quote:However, the essential bits are all in place, and the spaceframe chassis, supercharged 4.6-litre Ford Mustang V8 and six-speed gearbox have been production-cleared and are ready for action - giving us just the excuse we need to take the Aston Martin DB7 rival for a blast. And 'blast' is the operative word here; with 525bhp at 6,400rpm and a mighty 624Nm of torque on tap, the 1,350kg Parradine boasts a power-to-weight ratio of 388bhp per ton - that's 100bhp/ton more than even Ferrari's 550 Maranello can muster.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:24 schreef Hugster het volgende:
aaaaaaaaahw teeering
TF pleaaaaaseeeeee
Ik heb net echt veel tijd zitten steken in die andere![]()
Het waren Jeremy Clarksons specsquote:
Jij bent degene die het nagezocht heeftquote:
plaats eens een wipje danquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:00 schreef Mukie het volgende:
Slaapjes gaat doen
Ow en mn bakkie gaat varen zeg ik je
quote:
euj ik ben een wannabe hequote:Op dinsdag 27 september 2005 08:21 schreef Sandraugiga het volgende:
oh, ik dacht dat je zoiets bedoelde...
[afbeelding]
niggâh skillzquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj ik ben een wannabe he
Mijn skills begin ik nu pas te ontwikkelen
altijd leukquote:
goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sssst![]()
.
Hoe is het met Kutlikski?
Die heb ik nooooooitquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:14 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
La me raden... jij hebt geen kater?![]()
Opzich wel primaquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:14 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
La me raden... jij hebt geen kater?![]()
heb ik nog wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich wel prima. Nog een half jaartje even er tegenaan en dan afstuderen
!
Jij nog plannen voor Dubai?
Lekker bezig Cobyquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb ik nog wel.
eerst een klus in France afmaken! (als dat doorgaat... zou leuk zijn uiteraard)
Daar heb ik meestal alleen last van als ik juist niet gedronken hebquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut!
Maar de dag erna is vaak minder.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar heb ik meestal alleen last van als ik juist niet gedronken heb
niet echt groot ofzo, de opzet opzich wel..quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja absoluut. Groot project in Frankrijk?
No shit sherlockquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet echt groot ofzo, de opzet opzich wel..
maar het onderhoud gaan we lokaal uitbesteden, beetje ver rijden hè vanaf NL
quote:
we houden het meeste wel in handen, dus alle hardware wordt door ons geleverd (omdat er speciale configfiles in moeten staan) kunnen die fransen dat niet jattenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Maar uitbesteden geeft vaak minder stress.
jammer dat ie voorlopig geen nieuwe dingen meer maakt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:32 schreef Mukie het volgende:
De jostiband door Hans Teeuwen
Blijft geniaal
Tja er zijn nog genoeg anderen om te gaan zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef M5 het volgende:
[..]
jammer dat ie voorlopig geen nieuwe dingen meer maakt.![]()
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja er zijn nog genoeg anderen om te gaan zien
erm Hansje staat er bekend om dat hij in een gesticht heeft gezetenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:43 schreef Sandraugiga het volgende:
Hmm.. Ik vond de eerste show heel erg leuk, maar om de verdere shows kon ik niet lachen. Hij kwam op mij over als depressief en daarom maar krampachtig proberen leuk te zijn..
Of zouden cabaratiers zowiezo depressief zijn??
* Sandraugiga is eten en daarna door de regen boodschapjes halen.Prettige dag nog verder!
Heb je dat allemaal zelf geschreven dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
we houden het meeste wel in handen, dus alle hardware wordt door ons geleverd (omdat er speciale configfiles in moeten staan) kunnen die fransen dat niet jatten!
Youp blijft gewoon leuk, maar is weinig vernieuwend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
Hans is geweldig!
Maar ik vind Youp van't Hek nog steeds de beste.
samen met een collegaquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal zelf geschreven dan?
Tja, waarom een winning concept veranderen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Youp blijft gewoon leuk, maar is weinig vernieuwend.
Wel heb ik een 4 a 5tal boeken van hem
is wel handig, kunnen het voor meerdere projecten gebruikenquote:
Dat is idd wel handig jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is wel handig, kunnen het voor meerdere projecten gebruiken
maar goed, hoe gaat het verder met toi? Nog bootjes aan het bouwen?
vertel!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is idd wel handig ja.
Ik ben nog steeds bootjes aan het krabbelen iddBen nu bezig met een hydrofoil (draagvleugelboot). Ben ook net terug uit Frankrijk, heb daar even een summerschool gevolgd over maritime security. Erg gelachen ook
die summerschoolquote:
U was weer te lui om te rennen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
die summerschool
Goeiemiddag
Ik haat de NS, weer bijna een uur vertraging vandaag waarvan ruim een half uur eigen schuld![]()
suprisequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
U was weer te lui om te rennen?
Maar ja we hebben gewoon veel lol gehad, veel gezopen, veel uitgeweest, veel leuke mensen ontmoet, en af en toe eens een collegetje gescoord over maritime security.
quote:Mooiste is nog wel dat we ons diploma dronken in ontvangst hebben mogen nemen.
En dus gingen jullie tankenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zij gaven ons om 11 uur vrij en we hoefden pas om 19u het diploma op te halen.
Je moet wat ehquote:
Nee, maar ga dat wel doen binnenkortquote:Al bij Kabouter Buttplug langsgeweest?
Daar probeer ik niet aan te denkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik wil iemand een lekkere beurt geven
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar probeer ik niet aan te denken![]()
Heb mezelf voorgenomen om geen sexrelaties meer te hebben, noch aan one-nighters te beginnen
Moet zeggen dat het hetzelfde is als stoppen met roken.
Je denkt er nu meer aan, dan wanneer je het gewoon doet
Dat is niet grappigquote:
"droog" staanquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
dus dat wordt droog staan tot dat [afbeelding] langs komt...
Oh godquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
En nu ook op m'n slaapkamer een werkende pc.
Ik geloof niet in de prins op het witte paardquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
dus dat wordt droog staan tot dat [afbeelding] langs komt...
Neuh... even hier een FTP-servertje van bakkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oh god
je bent hier nu dus NOG vaker![]()
![]()
heel handigquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neuh... even hier een FTP-servertje van bakken.
Maar leek me ook wel handig voor films vanuit bed.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:54 schreef hermandeperman het volgende:
Na 3 weken niet gewerkt te hebben toch maar eens een avondje meepikken
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de prins op het witte paard![]()
Is ook handigquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neuh... even hier een FTP-servertje van bakken.
Maar leek me ook wel handig voor films vanuit bed.
je komt in de buurtquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:24 schreef BazzoS het volgende:
TERINGTYFUS CHOLERA PROJECT
Of lijk ik nu teveel op Mark?
klopt, maar volgens mij heb ik ietwat teveel testosteron gehad tijdens mn embryo-fasequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar ik dacht je bent een vrouw dus je weet het maar nooit...
Brunssumquote:
Zegt me nog minder als niksquote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:54 schreef Sandraugiga het volgende:
Ik wens Dork22 heel veel nare dingen toe op dit moment...![]()
Animo check : FOK! Strip-Project!
Ik ben nog nooit manisch-deprissief geweest nee. De enige waar van wie ik weet die een moeilijke jeugd gehad heeft op school ben jij. Ik daar in tegen niet en ook niet na mijn schooltijd. Dus sorry ik ben niet en nooit deprie geweestquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:10 schreef Sandraugiga het volgende:
Ach, laat die jongen nou gelukkig zijn... Straks zit hij weer in zijn depressieve periode...
Oh nee, Ook_Gek was toch niet manisch-depressief?
HET IS NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT te vroeg voor vodka juquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:58 schreef Fugie het volgende:
markje, het is wat vroeg om al aan de wodka jus te zitten hoor
Waar verontschuldig je voor.. Wees blij!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit manisch-deprissief geweest nee. De enige waar van wie ik weet die een moeilijke jeugd gehad heeft op school ben jij. Ik daar in tegen niet en ook niet na mijn schooltijd. Dus sorry ik ben niet en nooit deprie geweest
komt omdat je mij nog nooit ontmoed hebt. Ik ben de perfecte man in alle opzichtenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik geloof niet in de prins op het witte paard![]()
Gewoon lekker door blijven gaan. Je leeft maar 1X en nu je nog jong bent gaat het scoren van een neukertje makkelijker dan wanneer je 70 bent.quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar probeer ik niet aan te denken![]()
Heb mezelf voorgenomen om geen sexrelaties meer te hebben, noch aan one-nighters te beginnen
Moet zeggen dat het hetzelfde is als stoppen met roken.
Je denkt er nu meer aan, dan wanneer je het gewoon doet
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
. Ik ben de perfecte man in alle opzichten![]()
[..]
Ik wens dat ook niemand toe. Maar goed jij komt opeens dat ik deprie ben geweest dus ik dacht laat ik even duidelijk zijnquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:04 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
Waar verontschuldig je voor.. Wees blij!![]()
Een kutte jeugd zou ik niemand toewensen...![]()
de rally trek je open tot een kleine 230 op de teller weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:17 schreef BazzoS het volgende:
[..]
=autobahn
Moet ik ook nog een keertje heen met mijn auto, kijken of ik over de 200 ga
Nee man die dingen trekken veel verder openquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Xtreem het volgende:
Standaard Ralley heeft een top van 190 of 195 (voor of na 1993)
mwah.. met 210 op de teller moet je heeel blij zijn denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de rally trek je open tot een kleine 230 op de teller weet ik uit ervaring![]()
Ik weet exact wat een sexrelatie inhoudtquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
komt omdat je mij nog nooit ontmoed hebt. Ik ben de perfecte man in alle opzichten![]()
[..]
Gewoon lekker door blijven gaan. Je leeft maar 1X en nu je nog jong bent gaat het scoren van een neukertje makkelijker dan wanneer je 70 bent.
Sex relatie is OK![]()
Je belt op van, he neuken? Ja is goed. Oke en er na zeg je van. He ik bel je nog wel als ik weer zin heb doei. Ja is goed ik bel jou anders wel als ik jeuk heb hihih doei![]()
Jij hebt nooit jeuk?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:27 schreef Mukie het volgende:
[..]
Ik weet exact wat een sexrelatie inhoudt
Heb hier alleen geen behoefte aan, dat is het verschil
Of je ging berg af.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee man die dingen trekken veel verder open![]()
1 Hij was zeker weten standaard.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Of je ging berg af.
Of de 106 heeft een behoorlijke teller afwijking
Of de 106 waar jij in zat was niet geheel standaard
Of..... ?
Als de maten niet exact overeenkomen zorgt dat inderdaad voor een tellerafwijkingquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
4 grote kans ja dat er een teller afwijking op zat. Hij had ook andere velgen er onder gepropt en dat kan ook zorgen voor teller afwijking toch?
zal dat wel geweest zijn danquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als de maten niet exact overeenkomen zorgt dat inderdaad voor een tellerafwijking
Denk dat ik niet een 230 zou durven rijden met een 106quote:
Zolang je spelletjes blijft spelen en er dit soort relaties op nahoudt, zal een echte relatie nooit een kans krijgen om zich te presenteren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
Oh god nee toch mukie je hebt toch niet besloten om volwassen te worden he![]()
Je krijgt toch geen drank om huisje boompje beestje te gaan doen met een man plus een hond![]()
Als je zo gaat praten kan je beter meteen maar je zelf laten inschrijven voor een bejaarden tehuisquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zolang je spelletjes blijft spelen en er dit soort relaties op nahoudt, zal een echte relatie nooit een kans krijgen om zich te presenteren.
Fok ik word oud, dit soort uitspraken zijn niet goed.
Zo jong is ze niet meer heur...haar biologische klok begint ook langzaam te tikkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je zo gaat praten kan je beter meteen maar je zelf laten inschrijven voor een bejaarden tehuis
je bent nog jong. Je hebt nog een heel leven voor je om ergens aan vast te zitten
* ook_gek doet niet aan vaste relatie's. Of ik moet een geweldig iemand tegen komen. Dan wil ik er over denken. Tot die tijd doe ik lekker niet volwassen
En daar heb je het dus misquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo jong is ze niet meer heur...haar biologische klok begint ook langzaam te tikken
straks gaat ze nog over kinderen beginnenquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zo jong is ze niet meer heur...haar biologische klok begint ook langzaam te tikken
hehehe gelijk heb je ook hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je zo gaat praten kan je beter meteen maar je zelf laten inschrijven voor een bejaarden tehuis
je bent nog jong. Je hebt nog een heel leven voor je om ergens aan vast te zitten
* ook_gek doet niet aan vaste relatie's. Of ik moet een geweldig iemand tegen komen. Dan wil ik er over denken. Tot die tijd doe ik lekker niet volwassen
Een vriendin van me heb ik dat ook mee gehadquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
straks gaat ze nog over kinderen beginnen
ik heb ooit tegen emand gezegt van joh nu nog kinderen nemen en dan ben je klaar voor de rest van je leven. Gaat ze helemaal uit haar pan. JA EN KINDEREN NEEM JE NIET DIE KRIJG JE BLA BLA BLA. Ja zeg ik hallo als of je dat bij de wehkamp kan bestellen zo dat je een kind krijgt. Je moet toch echt eerst lichamelijke inspanning verrichten om dat kind te krijgen. Dus je NEEMT een kind.
JA en dat is onzin want je mag blij zijn als je zwanger word. Dat is niet zo van zelfspreken als dat jij denkt bla bla bla. Dus ik zeg. He luister eens. Dat is wel simpel. we nemen een eitje en een zaafje dump het bij elkaar en je hebt als je effe je best doet een kind. En daar voor moet er geneukt worden. liefst 3X daags. En zo ging dat nog even door en door en door.
Wat blijkt nou ze kon geen kinderen krijgen
Ze heeft me nooit meer aangekeken of tegen me gesproken. Niet dat het een gemist is of zo![]()
Goekope benzine en fijne autobahnenquote:
1996quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:23 schreef Xtreem het volgende:
Standaard Ralley heeft een top van 190 of 195 (voor of na 1993)
op de teller idd, echte kmh zo rond de 190-195 (voor 1996) en de versie van na 1996 205-210quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
de rally trek je open tot een kleine 230 op de teller weet ik uit ervaring![]()
en een vliegbasis voor je deur met lawaaiige logge ouwe dingen met schotels op het dakquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
Goekope benzine en fijne autobahnen
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef ook_gek het volgende:
Oh god nee toch mukie je hebt toch niet besloten om volwassen te worden he![]()
Je krijgt toch geen drank om huisje boompje beestje te gaan doen met een man plus een hond![]()
BAS WTF!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:07 schreef BazzoS het volgende:
http://poststuff5.entensity.net/092605/media.php?media=sexy.wmv
@BO
klooien met lichtquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef Mukie het volgende:
Maar laten we het ff over wat anders hebben... Hoe krijg ik een glanslaag op een object in Photoshop?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef Mukie het volgende:
Maar laten we het ff over wat anders hebben... Hoe krijg ik een glanslaag op een object in Photoshop?
quote:
quote:Celvin Rotane-I believe
Inaya Day-Nasty girl
1000 People-Parade
Akon-Lonely
Elize-Automatic
Faithless-Insomnia
Milo-Drop the pressure
Corona-The rhythm of the night
Bon Garcon-Freek U (Full intention mix)
Gwen Stefani-Rich girl
Studio B.-I see girls
Triple S-Whoomp there it is (klubbheads mix)
Ramirez & Pizarro-Hablando
D Shake-Techno Trance
Digital Boy-Mothaf*cker
Vallee De Larmes-Vallee de Larmes
Ruffneck feat. Yavahn-Everybody be somebody
Shannon-Give me tonight
DJ Rob Boskamp-Pump it
Armin van Buuren-Shivers
Barthezz-Infected
Gigi D’Agostino-L’Armour toujours
Whehe, nee wel al twee ander pc's gebouwdquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
Sjoewe, is het nog gelukt met je wireless-avontuur?
Kabeltjes trekkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, nee wel al twee ander pc's gebouwdInternet is morgen en wordt gewone LAN toch uiteindelijk ivm oude brakke pc's in huis. Mag ik kabels gaan trekken.
Nou, gisteren kreeg ik te horen dat we een opdracht moesten inleveren.quote:
mooi werk allemaalquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, gisteren kreeg ik te horen dat we een opdracht moesten inleveren.
Maar ik wist niks van die opdracht (en laten we zeggen, 20 mensen uit de klas weten nog steeds niks af van die opdracht)
Dus die heb ik gisteren kei snel gemaakt!
En daarna mijn illustrator tekening afgemaakt en ingeleverd. Foto's gemaakt en ingeleverd.
En mijn anders illustrator tekening is al haast af, terwijl ik die over 3 weken pas hoef in te leveren!
!
Is dat jouw brommer?quote:Op dinsdag 27 september 2005 23:40 schreef hermandeperman het volgende:
Pizzatje bellen?
Oja dat was het jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:53 schreef hermandeperman het volgende:
Je bedoelt artisjokkenhartjes?
't was een 7tjequote:Op woensdag 28 september 2005 00:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oja dat was het ja![]()
Wat ook mooi was is het volgende.
Ja marloes? Ja hoi met mij. He zeg jo ik heb een negen van je moeder gekregen voor neuken. Dus uhm wanneer jij en ik dan? Je moeder ligt hier en vind het goed![]()
Maar toch blijft krediteuren debiteuren het mooiste.
ik ben bezig.quote:Op woensdag 28 september 2005 10:22 schreef hermandeperman het volgende:
Tommy, moet jij zo onderhand niet eens gaan werken?![]()
klopt iddquote:Op woensdag 28 september 2005 10:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weer remote controlled aan het formatteren zeker
formatten kan natuurlijk nietquote:
Johquote:Op woensdag 28 september 2005 10:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
formatten kan natuurlijk niet
Ga lekker een strandwandeling maken danquote:maar de rest wel, en dat is idd wel handig
maar het is weer ff rustig nu, weinig problemen, we doen ons werk TE goed
VWquote:Op woensdag 28 september 2005 10:50 schreef Mukie het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)occo_komt_terug#body
De Scirocco komt terug
Scirocco was mijn eerste autoquote:
een nette Scirocco is een leuke autoquote:Op woensdag 28 september 2005 10:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Scirocco was mijn eerste auto
Leren bekleding, alles electrisch, lekker laag, pracht van een wagentje die heerlijk reed
leuk karretjequote:Op woensdag 28 september 2005 10:50 schreef Mukie het volgende:
http://www.autoblog.nl/ar(...)occo_komt_terug#body
De Scirocco komt terug
ze zijn wel flink bezig bij VWquote:
nee man, dat is mooi. vind ik danquote:Op woensdag 28 september 2005 11:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ze zijn wel flink bezig bij VW
IK vind het alleen flink jammer dat elke VW dezelfde (lelijke grill) neus heeft.
Ik vind het helemaal niets dat elke VW hetzelfde front heeft.quote:
Ik heb hongerquote:
Thuisquote:Op woensdag 28 september 2005 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
Waar ben je dan?
Neequote:Op woensdag 28 september 2005 11:56 schreef hermandeperman het volgende:
Maar dan weet je niet hoe de oven werkt in je eigen huis?
Vrouwen en techniekquote:Op woensdag 28 september 2005 11:58 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee.
Weet jij het ?! Het is zo'n microwave ding. Magnetron en oven in één
.
Ik heb geen verstand van koken en al dat gepruttelquote:Op woensdag 28 september 2005 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouwen en techniek [afbeelding]
tijd dat je het gaat leren danquote:Op woensdag 28 september 2005 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van koken en al dat gepruttel!
Je bent ook niet echt bereidwillig het te gaan leren of wel?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van koken en al dat gepruttel!
Nou, als ik hem wil opwarmen alvast. Hoe lang moet dat danquote:Op woensdag 28 september 2005 12:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je bent ook niet echt bereidwillig het te gaan leren of wel?.
Ik begrijp best dat er veel knopjes op zo'n ding zitten, maar een beetje logisch nadenken wil vaak helpen.
Dat moet je heel niet doenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, als ik hem wil opwarmen alvast. Hoe lang moet dat dan.
2 minuten in zo'n combi ding.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, als ik hem wil opwarmen alvast. Hoe lang moet dat dan.
Je moet toch de oven eerst opwarmenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat moet je heel niet doen.
Bevroren in de oven tyfen..
Dat de 5 mins om zijn misschien?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:20 schreef ijsmeis het volgende:
Hij piept nu. Zou dat betekenen dat ie op temperatuur is!
15 minuten voor bevroren pizza, is de bodem prima en de kaas gesmoltenquote:Op woensdag 28 september 2005 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
Je kunt toch wel een beetje Duits lezen?Helemaal als je zo dicht bij de grens woont
!
En 10 minuten maar?
En veel ovens van tegenwoordig hoef je niet meer voor te verwarmen...
De remedie die ervoor zorgt dat ik al jaren heerlijk zelf mijn eten maak is gewoon in de oven tyfen en af en toe kijken, eruit halen wanneer hij er goed uitziet
Fuck die hoerenverpakking.
Nee, ik kan geen Duitsquote:Op woensdag 28 september 2005 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
Je kunt toch wel een beetje Duits lezen?Helemaal als je zo dicht bij de grens woont
!
En 10 minuten maar?
En veel ovens van tegenwoordig hoef je niet meer voor te verwarmen...
De remedie die ervoor zorgt dat ik al jaren heerlijk zelf mijn eten maak is gewoon in de oven tyfen en af en toe kijken, eruit halen wanneer hij er goed uitziet
Fuck die hoerenverpakking.
20 at least wat mij betreftquote:Op woensdag 28 september 2005 12:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
15 minuten voor bevroren pizza, is de bodem prima en de kaas gesmolten
20 krijg je een slappe bodemquote:Op woensdag 28 september 2005 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
20 at least wat mij betreft.
gewoon ff kijken wat dr in de display staatquote:Op woensdag 28 september 2005 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
Wtf piept dat ding toch de hele tijd!
Niksquote:Op woensdag 28 september 2005 12:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
gewoon ff kijken wat dr in de display staat
Heb je ook nooit Duits op school gehad dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 12:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, ik kan geen Duits.
En ja, op het ding staat 10-12 minuten. Maar ik kijk wel om de 5 minuten enzo.
En er stond bij dat je hem moest voorverwarmen.
*trots is*![]()
!
Ehm, 1 jaar volgens mij.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je ook nooit Duits op school gehad dan?
En ik ben ook trots op je hoor.
Nu hopen dat hji te bikken is.
mij lijkt duits veel makkelijker te leren dan frans.. maar ok.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehm, 1 jaar volgens mij.
En toen had ik ook altijd maar 5,5'jes enzo.
Dus dat vak heb ik gauw laten vallen en heb ik Frans gekozen.
ik heb maar 1 jaar duits gehad en altijd een 10quote:Op woensdag 28 september 2005 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
En vorig jaar had ik ook Duits.
En toen haalde ik een 2.
En toen de herkansing haalde ik een 7! *trots* .
En ik probeer die shit te leren van Tim en zijn familie. Maar ik kan ze echt niet verstaan op een verjaardag en onder het eten hoor.
Mja, het leren misschien. Voor frans had ik voor de woordjes altijd 3'en en 4'en.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:42 schreef M5 het volgende:
[..]
mij lijkt duits veel makkelijker te leren dan frans.. maar ok.![]()
Frans is zooooo'n pokketaal hequote:Op woensdag 28 september 2005 12:42 schreef M5 het volgende:
[..]
mij lijkt duits veel makkelijker te leren dan frans.. maar ok.![]()
Hehe mja, hier praten ze als ze plat praten ook Duits (vooral in Siebengewald en Venzelderheide) .quote:Op woensdag 28 september 2005 12:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb maar 1 jaar duits gehad en altijd een 10
Kerkrade he
ze slikken ook veel in, die Duitsers, dan versta je maar de helftquote:Op woensdag 28 september 2005 12:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hehe mja, hier praten ze als ze plat praten ook Duits (vooral in Siebengewald en Venzelderheide) .
Maar dat kan ik niet altijd verstaan.
Ja, maar ook al die woorden.quote:Op woensdag 28 september 2005 12:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
ze slikken ook veel in, die Duitsers, dan versta je maar de helft
Ja, bijvoorbeeld mijn 'schoonvader' die praat hollands en duits door elkaar.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:01 schreef M5 het volgende:
elke taal is lastig als het in dialect gesproken wordt, soms nog als je uit het land zelf komt.
Jups ben dus heel benieuwd.quote:
Kan ik me heel goed voorstellen jaquote:Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jups ben dus heel benieuwd.
Heel vreemd gevoel in mn buik enzo![]()
Laat ik het erop houden dat ik mn moeder al niet meer gezien heb sinds mei, noch contact met dr heb gehad. En nu komt ze ineens vanavond langs.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:41 schreef PeuRac het volgende:
Heb ik iets gemist Mukie?
Ben afgelopen dagen in Breda geweest, heb eigenlijk sinds vrijdag niet zoveel meer achter mn pc gezeten.
Zal wel loslopenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan ik me heel goed voorstellen ja
quote:deen zegt:
VINK!
deen zegt:
we hebben nu ook geen stroom meer
deen zegt:
en geen tv
deen zegt:
en gas
deen zegt:
we hebben nu alleen nog maar water
deen zegt:
KOUD water nog wel
Klinkt lekker dat met je moederquote:Op woensdag 28 september 2005 13:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zal wel loslopen
Hoop ik dan
@ Peu, wat heb je in Breda gedaan?
dat is zooooo lachenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Poing
.
Ik wil wel naar dat Poing feestje. Met buzzzzzzfuzzzzz.
zolang het gezellig is geweestquote:Op woensdag 28 september 2005 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klinkt lekker dat met je moedersucces
M'n vriendin woont in Breda, meer mag ik van Herman niet zeggen denk ik
porno is saaiquote:Op woensdag 28 september 2005 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
Anders begint hij weer over porno naspelen en dat ze zo'n groot huis heeft en blablabla.
En dag IJsmeis.
Dat doen we niet eens meerquote:Op woensdag 28 september 2005 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
Anders begint hij weer over porno naspelen en dat ze zo'n groot huis heeft en blablabla.
En dag IJsmeis.
Jij hebt idd toch al zeker op zo'n 50 locaties gewoondquote:Op woensdag 28 september 2005 14:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat doen we niet eens meerwe proberen nu alleen elke locatie uit die we kunnen bedenken
![]()
En ze woont fucking kleinzo klein heb ik zelfs nooit gewoont
![]()
Waar is Wally?quote:Op woensdag 28 september 2005 07:15 schreef BoJo het volgende:
hier was toch zo'n spelletje van?
Waar zijn Peu en Bo op deze foto
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |