Niet helemaal mee eens. Ik vind fifa leuker voor een avondje ps2, bier chippies etc. Je hoeft het niet te leren. Fifa is dermate simpel dat vrijwel iedereen die een controller vast kan houden, kan fifa'en. Pes moet je echt onder de knie krijgen en dat is op melige bieravonden een stuk minder leuk.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Overtuig je vrienden is dat ze PES moeten halen, gaat niks boven een potje 2 vs 2 bij PES
als je hem op de pc hebt kunnen we wel een keer ballen. Ik speel altijd online met pes4launcherquote:
corners: Pijltje omhoog en tikje naar richting de goal. Half balkje en inkoppenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Alleen vrije trappen en corners gaat lastiger bij PES
Of kan iemand me een hint geven hoe ik fatsoendelijk vrije trappen kan nemen ?
Voor de Xbox
geen idee, ik heb geen joystick.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Ah dus alleen met de joystick omhoog drukken en X drukken
Ik dacht dat je met de rechter trekker ook iets moest doen( die info kreeg ik ergens anders
)
quote:Op maandag 11 juli 2005 14:25 schreef Rekkie het volgende:
In 2005 heb ik altijd realistische uitslagen....
Bij PES 4 verlies ik voortdurend.... ik heb werkelijk nog geen 1 wedstrijd gewonnen
Anders gebruik je de edit-knop in het vervolg ffquote:Op zondag 17 juli 2005 22:33 schreef Nick_14 het volgende:
een nadeel van fifa 2005 is dat de ballen er allemaal op dezelfde manier invliegen:(
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 14:59 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Overtuig je vrienden is dat ze PES moeten halen, gaat niks boven een potje 2 vs 2 bij PES
waar heb je hem vandaan?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb PES5 inmiddelsen die is echt lastig
Hoe danquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb PES5 inmiddelsen die is echt lastig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |