well... shit happens enzoquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:20 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik geloof dat hij even zijn buik vol heeft van fok!
maar waarom precies weet ik niet
zou wel kunnen, maar goed, werk gaat toch meestal wel voor ja.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
1000 per werkweek is wel te halen, maar goed, af en toe werken moet ook gebeuren
*shreeves volgt uw voorbeeld, tot over een half uurtjequote:
waar is je poes gebleven!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:32 schreef Shreever het volgende:
[..]
*shreeves volgt uw voorbeeld, tot over een half uurtje
wat gaat die eten dan?quote:
jij ook smakelijkquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:32 schreef Shreever het volgende:
[..]
*shreeves volgt uw voorbeeld, tot over een half uurtje
waar heb jedie vandaan gevist?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft een turkse pizza kunnen bemachtigen
Turkse pizza? Wat moet ik daaronder verstaan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft een turkse pizza kunnen bemachtigen
I Knowquote:
Bij de oude winkel van Muis (als je hilversum een beetje kent....)quote:
die ken ik weer nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij de oude winkel van Muis (als je hilversum een beetje kent....)
Pizzabodem, gehakt, kaas, salami, sla, tomaat, knoflook, sambal. Ik denk dat er geen cursist meer langskomtquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Turkse pizza? Wat moet ik daaronder verstaan?
behalve een Turksequote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pizzabodem, gehakt, kaas, salami, sla, tomaat, knoflook, sambal. Ik denk dat er geen cursist meer langskomt
ja. Op de hoek van schapenkamp/groestquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
die ken ik weer niet
gewoon een turkse bakker/pizzeria ofzo?
mja, ik ben al bijna getrouwdquote:
hmm.. klinkt niet slecht... en dat van die cursisten.. who cares? jij hebt lekker te etenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pizzabodem, gehakt, kaas, salami, sla, tomaat, knoflook, sambal. Ik denk dat er geen cursist meer langskomt
yum yum, Binnenkort ook maar ergens een turkse pizza scoren, is alweer een tijd geledenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind het niet stinken hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Pheno het volgende:
meeste mensen vinden het stinken, maar ik vind het lekker ruiken?
Salami vind ik wel okayquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Pheno het volgende:
meeste mensen vinden het stinken, maar ik vind het lekker ruiken?
D'r is geen shit gehappenendquote:
O ik bedoelde het ook niet op een manier dat hier iets voorgevallen moest zijn hoor, meer als in; als ie geen zin meer heeft dan kan dat gebeurenquote:
De lol was er vanaf, en hij is heel erg druk met andere dingenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:59 schreef Shreever het volgende:
[..]
O ik bedoelde het ook niet op een manier dat hier iets voorgevallen moest zijn hoor, meer als in; als ie geen zin meer heeft dan kan dat gebeuren
Jawel hoor, juist door die extra granenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:00 schreef es70 het volgende:
Verkade Digestive koekjes vallen zeker niet onder een gezonde lunch, ondanks de extra granen.
Heej dolle_quote:
Ik ken datquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:01 schreef es70 het volgende:
[..]
De lol was er vanaf, en hij is heel erg druk met andere dingen.
Mooiquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:02 schreef Shreever het volgende:
[..]
Jawel hoor, juist door die extra granen
Neh..nog een paar uurtjes doen en morgen een vrije dag, i-de-aalquote:
wie nietquote:
Ik ben al klaarquote:
Ik heb ze nog nooit op, heb er al een paar keer mee in mijn handen gestaan maar kies dan toch iets andersquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik me niet al te schuldig te voelen over dat halve rolletje koekjes dat ik bij wijze van lunch naar binnen heb geschoven
.
Je wordt trouwens best snel misselijk van die koekjes.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben al klaar. Gisteren gesprek gehad (mijn contract wordt verlengd
) en gemopperd over het feit dat ze zo laat kwamen. Heeft dus geholpen (voor het moment)
.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik me niet al te schuldig te voelen over dat halve rolletje koekjes dat ik bij wijze van lunch naar binnen heb geschoven
.
Je wordt trouwens best snel misselijk van die koekjes.
ik, ik wil hier wegquote:
hehe.. cool... gefeliciteerdquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben al klaar. Gisteren gesprek gehad (mijn contract wordt verlengd
) en gemopperd over het feit dat ze zo laat kwamen. Heeft dus geholpen (voor het moment)
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |