Als ik de punten dan toch krijg, wil ik er wel 1-tje bij Z.....quote:Op woensdag 28 september 2005 14:44 schreef Z het volgende:
peaceman +1
Het ging me om Mike Oldfield ...
De plaat resulteerde in Virgin, welk Richard B. verkocht, en daarna begon hij een nieuwe platenmaatschappij te weten V2.
Virgin 2quote:Op woensdag 28 september 2005 14:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is V2 ook van hem?! Dat wist ik niet!! Maar zoveel bijzonders is het dan ook niet...
Nog een goede reden om Limburg aan België te geven.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:06 schreef peaceman het volgende:
Guus Meeuwis ook nog..
dat is toch Tilburg?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:06 schreef peaceman het volgende:
Guus Meeuwis ook nog..
Ja maar Dreadlock Pussy dan weer niet...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog een goede reden om Limburg aan België te geven.
Hij schijnt uit Valkenburg ofzo te komen, was laatst een vraag hier, meen ik...misschien dat Vagant wel uit Tilburg komtquote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog een goede reden om Limburg aan België te geven.
Die is oorspronkelijk uit Limburg maar hij komt er nooit echt voor uit.quote:
Geeft niet, d'r zijn wel meer Belgen die meespelen in trivia hoorquote:
ik bedoelde ook iemand anders, maar wie ook weerquote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
guus is brabants
Walter Trout keur ik niet goed, want ik kan alleen iets vinden van een coverband
Dus de punten gaan naar Sack (sorry dolle_hond)
Sack +2
eigenlijk vind ik dat ik en niet bij Nederland en niet bij Belgie hoorquote:Op woensdag 28 september 2005 15:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geeft niet, d'r zijn wel meer Belgen die meespelen in trivia hoor
Noord-Brabantquote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef peaceman het volgende:
http://www.guusmeeuwis.nl/nieuws.asp?id=70&offset=40
Mariahout is dus de geboorteplaats van Guus... maar ik zou niet weten waar dat ligt![]()
Dat regel je maar lekker zelf met de Belgen als het zo ver isquote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik dat ik en niet bij Nederland en niet bij Belgie hoor
ik kom uit Maastricht, recht op een eigen staat
die hebben dat al geaccepteerd, nou jullie nog...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat regel je maar lekker zelf met de Belgen als het zo ver is
Mijn zege heb je. Hoe sneller we al die achtergebleven gebieden kwijt zijn, hoe ...quote:Op woensdag 28 september 2005 15:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
die hebben dat al geaccepteerd, nou jullie nog...
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mijn zege heb je. Hoe sneller we al die achtergebleven gebieden kwijt zijn, hoe ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |