want?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:38 schreef TerroRobbie het volgende:
kut dg
Drink geen bier,Althans,ik denk dat het bier isquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:39 schreef JaWi het volgende:
Ken jij "Premium Spitfire Kentish Ale" DG?
3 foutjes en ik heb niets geslotenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:40 schreef TerroRobbie het volgende:
TT openen met 26 fouten erin en dan mijnes nog sluiten ook
Ah ok. Ja ik denk het ook, maar na het proeven begin ik er anders over te denken. Had die fles nog staan en was het enige wat ik nog had.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Drink geen bier,Althans,ik denk dat het bier is
foei opa, dit zijn geen leuke grappenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
Fietsenrek slaat op de gebitsrenovatie van JM?
http://home.online.no/~realale/Bilder/MaanedensOel/Spitfire.jpgquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:42 schreef TerroRobbie het volgende:
bruinbier toch?
Is dat wat?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Now drinking: Bavaria Hooghe Bok [afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Halve finale voor Oranje onder 17
in de nederlaag?quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:00 schreef Suijk het volgende:
Ik ga ook slapen.
Heb wel zin in morgen.
waarom in godsnaam zoveelquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:00 schreef popolon het volgende:
Chili con carne net op.
Man, ik kan met wat over is nog wel twee jaar vooruit.
4 uien, 5 paprika's, kilo gehakt, 2 kilo bonen.veel kruiden, ananas .....
Je kunt het altijd nog kwijt aan tong80, die leeft daar al jaren op, dat wekelijkse rantsoen dat ie van zijn moedertje krijgt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:00 schreef popolon het volgende:
Chili con carne net op.
Man, ik kan met wat over is nog wel twee jaar vooruit.
4 uien, 5 paprika's, kilo gehakt, 2 kilo bonen.veel kruiden, ananas .....
dat zou k ook roepen als k voor zo'n beroerde club wasquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef DutchGooner het volgende:
HELP! Ik ben een Arsenal-supporter
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt het altijd nog kwijt aan tong80, die leeft daar al jaren op, dat wekelijkse rantsoen dat ie van zijn moedertje krijgt.
zit er iemand aan je biervoorraadquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:09 schreef JaWi het volgende:
Heu, het alarm gaat af. Even kijken beneden.
check ajax v Arsenal topicquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zou k ook roepen als k voor zo'n beroerde club was
Chili zonder paprika.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:13 schreef Bluezz het volgende:
Die 2 kleine bakjes rechts Popje past nog wel op de gaard hiero
Zonder poprika graag dankje
quote:
Zijn aandachtsgeile contactgestoordheid tot vervelends toe uiten. Ik mag hopen dat hij stikt in zijn eigen spandoekquote:
Ik zal er over nadenkenquote:
Wa bende nu weer aan het bazelenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jij had toch een OV - verbod?![]()
mee;ik geloof dat er 1700 van de 2100 beschikbare kaartjes verkocht waren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:23 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken.
Hoeveel engelsen zijn er eigenlijk mee / in de stad?
Briljant.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zijn aandachtsgeile contactgestoordheid tot vervelends toe uiten. Ik mag hopen dat hij stikt in zijn eigen spandoek.
meerdere kwam ik tijdens het AT achterquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:25 schreef JaWi het volgende:
Ah, dat cinecafe, daar werkt een lekker wijf.
Amsterdam Amsterdaaaaaaam dat is de stad waar alles kanquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:27 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat doet een scooter in een bar?
Ik ben ook heel netjesquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:29 schreef JaWi het volgende:
[..]
. Wel okay, mij alleen iets te netjes.
scooter? heet ze toevallig anitaquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
meerdere kwam ik tijdens het AT achter
je bedoeld die blonde op dat scootertje?
Ik iets minder misschienquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ben ook heel netjes
Sfeer is daar wel OK,en is sinds het AT een vaste plek geworden voor wat Arsenal-supporters die ik ken
belachelijk is datquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik iets minder misschien.
Overigens zal er in het stadion geen alcohol zijn en het home dicht, weer eens een risicoduel.
Wij zullen wel op hetzelfde niveau zittenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik iets minder misschien.
Overigens zal er in het stadion geen alcohol zijn en het home dicht, weer eens een risicoduel.
oke t was ter zakequote:Op dinsdag 27 september 2005 01:32 schreef rubbereend het volgende:Belgisch journaal is weer
zit een spotje in van de Humo jongeren enquette
Stel je voor ja, dat café zit bijna op de hoek en is 20 meter lopen naar de metroquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Wij zullen wel op hetzelfde niveau zitten![]()
Kan wel dat kutgehucht van jullie ingaan maar dan moet ik helemaal naar het metrostation lopen om vervolgens nog het centrum in te gaan,pfffff he,bij alleen al de gedachte wordt ik moe
Hal-lo,het is wel 120 meterquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Stel je voor ja, dat café zit bijna op de hoek en is 20 meter lopen naar de metro.
Overdreven gedoe altijd,Engelsen en geen alcohol is een big no-no.quote:Toch snap ik niet dat ze alles wat los en vast zit als risico aanmerken, drank is er altijd wel te krijgen buiten het stadion, zie het nut er allemaal niet zo van in.
Niet alleen Engelsen hoorquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:39 schreef DutchGooner het volgende:
Overdreven gedoe altijd,Engelsen en geen alcohol is een big no-no.
quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef JaWi het volgende:
[..]
Zijn aandachtsgeile contactgestoordheid tot vervelends toe uiten. Ik mag hopen dat hij stikt in zijn eigen spandoek.
Dat je mag verzuipen in de grolschquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:43 schreef DutchGooner het volgende:
Maar goed,ik ga plat.
JaWi,een hele prettige teringwedstrijd voor jou toegewenst voor morgen![]()
Nu echt weg isquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Dat je mag verzuipen in de grolsch Baco.
Biertje dan maarquote:
Tis maar 100 kilometer (is eigenlijk mn enige argumentquote:Op dinsdag 27 september 2005 02:26 schreef JaWi het volgende:
Wat moet je daar dan ook doen bij die duitsers.
* JaWi slaapwi
Is het bij jou nog steeds hot summers nights danquote:
Opletten ouwe, ik heb geen spleet tussen mijn tandenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:42 schreef golfer het volgende:
Fietsenrek slaat op de gebitsrenovatie van JM?
Is goed... ik neem er zelf ook nog eentje.. kan echt ff niet wakker worden..quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:14 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen
Doe mij ook maar koffie appelsientje....
euh praat me ff bij... waarvoor ??quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
euh praat me ff bij... waarvoor ??
Komt vast wel goedquote:
idd, hele waslijst.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Komt vast wel goedgroot gedeelte van Arsenal ligt ook in de lappenmand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |