Niet helemaal mee eens. Ik vind fifa leuker voor een avondje ps2, bier chippies etc. Je hoeft het niet te leren. Fifa is dermate simpel dat vrijwel iedereen die een controller vast kan houden, kan fifa'en. Pes moet je echt onder de knie krijgen en dat is op melige bieravonden een stuk minder leuk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Overtuig je vrienden is dat ze PES moeten halen, gaat niks boven een potje 2 vs 2 bij PES
als je hem op de pc hebt kunnen we wel een keer ballen. Ik speel altijd online met pes4launcherquote:
corners: Pijltje omhoog en tikje naar richting de goal. Half balkje en inkoppenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen vrije trappen en corners gaat lastiger bij PES
Of kan iemand me een hint geven hoe ik fatsoendelijk vrije trappen kan nemen ?
Voor de Xbox
geen idee, ik heb geen joystick.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ah dus alleen met de joystick omhoog drukken en X drukken
Ik dacht dat je met de rechter trekker ook iets moest doen( die info kreeg ik ergens anders
)
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:25 schreef Rekkie het volgende:
In 2005 heb ik altijd realistische uitslagen....
Bij PES 4 verlies ik voortdurend.... ik heb werkelijk nog geen 1 wedstrijd gewonnen
Anders gebruik je de edit-knop in het vervolg ffquote:Op zondag 17 juli 2005 22:33 schreef Nick_14 het volgende:
een nadeel van fifa 2005 is dat de ballen er allemaal op dezelfde manier invliegen:(
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Overtuig je vrienden is dat ze PES moeten halen, gaat niks boven een potje 2 vs 2 bij PES
waar heb je hem vandaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb PES5 inmiddelsen die is echt lastig
Hoe danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb PES5 inmiddelsen die is echt lastig
Kan niet wachtenquote:Op donderdag 1 september 2005 14:46 schreef JooB het volgende:
PES 5 komt op 28 oktober uit.
bron: pro evo 5 site.
de ps2 versie is nu al uit?quote:Op maandag 26 september 2005 17:46 schreef Markster het volgende:
[..]
Kan niet wachten
Eindelijk online op de ps2
Dat KUN je dus gewoon aanpassen...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:22 schreef Komakie het volgende:
Ik vind de besturing van PES op de PC gewoon kut.
Zal best goed zijn op de consoles hoor, maar op de PC vind ik de besturing gewoon echt niet kunnen. Direct overgenomen van de PS2.
Als je dat kunt aanpassen wil ik PES zeker een 2de kans geven. Zolang dat niet kan vind ik het maar een irritant spel (op de pc)
De knoppen kun je natuurlijk zelf aanpassen, het is standaard alleen erg irritant ingesteld bij PES. Gewoon de PS2 icoontjes gekoppeld aan bepaalde acties, daar wordt je als PC gebruiker niets wijzer van...quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
De controls zijn een groot probleem qua keyboard. Misschien dat het met een gamepad veel beter zou gaan, maar dat heb ik er niet voor over.
Je kan die knoppen wel veranderen, maar dan nog zit je met die analoge sticks, waarmee je de truukjes kan doen. Dat gaat gewoon veel makkelijker met zo'n stick.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:23 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Dat KUN je dus gewoon aanpassen...
[..]
De knoppen kun je natuurlijk zelf aanpassen, het is standaard alleen erg irritant ingesteld bij PES. Gewoon de PS2 icoontjes gekoppeld aan bepaalde acties, daar wordt je als PC gebruiker niets wijzer van...
Ik gebruik zelf een "PS2-kopie" gamepad van Logitech, dat maakt het spelen heel wat makkelijker. Bovendien kun je dan tegen iemand anders spelen op dezelfde PC.
Uiteraard, daarom heb ik ook die gamepad van Logitech gekocht. Kostte maar iets van 20 euro.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan die knoppen wel veranderen, maar dan nog zit je met die analoge sticks, waarmee je de truukjes kan doen. Dat gaat gewoon veel makkelijker met zo'n stick.
Demo speelt best lekker weg, alleen je kunt (zoals altijd) maar één korte helft spelen.quote:Download van de PES demo is gebeurd, zo maar eens spelen.
Bij mij is dat gevoel precies andersom. Bij PES heb ik echt het idee controle te hebben over de spelers. Niet feilloos, maar wel veel meer dan bij FIFA.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Na een paar potjes PES heb ik geen voldaan gevoel. Het spel is veel te statisch, zeker door elke keer die "tik" als je de bal speelt. Spelers staan stil als de bal komt, totaal geen beweging en het is niet zo vloeiend waardoor het heel langzaam lijkt.
Graphics zijn voor mij in principe van ondergeschikt belang. Het maakt het spelplezier natuurlijk groter als het allemaal redelijk natuurgetrouw is, maar als de gameplay naar mijn mening onvoldoende is, maakt het spel weinig kans bij mij.quote:FIFA heeft qua speelgraphics het echt beter voor elkaar. Herhalingen zijn dan wel erg mooi gedaan. Pires en Cole leken echt sprekend.
er is daar een trainer voor zodat je 30 mins kunt spelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 14:12 schreef Tackleberry het volgende:
Demo speelt best lekker weg, alleen je kunt (zoals altijd) maar één korte helft spelen.
Die tik, vind ik juist mooi, de spelers die niet naar de bal toe gaan. dat moet je juist zelf doen, naar de bal toegaan. Is opzich wel leuk en realistisch.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik blijf dit jaar op de PC toch maar bij FIFA.
Na een paar potjes PES heb ik geen voldaan gevoel. Het spel is veel te statisch, zeker door elke keer die "tik" als je de bal speelt. Spelers staan stil als de bal komt, totaal geen beweging en het is niet zo vloeiend waardoor het heel langzaam lijkt
Eens, de graphics van FIfa zijn gewoon beter, en replay's idem. Zit meer sfeer in. Spelers vind ik allebei in de spelen wel goed, alleen qua skills vind ik PES realistischer. Bij Fifa is iedereen perfect benig en bij PES vliegt de bal uit het stadion met Babel's linkerquote:. FIFA heeft qua speelgraphics het echt beter voor elkaar. Herhalingen zijn dan wel erg mooi gedaan. Pires en Cole leken echt sprekend.
Dat is gewoon de linker trigger, of L1. Die "Q" knop is eigenlijk van PES gejat. Die had die als eerste, bij Fifa was het nog heel lang de zelfde knop als passen.quote:Ik mis vooral de FIFA "Q" knop en ik kan er niet met mijn hoofd bij dat er een aparte knop is om van man te wisselen. Al zal dat wel een deel gewenning zijn.
Prima keuzequote:Ik ga voor FIFA 2006!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |