Dat beest heeft dus te maken met je persoonlijkheid.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:38 schreef Laurabeest het volgende:
Ik hou niet van het overhaast prijsgeven van mijn persoonlijkheid.
Eels is altijdquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:32 schreef DutchTrain het volgende:
Concert van Eels was![]()
En de Erasmusbrug is roze![]()
Ja, heeft geloof ik te maken met borstkanker, soort 'awareness' kweken. Ieder jaar worden prominente gebouwen roze belicht. Is ook ergens een site over als het goed is...quote:
De ligging en de hele omgeving, samen met de mooie toestand van het fort maken het zo bijzonder.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:54 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Onduidelijk plaatje, maar heb je het over dit fort? Ziet er zelfs op zo'n matig plaatje al mooi uit. Wat is er zo bijzonder aan?
[..]
Direct na het lezen van deze post heb ik tickets geboekt naar Lissabon, om er iets later achter te komen dat ik dan grofweg een jaar te laat ben voor de meet. Nou ja, heb je nog tips voor Lissabon?
Joh, je moet rechercheur wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 07:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat beest heeft dus te maken met je persoonlijkheid.
Merci, had eerder gelezen dat een drogisterij ook de erasmusbrug een ander kleurtje wilde geven, maar dat is nooit doorgegeaan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 08:28 schreef flipsen het volgende:
Handig toch, dat google, en vooral leuk dat Erasmusbrug wordt roze dan de eerste hit is![]()
We kunnen een poging doen om elkaar wat beter te leren kennen.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 00:36 schreef Laurabeest het volgende:
Sjezus, dooie boel hier... Zelfs mijn feauteauboek loopt nog harder...
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:23 schreef Lucille het volgende:
We kunnen een poging doen om elkaar wat beter te leren kennen.
Wat is je leukste vakantiebestemming tot nu geweest en waarom?
M'n rijtje met favoriete bestemmingen staat overigens in m'n fotoboekquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:23 schreef Lucille het volgende:
Limegroen misschien?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:30 schreef DutchTrain het volgende:
Oh Lucille, heb jij naast ervaring met de verbouwing van badkamers ook enige tips hoe ik van een keuken model 1970 met aan alle zijden schrootjes weer iets leuks kan maken:
[afbeelding]
De kastjes zijn inmiddels van de muur... nu nog een leuke kleur vinden om de schrootjes te verfen
Als je je schrootjes gaat verven zou ik kiezen voor een lichte kleur. Welke kleur je moet nemen hangt natuurlijk wel af van de kleur van de kastjes.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:30 schreef DutchTrain het volgende:
Oh Lucille, heb jij naast ervaring met de verbouwing van badkamers ook enige tips hoe ik van een keuken model 1970 met aan alle zijden schrootjes weer iets leuks kan maken:
[afbeelding]
De kastjes zijn inmiddels van de muur... nu nog een leuke kleur vinden om de schrootjes te verfen
Welkom terugquote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Limegroen misschien?
Ik zal vanavond thuis even wat keukentips geven, plaatje zie ik hier toch niet.
Moeilijk.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 10:23 schreef Lucille het volgende:
[..]
Bij deze heeft uio ook antwoord op zijn vraagquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:33 schreef Laurabeest het volgende:
[..]
...en vervolgens de hele nacht alle voorbijgangers op hun kop meppen met een hamer![]()
[..]
Moet je dan niet een heel hoog percentage van je inkomen sparen om dat te halen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hebben jullie je al opgegeven voor de levensloopregeling?? 2 jaar belastingvrijsparen en drie maanden betaald met verlof, elke 2 jaar dus. Of vier jaar sparen en een half jaar betaald met verlof! acht jaar sparen en een jaar betaald met verlof etc...ideaal voor travelers
Ik denk dat het een super regeling is!
zie: http://home.szw.nl/index/dsp_index.cfm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |