waaruit bestaat dan dat Feyenoord-gevoel? Nou, voor een groot deel uit het, met zijn allen, een hekel hebben aan Ajax. De Gemeenschappelijke Vijand. Niets versterkt de band en daarmee de liefde meer voor het hebben van een Gemeenschappelijke Vijand. Zeker als die vijand zo sterk en geliefd is als Ajax.

Ajax is als een verwend buurjongetje. Zo'n buurjongen die het altijd beter voor elkaar heeft dan jij. Krijg jij een fiets, krijgt hij een mooiere. Hij loopt harder, hij heeft meer knikkers, is populairder op school en gaat er ook altijd vandoor met de meisjes die jij leuk vindt. Daarom hebben wij een hekel aan Ajax. Om alles. Omdat ze altijd geluk hebben. Omdat de Stones en Tina Turner daar optreden en niet meer in de Kuip. Omdat zij naar de beurs gaan en wij een armoedige obligatielening er uit gooien. Omdat er zelfs Feyenoord-jeugdspelers zijn die liever voor Ajax spelen. Maar vooral: omdat ze zoveel beter en mooier voetballen dan Feyenoord. Het maakt de liefde voor onze club alleen maar sterker.

We moeten Ajax dankbaar zijn. En hopen dat ze nog eeuwen blijven bestaan en nog heel veel winnen.
Erg mooi verhaal, denk ook wel dat er enige waarheid inzit. Jammer dat het zo gedateerd is, wellicht kan Cart_man er een alinea aan toevoegen:

"We schrijven seizoen 2005/06, de verwachtingen zijn wederom niet hooggespannen. De opvolger van de teleurstellende Ruud Gullit heet Erwin Koeman, oud-PSV en het voorgaande seizoen onopvallend gepresteerd met RKC Waalwijk. De play-offs lijken een uitkomst voor Feyenoord, want om de titel zullen we toch niet meespelen. Toch verloopt de competitiestart zéér verrassend, we winnen de eerste zes wedstrijden, waaronder de uitwedstrijd bij Ajax. Feyenoord-supporters weten niet wat er gebeurd, we hebben al zolang geen eerste gestaan. Zou er dan heel misschien een vijftiende landstitel inzitten? De eerste sinds 1999? De vierde in de laatste dertig seizoenen? Maar op 30 september 2005 ontwaak in uit mijn droom, de avond ervoor werd Feyenoord in de eerste ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld door het nietige Rapid Boekarest. Het hoongelach uit Amsterdam zwelt aan en eigenlijk weet ik wel zeker dat er dit seizoen weer wordt feestgevierd op het Leidseplein en niet op de Coolsingel, het is jammer maar helaas!"
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:51:30 #219
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_31052577
Ik kom niet meer bij.
A.M.A.B
pi_31052642
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:51 schreef Cart_man het volgende:
Ik kom niet meer bij.
Kunnen we dat zwart op wit krijgen?
  vrijdag 30 september 2005 @ 10:55:54 #221
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_31052687
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 09:50 schreef eNaSnI het volgende:
Als hier niet de echte Ajax die-hards komen, dan weet ik ook niet meer waar ik deze vraag moet stellen.

Wie weet welke Schotse linksbuiten ooit voor Ajax speelde begin jaren '90?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_31052721
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:55 schreef eNaSnI het volgende:

[..]
ik weet het niet
pi_31052738
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:49 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

[..]

Erg mooi verhaal, denk ook wel dat er enige waarheid inzit. Jammer dat het zo gedateerd is, wellicht kan Cart_man er een alinea aan toevoegen:

"We schrijven seizoen 2005/06, de verwachtingen zijn wederom niet hooggespannen. De opvolger van de teleurstellende Ruud Gullit heet Erwin Koeman, oud-PSV en het voorgaande seizoen onopvallend gepresteerd met RKC Waalwijk. De play-offs lijken een uitkomst voor Feyenoord, want om de titel zullen we toch niet meespelen. Toch verloopt de competitiestart zéér verrassend, we winnen de eerste zes wedstrijden, waaronder de uitwedstrijd bij Ajax. Feyenoord-supporters weten niet wat er gebeurd, we hebben al zolang geen eerste gestaan. Zou er dan heel misschien een vijftiende landstitel inzitten? De eerste sinds 1999? De vierde in de laatste dertig seizoenen? Maar op 30 september 2005 ontwaak in uit mijn droom, de avond ervoor werd Feyenoord in de eerste ronde van de UEFA Cup uitgeschakeld door het nietige Rapid Boekarest. Het hoongelach uit Amsterdam zwelt aan en eigenlijk weet ik wel zeker dat er dit seizoen weer wordt feestgevierd op het Leidseplein en niet op de Coolsingel, het is jammer maar helaas!"

tien duimen de lucht in voor deze post
Houd van een lijntje.
pi_31054848
Laten we het aub alleen over Ons Aller Ajax houden. Ik ga echt geen moeite aan een club verspillen dat verliest van 11 roemeense berggeiten. Het is niks en zal niks worden.

Wij zijn Ajax, de beste. 1 Land, 1 Stad, 1 Club. En zo is het maar net
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_31058012
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 10:55 schreef eNaSnI het volgende:

[..]
Alastair Dick!

pi_31058299
Culina: 'Waarom PSV? PSV is de grootste club van Nederland', legde hij op de Herdgang uit aan VI.nl.

Hij is blijkbaar nog bitter over dat ie t bij ons niet haalde
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 30 september 2005 @ 13:56:49 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31058363
PSV de grootste club van Nederland? Die gast spoort echt niet .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31058483
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Tja, PSV moet nog altijd 2 andere clubs voor zich dulden in mijn optiek hoor
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:05:28 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31058591
Hij moet z'n Nederlands even op peil brengen. "Club" staat niet gelijk aan "bedrijfsvereniging".
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:06:30 #230
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31058622
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Vind ie et gek dat ie niet meer bij Ajax speelt
pi_31058633
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:05 schreef twi het volgende:
"bedrijfsvereniging".
Ome Frits heeft hem vast een DVD-recordertje toegestopt om dat te zeggen. Lief.
pi_31058640
Dan maar hier: Weet iemand welke schoenen Galasek heeft?

niet echt duidelijk maar die dus.
pi_31058642
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:05 schreef twi het volgende:
Hij moet z'n Nederlands even op peil brengen. "Club" staat niet gelijk aan "bedrijfsvereniging".
pi_31058705
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:07 schreef Jajong het volgende:
Weet iemand welke schoenen Galasek heeft?
Lotto.
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:11:25 #235
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31058751
PSV de grootste club van Nederland? Jason Culina is zijn gedwongen vertrek bij Ajax nog niet vergeten, want serieus kan je dit niet menen. Zelfs Feyenoord is groter dan PSV.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:15:38 #236
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31058872
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:07 schreef Tamagotchi het volgende:

[..]

Ome Frits heeft hem vast een DVD-recordertje toegestopt om dat te zeggen. Lief.
Hij heeft een vaste plaats op de tribune gekregen
pi_31059061
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:15 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Hij heeft een vaste plaats op de tribune gekregen
idd, scheelt hem een seizoenskaart kopen
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:34:08 #238
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31059418
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:11 schreef M0NTANA het volgende:
PSV de grootste club van Nederland? Jason Culina is zijn gedwongen vertrek bij Ajax nog niet vergeten, want serieus kan je dit niet menen. Zelfs Feyenoord is groter dan PSV.
Feyenoord heeft meer aanhangers dan PSV, maar is qua prijzen en behaalde punten absoluut de mindere aan PSV. Net zoals Ajax als je naar de afgelopen 25 jaar kijkt (post cruijff ajax periode 1), de amsterdammes hebben ook minder punten en kampioenschappen binnengehaald dan PSV.

Had Culina toch gelijk
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31059461
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:07 schreef Jajong het volgende:
Dan maar hier: Weet iemand welke schoenen Galasek heeft?

[afbeelding]

niet echt duidelijk maar die dus.
Hij had altijd Puma, maar nu?
That's all folks!
pi_31059505
Ik weet wel dat ze op de laatste Ajax-DVD bij het onderdeel "Rondleiding door de Arena met Heitinga" aandacht schenken aan die schoenen van Galasek.
pi_31059531
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
maar nu?
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:09 schreef Tamagotchi het volgende:
Lotto.
quote:
en zo hoopt Lotto met het contracteren van Tomás Galásek zijn aandeel in Nederland te verstevigen.

Galásek is door Lotto Internationaal gecontracteerd
http://www.vvcs.nl/index.php?mod=article&artID=163
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:43:19 #242
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31059682

Geblesseerden
quote:
Als een groep jonge eendjes laveert Ajax door het nog prille seizoen: talrijke en uiteenlopende blessures hebben de Amsterdamse spelersgroep de voorbije dagen drastisch uitgedund. Dat proces zette zich vrijdag voort, met het uitvallen van de Tsjechen Tomás Galásek en Zdenek Grygera tijdens de ochtendtraining.
quote:
Bij aanvang van de vrijdagse oefensessie waren Maarten Stekelenburg, Mauro Rosales, Wesley Sneijder, Hatem Trabelsi en Angelos Charisteas niet in staat om met de andere Ajacieden mee te trainen. Dan zijn er nog de langdurige uitgeschakelde Maxwell en Nicolae Mitea, Kenneth Vermeer is ook nog geblesseerd, terwijl Hedwiges Maduro pas net weer fit genoeg was om aan te sluiten bij de grote groep. Die begon de training met een conditioneel programma, onder leiding van hersteltrainer René Wormhoudt.
quote:
Angelos Charisteas werkte intussen een lichte training af op het kunstgras, onder de hoede van fysiotherapeut Frank van Deursen. Een grote pleister en een blauw oog waren de stille getuigen die herinnerden aan de botsing tussen Charisteas en Kolo Touré, dinsdag in de verloren Champions-Leaguewedstrijd van Ajax tegen Arsenal. De Griekse spits hield er een hoofdwond plus hersenschudding aan over. Hij verliet vrijdag na een uurtje het trainingsveld.
quote:
Wesley Sneijder, Hatem Trabelsi en Mauro Rosales werkten op dat moment nog aan hun herstel, waarbij ze doelman Maarten Stekelenburg onder vuur namen tijdens een aantal afwerkoefeningen.
Daarin sloeg het noodlot andermaal toe. Eerst moest Tomás Galásek het strijdtoneel verlaten, na een ongelukkige aanvaring op het middenveld. De Tsjech werd niet veel later gevolgd door zijn landgenoot Zdenek Grygera, die eveneens in botsing kwam met een speler uit de ploeg met de oranje hesjes.
Op naar sparta zondag, moet kunnen
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_31059747
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:43 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding]

Op naar sparta zondag, moet kunnen
Bouaouzan blijft wel een risico voor de ziekenboeg
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:46:11 #244
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_31059764
Die training is echt een sloperij voor spelers man....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_31059784
Fuckin' hell, gewoon om moedeloos van te worden.
  vrijdag 30 september 2005 @ 14:51:42 #246
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_31059955
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:34 schreef Spideyman het volgende:

[..]

Feyenoord heeft meer aanhangers dan PSV, maar is qua prijzen en behaalde punten absoluut de mindere aan PSV. Net zoals Ajax als je naar de afgelopen 25 jaar kijkt (post cruijff ajax periode 1), de amsterdammes hebben ook minder punten en kampioenschappen binnengehaald dan PSV.

Had Culina toch gelijk
Ja, maar als je naar de laatste 10 jaar, 3 maanden en 6 dagen kijkt, dan is Ajax weer de succesvolste. Want tot aan 17 jaar en 4 maanden, 2 dagen en 3 uur geleden hebben wij dan als enige een Europacup gewonnen. Bovendien is in dat geval als je de vijf dagen ervoor meerekent het doelgemiddelde in voordeel van Ajax, aangezien we dan wel meer doelpunten tegen hebben gehad, maar wel veel meer hebben gescoord. Gemiddeld gezien zijn het aantal punten vergeleken met het aantal wedstrijden gespeeld in de laatste zes jaar en veertien maanden ook beter! Bovendien, als je naar de laatste 5 weken kijkt dan is PSV zeker de mindere club vergeleken met Feyenoord!

vrijdag 30 september 2005 @ 14:51:47 #247
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_31059957
of ze lopen te kloten op de warming up
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  vrijdag 30 september 2005 @ 15:03:10 #248
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_31060294
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 14:51 schreef twi het volgende:

[..]

bladiebla

25 jaar is een mooi rond getal.

Of de periode na de 3x EC1 winst op rij vana Ajax, ook een mooi afgebakende periode.

Beide werden gedomineerd door PSV
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_31060350
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 15:03 schreef Spideyman het volgende:
25 jaar is een mooi rond getal.

Of de periode na de 3x EC1 winst op rij vana Ajax, ook een mooi afgebakende periode.

Beide werden gedomineerd door PSV
Pak gewoon de hele geschiedenis erbij en je weet het.
pi_31060357
Je moet gewoon de hele historie meenemen Spidey.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')