Het is wel lastig trouwens, vraagt nogal wat van je reactievermogen....quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Suijk het volgende:
Gaaf internet spelletje, als je je een beetje verveelt:
http://web4096.message.sk/round2/flash/9/tennis2.swf
Nee, is te moeilijk voor mij...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Iedereen is het spelletje aan het spelen Suijk.
kan de beste overkomenquote:
Ik ben nu 50 min bezig, maar nog steeds in de eerste game.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:40 schreef Suijk het volgende:
Gaaf internet spelletje, als je je een beetje verveelt:
http://web4096.message.sk/round2/flash/9/tennis2.swf
Zie ik daar de eerste witte zakdoekjes voor Pfaf al verschijnen ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga eens even slotjeszetten in je forum Pfaf, van dat spel heb je geen kaas gegeten.
Sir Yes Sir!quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga eens even slotjeszetten in je forum Pfaf, van dat spel heb je geen kaas gegeten.
als ik jou was zou ik PES 5 gaan spelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
* BliksemSchigt gaat weer even Fifa '06 spelen
Fifa kan ik niet langer dan 2 minuten spelen. Dan begin ik al te vloeken op die rare engine.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik PES 5 gaan spelen
ik heb nog steeds een chello account. heb de zaak al in maart beeindigdquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:35 schreef pascalheister het volgende:
zo chello geeft ook weer een teken van leven
Hier was hij ook even weg vandaag, maar dat lag denk ik eerder aan dat er hier even aan de modem was gezeten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:35 schreef pascalheister het volgende:
ben er wel tevreden mee, maar de laatste tijd is het geregeld langzaam of ligt het er even uit. Erg irritant allemaalquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een chello account. heb de zaak al in maart beeindigd
Toen ik daar voor het eerst klant werd in '99 was ik ook teverden, maar het werd steeds slechter....quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ben er wel tevreden mee, maar de laatste tijd is het geregeld langzaam of ligt het er even uit. Erg irritant allemaal![]()
Mwah. Ik weet het niet. Ik speel al zolang FIFA, ik ben er aan gewend geraakt. PES moet ik weer opnieuw wennen, al heb ik 4 wel gespeeld. FIFA is nu trouwens wel echt verbeterd hoor en lijkt qua gameplay al wat meer op PES. Grootste plus van FIFA is uiteraard de licentie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
als ik jou was zou ik PES 5 gaan spelen
Thuis heb ik ook chello...quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:35 schreef pascalheister het volgende:
Engelse Nederlandse italiaanse en spaanse competitie zit er gwoon inquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mwah. Ik weet het niet. Ik speel al zolang FIFA, ik ben er aan gewend geraakt. PES moet ik weer opnieuw wennen, al heb ik 4 wel gespeeld. FIFA is nu trouwens wel echt verbeterd hoor en lijkt qua gameplay al wat meer op PES. Grootste plus van FIFA is uiteraard de licentie.
verschilt een beetje per regio, laatste jaren is het hier echt stabiel geworden. Maar de laaste maanden is het af en toe weer knudde. Daarvoor altijd een prima verbinding gehadquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:48 schreef Againzender het volgende:
[..]
Toen ik daar voor het eerst klant werd in '99 was ik ook teverden, maar het werd steeds slechter....
Gedraag je je wel vandaag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:57 schreef JaWi het volgende:
Zoo, even verder puinruimen hier en dan naar de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |