Nee, dat kan je niet. Want dan denkt iedereen van 'oh dan ga ik het ook doen, lachen!' en staan er straks elke dag twaalf lege tassen op vierentwintig verschillende stations plus Schipholquote:Op woensdag 28 september 2005 01:09 schreef ACT-F het volgende:terwijl je erom zou kunnen lachen en de tas net zo hard wegflikkeren.
dat doet ie altijd, daarom zit hij vanaf post 270 al een nieuw deel aan te makenquote:Op woensdag 28 september 2005 08:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Sunchaser probeert wel álle mogelijke aandacht die hij naar zichzelf toe kan trekken eruit te melken hè?
Als dat is wat er stond dan had sunchaser gelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 02:40 schreef sannydude het volgende:
[..]
vast iets over dat yildiz triest is of iets anders in de richting van een typisch anaalgefixeerde sunchaser reactie
Omdat hij een kansloze, aandachtsgeile Downer is., in mijn ogen slechts heur.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:56 schreef veldmuis het volgende:
Waarom kan SC van elk topic een kuttopic maken door het te openen?
Ofzo.
Groetjes,
veldmuis
Kut users,kut topics enzoquote:Op woensdag 28 september 2005 08:56 schreef veldmuis het volgende:
Waarom kan SC van elk topic een kuttopic maken door het te openen?
Ofzo.
Groetjes,
veldmuis
Het blijft een kuttopicquote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef pberends het volgende:
Je had alleen ACHTUNG ACHTUNG ipv Attentie als kopje moeten doen.
quote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef pberends het volgende:
Je had alleen ACHTUNG ACHTUNG ipv Attentie als kopje moeten doen.
Aardige omschrijving inderdaad.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omdat hij een kansloze, aandachtsgeile Downer is., in mijn ogen slechts heur.
Dat smeken of hij op de radio mocht gisteren, moment van plaatsvervangende schaamte.
En dan nu, school.
En dan ook nog eens langharig tuig.quote:Op woensdag 28 september 2005 06:10 schreef MikeyMo het volgende:
dus turk Yildiz is eigenlijk een rasechte kaaskop
Vergeet puisterige terrorpubernerd niet...quote:Op woensdag 28 september 2005 10:15 schreef Kebab het volgende:
[..]
En dan ook nog eens langharig tuig.
ik ken die gozer links van hem.quote:Op woensdag 28 september 2005 08:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ik ken die dude rechts![]()
![]()
Even gecheckt op de website, en het klopt nog ook![]()
Geinig.
Die krijg ze oren uitgewassen door zijn tantequote:
En vooral omdat hij gisteren zo mocht gaan. Dan neemt men de boel niet echt serieus hoor.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:27 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk nog steeds dat de straf wel meevalt als hij zich vandaag pas ff hoeft te melden bij de spoorwegpolitie
Ik doelde op het sunchaser verhaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |