ik heb nog steeds een chello account. heb de zaak al in maart beeindigdquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:35 schreef pascalheister het volgende:
zo chello geeft ook weer een teken van leven
Hier was hij ook even weg vandaag, maar dat lag denk ik eerder aan dat er hier even aan de modem was gezeten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:35 schreef pascalheister het volgende:
ben er wel tevreden mee, maar de laatste tijd is het geregeld langzaam of ligt het er even uit. Erg irritant allemaalquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een chello account. heb de zaak al in maart beeindigd
Toen ik daar voor het eerst klant werd in '99 was ik ook teverden, maar het werd steeds slechter....quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben er wel tevreden mee, maar de laatste tijd is het geregeld langzaam of ligt het er even uit. Erg irritant allemaal![]()
Mwah. Ik weet het niet. Ik speel al zolang FIFA, ik ben er aan gewend geraakt. PES moet ik weer opnieuw wennen, al heb ik 4 wel gespeeld. FIFA is nu trouwens wel echt verbeterd hoor en lijkt qua gameplay al wat meer op PES. Grootste plus van FIFA is uiteraard de licentie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik PES 5 gaan spelen
Thuis heb ik ook chello...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:35 schreef pascalheister het volgende:
Engelse Nederlandse italiaanse en spaanse competitie zit er gwoon inquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet het niet. Ik speel al zolang FIFA, ik ben er aan gewend geraakt. PES moet ik weer opnieuw wennen, al heb ik 4 wel gespeeld. FIFA is nu trouwens wel echt verbeterd hoor en lijkt qua gameplay al wat meer op PES. Grootste plus van FIFA is uiteraard de licentie.
verschilt een beetje per regio, laatste jaren is het hier echt stabiel geworden. Maar de laaste maanden is het af en toe weer knudde. Daarvoor altijd een prima verbinding gehadquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen ik daar voor het eerst klant werd in '99 was ik ook teverden, maar het werd steeds slechter....
Gedraag je je wel vandaag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:57 schreef JaWi het volgende:
Zoo, even verder puinruimen hier en dan naar de stad.
Ik gedraag me altijdquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gedraag je je wel vandaag.
En geef DG een tik namens mij.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:59 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd.
Ja, even kijken of ik hem nog zie.
Locatie bekend, signalement, volslanke baco drinkende arsenalsupporter, moet lukken.
FIFA 2006 vs PES 5quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:54 schreef VoreG het volgende:
[..]
Engelse Nederlandse italiaanse en spaanse competitie zit er gwoon in
Vorig jaar iig wel, duitsland en frankrijk zaten er toen ook bij.
en daarnaast kun je altijd patches voor pes downloaden die alles updaten
Heb je iig goed zicht, wel even naar links zwaaien hequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef Bjoro het volgende:
ga vanavond ook heen....weet alleen nog niet hoe of wat we ervoor en erna gaan doen...vakkie 420 in ieder geval !
komt goed !quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je iig goed zicht, wel even naar links zwaaien he.
gaan wij lekker naar elkaar zwaaienquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef Bjoro het volgende:
ga vanavond ook heen....weet alleen nog niet hoe of wat we ervoor en erna gaan doen...vakkie 420 in ieder geval !
Gezellie... en ff naar links zwaaien dan he.. vakkie 401quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:05 schreef Bjoro het volgende:
de Rosenberg methodequote:Op dinsdag 27 september 2005 13:29 schreef appelsientje het volgende:
En ik zit zoals gewoonlijk op de bank...
Wij hebben roltrappen op Noordquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:29 schreef superjoden het volgende:
wordt straks dus ook voor jou een aardige klim AZ of hebben ze daar al die roltrappen?
Jij moet naar links zwaaien.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je iig goed zicht, wel even naar links zwaaien he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |