Hoeveel Nederlanders zullen haar kennen?!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
Ik vind dat Rachel iets teveel eer krijgt door haar als BN'er te betitelen...
Rachel is vervelend. Maar Irene is nog veel vervelenderquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoeveel Nederlanders zullen haar kennen?!
Juist, dat bedoel ik.. BN'er betekent niet dsat je veel kan, vaak zelfs niet.
Rachel kan idd vrij weinig, maar aan naamsbekendheid heeft ze niet te klagen..
Irene weet dat ze dom is, Rachel is nog dommer dan Irene maar probeert toch nog interessant over te komen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Rachel is vervelend. Maar Irene is nog veel vervelender![]()
Maar Irene weet niet dat ze vervelend isquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Irene weet dat ze dom is, Rachel is nog dommer dan Irene maar probeert toch nog interessant over te komen.
Zelfs die moedervlek op d'r gezicht irriteert me.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Maar Irene weet niet dat ze vervelend is![]()
OMG meen je dat??!?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:02 schreef apestaartje het volgende:
Irene heeft gymnasium gedaan. En afgerond.
Vaag.
Vast een keer goed op haar achterhoofd gevallenquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef apestaartje het volgende:
Ja, ze zei het in een interview in een circa tien jaar oud blad dat ik nog op zolder heb liggen.
Toendertijd kwam ze ook helemaal niet achterlijk over.![]()
Gaby had niet alleen Kelly tegenover zich, maar is ook nog redelijk onbekend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:05 schreef DrMarten het volgende:
Mijn angst is werkelijkheid geworden, na Victoria liggen nu ook Gaby en Beertje eruit![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 01:14 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Waar is Tooske?
Viel mij ook al op, en dan met name de zogenaamde diva's.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:10 schreef --Globe-- het volgende:
De vrouwen zijn trouwens wel opvallend in de meerderheid![]()
Wilma heeft daarentegen het syndroom van Down, als je naar die foto kijkt.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Reminder!
Kelly is gewoon grappig, leuk en tof. Wilma daarentegen..
Ja, ik heb dit keer ook voor Wilma gekozen.quote:Op woensdag 28 september 2005 09:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Reminder!
Kelly is gewoon grappig, leuk en tof. Wilma daarentegen..
Uhuh, die lag er al erg snel uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:45 schreef Tarak het volgende:
Ineens bedenk ik dat ik iemand mis die zeker in dit rijtje thuishoort. Hoe bestaat het dat Albert Verlinde ronde twee niet gehaald heeft.
Dit is het ultieme bewijs dat vrouwen gewoon irritanter zijn dan mannen.quote:Op woensdag 28 september 2005 00:10 schreef --Globe-- het volgende:
De vrouwen zijn trouwens wel opvallend in de meerderheid![]()
Haar optreden zondag bij Linda & Beau gaf de doorslagquote:Op woensdag 28 september 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
WTF, waarom stemt iedereen op Patty Brard?
Snap ik ook niet, Patty is cool.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:47 schreef Svensational het volgende:
WTF, waarom stemt iedereen op Patty Brard?
Nou, vooral dat Jack zo'n knurft isquote:Op woensdag 28 september 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, Patty is cool..
Zware loting maar hier ga ik ook voor.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:50 schreef LennyKravitz het volgende:
Conny Breukhoven - Emile Ratelband
Jorinde Moll - Willibrord Frequin
Irene van der Laar - Rachel Hazes
Marijke Helwegen - Ron Brandsteder
Sylvie Meis - Jomanda
Viola Holt - Hans Kraaij Jr.
Wilma Nanninga - Kelly
Jack Spijkerman - Patty Brard
Geldt dat ook als ze vroeger een man waren?quote:Op woensdag 28 september 2005 17:46 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dit is het ultieme bewijs dat vrouwen gewoon irritanter zijn dan mannen.![]()
![]()
Ik snap het ook niet zo eigenlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:58 schreef Netflier het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Jorinde Moll? Ze presenteert tenminste stoere programma's zoals De Grote Beurt. Wie kan dat beter dan zij?
Nee, maar dat ik op haar stem betekent niet dat ik een hekel aan haar heb. Ik vind haar gewoon niet zo tof.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:50 schreef BVO het volgende:
Mwah, misschien wel ja. Echt geweldig vind ik d'r ook niet, maar een hekel aan haar als persoon... nee dat heb ik niet zo.
Het is iets ondefiniëerbaars waarvan ik kippevel krijg.quote:Op donderdag 29 september 2005 21:58 schreef Netflier het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Jorinde Moll? Ze presenteert tenminste stoere programma's zoals De Grote Beurt. Wie kan dat beter dan zij?
Oh, dat is er zo een.quote:Op vrijdag 30 september 2005 01:03 schreef Netflier het volgende:
(Die laatste had bij het overbuurmeisje van mijn tante in de klas gezeten. Dat overbuurmeisje kwam Angela een paar nadat ze bekend werd van GTST tegen op straat in Aalsmeer, maar ze voelde zich te goed om maar enig oogcontact te maken.)
Ze had niet bepaald behoefte om vriendinnen met Angela te worden. (Meer zei ze er niet over.) Maar toen ze Angela tegenkwam op straat vond ze het wel gepast om haar te begroeten. Angela daarentegen deed net of ze niemand zag.quote:Op vrijdag 30 september 2005 07:16 schreef Svensational het volgende:
Oh, dat is er zo een.Nooit geen contact met Angela gehad zeker, maar toen ze beroemd werd waren ze ineens beste vriendinnen.
.
Dat lijkt me toch vrij logisch eigenlijk.quote:
Jawel hoor, nog tot dinsdag zo ongeveer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:31 schreef QTPi het volgende:
Kan er nog gestemd worden?
Grappig trouwens:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 01:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ach, je hebt wel eens van die dagen he..
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:59 schreef apestaartje het volgende:
-Knip-
Allemaal links. Puur toeval...
Dan nog wordt het moeilijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
Ik stem 10 keer op Jack Spijkerman.
Ik heb nog tot dinsdag.quote:
Is dit een stem voor Viola of wat?quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:22 schreef WorkingClassHero_9 het volgende:
Viola Holt -
quote:* LOTING ACHTSTE FINALE
Conny Breukhoven
Willibrord Frequin
Rachel Hazes
Ron Brandsteder
Sylvie Meis
Hans Kraaij Jr.
Kelly
Patty Brard
Forum Opties | |
---|---|