niet zo gek he, nl. de sponsors van Wildersquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef pberends het volgende:
Goh, 9 minuten interview, 10 minuten reclame.
SMS en en kunnen bellen kan voldoende zijn hoor...quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Telefoontjes zijn zoooooooo lame. Een PocketPC met UMTS/GPRS functie is kankerdope
Ik ben wel blij dat dat extreem-linkse programma bij Talpa veel minder scoort dan eerst bij RTL4quote:Op woensdag 28 september 2005 01:14 schreef Bluesdude het volgende:
BvD is superinhoudelijk in vergelijking met slowchat-pol.
Dat is pas een slapgelulautomaat., nietdan ?
![]()
Super sim only, ¤ 5,95 per mnd / 150 belminuten. Vodaphone (ik noem het nog altijd Libertel).quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:03 schreef JanMichiel het volgende:
[..]
Welk sim-only abonnement heb je aangevraagd (kosten en provider)?
Moggequote:
Wel goed ontbijten hoor! Dat is beter voor je (hoor mij, ik word oud & verstandigquote:Op woensdag 28 september 2005 10:37 schreef du_ke het volgende:
Nog niets gegeten behalve een hoestbonbon. Die nadere dingen bewaar ik wel voor brakke weekenden
.
Heb vandaag besloten een boeiendcollege over ontgrondingen maar eens over te slaan
.
Ja zal ik zo eens doen. Lekkere boterham met pindakaas en een glas melkquote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Wel goed ontbijten hoor! Dat is beter voor je (hoor mij, ik word oud & verstandig)
Ja dit gaat meer over het op grote schaal winnen van grind en bouwmaterialen alleen de knakker die dat verteld heeft er echt z'n hobby van gemaakt en verteld dan ook elke keer hetzelfde. Ik heb dan ook een zeer sterk vermoeden dat ik vanochtend te horen zou hebben gekregen wat ime vorig jaar ook al een keer is verteldquote:Ik ben gister even bij mijn moeder langs geweest, die is met grond aan het spelen: een hovenier heeft haar halve terrein verbouwd. 30 kuub uitgegraven om een helofieten-filter te plaatsen, 80 kuub puin aangevoerd om wegverharding mee aan te leggen.
Ik moet nog een pagina of 60 aan modern engels doornemen en analyseren ook niet fijnquote:Op woensdag 28 september 2005 10:43 schreef Floripas het volgende:
Urgh. Ik moet 150 regels oudengels transcriberen.
Waar een mens haar woensdagen al niet mee kan vullen...
Harkinge lordys, methinks the despayrest not. Monjoie!quote:Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik moet nog een pagina of 60 aan modern engels doornemen en analyseren ook niet fijn.
Goed zo jongen. Ik ga dadelijk lunchenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja zal ik zo eens doen. Lekkere boterham met pindakaas en een glas melk.
Zit je op de RuG of de Hanze (of nog wat anders)?quote:Ja dit gaat meer over het op grote schaal winnen van grind en bouwmaterialen alleen de knakker die dat verteld heeft er echt z'n hobby van gemaakt en verteld dan ook elke keer hetzelfde. Ik heb dan ook een zeer sterk vermoeden dat ik vanochtend te horen zou hebben gekregen wat ime vorig jaar ook al een keer is verteld.
Mijn moeder gaat het voor haar gewone riolering gebruiken. In haar buitengebied is geen 'gewone' riolering en de septictanks mochten niet meer. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat werken / eruitzien.quote:Opzich een heel leuk systeem die helofyten-filters worden vaak heel aardige resultaten mee bereikt. Las laatst iets over een project bij een oud landgoed in Overijssel waar ze het met een helefytenfilter schoner maken van een beek gaan combineren met het telen van riet voor biomassastroom en het aantrekkelijker maken van het landschap.
Als Beatrix vroeger naar afrika ging sprak ze ook met bosjesmannen, pygmee-zulustrijders in de lokale boomblad bekleding en botten door de neus gestoken....quote:
RuG.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Goed zo jongen. Ik ga dadelijk lunchen
[..]
Zit je op de RuG of de Hanze (of nog wat anders)?
[..]
Als een rietveldjequote:Mijn moeder gaat het voor haar gewone riolering gebruiken. In haar buitengebied is geen 'gewone' riolering en de septictanks mochten niet meer. Ik ben zeer benieuwd hoe het gaat werken / eruitzien.
Ja bent toch wel lid van de GSb, hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 11:11 schreef du_ke het volgende:
RuG.
Neuh ook omdat ik hier in principe maar dik 2 jaar zit (waarvan er al 1 om is).quote:Op woensdag 28 september 2005 11:18 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja bent toch wel lid van de GSb, hè?
Och, 't kost maar 7 euro.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neuh ook omdat ik hier in principe maar dik 2 jaar zit (waarvan er al 1 om is).
Ja dat is ook wel weer zo. Zal er eens over nadenken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |