Nee ik ben er ook nog / weer / heel even / zo weer wegquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:46 schreef Laurabeest het volgende:
En anders ben je ook maar zo in je eentje he
Dank:quote:
Je bent welkom hoor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:46 schreef Laurabeest het volgende:
En anders ben je ook maar zo in je eentje he
Joh...quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:13 schreef DutchTrain het volgende:
Nee, dit alles ging over de inrichting van m'n nieuwe (t)huis
Zeer waardevolle informatie.quote:
Dat klinkt als een droombezoek al die highlights.quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:20 schreef Lucille het volgende:
Ik ben ook weer terug van een weekje Spanje. Behalve een flink aantal dagen vergaderen waren de highlights:
- Het ontmoeten van verschillende oud-collega's die ik bijna 5 jaar niet meer gezien had. Hun eerste vraag was meestal:Jij hier? Kom je terug? (technisch gezien zijn dat 2 vragen)
- Een bezoek aan een voetbal wedstrijd van Real Madrid (die de Madrilenen wonnen met 2-1).
- Het veelvuldig bezoeken van tapas bars
- Voor mijn doen erg veel wijn drinken
HTL.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:01 schreef flipsen het volgende:
HTL53 - De rek is er uit...
HTL53 - Een suf zooitje
HTL53 - De laatste loodjes?
HTL53 - Help hier mee HTL in leven te houden!
Pfffff![]()
Tja, iedereen is hier altijd maar weg of op vakantie, degenen die niet onderweg zijn zitten hier in de Lounge, klaar voor vertrek.quote:
Misschien dat je een afteltopic kan openen voor je vriendje?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wanneer mag Diego weer?
Post je nog foto's van je nieuwe huis als het af is? Ik ben benieuwd hoe het er uitziet als je klaar bent.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, iedereen is hier altijd maar weg of op vakantie, degenen die niet onderweg zijn zitten hier in de Lounge, klaar voor vertrek.![]()
Hik, Liejannuh, Litman, Ivo en Vogue zitten allemaal in het buitenland, dus die posten ook niet echt regelmatig mee deze dagen. Zelf heb ik het druk met verhuizen en werk. Maar echt leuke topics zijn er op het moment ook niet in TRV...
Vind zelf het Oekraïne topic wel erg leuk om te lezen.
En uit de gesloten singles-reeks zijn ook al geen nieuwe TRV-SC'ers gekomenhow come?
Bedenk me nu pas dat ik volgende week om deze tijd al weer in Wenen zit
Misschien moeten we onszelf eens uitnodigen voor FOK!radio om een beetje reclame te maken voor TRV; iets van bel (skype) voor reisadviesben benieuwd wie van de 20 luisteraars er dan gaat bellen
Nou doe er wat aanquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
GCSC
Ik zeg niet dat ik het hier niet leuk vind, ik vind het ingekakt en dat vinden meer mensen zo te zien.
De meeste van die topics zijn er al. Dat Parijs een kutstad is, is algemeen bekend natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:43 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nou doe er wat aan![]()
ga mensen uit alle ander topics verleiden om hier te posten, schrijf een reisverslag, open een paar leuke topics over hoe slecht KLM omgaat met z'n vaste klanten, waarom Parijs een ***stad is, waar je in Argentinië je het beste voetbal kan kijken en waarom all-in vakanties per definitie voor paupers zijn. of zoiets
Op zoek naar KLU vond ik DHZ dat sinds gisteren K&W heetquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:40 schreef Jaguarized het volgende:
Post je nog foto's van je nieuwe huis als het af is? Ik ben benieuwd hoe het er uitziet als je klaar bent.
www.tinypic.com de rest wijst zich vanzelfquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ik webspace kan vinden kan ik weleens wat vakantiefoto's uploaden.
Geen allin-resort, chartervliegtuig of Eiffeltoren te zien op mijn fotos. Bedankt voor de link.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
www.tinypic.com de rest wijst zich vanzelf
CMT in vakantie-modus willen we natuurlijk niet missen ( o wee, als we daar een all-inclusive charterpassagier op de achtergrond zien lopen, of de Eiffeltoren er op zien staan
Die zitten er vast wel tussen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het werkt dus.
Zoek de charterpassagiers.
*proest* En daar ging mijn hete theequote:
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeer waardevolle informatie.
Heeft de toevoeging beest nog een interessante reden?
Glad overheen gelezen.quote:
Oh?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:38 schreef Laurabeest het volgende:
Ik hou niet van het overhaast prijsgeven van mijn persoonlijkheid.
quote:Zachte G, korte EI, dikke L
Zo te zien verschilt dhr. _AMS daarin niet zo van mij.... want uit dit fotoboek kan ik noch karaktertrekken noch duidelijke uiterlijke kenmerken afleidenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef Lucille het volgende:
Laat ik ff voor een nieuwe TRV romance zorgen
Hoi Laurabeest, dit is UIO_AMS:
Fotoboek van UIO_AMS
UIO_AMS, check out Laurabeest:
Fotoboek van Laurabeest
Het is maar een quotequote:
Waar was dat dan, dat je zo lang moest wachten? De Uffizi?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:48 schreef YPPY het volgende:
Florence was erg mooi en superhandig dat het hele centrum makkelijk te belopen valt. Alleen 3 uur en 35 minuten in de rij staan voor een museum was erg lang. Dan ging het Vaticaanse museum met bijna 2 uur een stuk vlotter.
Ik was midden in het hoogseizoen bij de Uffizi. Expres een kwartier voor opening voor de deur gaan staan. Toen stond er al een rijtje maar we konden in een stroom door naar binnen lopen. Toen we naar buiten kwamen stond de rij al rondom het hele plein...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Waar was dat dan, dat je zo lang moest wachten? De Uffizi?
Ik was er weliswaar buiten het seizoen (januari), maar ik hoefde nergens te wachten.
Dat is goed om te weten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben weer thuis. Foto's volgen nog.
ha wellkom terug!quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben weer thuis. Foto's volgen nog.
Inderdaad. Het plein stond bijna rondom vol. Het was ook geen ramp. De eerste dag in de stad hebben we een hoop van buiten bekeken, zodat we de tweede dag naar het Uffizi en de kathedraal (20 minuten wachten) konden. We hebben dus wel gezien waar we heen wilden. Alleen de volgende keer gaan we waarschijnlijk wel in de winter.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Waar was dat dan, dat je zo lang moest wachten? De Uffizi?
Ik was er weliswaar buiten het seizoen (januari), maar ik hoefde nergens te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |