Leuk om later aan je kleinkinderen te vertellen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:54 schreef XiChico het volgende:
Die straf is het ergste nog niet, de schaamte .. met je tolliekop op de TV.
eurolandquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:04 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo een tas kost echt geen 2 en een halve euro, we zijn hier in nederland heur
Een tas met ballonnen is een nepbomquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef Salvad0R het volgende:
Nou ik vind het best een kutactie eigenlijk .
fucking Yildiz wil gewoon aandacht, gaat ie nepbommen plaatsen.
dude, je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef Salvad0R het volgende:
Is gewoon niet slim, nu mag ie van mijn part wel de consequenties dragen.
Op mijn steun hoeft ie iig Niet te rekenen.
Geniet van je laatste nacht als vrij man Wuhahhahaha
ooh jee,quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:07 schreef Salvad0R het volgende:
Is gewoon niet slim, nu mag ie van mijn part wel de consequenties dragen.
Op mijn steun hoeft ie iig Niet te rekenen.
Geniet van je laatste nacht als vrij man Wuhahhahaha
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:10 schreef XiChico het volgende:
Tock ook wat medelijden voor deze jongen, bedenk dit:
* Hij zit nog op school. Waar morgen waarschijnlijk iedereen van zijn actie afweet, incl. leraren
* Hij heeft waarschijnlijk wat verontwaardigde ouders
* Hij zal de nieuwe functie als dorpsgek vervullen
* Een nieuwe nickname komt hem toe, terrorist.
Naast al dit schaamgehalte:
* praten met de NS, politie e.d.
* Er zit vast en zeker een straf aan vast, anders kom je niet op TV![]()
Respect.![]()
Eurootje doe ik het voorquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef error32 het volgende:
wat die straf betreft, als elke steunende fokker een euro dokt voor een eventuele boete kan hij waarschijnlijk ook nog een lekker avondje stappen met wat ie overhoud
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef error32 het volgende:
wat die straf betreft, als elke steunende fokker een euro dokt voor een eventuele boete kan hij waarschijnlijk ook nog een lekker avondje stappen met wat ie overhoud
ja Uhu !!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
dude, je bent gewoon jaloers![]()
Je gaat toch niet betalen voor zijn domme acties? ik kan er smakelijk om lachen, maar hij is hier met zijn volle verstand aan begonnen, dus hij draait zelf maar mooi voor de rest op...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:12 schreef error32 het volgende:
Ik dacht net er aan ff die ruimte van je te sponseren/huren, maar nu kan ik over dat idee alleen nog maar smakelijk lachen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:17 schreef JosvG het volgende:
[..]
Je gaat toch niet betalen voor zijn domme acties? ik kan er smakelijk om lachen, maar hij is hier met zijn volle verstand aan begonnen, dus hij draait zelf maar mooi voor de rest op...
lolquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:22 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik dacht net er aan ff die ruimte van je te sponseren/huren, maar nu kan ik over dat idee alleen nog maar smakelijk lachen.Bedankt voor het openen van mijn ogen
![]()
Dit soort idioten meteen oplsuiten zoals het met (nep/ wannabe) terroristen hoort, idioot! Fok mocht misschien dan weten dat dit eraan zat te komen maar justitie natuurlijk niet. Aanpakken die gast zoals het hoort. Laat NL meteen zien hoe het hoort!quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die Yildiz een "held" noemt, moet eens te rade gaan bij zijn eigen fuckin verstand.
Wat heeft hij precies gedaan wat zo heldhaftig is dan?
Een sporttas geplaatst met als onderliggende gedachte "protest" tegen anti-terrorisme?!
Dus Yildiz plaatst een nepbom, zo wordt dat namelijk door de overheid gezien, om de maatregelen tegen terrorsme aan de kaak te stellen ?!?!?!?!
Domme Rasidioten.
nee het was een protestactie tegen de bangmakerij van de overheid en het steeds verder ontmantelen van het recht op privacy...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Iedereen die Yildiz een "held" noemt, moet eens te rade gaan bij zijn eigen fuckin verstand.
Een sporttas geplaatst met als onderliggende gedachte "protest" tegen anti-terrorisme?!
Dus Yildiz plaatst een nepbom, zo wordt dat namelijk door de overheid gezien, om de maatregelen tegen terrorsme aan de kaak te stellen ?!?!?!?!
Domme Rasidioten.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:29 schreef remlof het volgende:
[..]
nee het was een protestactie tegen de bangmakerij van de overheid en het steeds verder ontmantelen van het recht op privacy...
lees je in voordat je begint te blaten
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Domme Rasidioten.
het Prins Bernhard Syndroom.... verschil is 599 euroquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:17 schreef JosvG het volgende:
[..]
Je gaat toch niet betalen voor zijn domme acties? ik kan er smakelijk om lachen, maar hij is hier met zijn volle verstand aan begonnen, dus hij draait zelf maar mooi voor de rest op...
duidelijk maken dat we ons niet allemaal als schapen laten behandelen door die neocons in den haag?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:30 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Inderdaad.
En welk ENIGE gevolg KON en KAN zijn actie hebben?
Verdere ontmanteling van het recht op privacy, dus
Nee .
Gaat maar heen, gij schaap .
Pardon, sinds wanneer is een tas een nepbomquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Een sporttas geplaatst .............
Dus Yildiz plaatst een nepbom
mijn verstand zegt : al deze regeltjes zijn FUCKING pointless... je kunt 1 persoon met die een bom kan maken niet stoppen .. KLAAR .. iedereen weet dat, dus waar zijn die regels dan voor ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:25 schreef Salvad0R het volgende:
Domme Rasidioten.
Ja ik ben helemaal lekker.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:35 schreef Jipo het volgende:
[..]
Pardon, sinds wanneer is een tas een nepbom. Dan lopen er op de scholen elke dag tienduizenden bommen rond
. Ben je zelf wel helemaal lekker gast
.
die ene gast die vantevoren niemand kende, maar nu ineens een bekende Fok!ker isquote:
Die regeltjes zijn inderdaad kut. Ik ben zelf geen voorstander van al dat antigedoe wat de laatste tijd aan de gang is... en het recht op privacy vind ik erg belangrijk .quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:36 schreef Cappy het volgende:
[..]
mijn verstand zegt : al deze regeltjes zijn FUCKING pointless... je kunt 1 persoon met die een bom kan maken niet stoppen .. KLAAR .. iedereen weet dat, dus waar zijn die regels dan voor ?
The IRA deed het al een jaar of 40 .. de palastijntjes ook al een redelijk tijdje .... ETA ? en wat voor regels hebben die landen en hoe gaan die ermee om ?
ga jij nu maar eens bij jezelf te rade ..
Fake sense of security en dingen doordrukken waar de grote machine wel iets mee kan
Ira en Eta doen het vaker met stilstaande geparkeerde autos geloof ik. Oei. Daarvan staan er wel een stuk of 50 voor m'n flatquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:40 schreef ChrisJX het volgende:
Nu heb ik geen weet van IRA- of ETA-praktijken, maar de aanslagen in Madrid en Londen (je weet wel, die aanslagen waardoor wij nu zo bang zijn worden gemaakt) werden gepleegd door zelfmoordterroristen met een tasje.
ik hoop dat de media die hierover bericht inderdaad ook wel even wijst op de reden achter z'n actie... dan heeft het wel degelijk het gewenste effect gehadquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die regeltjes zijn inderdaad kut. Ik ben zelf geen voorstander van al dat antigedoe wat de laatste tijd aan de gang is... en het recht op privacy vind ik erg belangrijk .
Dat neemt niet weg, dat de actie van Yildiz gewoon een klotenactie is !
Het enige gevolg wat zijn actie heeft, is dat diezelfde regeltjes nu extra aandacht krijgen. En daarom Sucks deze sporttassenactie zo hard, en duikt de media erop .
Dat vond ik toen ik dat 1e topic van Yildiz las en vind ik nu nog steeds.
Ten eerste de overheid maakt ons niet bang, ten tweede al zou dat zo zijn wat schieten ze er dan mee op?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
duidelijk maken dat we ons niet allemaal als schapen laten behandelen door die neocons in den haag?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:42 schreef ranja het volgende:
Ira en Eta doen het vaker met stilstaande geparkeerde autos geloof ik. Oei. Daarvan staan er wel een stuk of 50 voor m'n flat
Ach, de ETA waarschuwt. De IRA volgens mij niet, woon je in Little Ireland?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:42 schreef ranja het volgende:
Ira en Eta doen het vaker met stilstaande geparkeerde autos geloof ik. Oei. Daarvan staan er wel een stuk of 50 voor m'n flat
Schaamgehalte..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:10 schreef XiChico het volgende:
Tock ook wat medelijden voor deze jongen, bedenk dit:
* Hij zit nog op school. Waar morgen waarschijnlijk iedereen van zijn actie afweet, incl. leraren
* Hij heeft waarschijnlijk wat verontwaardigde ouders
* Hij zal de nieuwe functie als dorpsgek vervullen
* Een nieuwe nickname komt hem toe, terrorist.
Naast al dit schaamgehalte:
* praten met de NS, politie e.d.
* Er zit vast en zeker een straf aan vast, anders kom je niet op TV![]()
Respect.![]()
ja maar dan is de hele essentie van het hele plan... gewoon compleet idioot?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
duidelijk maken dat we ons niet allemaal als schapen laten behandelen door die neocons in den haag?
Nu wordt juist aangetoont dat het huidige beleid ook knudde is. Ook het politieoptreden is niet helemaal doortastend trouwens..quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Die regeltjes zijn inderdaad kut. Ik ben zelf geen voorstander van al dat antigedoe wat de laatste tijd aan de gang is... en het recht op privacy vind ik erg belangrijk .
Dat neemt niet weg, dat de actie van Yildiz gewoon een klotenactie is !
Het enige gevolg wat zijn actie heeft, is dat diezelfde regeltjes nu extra aandacht krijgen. En daarom Sucks deze sporttassenactie zo hard, en duikt de media erop .
Dat vond ik toen ik dat 1e topic van Yildiz las en vind ik nu nog steeds.
Jah nu wordt alles anders zeker, hoe naief kun je zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Nu wordt juist aangetoont dat het huidige beleid ook knudde is. Ook het politieoptreden is niet helemaal doortastend trouwens..![]()
Lees het bericht eens dat ik quotequote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Jah nu wordt alles anders zeker, hoe naief kun je zijn![]()
Nou, ik vind het anders wel ronduit slecht dat de politie niet zo'n knullige actie wat vooraf aangekondigd en achteraf helemaal wordt nabeschouwd op een forum opmerkt. En zij moeten terroristen opsporen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:54 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Jah nu wordt alles anders zeker, hoe naief kun je zijn
Jah oom agent zit niet de hele dag te Fok!kenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef Eix het volgende:
[..]
Nou, ik vind het anders wel ronduit slecht dat de politie niet zo'n knullige actie wat vooraf aangekondigd en achteraf helemaal wordt nabeschouwd op een forum opmerkt. En zij moeten terroristen opsporen?
ja tis best wel eind september iddquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:51 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Nu wordt juist aangetoont dat het huidige beleid ook knudde is. Ook het politieoptreden is niet helemaal doortastend trouwens..![]()
quote:
ja en jij ook een middelvinger in je richting.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:57 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Lees het bericht eens dat ik quote.
Maar GOOGLE + TEKST BRIEF = DADERquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:00 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Jah oom agent zit niet de hele dag te Fok!ken
Ik zeg toch ook nergens dat ik vóór al die regels ben ofzo?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:01 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja tis best wel eind september idd
Maar luister.
Wat voor beleid wil jij gaan voeren tegen individualisten die plannen hebben iets op te blazen?
Het enige wat ze kunnen is de privacy van de gemiddelde nederlander aantasten, zodat ze rechtmatig informatie over die individuen kunnen verkrijgen.
Kijk dat is gewoon kut.
Maar als wij als Nederland willen dat onze privacy niet geschonden wordt.. dan moeten we er zeker van zijn dat er geen terrorisme plaatsvindt... en hoe Doe je dat?
Als we eens beginnen met onze troepen terugtrekken uit het MiddenOosten... dan zijn we er in principe al.
Verder heeft namelijk geen enkele terrorist een probleem met ons,we zijn nl. best relaxed voor de gemiddelde wereldburger, verder .
Dus .
Fuk Bush, fuk de War on Oil Islam Terror... dan is er helemaal geen Fuck aan de hand en was deze actie van Yildiz niet eens in zijn hoofd opgekomen .
En ik zei toch ook niets over de levensvatbaarheid van het huidige beleid, toch?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:14 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat ik vóór al die regels ben ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |