neequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Heej dolle_. Wat lees ik, wil je niet zweven
.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben al klaar. Gisteren gesprek gehad (mijn contract wordt verlengd
) en gemopperd over het feit dat ze zo laat kwamen. Heeft dus geholpen (voor het moment)
.
gefeli!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef es70 het volgende:
[..]
) en gemopperd over het feit dat ze zo laat kwamen. Heeft dus geholpen (voor het moment)
.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef es70 het volgende:
[..]
.
sjoel-verledenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geschoven??? Jij ben dom
stoppen ze die dingen zo ideaal mooi in een ROLLETJE, ga jij er een beetje mee schuiven
ja, flauw, melig, moest ff![]()
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen, hoe lang zijn jullie al samen, dat soort prietpraat zodat ze/hij een leuk praatje in elkaar kan fabrieken voor in het gemeentehuisquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is benieuwd wat er op de vragenlijst van de ambtenaar staat
Ze waren in de aanbieding, anders had ik ze ook niet gekochtquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:06 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit op, heb er al een paar keer mee in mijn handen gestaan maar kies dan toch iets anders
Oh... en dat ze over ons dachten als 'de vrouwtjes' had ik toch echt verkeerdquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe.. cool... gefeliciteerd![]()
alvast doei dan .. als je gaatquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:09 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik ook
ik overweeg zelfs te gaan
quote:
Dus als we niets zeggen zijn we eerder klaarquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe hebben jullie elkaar leren kennen, hoe lang zijn jullie al samen, dat soort prietpraat zodat ze/hij een leuk praatje in elkaar kan fabrieken voor in het gemeentehuis.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus als we niets zeggen zijn we eerder klaar
Dan kunnen we alsnog even sporten erna
Sorry, ik ben niet romantisch aangelegdquote:
miezerregenquote:
en dan ook van het podium af lazeren zekerquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet romantisch aangelegd
Ik vind het grote onzin om er een heel gedoe van te maken. Hup, trouwen, koffie () leuten met de gasten en dan 2 dagen verlof om te doen waar we zin in hebben
we zijn vlak bij elkaar dus hier zal de zon niet schijnenquote:
* Pheno ziet het voor zichquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan ook van het podium af lazeren zeker
het is nu wel iets meer dan miezerregen hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
we zijn vlak bij elkaar dus hier zal de zon niet schijnen
Bedankt voor de waarschuwing !quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is nu wel iets meer dan miezerregen hoor
en het waait er ook nog bij.. het is onderweg naar jou toe
Oh, en of er gasten komen die speciale aandacht nodig hebben (rolstoelen, je demente oma, je schele neefje dat vooraan moet zitten omdat hij anders niets zietquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus als we niets zeggen zijn we eerder klaar
Dan kunnen we alsnog even sporten erna
quote:
ik zal het ook wel zeggen als de zon hier schijntquote:
da's waar ookquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Harrie is ook getrouwd afgelopen week
Wie is Harriequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Harrie is ook getrouwd afgelopen week
Ik ben lekker toch niet dood hahahahahahahha Reunietopicquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie is Harrie.
Ik ben 13 oktober al weer 10 jaar getrouwd. En ja, we zijn op vrijdag de 13de getrouwd
.
Ben je vast 1 van de weinigen, of viel dat wel mee? Ikzelf zou er geen probleem mee hebben op de 13e te trouwen. ben trouwens ook op de 13e jarig.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Wie is Harrie.
Ik ben 13 oktober al weer 10 jaar getrouwd. En ja, we zijn op vrijdag de 13de getrouwd
.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
en dan ook van het podium af lazeren zeker
Mijn camera is op jouw trouwdag gekochtquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:40 schreef es70 het volgende:
.
Toen we de afspraak gingen maken ze de meneer van het gemeentehuis: "Jullie willen op vrijdag de 13de trouwen? Zonder in de agenda te kijken kan ik zeggen dat je een tijd kunt kiezen, op vrijdag de 13de trouwt er geen hond..."quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben je vast 1 van de weinigen, of viel dat wel mee? Ikzelf zou er geen probleem mee hebben op de 13e te trouwen. ben trouwens ook op de 13e jarig.![]()
Ik hoop dat 'ie net zolang meegaat als mijn huwelijk mee zal gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn camera is op jouw trouwdag gekocht
deden jullie het ook daarom? of was het het de enige gezamelijke vrije dagquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Toen we de afspraak gingen maken ze de meneer van het gemeentehuis: "Jullie willen op vrijdag de 13de trouwen? Zonder in de agenda te kijken kan ik zeggen dat je een tijd kunt kiezen, op vrijdag de 13de trouwt er geen hond..."
Nee, we deden het omdat we nogal eens van de gebruikelijke paden afdwalen (dingen anders doen dan 'normaal' gevonden wordt). Het paste dus gewoon bij ons, lekker dwarsquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
deden jullie het ook daarom? of was het het de enige gezamelijke vrije dag
bij ons komt de 10 jaar er ook aan, maar aangezien de 13e niet op een vrijdag viel zijn we op de 3e getrouwdquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, we deden het omdat we nogal eens van de gebruikelijke paden afdwalen (dingen anders doen dan 'normaal' gevonden wordt). Het paste dus gewoon bij ons, lekker dwars.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie net zolang meegaat als mijn huwelijk mee zal gaan.
daar heb je vast ook zelf voor gekozenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben je vast 1 van de weinigen, of viel dat wel mee? Ikzelf zou er geen probleem mee hebben op de 13e te trouwen. ben trouwens ook op de 13e jarig.![]()
hoiquote:
waar dat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb je al anderhalf uur geleden begroet
Mijn schoonvader spaart fototoestellen (geen idee waarom, heb hem nog nooit een foto zien makenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat lijkt me enigszins overdreven
Om te beginnen heb je al 9 jaar voorprong, en daarbij zal jouw huwelijk ook nog wel voortduren als mijn camera allang afgeschreven en vervangen is hopelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |