quote:
Ik dacht dat ie wel gelijk geraden zou worden, ik vind 'm vrij herkenbaarquote:Op woensdag 28 september 2005 13:45 schreef Z het volgende:
Ricky Martin.
Tja ik ben niet zo'n kenner wat betreft Ricky Martin...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie wel gelijk geraden zou worden, ik vind 'm vrij herkenbaar
Z is bezig met een fantastische rebus, lijkt mij!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:21 schreef lubje25 het volgende:
goedemiddag allemaal!!, Z doet het weer rustig aan zie ik.
![]()
Hmmm, dat klopt wel, maar ik wil wat meer info.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:33 schreef lubje25 het volgende:
Had zijn eigen muziekwinkelketen?
En wie kwam dat studiootje binnen wandelen met een plaat die enorm aan zou slaan?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hij had toch ook een studiootje ofzo?
Jody Bernal?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:39 schreef Z het volgende:
[..]
En wie kwam dat studiootje binnen wandelen met een plaat die enorm aan zou slaan?
Als ik de punten dan toch krijg, wil ik er wel 1-tje bij Z.....quote:Op woensdag 28 september 2005 14:44 schreef Z het volgende:
peaceman +1
Het ging me om Mike Oldfield ...
De plaat resulteerde in Virgin, welk Richard B. verkocht, en daarna begon hij een nieuwe platenmaatschappij te weten V2.
Virgin 2quote:Op woensdag 28 september 2005 14:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is V2 ook van hem?! Dat wist ik niet!! Maar zoveel bijzonders is het dan ook niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |