Ik hoop dat 'ie net zolang meegaat als mijn huwelijk mee zal gaanquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn camera is op jouw trouwdag gekocht
deden jullie het ook daarom? of was het het de enige gezamelijke vrije dagquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Toen we de afspraak gingen maken ze de meneer van het gemeentehuis: "Jullie willen op vrijdag de 13de trouwen? Zonder in de agenda te kijken kan ik zeggen dat je een tijd kunt kiezen, op vrijdag de 13de trouwt er geen hond..."
Nee, we deden het omdat we nogal eens van de gebruikelijke paden afdwalen (dingen anders doen dan 'normaal' gevonden wordt). Het paste dus gewoon bij ons, lekker dwarsquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
deden jullie het ook daarom? of was het het de enige gezamelijke vrije dag
bij ons komt de 10 jaar er ook aan, maar aangezien de 13e niet op een vrijdag viel zijn we op de 3e getrouwdquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:58 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, we deden het omdat we nogal eens van de gebruikelijke paden afdwalen (dingen anders doen dan 'normaal' gevonden wordt). Het paste dus gewoon bij ons, lekker dwars.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat 'ie net zolang meegaat als mijn huwelijk mee zal gaan.
daar heb je vast ook zelf voor gekozenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben je vast 1 van de weinigen, of viel dat wel mee? Ikzelf zou er geen probleem mee hebben op de 13e te trouwen. ben trouwens ook op de 13e jarig.![]()
hoiquote:
waar dat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:04 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb je al anderhalf uur geleden begroet
Mijn schoonvader spaart fototoestellen (geen idee waarom, heb hem nog nooit een foto zien makenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]dat lijkt me enigszins overdreven
Om te beginnen heb je al 9 jaar voorprong, en daarbij zal jouw huwelijk ook nog wel voortduren als mijn camera allang afgeschreven en vervangen is hopelijk
ja, dat kan. VROEGAH werd er nog stevig spul gemaakt met een spanner en een sluitert en een spiegel en een draaiwieltje. KLAARquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn schoonvader spaart fototoestellen (geen idee waarom, heb hem nog nooit een foto zien maken), en er zitten er volgens mij bij die al ouder zijn dan zijn huwelijk (40 jaar).
hoiquote:
quote:
juistquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:12 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
omdat ik in postings topic postte.
![]()
pas op voor RSIquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:13 schreef Jaguarized het volgende:
wat zwaaien we toch weer wat af hiero
jah... nu je het zegt, ik krijg er een lamme arm vanquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:13 schreef Jaguarized het volgende:
wat zwaaien we toch weer wat af hiero
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |