Je praat jezelf tegen. "Bal was al weg en hij raakte hem".quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:41 schreef TerroRobbie het volgende:
geen penalty, bal was al weg en hij raakte hem maar heel licht.
9 vd 10 zal hem dan geven waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Je praat jezelf tegen. "Bal was al weg en hij raakte hem".
Penalty dus...![]()
Vond ik ook dom ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Cart_man het volgende:
Wil ik wel eens weten wie van de stadiongangers zijn fluitkunsten heeft vertoond, de sukkels.
De bal was al weg als in hij kon de bal nooit meer halen dus liet hij zich maar vallen toen hij licht getoucheerd werd.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
Je praat jezelf tegen. "Bal was al weg en hij raakte hem".
Penalty dus...![]()
Dat hij(Reyes) de bal niet meer kon halen doet er niet toe. Al trapt Reyes die bal richting cornervlag. Feit is dat Vonk te laat is en Reyes op de voeten duikt. Gewoon penalty. Ik denk dat 95% van de scheidsrechter hiervoor fluiten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:47 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
De bal was al weg als in hij kon de bal nooit meer halen dus liet hij zich maar vallen toen hij licht getoucheerd werd.
Het wordt het grote gevecht tegen zwitserland iddquote:Op woensdag 28 september 2005 00:01 schreef ErikT het volgende:
Helaas viel 1 van de onterechte strafschoppen in de ArenA te bewonderen vanavond.
Zonde. Dat kut arsenal weer. Dan maar 3 punten uit Londen meenemen.
Praag verloren, wordt Thun dan de grote concurrent? 4 punten moeten nu, minstens.
Praag moeten we ook winnen. Arsenal moet de komende wedstrijden ook winnen, dan is die laatste wedstrijd niet meer van belang.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:04 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Het wordt het grote gevecht tegen zwitserland idd![]()
Praag volstaat hopelijk weer met één puntje... dan maar kijken hoe het in Highbury verloopt![]()
Praag zouden we normaliter kunnen winnen, maar ik zie het vertrouwen daarin slinken met de minuut...quote:Op woensdag 28 september 2005 00:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Praag moeten we ook winnen. Arsenal moet de komende wedstrijden ook winnen, dan is die laatste wedstrijd niet meer van belang.
Manudinges was idd best ok..quote:Op woensdag 28 september 2005 00:11 schreef golfer het volgende:
Voldoendes gescoord bij mij vanavond:
Grygera
Vermaelen (op zijn 2 foute balaannames na)
Lindenberg
Galasek
Manudinges
Rest onder het niveau wat ze kunnen halen.
ze stonden niet bij mij in de buurt in ieder geval, maar het was kennelijk goed te horen op TV?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:38 schreef Cart_man het volgende:
Wil ik wel eens weten wie van de stadiongangers zijn fluitkunsten heeft vertoond, de sukkels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |