Leuk om later aan je kleinkinderen te vertellen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:54 schreef XiChico het volgende:
Die straf is het ergste nog niet, de schaamte .. met je tolliekop op de TV.
eurolandquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo een tas kost echt geen 2 en een halve euro, we zijn hier in nederland heur
Een tas met ballonnen is een nepbomquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef Salvad0R het volgende:
Nou ik vind het best een kutactie eigenlijk .
fucking Yildiz wil gewoon aandacht, gaat ie nepbommen plaatsen.
dude, je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef Salvad0R het volgende:
Is gewoon niet slim, nu mag ie van mijn part wel de consequenties dragen.
Op mijn steun hoeft ie iig Niet te rekenen.
Geniet van je laatste nacht als vrij man Wuhahhahaha
ooh jee,quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef Salvad0R het volgende:
Is gewoon niet slim, nu mag ie van mijn part wel de consequenties dragen.
Op mijn steun hoeft ie iig Niet te rekenen.
Geniet van je laatste nacht als vrij man Wuhahhahaha
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:10 schreef XiChico het volgende:
Tock ook wat medelijden voor deze jongen, bedenk dit:
* Hij zit nog op school. Waar morgen waarschijnlijk iedereen van zijn actie afweet, incl. leraren
* Hij heeft waarschijnlijk wat verontwaardigde ouders
* Hij zal de nieuwe functie als dorpsgek vervullen
* Een nieuwe nickname komt hem toe, terrorist.
Naast al dit schaamgehalte:
* praten met de NS, politie e.d.
* Er zit vast en zeker een straf aan vast, anders kom je niet op TV![]()
Respect.![]()
Eurootje doe ik het voorquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef error32 het volgende:
wat die straf betreft, als elke steunende fokker een euro dokt voor een eventuele boete kan hij waarschijnlijk ook nog een lekker avondje stappen met wat ie overhoud
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef error32 het volgende:
wat die straf betreft, als elke steunende fokker een euro dokt voor een eventuele boete kan hij waarschijnlijk ook nog een lekker avondje stappen met wat ie overhoud
ja Uhu !!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dude, je bent gewoon jaloers![]()
Je gaat toch niet betalen voor zijn domme acties? ik kan er smakelijk om lachen, maar hij is hier met zijn volle verstand aan begonnen, dus hij draait zelf maar mooi voor de rest op...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef error32 het volgende:
Ik dacht net er aan ff die ruimte van je te sponseren/huren, maar nu kan ik over dat idee alleen nog maar smakelijk lachen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:17 schreef JosvG het volgende:
[..]
Je gaat toch niet betalen voor zijn domme acties? ik kan er smakelijk om lachen, maar hij is hier met zijn volle verstand aan begonnen, dus hij draait zelf maar mooi voor de rest op...
lolquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik dacht net er aan ff die ruimte van je te sponseren/huren, maar nu kan ik over dat idee alleen nog maar smakelijk lachen.Bedankt voor het openen van mijn ogen
![]()
Dit soort idioten meteen oplsuiten zoals het met (nep/ wannabe) terroristen hoort, idioot! Fok mocht misschien dan weten dat dit eraan zat te komen maar justitie natuurlijk niet. Aanpakken die gast zoals het hoort. Laat NL meteen zien hoe het hoort!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die Yildiz een "held" noemt, moet eens te rade gaan bij zijn eigen fuckin verstand.
Wat heeft hij precies gedaan wat zo heldhaftig is dan?
Een sporttas geplaatst met als onderliggende gedachte "protest" tegen anti-terrorisme?!
Dus Yildiz plaatst een nepbom, zo wordt dat namelijk door de overheid gezien, om de maatregelen tegen terrorsme aan de kaak te stellen ?!?!?!?!
Domme Rasidioten.
nee het was een protestactie tegen de bangmakerij van de overheid en het steeds verder ontmantelen van het recht op privacy...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die Yildiz een "held" noemt, moet eens te rade gaan bij zijn eigen fuckin verstand.
Een sporttas geplaatst met als onderliggende gedachte "protest" tegen anti-terrorisme?!
Dus Yildiz plaatst een nepbom, zo wordt dat namelijk door de overheid gezien, om de maatregelen tegen terrorsme aan de kaak te stellen ?!?!?!?!
Domme Rasidioten.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
nee het was een protestactie tegen de bangmakerij van de overheid en het steeds verder ontmantelen van het recht op privacy...
lees je in voordat je begint te blaten
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Domme Rasidioten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |