Die zitten er vast wel tussen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:10 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het werkt dus.
Zoek de charterpassagiers.
*proest* En daar ging mijn hete theequote:
quote:
quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Zeer waardevolle informatie.
Heeft de toevoeging beest nog een interessante reden?
Glad overheen gelezen.quote:
Oh?quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:38 schreef Laurabeest het volgende:
Ik hou niet van het overhaast prijsgeven van mijn persoonlijkheid.
quote:Zachte G, korte EI, dikke L
Zo te zien verschilt dhr. _AMS daarin niet zo van mij.... want uit dit fotoboek kan ik noch karaktertrekken noch duidelijke uiterlijke kenmerken afleidenquote:Op maandag 3 oktober 2005 17:34 schreef Lucille het volgende:
Laat ik ff voor een nieuwe TRV romance zorgen
Hoi Laurabeest, dit is UIO_AMS:
Fotoboek van UIO_AMS
UIO_AMS, check out Laurabeest:
Fotoboek van Laurabeest
Het is maar een quotequote:
Waar was dat dan, dat je zo lang moest wachten? De Uffizi?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:48 schreef YPPY het volgende:
Florence was erg mooi en superhandig dat het hele centrum makkelijk te belopen valt. Alleen 3 uur en 35 minuten in de rij staan voor een museum was erg lang. Dan ging het Vaticaanse museum met bijna 2 uur een stuk vlotter.
Ik was midden in het hoogseizoen bij de Uffizi. Expres een kwartier voor opening voor de deur gaan staan. Toen stond er al een rijtje maar we konden in een stroom door naar binnen lopen. Toen we naar buiten kwamen stond de rij al rondom het hele plein...quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Waar was dat dan, dat je zo lang moest wachten? De Uffizi?
Ik was er weliswaar buiten het seizoen (januari), maar ik hoefde nergens te wachten.
Dat is goed om te weten.quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben weer thuis. Foto's volgen nog.
ha wellkom terug!quote:Op maandag 3 oktober 2005 21:41 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ben weer thuis. Foto's volgen nog.
Inderdaad. Het plein stond bijna rondom vol. Het was ook geen ramp. De eerste dag in de stad hebben we een hoop van buiten bekeken, zodat we de tweede dag naar het Uffizi en de kathedraal (20 minuten wachten) konden. We hebben dus wel gezien waar we heen wilden. Alleen de volgende keer gaan we waarschijnlijk wel in de winter.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Waar was dat dan, dat je zo lang moest wachten? De Uffizi?
Ik was er weliswaar buiten het seizoen (januari), maar ik hoefde nergens te wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |