Zoals Babbette zegt, dat staat zo vast als een huis, toen Martine de serie uitging (de eerste keer) was haar laatste shot in de cel, status: hoogzwanger.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wendela (Sjors) is geboren rond de tijd dat Martine de serie uit ging. Trix (de moeder van Fritsje (Jack) kwam toch pas daarna in de serie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:11 schreef JohnDDD het volgende:
Hebben jullie die spoiler al gehoord datjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en de manier waarop en zijn reactie zijn even voorspelbaar....
Of het tweede amulet zit in de kist van Frits en ze graven de kist op maar de kist is leeg... of te wel.. geen lijkquote:Op donderdag 29 september 2005 21:00 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Muhahaa jaa Frits die zijn kids hem laat opzoeken
De woorden 'heb je wel eens een dode horen praten' zijn ook wel apart in het licht van deze topictitelquote:Op woensdag 28 september 2005 14:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
En later Hedwig: 'Rik? Leef je nog?' terwijl die volkomen bij zijn bewustzijn was![]()
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:29 schreef Frey het volgende:
Heeft iemand misschien nog dat Benjamin filmpje dat ik toen gemaakt had voor zijn vaarwel topic?
Ja die zou nou ook wel 19 zijn ofzo.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:18 schreef DeTolk het volgende:
Kijkend naar dat filmpje met Wassenaar en Daniel.. Wanneer komt Guusje terug?
Daarom juist. heeft die ook wat om handenquote:Op vrijdag 30 september 2005 16:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ja die zou nou ook wel 19 zijn ofzo.
Leuk vriendje voor Nina![]()
Guusje's moeder werd gespeeld door Ingeborg Wietenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:21 schreef babette21 het volgende:
als Guusje Balk maar enigszins op zijn moeder lijkt, wil ik hem never nooit in gtst zien
Die jankbek was alleen maar irritandquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
Suzanne vind ik een van de meest debiele personages ook.
Die heb ik ook lang niet meer gezienquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
Waar is meneer Harmsen de laatste tijd?
Waar sloeg ze mee?quote:
quote:
In het verzorg tehuis en die krijgt binnenkort een brief van Hedwig of hij bij haar wil komen wonenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:10 schreef pberends het volgende:
Waar is meneer Harmsen de laatste tijd?
Of ik dacht dat ie nieuwe smatjes aan't recruiten was voor z'n zoldertje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
In het verzorg tehuis en die krijgt binnenkort een brief van Hedwig of hij bij haar wil komen wonen![]()
Ze sloeg met haar kruis... misschien had ze dat al een paar maanden niet gewassen en ging Ray KO door de luchtquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
Kan je me trouwens niet voorstellen dat je van 1 beuk bewusteloos raakt.
Was jij dat met die Harmsen site?quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Of ik dacht dat ie nieuwe smatjes aan't recruiten was voor z'n zoldertje.
In de grot kon hij zich misschien scheren met behulp van stenenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:14 schreef babette21 het volgende:
Laura rookt, Sil heeft een tijdsprong van 2 jaar gemaakt en Ray heeft nu al meer baardgroei dan na 6 weken grot..... wat is dit voor aflevering
wat hij zegtquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:41 schreef mark_03 het volgende:
Suzanne vind ik een van de meest debiele personages ook.
Oom Govert Harmsen Fansitequote:Op vrijdag 30 september 2005 20:15 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Was jij dat met die Harmsen site?![]()
Dat zijn de betere ideeën.quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:55 schreef Dizer het volgende:
Of het tweede amulet zit in de kist van Frits en ze graven de kist op maar de kist is leeg... of te wel.. geen lijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |