Je praat jezelf tegen. "Bal was al weg en hij raakte hem".quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:41 schreef TerroRobbie het volgende:
geen penalty, bal was al weg en hij raakte hem maar heel licht.
9 vd 10 zal hem dan geven waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Je praat jezelf tegen. "Bal was al weg en hij raakte hem".
Penalty dus...![]()
Vond ik ook dom ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Cart_man het volgende:
Wil ik wel eens weten wie van de stadiongangers zijn fluitkunsten heeft vertoond, de sukkels.
De bal was al weg als in hij kon de bal nooit meer halen dus liet hij zich maar vallen toen hij licht getoucheerd werd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Je praat jezelf tegen. "Bal was al weg en hij raakte hem".
Penalty dus...![]()
Dat hij(Reyes) de bal niet meer kon halen doet er niet toe. Al trapt Reyes die bal richting cornervlag. Feit is dat Vonk te laat is en Reyes op de voeten duikt. Gewoon penalty. Ik denk dat 95% van de scheidsrechter hiervoor fluiten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De bal was al weg als in hij kon de bal nooit meer halen dus liet hij zich maar vallen toen hij licht getoucheerd werd.
Het wordt het grote gevecht tegen zwitserland iddquote:Op woensdag 28 september 2005 00:01 schreef ErikT het volgende:
Helaas viel 1 van de onterechte strafschoppen in de ArenA te bewonderen vanavond.
Zonde. Dat kut arsenal weer. Dan maar 3 punten uit Londen meenemen.
Praag verloren, wordt Thun dan de grote concurrent? 4 punten moeten nu, minstens.
Praag moeten we ook winnen. Arsenal moet de komende wedstrijden ook winnen, dan is die laatste wedstrijd niet meer van belang.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het wordt het grote gevecht tegen zwitserland idd![]()
Praag volstaat hopelijk weer met één puntje... dan maar kijken hoe het in Highbury verloopt![]()
Praag zouden we normaliter kunnen winnen, maar ik zie het vertrouwen daarin slinken met de minuut...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Praag moeten we ook winnen. Arsenal moet de komende wedstrijden ook winnen, dan is die laatste wedstrijd niet meer van belang.
Manudinges was idd best ok..quote:Op woensdag 28 september 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Voldoendes gescoord bij mij vanavond:
Grygera
Vermaelen (op zijn 2 foute balaannames na)
Lindenberg
Galasek
Manudinges
Rest onder het niveau wat ze kunnen halen.
ze stonden niet bij mij in de buurt in ieder geval, maar het was kennelijk goed te horen op TV?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Cart_man het volgende:
Wil ik wel eens weten wie van de stadiongangers zijn fluitkunsten heeft vertoond, de sukkels.
Vermaelen viel mij erg op, die kwam naarmate de wedstrijd vorderde lekker in de wedstrijd.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Grygera
Lindenberg
Galasek
Manudinges
De Jong vond het allemaal best goed wat ze dedenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vermaelen viel mij erg op, die kwam naarmate de wedstrijd vorderde lekker in de wedstrijd.
Maar ja, wat helpt het als je team zo'n niveau speelt. Kansloze nederlaag dit.
Hij had toch niet die die knal voor z'n kop gekregen?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
De Jong vond het allemaal best goed wat ze deden
Vind je het gek als je al na 2 minuten voor staat?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:20 schreef F1Bas het volgende:
Wat speelde we slecht
Verdiende nederlaag, al speelde Arsenal erg laf.
Nee hoor geef ze groot gelijk, ik denk ik meld het evenquote:Op woensdag 28 september 2005 00:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vind je het gek als je al na 2 minuten voor staat?
De Jong speelde ook niet slecht, verdient zeker een voldoende. Wat vond je zo goed aan Lindenbergh eigenlijk? Hij speelde een slechte, slordige wedstrijd.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Grygera
Lindenberg
Galasek
Manudinges
Ja, viel mij ook erg tegen. Een zelfde hoeveelheid Feyenoorders maakt vijf keer zoveel herrie.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, ik had wel wat meer sfeer verwacht van die Arsenal-fans. Niet alleen na de 0-2. Wat een dooie boel daar zeg
Met het laatste ben ik het 110% eens, kutclubquote:Op woensdag 28 september 2005 00:33 schreef StarGazer het volgende:
Wat een drama elftal zeg dit Ajax. Slecht positiespel, geen gogme, geen pressie, helemaal niks. Alleen maar angstig naar achter voetballen. Dit elftal heeft geen ene reet te zoeken in de CL. Wanneer gebeurd er nou GVD eens een keer wat. Zijn ze nou echt zo fukin blind daar bij Ajax dat ze gewoon niet inzien dat er met dit elftal geen eer te behalen valt. We komen KWALITEIT te kort. Precies het Ajax van 2000-2001.
Over Arsenal wil ik het niet hebben, maar vanavond is eens ten meer bevestigt waarom ik zo'n grafhekel aan die club heb
Nigel de Jong, Pienaar en Babel doen dat idd zovaak dat je je eraan gaat ergeren.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oja, ergernis nummer 1: DIE BAL MOET NAAR VOREN.
Ik stel voor om boetes te geven aan de spelers die een bal meer dan 5meter naar achteren spelen. Wat een tyfusgedoe zeg. Snelheid in het spel, de zijkanten opzoeken, zo moeilijk is het toch niet.
quote:
Frustiquote:Op woensdag 28 september 2005 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Geweldige ploeg toch dat clubje van je?
Vooral omdat ze zo lekker positief speelden en zo constant aanvallend bezig waren?
Briljante akties van al die sterspelers gezien.
De eerste die zegt dat wij ooit de CL zullen winnen onder Wenger is een grote sukkel alhoewel met de speelstijlquote:Nee, het kan geen twijfel hebben, Arsenal wint de CL.![]()
Op zijn Italiaans dus willen winnen? Tijdrekken en counteren?quote:Op woensdag 28 september 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
De eerste die zegt dat wij ooit de CL zullen winnen onder Wenger is een grote sukkel alhoewel met de speelstijlvan vandaag een eerste stap is gezet
Prima,als we daar verder mee kunnen komen dan voorheen heb ik daar absoluut geen problemen mee.quote:Op woensdag 28 september 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Op zijn Italiaans dus willen winnen? Tijdrekken en counteren?
Ik vond Lindenberg echt niet goed spelen, soms nam hij ZO veel risico met passes. Terugkoppen terwijl Grygera een tegenstander bij zich had, bijna dodelijke pass in de eerste helft, etc. etc. Maar van hem ging dan nog wel enige dreiging uit naar voren, iets wat van de rest niet gezegd kan worden.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Grygera
Lindenberg
Galasek
Manudinges
Wat is daar verkeerd aan zolang het resultaat er naar isquote:Op woensdag 28 september 2005 01:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Op zijn Italiaans dus willen winnen? Tijdrekken en counteren?
quote:De Amsterdammers wonnen slechts een van de laatste elf duels in de Champions League
Klopt...quote:Op woensdag 28 september 2005 07:34 schreef Cart_man het volgende:
Wat is daar verkeerd aan zolang het resultaat er naar is
wijze woorde. AFC is al te vaak onderuit gegaan in de CL door een te oppurtunistische (schrijf je dat zoquote:Op woensdag 28 september 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
Heb het al zo vaak gezegd,het maakt niet uit hoe je wint,ALS je maar wint,iets wat ajax vandaag niet deed
quote:Op woensdag 28 september 2005 07:34 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En ja, Feijenoord speelt al jaren niet meer in de C(?)L. Is niet relevant.
Nu gaat AFC in de CL onderuit door slecht spel in plaats van door opportunisme. Wat een vooruitgang ...quote:Op woensdag 28 september 2005 08:39 schreef Gunner het volgende:
wijze woorde. AFC is al te vaak onderuit gegaan in de CL door een te oppurtunistische (schrijf je dat zo) speelwijze.
Wat jij nu verstandig vind, vond je eerder laf ...quote:Op woensdag 28 september 2005 08:39 schreef Gunner het volgende:
WAt ajax fans laf vinden , vind ik verstandig
Als dat zo is ben ik blijkbar realistischer geworden. En het valt me nu weer op dat je me telkens terug wil pakken op uitspraken in het verleden. Dat vind ik jammerquote:Op woensdag 28 september 2005 09:13 schreef Doc het volgende:
Wat jij nu verstandig vind, vond je eerder laf ...
quote:Op woensdag 28 september 2005 09:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Als dat zo is ben ik blijkbar realistischer geworden. En het valt me nu weer op dat je me telkens terug wil pakken op uitspraken in het verleden. Dat vind ik jammer
Er zijn wel meer mensen die negatief over LFC spreken, dus als dat allemaal bij zou moeten houdenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:58 schreef Gunner het volgende:
Begrijp me niet verkeerd; ik voel nog altijd in je posts dat je de pik op me hebt omdat ik in het verleden wat negatief over LFC sprak. (misschien sla ik de plank volledig mis, maar dan wordt ik graag gecorrigeerd door je)
Je geeft altijd de meest fantastische imitatie van een obstinaat pubertjequote:Op woensdag 28 september 2005 10:00 schreef Cart_man het volgende:
LFC is dan ook een kutclub...
Doe mijn best.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:33 schreef Doc het volgende:
[..]
Je geeft altijd de meest fantastische imitatie van een obstinaat pubertje
Leuk hoe Feyenoord-'supporters' altijd meer anti-Ajax zijn dan pro-Feyenoord....... wanneer was het laatste CL-avontuur van Feyenoord ook al weer?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:51 schreef Kaap het volgende:
Gezellige woensdagochtend trouwens, ik zie veel sjago gezichten op me werk als ik met een collega over de voetbal begin. Hoe zou dat toch komen.
* Kaap wacht op de eerste reactie ala: goed voor nederlands voetbal blaat
Dan is die nederlandse club die CL speelt er gekomen op eigen kracht ipv mee te liften op de successen van anderen...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:En ja, ach, dat jij niet verder kan kijken dan "goed voor Ajax dat ze op hun bek zijn gegaan" is jouw probleem, maar over 5 jaar speelt alleen de kampioen van Nederland nog in de CL, na voorrondes.
Tuurlijk knul, donderdag staan alle neuzen van 410 te juichen als Feyenoord wint.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:Leuk hoe Feyenoord-'supporters' altijd meer anti-Ajax zijn dan pro-Feyenoord....... wanneer was het laatste CL-avontuur van Feyenoord ook al weer?
Is dat belangrijk dan? Feijenoord is geen kampioen geworden en heeft dus niet het recht om in de C(?)L te spelen. Heeft ajax nu ook niet, hebben al die andere ploegen uit andere landen ook niet. De C(?)L moet voor de landskampioen van elk land zijn, niet voor de eerste 4 van een land.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Leuk hoe Feyenoord-'supporters' altijd meer anti-Ajax zijn dan pro-Feyenoord....... wanneer was het laatste CL-avontuur van Feyenoord ook al weer?
Fantastisch, minder inkomsten voor Nederlandse clubs, minder investeringen in de jeugdopleiding, slechter wordend Nederlands elftal. Ja ik kijk uit naar de dag dat dat gebeurdquote:Op woensdag 28 september 2005 11:38 schreef Kaap het volgende:
[..]
Dan is die nederlandse club die CL speelt er gekomen op eigen kracht ipv mee te liften op de successen van anderen...
idd, punten voor het Nederlands voetbalquote:[..]
Tuurlijk knul, donderdag staan alle neuzen van 410 te juichen als Feyenoord wint.
Gewoon wat buitenlanders naturaliseren...quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Fantastisch, minder inkomsten voor Nederlandse clubs, minder investeringen in de jeugdopleiding, slechter wordend Nederlands elftal. Ja ik kijk uit naar de dag dat dat gebeurd
Fuck dat NL-se voetbal.quote:idd, punten voor het Nederlands voetbal
Komt er wel op neer wanneer ik een ploeg zou willen zien winnen om daarmee punten te vergaren voor een of andere flutranglijst.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:53 schreef Suijk het volgende:
Alsof juichen voor een Nederlandse ploeg wel helpt bij het veroveren van die punten. Ik juich ook niet voor feyenoord.
Heb 2 euro op de russen staan.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:56 schreef TeazNutz het volgende:
Logisch deze uitslag. AJax mag blij zijn dat de drie top aanvallers van Arsenal niet speelden.
Ik denk dat ze dan met een 5-1 naar bed waren gestuurd.
Hopen dat AZ in de Uefa morgen die fuckin russen ff terecht stelt.
En dat Real lekker wint vanavond!
Succes heren!
Kortzichtig, flikker toch op.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:56 schreef SocialDisorder het volgende:
er zit een verschil tussen juichen voor een ploeg, of juichen voor het feit dat Nederland op Europees niveau weer wat punten pakt, wat uiteindelijk voor alle ploegen in de NL competities ten goede komt. Als je zo kortzichtig bent dat je alleen blij kunt zijn als je cluppie wint, heb ik diep meelij met je.
Kan me voorstellen met die quote van bookmaker (bijv)quote:Op woensdag 28 september 2005 11:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Heb 2 euro op de russen staan.
dat zou het mooist zijn, kan dat vraagteken ook gelijk wegquote:Op woensdag 28 september 2005 12:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
FIFA doet er goed aan om alleen de top 3 van elk land uit te zenden. Nummers 1 naar de C(?)L en de nummers 2 en 3 naar de UEFA Cup....
Flikker op met je gejuich voor F'noord. Ik moet ook F'noorders die juichen om Ajax.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
idd, punten voor het Nederlands voetbal
Gisteren juichte ik wel om het spel van ajax, telt dat ook?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Flikker op met je gejuich voor F'noord. Ik moet ook F'noorders die juichen om Ajax.
Niet mee eens. Als je ziet dat nummers 3 en 4 (of 5) van Spanje, Italië en Engeland in de meeste gevallen de nummers 1 van de meeste andere competities wegspelen dan zie ik echt liever een comeptitie met die teams dan met de kampioen van Wales, Letland of Bulgarije. Overigens doen al die kampioenen wel mee in de competitie voor de CL. Als ze goed genoeg zouden zijn zouden ze wel CL spelen. De CL is nu een compatitie tussen de beste teams van Europa en dat was de oude opzet niet. Ik vind de CL daarom leuker.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Is dat belangrijk dan? Feijenoord is geen kampioen geworden en heeft dus niet het recht om in de C(?)L te spelen. Heeft ajax nu ook niet, hebben al die andere ploegen uit andere landen ook niet. De C(?)L moet voor de landskampioen van elk land zijn, niet voor de eerste 4 van een land.
voor eensupporter van Feyenoord lijkt je avatar verdacht veel op een AZ-spelerquote:Op woensdag 28 september 2005 12:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Kortzichtig, flikker toch op.
Ik ben supporter van Feijenoord. Geef geen fuck om die ranglijst en de punten die er gehaald moeten worden om meer ploegen te mogen 'uitzenden' naar het Europese podium. FIFA doet er goed aan om alleen de top 3 van elk land uit te zenden. Nummers 1 naar de C(?)L en de nummers 2 en 3 naar de UEFA Cup....
Ja, en als Sneijder en Maduro hadden gespeeld had AFC geluk gehad met een gelijk spelquote:Op woensdag 28 september 2005 11:56 schreef TeazNutz het volgende:
Logisch deze uitslag. AJax mag blij zijn dat de drie top aanvallers van Arsenal niet speelden.
Ik denk dat ze dan met een 5-1 naar bed waren gestuurd.
Dankjewel Doc!quote:Op woensdag 28 september 2005 12:14 schreef Doc het volgende:
voor een verdere discussie zie: Opzet europees voetbal
sinds 95 is er anders geen enkele Nederlandse club dichter bij een CL-winst gekomen dan Ajax. Ik kan me best voorstellen dat dat steektquote:Op woensdag 28 september 2005 12:18 schreef PyTh het volgende:
Buiten het behalen van de kwartfinale CL een aantal jaren terug is ajax op Europees gebied de laatste jaren een drama.
Ze hebben in vergelijking tot PSV en feyenoord Europees het minst gepresteerd van de traditionele top 3 en ik kan me best voorstellen dat dat steekt
kwartfinale? 1996 CL-finale: Ajax - Juventus. Juventus wint (alhoewel jaren later wordt geconstateerd dat er in die periode wellicht doping in het spel was).quote:Op woensdag 28 september 2005 12:21 schreef -Vaduz- het volgende:
PSV was vorig jaar dichtbij hoor.
Nu na dit seizoen het ene UEFA jaartje van F''noord is verdwenen heeft Ajax alweer glansrijk F'noord gepasseerd in de UEFA punten ranking hoor ...quote:Op woensdag 28 september 2005 12:18 schreef PyTh het volgende:
Buiten het behalen van de kwartfinale CL een aantal jaren terug is ajax op Europees gebied de laatste jaren een drama.
Ze hebben in vergelijking tot PSV en feyenoord Europees het minst gepresteerd van de traditionele top 3 en ik kan me best voorstellen dat dat steekt
1996 was een finale.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Halve finale, 1996 was bij Ajax gevolg van de selectie die nog aardig intact was. Is ook al weer 9 jaar geleden.
zo blijkt maar weer, vrouwen hebben geen verstand van voetbalquote:Op woensdag 28 september 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Mijn vrouw heeft vanaf haar ziekenhuisbed genoten van deze wedstrijd
Nou, als dat haar goed doet, dan kan ik nog een beetje vrede hebben met de uitslag.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:32 schreef DIGGER het volgende:
Mijn vrouw heeft vanaf haar ziekenhuisbed genoten van deze wedstrijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |