Lekker. Chocolademelk met appeltaart.quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:39 schreef DutchTrain het volgende:
Dat wordt dan een TRV chocolademelk meet op 5 december ofzo![]()
Dat biedt evt perspectieven.quote:Ow, en reisje naar Brazilië is uitgesteld naar eind juni / begin juli
Dit keer gewoon goed het tellertje in de gaten houden, als ie op 299 staat mag je 'm openenquote:Op woensdag 28 september 2005 20:20 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik vind wel dat HTL53 weer appeltaart in de titel moet hebben.
Hik is voor haar nieuwe baan in het buitenland. Erg naar allemaal.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:01 schreef flipsen het volgende:
Zeg, ligt het aan mij of is onze reeks een beetje aan het doodbloeden? Komt natuurlijk door die ellendige TT's
Enne, ook al een tijdje niets meer van Hik vernomen
Geen idee wie het is, maar als hetero man mag je uiteraard mannen best aantrekkelijk of er goed uitziend vinden... Persoonlijk vind ik Chris Zegers nog altijd een aantrekkelijke vent...quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Is het oké om als heteroseksueel man te zeggen dat je je volledig kan vinden in de uitverkiezing van D'Angelo als de tophunk op MTV? Zeker als ze de clip van Untitled (How does it feel?) draaien?
Voor de vrouwen die geen idee hebben over wie ik het heb, vraag de clip maar aan op The Box.
Dat vind ik ook nog wel een knappe vent inderdaad. En Ralph van BB ziet er ook niet verkeerd uit.quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:02 schreef flipsen het volgende:
[..]
Geen idee wie het is, maar als hetero man mag je uiteraard mannen best aantrekkelijk of er goed uitziend vinden... Persoonlijk vind ik Chris Zegers nog altijd een aantrekkelijke vent...
Duh!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:48 schreef Douwe het volgende:
Goed
Welke meet wordt toffer? De Parijs meet of de New York meet? Er dienen keuzes gemaakt te worden, he
[centraal] de Grote treinstoring Utrecht!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:22 schreef k_man het volgende:
Mijn avond:
18.55 Aanwezig op Utrecht CS, ruim op tijd voor de trein van 19.02 naar Amersfoort
19.05 Geen trein. Er wordt omgeroepen dat er een stroomstoring is en dat er geen treinen van en naar Utrecht rijden.
19.25 Duidelijke signalen van mijn mag dat er eten verwacht wordt. Dus ff iets snacken.
20.00 Al een uur geen treinen. Toch maar eens kijken bij de streekbussen. De laatste naar Amersfoort blijkt om 17.53 vertrokken te zijn.
20.45 Er rijden twee treinen binnen, maar er vertrekt nog steeds helemaal niks. Terwijl er kennelijk wel genoeg stroom is voor een enkele trein. En waarom rijden de dieseltreinen ook niet?
21.25 Er wordt omgeroepen dat er bussen op het Jaarbeursplein staan. Die rijden naar Duivendrecht. Mensen in de richtingen Amsterdam, Schiphol, Hilversum en Amersfoort kunnen mee.
21.35 Ik zit in een bus. Meer geluk dan dat het nou zo goed geregeld was. Toevallig stond ik redelijk in de buurt van de plek waar de deur van de bus uitkwam. Vervolgens door de mensenmassa weinig zachtzinnig de bus in gestuwd.
22.10 Duivendrecht
22.15 Vertrek van de vertraagde intercity naar Enschede
22.55 Aankomst in Amersfoort
Utrecht - Amersfoort in vier uur! Dat is toch knap. Ik denk niet dat lopen sneller zou zijn geweest, maar veel scheelt het niet. Leuk hoor, die dutch trains...
HTL # 53 - Laptoppen in Buenos Airesquote:Op donderdag 29 september 2005 11:11 schreef flipsen het volgende:
Goedemorgen! Ik kan vanmiddag mijn nieuwe laptop ophalen![]()
gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 september 2005 11:11 schreef flipsen het volgende:
Goedemorgen! Ik kan vanmiddag mijn nieuwe laptop ophalen![]()
Ik denk de laatste.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:48 schreef Douwe het volgende:
Goed
Welke meet wordt toffer? De Parijs meet of de New York meet? Er dienen keuzes gemaakt te worden, he
Waar zijn die kleuren voor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:46 schreef DutchTrain het volgende:
De vragen van vandaag zijn:
terracotta of hemelsblauw
wit of lichtblauw
dubbeldeurs of apart
nieuwe vloerbedekking ja / nee
... en nee, geen limegroen![]()
Is Litman overigens al weer gesignaleerd, of zit die nog steeds in NYC?
Die andere meet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:48 schreef Douwe het volgende:
Goed
Direct na het lezen van deze post heb ik tickets geboekt naar Lissabon, om er iets later achter te komen dat ik dan grofweg een jaar te laat ben voor de meetquote:
Lissabon.quote:Op zondag 2 oktober 2005 12:54 schreef Douwe het volgende:
[afbeelding]
Onduidelijk plaatje, maar heb je het over dit fort? Ziet er zelfs op zo'n matig plaatje al mooi uit. Wat is er zo bijzonder aan?
[..]
Direct na het lezen van deze post heb ik tickets geboekt naar Lissabon, om er iets later achter te komen dat ik dan grofweg een jaar te laat ben voor de meet. Nou ja, heb je nog tips voor Lissabon?
Dit keer gaan we naar Granada. Meer over Lissabon in: Lissabon: voedsel, vrouwen en voetbal; een voorverkenningquote:Op zondag 2 oktober 2005 12:54 schreef Douwe het volgende:
Direct na het lezen van deze post heb ik tickets geboekt naar Lissabon, om er iets later achter te komen dat ik dan grofweg een jaar te laat ben voor de meet. Nou ja, heb je nog tips voor Lissabon?
Nee joh vast niet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:37 schreef Douwe het volgende:
Ik was reeds bekend met het bestaan van dé trip naar Granada, het was een mislukte verkapte manier om te vertellen dat ik naar Lissabon ga![]()
Jaguarized: het een sluit het ander niet uit
Leuk zeg!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:28 schreef Liejannuh het volgende:
Hi!
Praag was tof! Zwanenmeer, ijshockey en La Traviata gezien voor nog geen 25 euro in totaal. Ik heb me er wel vermaakt.
Bierbrouwerijtour in Plzen valt tegen, je kunt beter naar Zoeterwoude gaan, is veel leuker.![]()
Verder is het bier ok!
Morgen weer naar huis.
Doei!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |