het Prins Bernhard Syndroom.... verschil is 599 euroquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:17 schreef JosvG het volgende:
[..]
Je gaat toch niet betalen voor zijn domme acties? ik kan er smakelijk om lachen, maar hij is hier met zijn volle verstand aan begonnen, dus hij draait zelf maar mooi voor de rest op...
duidelijk maken dat we ons niet allemaal als schapen laten behandelen door die neocons in den haag?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Inderdaad.
En welk ENIGE gevolg KON en KAN zijn actie hebben?
Verdere ontmanteling van het recht op privacy, dus
Nee .
Gaat maar heen, gij schaap .
Pardon, sinds wanneer is een tas een nepbomquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Een sporttas geplaatst .............
Dus Yildiz plaatst een nepbom
mijn verstand zegt : al deze regeltjes zijn FUCKING pointless... je kunt 1 persoon met die een bom kan maken niet stoppen .. KLAAR .. iedereen weet dat, dus waar zijn die regels dan voor ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die Yildiz een "held" noemt, moet eens te rade gaan bij zijn eigen fuckin verstand.
Wat heeft hij precies gedaan wat zo heldhaftig is dan?
Een sporttas geplaatst met als onderliggende gedachte "protest" tegen anti-terrorisme?!
Dus Yildiz plaatst een nepbom, zo wordt dat namelijk door de overheid gezien, om de maatregelen tegen terrorsme aan de kaak te stellen ?!?!?!?!
Domme Rasidioten.
Ja ik ben helemaal lekker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:35 schreef Jipo het volgende:
[..]
Pardon, sinds wanneer is een tas een nepbom. Dan lopen er op de scholen elke dag tienduizenden bommen rond
. Ben je zelf wel helemaal lekker gast
.
die ene gast die vantevoren niemand kende, maar nu ineens een bekende Fok!ker isquote:
Die regeltjes zijn inderdaad kut. Ik ben zelf geen voorstander van al dat antigedoe wat de laatste tijd aan de gang is... en het recht op privacy vind ik erg belangrijk .quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:36 schreef Cappy het volgende:
[..]
mijn verstand zegt : al deze regeltjes zijn FUCKING pointless... je kunt 1 persoon met die een bom kan maken niet stoppen .. KLAAR .. iedereen weet dat, dus waar zijn die regels dan voor ?
The IRA deed het al een jaar of 40 .. de palastijntjes ook al een redelijk tijdje .... ETA ? en wat voor regels hebben die landen en hoe gaan die ermee om ?
ga jij nu maar eens bij jezelf te rade ..
Fake sense of security en dingen doordrukken waar de grote machine wel iets mee kan
Ira en Eta doen het vaker met stilstaande geparkeerde autos geloof ik. Oei. Daarvan staan er wel een stuk of 50 voor m'n flatquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:40 schreef ChrisJX het volgende:
Nu heb ik geen weet van IRA- of ETA-praktijken, maar de aanslagen in Madrid en Londen (je weet wel, die aanslagen waardoor wij nu zo bang zijn worden gemaakt) werden gepleegd door zelfmoordterroristen met een tasje.
ik hoop dat de media die hierover bericht inderdaad ook wel even wijst op de reden achter z'n actie... dan heeft het wel degelijk het gewenste effect gehadquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die regeltjes zijn inderdaad kut. Ik ben zelf geen voorstander van al dat antigedoe wat de laatste tijd aan de gang is... en het recht op privacy vind ik erg belangrijk .
Dat neemt niet weg, dat de actie van Yildiz gewoon een klotenactie is !
Het enige gevolg wat zijn actie heeft, is dat diezelfde regeltjes nu extra aandacht krijgen. En daarom Sucks deze sporttassenactie zo hard, en duikt de media erop .
Dat vond ik toen ik dat 1e topic van Yildiz las en vind ik nu nog steeds.
Ten eerste de overheid maakt ons niet bang, ten tweede al zou dat zo zijn wat schieten ze er dan mee op?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
duidelijk maken dat we ons niet allemaal als schapen laten behandelen door die neocons in den haag?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:42 schreef ranja het volgende:
Ira en Eta doen het vaker met stilstaande geparkeerde autos geloof ik. Oei. Daarvan staan er wel een stuk of 50 voor m'n flat
Ach, de ETA waarschuwt. De IRA volgens mij niet, woon je in Little Ireland?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:42 schreef ranja het volgende:
Ira en Eta doen het vaker met stilstaande geparkeerde autos geloof ik. Oei. Daarvan staan er wel een stuk of 50 voor m'n flat
Schaamgehalte..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:10 schreef XiChico het volgende:
Tock ook wat medelijden voor deze jongen, bedenk dit:
* Hij zit nog op school. Waar morgen waarschijnlijk iedereen van zijn actie afweet, incl. leraren
* Hij heeft waarschijnlijk wat verontwaardigde ouders
* Hij zal de nieuwe functie als dorpsgek vervullen
* Een nieuwe nickname komt hem toe, terrorist.
Naast al dit schaamgehalte:
* praten met de NS, politie e.d.
* Er zit vast en zeker een straf aan vast, anders kom je niet op TV![]()
Respect.![]()
ja maar dan is de hele essentie van het hele plan... gewoon compleet idioot?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
duidelijk maken dat we ons niet allemaal als schapen laten behandelen door die neocons in den haag?
Nu wordt juist aangetoont dat het huidige beleid ook knudde is. Ook het politieoptreden is niet helemaal doortastend trouwens..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die regeltjes zijn inderdaad kut. Ik ben zelf geen voorstander van al dat antigedoe wat de laatste tijd aan de gang is... en het recht op privacy vind ik erg belangrijk .
Dat neemt niet weg, dat de actie van Yildiz gewoon een klotenactie is !
Het enige gevolg wat zijn actie heeft, is dat diezelfde regeltjes nu extra aandacht krijgen. En daarom Sucks deze sporttassenactie zo hard, en duikt de media erop .
Dat vond ik toen ik dat 1e topic van Yildiz las en vind ik nu nog steeds.
Jah nu wordt alles anders zeker, hoe naief kun je zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Nu wordt juist aangetoont dat het huidige beleid ook knudde is. Ook het politieoptreden is niet helemaal doortastend trouwens..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |