quote:However, the essential bits are all in place, and the spaceframe chassis, supercharged 4.6-litre Ford Mustang V8 and six-speed gearbox have been production-cleared and are ready for action - giving us just the excuse we need to take the Aston Martin DB7 rival for a blast. And 'blast' is the operative word here; with 525bhp at 6,400rpm and a mighty 624Nm of torque on tap, the 1,350kg Parradine boasts a power-to-weight ratio of 388bhp per ton - that's 100bhp/ton more than even Ferrari's 550 Maranello can muster.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:24 schreef Hugster het volgende:
aaaaaaaaahw teeering
TF pleaaaaaseeeeee
Ik heb net echt veel tijd zitten steken in die andere![]()
Het waren Jeremy Clarksons specsquote:
Jij bent degene die het nagezocht heeftquote:
plaats eens een wipje danquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:00 schreef Mukie het volgende:
Slaapjes gaat doen
Ow en mn bakkie gaat varen zeg ik je
quote:
euj ik ben een wannabe hequote:Op dinsdag 27 september 2005 08:21 schreef Sandraugiga het volgende:
oh, ik dacht dat je zoiets bedoelde...
[afbeelding]
niggâh skillzquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj ik ben een wannabe he
Mijn skills begin ik nu pas te ontwikkelen
altijd leukquote:
goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
sssst![]()
.
Hoe is het met Kutlikski?
Die heb ik nooooooitquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:14 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
La me raden... jij hebt geen kater?![]()
Opzich wel primaquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:14 schreef Sandraugiga het volgende:
[..]
La me raden... jij hebt geen kater?![]()
heb ik nog wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich wel prima. Nog een half jaartje even er tegenaan en dan afstuderen
!
Jij nog plannen voor Dubai?
Lekker bezig Cobyquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb ik nog wel.
eerst een klus in France afmaken! (als dat doorgaat... zou leuk zijn uiteraard)
Daar heb ik meestal alleen last van als ik juist niet gedronken hebquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut!
Maar de dag erna is vaak minder.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar heb ik meestal alleen last van als ik juist niet gedronken heb
niet echt groot ofzo, de opzet opzich wel..quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja absoluut. Groot project in Frankrijk?
No shit sherlockquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:49 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
niet echt groot ofzo, de opzet opzich wel..
maar het onderhoud gaan we lokaal uitbesteden, beetje ver rijden hè vanaf NL
quote:
we houden het meeste wel in handen, dus alle hardware wordt door ons geleverd (omdat er speciale configfiles in moeten staan) kunnen die fransen dat niet jattenquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
No shit sherlock.
Maar uitbesteden geeft vaak minder stress.
jammer dat ie voorlopig geen nieuwe dingen meer maakt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:32 schreef Mukie het volgende:
De jostiband door Hans Teeuwen
Blijft geniaal
Tja er zijn nog genoeg anderen om te gaan zienquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef M5 het volgende:
[..]
jammer dat ie voorlopig geen nieuwe dingen meer maakt.![]()
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
Tja er zijn nog genoeg anderen om te gaan zien
erm Hansje staat er bekend om dat hij in een gesticht heeft gezetenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:43 schreef Sandraugiga het volgende:
Hmm.. Ik vond de eerste show heel erg leuk, maar om de verdere shows kon ik niet lachen. Hij kwam op mij over als depressief en daarom maar krampachtig proberen leuk te zijn..
Of zouden cabaratiers zowiezo depressief zijn??
* Sandraugiga is eten en daarna door de regen boodschapjes halen.Prettige dag nog verder!
Heb je dat allemaal zelf geschreven dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
we houden het meeste wel in handen, dus alle hardware wordt door ons geleverd (omdat er speciale configfiles in moeten staan) kunnen die fransen dat niet jatten!
Youp blijft gewoon leuk, maar is weinig vernieuwend.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef hermandeperman het volgende:
Hans is geweldig!
Maar ik vind Youp van't Hek nog steeds de beste.
samen met een collegaquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je dat allemaal zelf geschreven dan?
Tja, waarom een winning concept veranderen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Youp blijft gewoon leuk, maar is weinig vernieuwend.
Wel heb ik een 4 a 5tal boeken van hem
is wel handig, kunnen het voor meerdere projecten gebruikenquote:
Dat is idd wel handig jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
is wel handig, kunnen het voor meerdere projecten gebruiken
maar goed, hoe gaat het verder met toi? Nog bootjes aan het bouwen?
vertel!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is idd wel handig ja.
Ik ben nog steeds bootjes aan het krabbelen iddBen nu bezig met een hydrofoil (draagvleugelboot). Ben ook net terug uit Frankrijk, heb daar even een summerschool gevolgd over maritime security. Erg gelachen ook
die summerschoolquote:
U was weer te lui om te rennen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:53 schreef Xtreem het volgende:
[..]
die summerschool
Goeiemiddag
Ik haat de NS, weer bijna een uur vertraging vandaag waarvan ruim een half uur eigen schuld![]()
suprisequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
U was weer te lui om te rennen?
Maar ja we hebben gewoon veel lol gehad, veel gezopen, veel uitgeweest, veel leuke mensen ontmoet, en af en toe eens een collegetje gescoord over maritime security.
quote:Mooiste is nog wel dat we ons diploma dronken in ontvangst hebben mogen nemen.
En dus gingen jullie tankenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zij gaven ons om 11 uur vrij en we hoefden pas om 19u het diploma op te halen.
Je moet wat ehquote:
Nee, maar ga dat wel doen binnenkortquote:Al bij Kabouter Buttplug langsgeweest?
Daar probeer ik niet aan te denkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:21 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik wil iemand een lekkere beurt geven
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Daar probeer ik niet aan te denken![]()
Heb mezelf voorgenomen om geen sexrelaties meer te hebben, noch aan one-nighters te beginnen
Moet zeggen dat het hetzelfde is als stoppen met roken.
Je denkt er nu meer aan, dan wanneer je het gewoon doet
Dat is niet grappigquote:
"droog" staanquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
dus dat wordt droog staan tot dat [afbeelding] langs komt...
Oh godquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:39 schreef hermandeperman het volgende:
En nu ook op m'n slaapkamer een werkende pc.
Ik geloof niet in de prins op het witte paardquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
dus dat wordt droog staan tot dat [afbeelding] langs komt...
Neuh... even hier een FTP-servertje van bakkenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Oh god
je bent hier nu dus NOG vaker![]()
![]()
heel handigquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neuh... even hier een FTP-servertje van bakken.
Maar leek me ook wel handig voor films vanuit bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |