Shh geen woord over hem in dit topic, anders komt het namelijk tevaak voor, en dan komt er een discussie over hem enzoquote:Op maandag 26 september 2005 19:41 schreef peristilius het volgende:
Ach zolang er geen games met kleine dikke loodgieters verschijnen vind ik het best.
Tenzij het 2D wordt, dan mag het anytime.
Mario moet gewoon back to the roots.
Wel voor mij, zo rond maart moet die toch wel uit zijn?quote:Op maandag 26 september 2005 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
gears of war is geen launch game, maar die wil ik wel
Hallelujah, 639 euroquote:Op maandag 26 september 2005 20:12 schreef Gamedemon het volgende:
ik vergat PD0 trouwens bij mijn lijstje . dus 4 launch games ga ik halen
Adviesprijs voor games in de winkel is 70 euro, maar bij gcshop.nl zijn ze 50 volgens mijquote:
Ach, dat soort dingen moet je relatief zien. Zo kijk ik wat tegenwoordig een goede grafische kaart voor de PC kost en dan vind ik de prijs van de 360 nog wel meevallen.quote:
zo kijk ik er als PC gamer ook tegenaanquote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, dat soort dingen moet je relatief zien. Zo kijk ik wat tegenwoordig een goede grafische kaart voor de PC kost en dan vind ik de prijs van de 360 nog wel meevallen.
quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach, dat soort dingen moet je relatief zien. Zo kijk ik wat tegenwoordig een goede grafische kaart voor de PC kost en dan vind ik de prijs van de 360 nog wel meevallen.
Oh ?quote:Op maandag 26 september 2005 21:25 schreef PandorasBox het volgende:
Ninja Gaiden 2 dus toch naar de X360?
Dat gaat volgens mij mijn eerste X360 spel worden.![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 20:02 schreef twi het volgende:
Als ik het geld bij elkaar heb om er een te halen, wordt dat gewoon PGR3 natuurlijk.
Ja, precies..quote:Op maandag 26 september 2005 21:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
De Xbox heb ik ook voor Ninja Gaiden gehaald. En die beviel me prima. Een van de beste games van deze generatie.quote:Op maandag 26 september 2005 22:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh ?
Dat duurt nog wel even dus voor je !
Wat is hier plastic aan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:38 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe DOA4 screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op dit spel ben ik nu dus echt niet aan het wachten. Ik hoop dat Itagaki de plastic look niet zal overbrengen naar Ninja Gaiden 2.![]()
Ze mochten de character models wel een beetje fixen. De skin textures en haar zijn nog steeds van deze generatie.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:48 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wat is hier plastic aan?
In deze stijl zijn de vorige 3 delen ook gemaakt...
En er komt nog een 2e controller bij ook lijkt me en misschien nog een live abo'tje. Ach nee dat laatste haal ik snel voor de bestaande xbox voor 30 piek of zo en laat het dan overzetten.quote:
ik denk dat dit vooral een game is die je in beweging moet zien. Volgens mij ziet alles er dan heel soepel en heel erg mooi uitquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:07 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Ze mochten de character models wel een beetje fixen. De skin textures en haar zijn nog steeds van deze generatie.![]()
Ik vind die stijl juist cool. Dit wordt voor mij zeker een van de musthaves voor de 360. DoA controller erbijquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:38 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe DOA4 screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op dit spel ben ik nu dus echt niet aan het wachten. Ik hoop dat Itagaki de plastic look niet zal overbrengen naar Ninja Gaiden 2.![]()
Lijkt me niks,... hou niet zo van vechtspellen. En wat is die plastic look ineens waar iedereen het over heeft.... ziet er toch prima uit?quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:38 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe DOA4 screens:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, reageer er gewoon niet op. Ik zag laatst iemand reageren op van die slechte kwaliteit magazine scans waarop je nauwelijks iets kon zien. Dat scheen al een plastic look te zijn. Sinds die tijdneem ik iedereen die dat woord een keer op serieuze manier heeft gebruikt niet meer serieus.quote:Op dinsdag 27 september 2005 08:35 schreef Bastard het volgende:
Plastic look is vlgs mij het nieuwe schermwoordje van de andere fanboys.
Tsja, dat was ook maar een kwestie van het uitkiezen van de screenshot. Op een andere screen waarbij je fantastisch iemand met een besneeuwde jas van achteren zag, dat waren graphics waar ik voorlopig alleen maar van kan dromen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou die plastic look bestaat wel, maar niet bij DoA4Ik zag van de week screens, en dat leken plastic poppen. Volgens mij was dat CoD2, maar dat weet ik niet zeker
quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:15 schreef kleinstofzuigertje het volgende:
dus het is nog een uurtje of negen wachten.. redmond time?
Tsja jij vind het niks, ik vind het super.quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:12 schreef twi het volgende:
Het probleem met de DOA serie zijn voor mij niet de graphics, het probleem vind ik de klote gameplay en de manier waarop hoe die poppetjes (hoe moet ik 't anders noemen) me elke k eer het gevoel geven alsof ik ze zelf een schop onder hun hol wil geven omdat ze gewoon niet vooruit te branden zijn qua lopen. Ik mis bij vechtspellen gewoon het gevoel van absolute vrijheid. Geen idee of dat bij alle fighters zo is, maar bij DOA was me dat zo ergerlijk dat ik het eigenlijk nooit echt veel heb gespeeld.
Jawel hij hangt alleen ongelukkig. Linksboven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik zie trouwens geen Nederlandse vlag op http://www.origenxbox360.com/![]()
Het laad ook nog eens sloomquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:24 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Jawel hij hangt alleen ongelukkig. Linksboven.
quote:[Update]
Inmiddels is er een laadscherm verschenen op de website.
quote:Friend Referral Competition
Terms and Conditions
1
By entering this competition entrants will be deemed to have accepted these Terms and Conditions.
2
Entrants must be residents of the UK, Ireland, France, Germany, Spain, Italy, the Netherlands, Denmark, Finland, Norway, Sweden, Belgium, Switzerland, Austria, Portugal or Greece and aged 18 or over. Winners may be required to provide proof of age and address.
3
No purchase is necessary to enter this competition.
4
Entrants must register on www.origenxbox360.com anytime between 12pm (GMT) Tuesday 27 September 2005 until 12am (GMT) Monday 10 October 2005 and answer three true or false statements in order to be eligible to win one of two trips to an event celebrating the launch of the Xbox 360 games console. Use of a false name or address will result in disqualification.
5
Entrants may submit more than one entry into this competition. Winners will be decided within two weeks of the competition closing.
6
Two prizes will be awarded across entrants from all of the participating countries. The two prizes consist of a one person trip to an event celebrating the launch of Xbox 360 in the United States for three nights in November 2005 (valued at approximately £3,000/¤4,500). Exact dates to be confirmed by 1 November 2005.
7
The two prizes include return economy flights to the city hosting the event, three nights' accommodation, meals and transfers to and from the airport and to the event. The prize does not include insurance or other expenses incurred by the winners.
8
No cash or other alternative prizes are available.
9
Entries that are incomplete will be deemed invalid. No responsibility will be accepted for entries lost, delayed or damaged in transmission.
10
The winners will be notified by email before 1 November 2005. Winners must be available to travel to the event for three nights in November and will be required to participate in publicity connected with this promotion. By entering this competition prize winners agree that their name, gamertag and country of residence will be displayed on a Winners List page at www.origenxbox360.com.
11
The promoter's decision is final and no correspondence will be entered into.
12
Microsoft and employees and their families, supporting agencies or anyone connected with this prize draw may not enter this competition.
13
Microsoft reserves the right to amend or change the prizes to one of similar nature and value.
14
The promoter is Microsoft Limited, Thames Valley Park, Reading RG6 1WG, England.
Bij een vechtspel is het de bedoeling dat je elkaar slaat en niet dat je rond gaat lopenquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:12 schreef twi het volgende:
Het probleem met de DOA serie zijn voor mij niet de graphics, het probleem vind ik de klote gameplay en de manier waarop hoe die poppetjes (hoe moet ik 't anders noemen) me elke k eer het gevoel geven alsof ik ze zelf een schop onder hun hol wil geven omdat ze gewoon niet vooruit te branden zijn qua lopen. Ik mis bij vechtspellen gewoon het gevoel van absolute vrijheid. Geen idee of dat bij alle fighters zo is, maar bij DOA was me dat zo ergerlijk dat ik het eigenlijk nooit echt veel heb gespeeld.
Ja, we blijven zuinige Nederlanders he? Ze hadden het ook gewoon het "Holland Pack" kunnen noemenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:13 schreef kepler het volgende:
wat mij gelijk opvalt bij de FRS is dat het core systeem erg populair is (staat 1 op de console top 3). BLijkbaar toch een goede zet van Microsoft, mensen zullen eerder voor de lage prijs gaan
Ach, het boeit me niet zoveel. Ik vind een hoop games nu al goed genoeg eruit zien. Als ze maar een beetje gamen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik vraag me af hoe al die Xbox360 titels op een 'normale' non-HD TV overkomen. Zal het echt zo'n groot gemis zijn?
Mooi filmpjequote:Op dinsdag 27 september 2005 17:58 schreef Chocobo het volgende:
Tering volgens mij was het BMH die toen over Bumb mapping(who cares) zat te ijlen bij PDo maar deze eerste gameplay movies liegen er niet om. Het ziet er echt mooi uit. Het is helaas een slechte CAM movie maar toch... had nog nooit bewegend beeld gezien bij PDo.... krijg er steeds meer zin in. Oordeel zelf !!
TeamXbox: Our jaws dropped to the floor when we saw some of the special effects that Rare has incorporated since the E3 build. NOTE: All videos are taken directly off of a video screen and are not direct feed.
En voordat iedereen weer gaat gillen over dit is kut en dat zuigt... het is debug build. Dus een hoop shit staat uit
Here is another cool movie that focuses on the shooting aspect of the game. It is worth clarifying that in this debug build many physics were turned off as well as the enemy AI. We suggest you to pay attention to Joanna’s animation, the size of the city and viewing distance.
http://movies.teamxbox.com/xbox360/pdz/pdz_02_sfx_gameplay.wmv
Hier de rest van de movies:
http://news.teamxbox.com/(...)ero-Movies-New-Info/
[afbeelding]
Ik denk dat het verschil best wel behoorlijk is als je een xbox 360 spel die je op 1280x720p kunt spelen op je 4:3 interelaced PAL tv'tje speelt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef H.Flick het volgende:
Ik vraag me af hoe al die Xbox360 titels op een 'normale' non-HD TV overkomen. Zal het echt zo'n groot gemis zijn?
Achja... waarom zou je dan überhaupt al een xbox 360 kopen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, het boeit me niet zoveel. Ik vind een hoop games nu al goed genoeg eruit zien. Als ze maar een beetje gamen.
Later als ik groot ben ga ik wel aan een HDTV denken, nu eeeecht niet.
Wat wil je worden later als je groot bent? Graphicshoer
Nieuwe games?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:26 schreef P-Style het volgende:
Achja... waarom zou je dan überhaupt al een xbox 360 kopen?
O ja! Want die verschijnen straks natuurlijk niet meer op de huidige xbox!quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:37 schreef Xrenity het volgende:
Nieuwe games?
Dat kan uiteraard ook!quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:00 schreef H.Flick het volgende:
Ik sluit mn Xbox360 wel een keer aan op m'n PC monitor om te kijken of het veel scheelt.
Ziet er uit als een leuk spel, als meer iets voor een nintendo console. Tempels uit zelda en kleurtjes uit mario. Over een jaartje op de pc hoop ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 22:01 schreef Chocobo het volgende:
Kameo presentatie van waterlevels![]()
http://www.xboxyde.com/leech_1692_en.html
Godverdomme wat mooi?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:41 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Kameo screensJe kan als je goed kijkt haar zien zitten in de monsters waar ze in kan veranderen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
True, deze game is dan ook begonnen als cube titel volgens mijquote:Op dinsdag 27 september 2005 23:17 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ziet er uit als een leuk spel, als meer iets voor een nintendo console. Tempels uit zelda en kleurtjes uit mario.
Ik denk het nietquote:Over een jaartje op de pc hoop ik.
Hype? Doe niet zo gek joh, gezonde spanning heet datquote:Op woensdag 28 september 2005 00:10 schreef H.Flick het volgende:
Het is weer zover... ik ben helemaal into de hype
Ja, ik ookquote:Op woensdag 28 september 2005 00:10 schreef H.Flick het volgende:
Het is weer zover... ik ben helemaal into de hype
Ze mogen er nog hard aan trekken de komende weken wil dat spel echt mooi worden.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:41 schreef Chocobo het volgende:
Nieuwe Kameo screensJe kan als je goed kijkt haar zien zitten in de monsters waar ze in kan veranderen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo te zien wel MS nu eindelijk eens wat resultaten van Rare zien.quote:An article in the November issue of Edge magazine has revealed that the fifty-player online multiplayer mode promised for Perfect Dark Zero has been scaled down to only 32. While still impressive, the news is a little disappointing. Rare has also had to remove the DataDyne TV mode which would have allowed players to watch games and upload your best matches. The cutbacks have had to be made to get the game ready for the Xbox 360 launch. The console is due in the UK on December 2nd 2005, and Perfect Dark Zero should arrive on or near that date.
According to Rare the fifty-player online mode and the TV mode could both be added via a download over Xbox Live. Both would make excellent downloads, but we'll have to see if that ever happens. For now Rare are hard at work completing the game.
Voor hoge resoluties ga ik wel PC gamen. Ik snap niet dat je eerst zegt dat die nieuwe games niks toevoegen en je dus geen Xbox 360 hoeft te kopen, je daarna zegt dat jij dus speciaal voor HDTV een X360 koopt? Mag ik even lachen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:56 schreef P-Style het volgende:
[..]
O ja! Want die verschijnen straks natuurlijk niet meer op de huidige xbox!
Kijk. Natúúrlijk zijn games de hoofdreden om voor de xbox 360 te gaan. Maar als ze alleen maar "nieuw" zijn en in geen enkel ander opzicht beter, dan zou het wel een beetje zonde zijn om alleen daarom nieuwe hardware aan te schaffen.
Ik denk niet dat ik in de komende 3 jaar in het bezit kom van een HD-ready tv. Maar als ik eenmaal aan de next-gen ben, dan wil ik niet te lang wachten met het aanschaffen van een HDTV. Je kunt zeggen wat je wilt maar High Definition is toch waar de komende generatie om draait (behalve bij die ene fabrikant die het mikt op de controller). En voor hoge resoluties hoef je echt geen "graphicshoer" te zijn, het ìs gewoon veel fijner!
Nou idd,... spel ziet er niet uitquote:Op woensdag 28 september 2005 04:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Ze mogen er nog hard aan trekken de komende weken wil dat spel echt mooi worden.
Ik zie geen circuits of auto's nogquote:Op woensdag 28 september 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou idd,... spel ziet er niet uit
crtl F5?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef Morthill het volgende:
Waarom zie ik op origen nog steeds de konijntjes en de boom
gewoon f5 werkt ook prima...quote:
Je hebt er werkelijk nìks van begrepen hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:28 schreef Xrenity het volgende:
Voor hoge resoluties ga ik wel PC gamen. Ik snap niet dat je eerst zegt dat die nieuwe games niks toevoegen en je dus geen Xbox 360 hoeft te kopen, je daarna zegt dat jij dus speciaal voor HDTV een X360 koopt? Mag ik even lachen?
Je koopt die console toch voor de games. Dáár gaat het de volgende generatie om, niet om HD
Of jij, je blijft maar doorgaan over HD. Het duurt hier minimaal een jaar of 5 voor het er echt is.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt er werkelijk nìks van begrepen hè?
Uhm... die eerste HD-reade tv's liggen al in de winkels hoor en de prijzen zijn best schappelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of jij, je blijft maar doorgaan over HD. Het duurt hier minimaal een jaar of 5 voor het er echt is.
Maar tegen de tijd dat het standaard is, dient de opvolger van HD zich ongetwijfeld aan.
Waarom zou je alles gooien op dat kleine groepje dat het wel heeft? It's all about the games, de rest is IMO zwaar irrelevant.
Imo wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef P-Style het volgende:
It's all about the games inderdaad, dat de rest zwaar irrelevant is slaat echter nergens op.
Gelukkig maar! Scheelt jou weer veel geld.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Imo wel.
Als de games gewoon erg goed zijn, kan de rest mij vrij weinig schelen.
heb de demo al gespeeld, wat een coole gameplay op de PCquote:
Des te meer games kan ik kopen,quote:Op woensdag 28 september 2005 14:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Scheelt jou weer veel geld.
Ik geniet liever méér van minder games, dan minder van meer games.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Des te meer games kan ik kopen,.
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt er werkelijk nìks van begrepen hè?
Zwaar irrelevant is lichtelijk overdreven, maar de games, dat is waar het om draait.quote:It's all about the games inderdaad, dat de rest zwaar irrelevant is slaat echter nergens op.
Nee... je hebt het ècht niet begrepen!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef Xrenity het volgende:
Ga jij maar geilen op je HDtv mogelijkheid en dan eens kijken of de games met die optie eigenlijk wel leuk zijn. Échte HD tv's (1080p, correct me if I'm wrong), zijn hier nog steeds niet te koop hoor. Dat kan nog wel even duren...
Als jij HDtv boven de games ziet staan, dan snap ik eigenlijk niet dat je een GAMING console gaat halen.
Zwaar irrelevant is lichtelijk overdreven, maar de games, dat is waar het om draait.
Gaat nergens overquote:
Gijs hou op,..... het is mooi maar om er nu zo'n ding van te maken hier gaat een beetje ver. Ja het is mooi, en nee, HD televisie komt idd voorlopig niet hier standaard. Dat de Xbox 360 games het hebben is leuk ja !quote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat nergens overMaar jij hebt makkelijk praten, jij hebt er één
Jij snapt het wèl!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef Chocobo het volgende:
Gijs hou op,..... het is mooi maar om er nu zo'n ding van te maken hier gaat een beetje ver. Ja het is mooi, en nee, HD televisie komt idd voorlopig niet hier standaard. Dat de Xbox 360 games het hebben is leuk ja !
Ik heb geen HD voorbereide plasma, maar een 852 x 480 pixels. Prima voor TV en DVD maar net te weinig voor HD. Met een goede component echter zal mijn tv hem wel netjes downscalen, dus ben benieuwd hoe dit gaat gamen, maar uiteindelijk gaat het wel om te games vind ik.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb geen HD voorbereide plasma, maar een 852 x 480 pixels.
quote:maar uiteindelijk gaat het wel om te games vind ik.
Ren jij maar snel weer terug naar je Nintendo vriendjesquote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ga jij maar geilen op je HDtv mogelijkheid en dan eens kijken of de games met die optie eigenlijk wel leuk zijn. Échte HD tv's (1080p, correct me if I'm wrong), zijn hier nog steeds niet te koop hoor. Dat kan nog wel even duren...
Als jij HDtv boven de games ziet staan, dan snap ik eigenlijk niet dat je een GAMING console gaat halen.
En jij weet dit omdat je naast je omgebouwde xbox ook al een 360 hebt ofzoquote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best.. game... evah
1 van "de" iig (imo)
Een tekst volledig verdraaien is ook een kunst zegquote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ren jij maar snel weer terug naar je Nintendo vriendjes
1080p standaart? Dat is geen HDTV meer maar RHDTV (Ridiculously High Defenition) en dat ondersteunt de xbox niet eens. HD-ready tv's zijn 720p en tv's die dat ondersteunen zijn er al voor rond de 600 euro..
En als het HD ondersteunt is het dus geen game meer begrijp ik uit je verhaal
Uh er is een PC demo uitquote:Op woensdag 28 september 2005 17:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
En jij weet dit omdat je naast je omgebouwde xbox ook al een 360 hebt ofzo
Ik hoorde dat de demo erg goed was ja. Eurogamer heeft de 360 versie gezien en is laaiend enthousiast... ik wil deze titel erg graagquote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best.. game... evah
1 van "de" iig (imo)
Niet? Oh dan is philips weer aan het zwammen op hun sitequote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef Xrenity het volgende:
Échte HD tv's (1080p, correct me if I'm wrong), zijn hier nog steeds niet te koop hoor. Dat kan nog wel even duren...
Dat klopt iddquote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef rockstah het volgende:
Ja ze bestaan, maar nogmaals: De Xbox360 ondersteund het niet.
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Een tekst volledig verdraaien is ook een kunst zeg
Hij zegt 'Noem is iets waarvoor je Xbox 360 zou kopen buiten HDtv?' Ik zeg 'de games?'. Begint hij een verhaal over dat HDtv de toekomst is enz. Ik vind gewoon dat games op 1 moet staan, daarna is HD een leuke functionaliteit, (NOTE: IK KRAAK DUS NERGENS DE X360 OID AF, hoe graag je dat er misschien ook in wilt lezen). Daarbij is 1080p wel true HD en 720 is semi-HD (oid, wel HD, maar niet true HD).
Conclusie: Je leest mijn tekst in het zuid chinees via Babelfish, of je hebt echt een cursus begrijpend lezen nodig.
Dat heb dus kennelijk verkeerd opgevat. Het lijkt net alsof er staat dat games met HD niet op een console horen.quote:Als jij HDtv boven de games ziet staan, dan snap ik eigenlijk niet dat je een GAMING console gaat halen.
Ps3 ook nietquote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef rockstah het volgende:
Ja ze bestaan, maar nogmaals: De Xbox360 ondersteund het niet.
quote:Geruchten in Japan duiden erop dat er een nieuwe exclusieve titel voor de Xbox 360 aan staat te komen. Vrijdag zal volgens insiders in de nieuwe Famitsu Xbox 360 een nieuwe game worden aangekondigd, genaamd Riot Act. Het grote nieuws hierbij, is dat een aantal ex-medewerkers van het GTA team, voor deze game verantwoordelijk zullen zijn. De kans is dus groot dat het gaat om weer een titel die de gemoederen bezig zal houden. Vanaf vrijdag weten we of de geruchten waar zijn.
Denk hetquote:Op woensdag 28 september 2005 18:40 schreef rockstah het volgende:
Dat heb dus kennelijk verkeerd opgevat. Het lijkt net alsof er staat dat games met HD niet op een console horen.
Nou wordt 'ie helemaal mooi!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:49 schreef Xrenity het volgende:
Een tekst volledig verdraaien is ook een kunst zeg
Hij zegt 'Noem is iets waarvoor je Xbox 360 zou kopen buiten HDtv?' Ik zeg 'de games?'. Begint hij een verhaal over dat HDtv de toekomst is enz. Ik vind gewoon dat games op 1 moet staan, daarna is HD een leuke functionaliteit, (NOTE: IK KRAAK DUS NERGENS DE X360 OID AF, hoe graag je dat er misschien ook in wilt lezen). Daarbij is 1080p wel true HD en 720 is semi-HD (oid, wel HD, maar niet true HD).
Conclusie: Je leest mijn tekst in het zuid chinees via Babelfish, of je hebt echt een cursus begrijpend lezen nodig.
Jawel.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou wordt 'ie helemaal mooi!Als er iemand teksten aan het verdraaien is, ben jij het wel!
Dat dacht ik ook idd.quote:Jawel.
Nou... hehe als dat het énige verschil zou zijn tussen die twee consoles.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het enige verschil tussen X360 en PS3 is toch dat de PS3 wel progressive heeft?.
Ah, nou ja,quote:Op woensdag 28 september 2005 19:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... hehe als dat het énige verschil zou zijn tussen die twee consoles.
Oké. xbox 360 ondersteunt PAL, NTSC, 480p, 720p en 1080i maar die laatste drie enkel over component, dus alleen analoog. De PS3 ondersteunt PAL, NTSC, 480p, 720p, 1080i en 1080p over component èn over HDMI (2 stuks). Maar 1080p zal voorlopig weggelegd zijn voor een extreme minderheid.
Ik vind het er erg cool uitzienquote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef PandorasBox het volgende:
Eerste screengrab:
[afbeelding]
PDZ kom dust toch nog voor de N64 uit?![]()
Erm, niet slecht. Maar ook niet echt indrukwekkend.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het er erg cool uitzien
Ken het spel niet, maar ziet er erg praat uitquote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef PandorasBox het volgende:
Eerste screengrab:
[afbeelding]
PDZ kom dust toch nog voor de N64 uit?![]()
kan niet anders dan dat de voice eruit gehaald word danquote:Op woensdag 28 september 2005 20:48 schreef Chocobo het volgende:
Call of Duty 2 !
En 64 spelers op Live,... een droom
[afbeelding]
Geen idee,... lijkt me ook. Of met keuzes in het spel. 32 met voice games en 64 zonder voice gamesquote:Op woensdag 28 september 2005 22:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kan niet anders dan dat de voice eruit gehaald word dan
Black Hawk Down is op de huidige Xbox al speelbaar met 50 spelers tegelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 20:48 schreef Chocobo het volgende:
En 64 spelers op Live,... een droom
[afbeelding]
Ben jij nog de SNES gewend dan? Dit plaatje lijkt nergens op.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:38 schreef H.Flick het volgende:
Ja natuurlijk, alsof die screenshot er niet prachtig uit ziet
Ik hoop dat MS deze game voor een tijdje uitstelt om het volledig te perfectioneren. Slowdowns willen we natuurlijk niet hebben...quote:Publisher: Microsoft
Developer: Bizarre Creations
Release Date: November 2005
The basics: The latest installment in Microsoft's snazzy street-racing franchise rolls onto the factory showroom as an audiovisual showcase for the Xbox 360.
Why it made the list: "Do you want a game that really shows off how cool your new Xbox 360 is?" asks PGR3 Project Manager Chris Lee. "Just look at the game--from both a high-end audio and high-definition video standpoint, it really pushes the boundaries." Must be hard to be humble when your game looks like this. PGR3 aims to be the prettiest, fastest, and most accessible racer in the already competitive 360 lineup. "We believe that life begins at 170 mph," states PGR3 Product Manager Kathie Flood. "We don't give new players a mediocre car to start out with--nearly every single car is available from the outset, and they're all fast." It's all about freedom: Take any car and race it on any track at any time. PGR3 will still offer unlockables, but Microsoft wanted to make sure that mainstream gamers could have a blast with minimal effort. "It's still deep enough for hardcore racing fans," says Flood. "But at the same time, it's broadly accessible, with the perfect blend of realistic physics and thrilling arcadey fun."
Microsoft also hopes that PGR3 will be a landmark title in terms of building a constantly evolving Xbox Live community. Eight-player online races and leaderboards are expected, along with an innovative spectator mode, in which thousands of onlookers watch the world's top players compete in championship races.
What could possibly go wrong? Although Microsoft seems adamant that PGR3 will make it to store shelves within that mythical "launch window," the version we viewed still had some slowdown issues to overcome.
Earning Cred
Microsoft plans to offer specific achievement awards for completing single-player challenges and races in PGR3 but couldn't offer us any concrete examples. We're hoping to get one for best donut.
quote:Publisher: Microsoft
Developer: Rare
Release Date: November 2005
The basics: Bullets smack the wall behind Ken Lobb, manager of the Microsoft studio overseeing some of the Xbox 360's biggest launch games, but he's too busy watching paint dry to notice. Lobb is giving us an in-game tour of a tundra-packed multiplayer level in Perfect Dark Zero, developer Rare's forever-in-the-works Xbox 360 prequel to its hit 2000 Nintendo 64 first-person shooter. Our opponents: game testers in nearby cubicles, who stalk us mercilessly despite Lobb's current pacifistic purpose. "Just look at that paint texture," Lobb says, pointing with the tip of his gun at a glistening red dab smeared on the wall of a rustic temple. "This game looks so good, sometimes I get distra--oh dammit."
Man down. A tester just bull's-eyed Lobb from 30 yards. Suddenly feeling vulnerable without our tour guide, we dive into a combat roll--one of the game's new tricks--round a corner, and flatten ourselves against a wall, ready to pop out and return fire (another new feature). Say, look at the subtle 3D texturing on this wall. Pop! We go down. Dammit.
With three months to go until launch, Perfect Dark Zero is up and gunning and looking lethal. Which is a good thing, because it was precisely looks that killed early buzz for the game. When EGM debuted the first screenshots of Zero back in our July issue, readers, message-board posters, and even our own editors founds the game's visuals underwhelming--especially for Microsoft's premiere Xbox 360 launch game. The developers bristled, claiming Zero was a work-in-progress that looked better in motion. After taking Lobb's bullet-riddled tour, we agree that the visuals have improved. Zero is looking more and more like a proper next-generation title, although it's really the game's features that made it No. 1 on our best-bet five.
Why it made the list: If you read our A to Z Guide to Perfect Dark Zero in our July issue, you already know why Zero is No. 1. It's the most ambitious online first-person shooter ever made for consoles. Let's recap: Aside from novel features such as the already mentioned evasion move, you get gadgets that let you hot-wire enemy vehicles, maps you can scale in size depending on how many players you have, a noise-sensing radar spoofed by silenced weapons, 28 guns with secondary functions (and sometimes tertiary ones), and an innovative health system that levels the field for newbies and elites.
Playing multiplayer (which, unfortunately, has been limited to 32 players online rather than the original 50 Rare was gunning for) reveals a dozen nifty details. We tried one gun whose secondary function projected a hologram of our character a few feet ahead--a perfect way to distract opponents while teammates race to flank any enemies taking shots at your doppelgA[currency]nger. Savvy players will find a weapon to diffuse any situation. The good ol' RCP90 submachine gun diplays a threat detector that'll expose holograms for what they are, as well as reveal players who use the plasma rifle's secondary invisibility function. And remember Perfect Dark's laptop gun? It returns, once again turning into a stationary turret. But beware: Enemies wielding the RCP90 can reprogram your turrets and turn them against you.
You'll even find strategy in going bare-handed. Players who put away their guns run slightly faster than weapon-wielding opponents--and they can swipe enemy weapons with their fists' secondary attack. "I saw one tester," says Executive Producer James Veevaert, "he'd run up to people without a weapon, steal theirs, kill them, then throw it down and run to the next person, steal their weapon, kill them, and so on. It was so cool and such a hardcore way to play."
What could possibly go wrong? A lot of stuff, actually. Zero's multiplayer modes, which include special dark-ops missions that have players taking on roles, are ambitious and will require heavy play balancing. We also hope the number of supported players doesn't drop once again. The latest version we tried got a bit choppy at times, but Rare is promising that the final game will run at 30 frames per second (about as smoothly as Halo 2, but not the blazing speed we'd expect of a next-generation title).
And we've barely gotten our guns dirty in the single-player game, which tells how Joanna Dark landed her secret-agent gig and involves her pop and a huge cast of characters. These characters become more important in the intriguing two-player cooperative mode. In the co-op level we tried, set in a skyscraper-crammed futuristic city, one player controlled Joanna Dark while another guided one of the secondary characters and got to see a vast section of the level that was unavailable in the single-player game. For instance, the Dark player protected the second character from afar with a sniper rifle--an objective in the single-player mode--but the second player actually entered a building and completed tasks that Dark never got to do while solo. "You will have separate objectives and link up and split up throughout the level," Veevaert says of the cooperative mode. "It's just adds a whole different experience." And, yes, those drying-paint textures look nice in single-player, too.
Earning Cred
As we mentioned in the hardware discussion, every Xbox 360 game will offer special "Achievement Awards," a virtual trophy case of your game accomplishments that other Xbox Live users can view. For example, in PDZ, you'll score an award for trying out all of the myriad multiplayer modes.
Perfect Dark Zero on Day 1? Hell If Microsoft Knows...
Officially, Perfect Dark isn't a launch-day game for the Xbox 360. Rather, it's in the "launch window," that slice of holiday madness between the system's launch and Christmas. So whether you come home with Zero or zilch on launch day is up in the air. "We're not going to ship games before they're ready," says Xbox Corporate Vice President J Allard. "The Perfect Dark franchise is too important to us to compromise it." He adds that Rare knows what's at stake. "If you have that killer launch game, you will be heroes," he says. "What we ship with Perfect Dark is going to be very special, and everything now is pointing to it being a very special day one."
Volgens mij ben jij een echte zuurpruim.....quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef PandorasBox het volgende:
Volgens mij is de game nog LANG niet af....![]()
Lees je eigen berichten eens beter..quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe EGM over PGR3:
[..]
Ik hoop dat MS deze game voor een tijdje uitstelt om het volledig te perfectioneren. Slowdowns willen we natuurlijk niet hebben...![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 07:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een echte zuurpruim.....
Kheb geen idee, als ze er maar niet te zot mee gaan doen, ik heb al afstandsbedieningen genoegquote:Op donderdag 29 september 2005 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is de deal met die afstandsbedieningen?![]()
Mijn afstandsbedieningenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen idee, als ze er maar niet te zot mee gaan doen, ik heb al afstandsbedieningen genoeg
En zal het echt mini zijn of xboxmini?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kleine update over de gewone 360 bundel:
Xbox 360 System
- console
- wireless controller
- harddisk
- koptelefoon
- HD AV Cable met SCART adapter
- Ethernet kabel
- mini afstandsbediening (tijdelijk!)
adviesprijs: ¤ 399,99
De HD AV kabel is aan te sluiten op zowel HD als normale tv's.
Hoezo mini? ZIjn er foto's van? Die reserveringskit belooft een media AB?
Wat is de deal met die afstandsbedieningen?![]()
als deze game zich afspeelt in een wereld even groot als GTA en zonder laadtijden dan ziet dit er prima uitquote:Volgens mij is de game nog LANG niet af....![]()
Respect voor je besluit Gijs... ik wil ook DQVIII maar die haal ik PAL. Ninja Gaiden Black haal ik niet.... teveel van hetzelfde en BF2 haal ik op de 360quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens definitief mijn besluit genomen. Ik ga wachten met het aanschaffen van een Xbox360 tot het eerste kwartaal van 2006. Belangrijkste reden is dat ik nog even de kat uit de boom wil kijken, zowel wat de kwaliteit van de eerste builds betreft als van de launchgames. Er zit momenteel geen echte must-have tussen voor mij. Die verschijnen echter de komende maanden wel op de huidige generatie! Ninja Gaiden Black, Shadow of the Colossus, Dragon Quest VIII, Battlefield: Modern Combat, Advance Wars DS. Allemaal titels waar ik erg naar uitkijk. Verder ben ik me momenteel lekker door mijn backlog aan het werken en dat bevalt erg goed. Juweeltjes als Eternal Darkness, Luigi’s Mansion en Sid Meier’s Pirates! wachten nog op me.
Halo 3 op 360,..... dat moet ook wat worden hoorquote:
Bron?quote:
Gijs dat kan net zo goed een plaatje van Halo 1 of 2 zijn. Who cares.... feit is wel dat Halo 3 gaat komenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bron?Met zo'n url geloof ik er geen tiet van natuurlijk
Heb geen bron. Heb het via via gehad. Is een scan volgens hem. IK post hem zelf. Ik kan hem ook op imageshack hosten ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bron?Met zo'n url geloof ik er geen tiet van natuurlijk
Beter!quote:
Sorry hoor, maar als je Crackdown een grafisch indrukwekkende next-gen titel vindt, dan ben je best welquote:Op donderdag 29 september 2005 07:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een echte zuurpruim.....
GTA SA bevat ook geen laadtijden tussen gebieden door.quote:als deze game zich afspeelt in een wereld even groot als GTA en zonder laadtijden dan ziet dit er prima uit
Aaahh wat erg om jou te zijn zeg, heb je niet een trein te halen ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je Crackdown een grafisch indrukwekkende next-gen titel vindt, dan ben je best wel![]()
Kijk naar de draw distance. Je kunt niet verder dan 30 meter voor je kijken. De game ziet er leeg uit, weinig detail.
Kot maar krachtig: De game is nog LANG niet af.
[..]
GTA SA bevat ook geen laadtijden tussen gebieden door.![]()
Nee, ik heb een auto.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aaahh wat erg om jou te zijn zeg, heb je niet een trein te halen ofzo?
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nee, ik heb een auto.![]()
Overigens....
Zijn jullie in de toekomst bereid om nog een HD-DVD versie van de X360 te gaan halen?
Ik wel als upgrade. I love upgrades.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nee, ik heb een auto.![]()
Overigens....
Zijn jullie in de toekomst bereid om nog een HD-DVD versie van de X360 te gaan halen?
Zoals de cube ook was volgens jou ?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:08 schreef Oksel het volgende:
Leuk hoor, al die opgepoetste games zonder enige vernieuwing.
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef PandorasBox het volgende:
Maar die HD-DVD drive wordt alleen gebruikt voor HD-DVD Movies. En HD-DVD movies zijn alleen zinvol als je een HDTV hebt. Hiermee impliceer je dus dat zodra de xbox 360 met HD-DVD drive beschikbaar is, je er gelijk een HDTV bij aanschaft (als je die dan nog niet hebt)!quote:Op donderdag 29 september 2005 14:06 schreef piet_pelle het volgende:
Ik wel als upgrade. I love upgrades.
Ik heb geen kinderachtige speeltjes nodig om mijn game-ervaring beter te maken.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:08 schreef Oksel het volgende:
Leuk hoor, al die opgepoetste games zonder enige vernieuwing.
Doe dan maar niet, nee!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef piet_pelle het volgende:
Nou dat was ik niet van plan nee. Als ik er verder niets mee kan doen dan laat ik die HD DVD drive maar zitten.
En dan vind ik het mooi dat ie niet standaard in de X360 zit want dat zou hem alleen maar onnodig duur maken.
dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef PandorasBox het volgende:
[..
GTA SA bevat ook geen laadtijden tussen gebieden door.![]()
Ik nietquote:Op donderdag 29 september 2005 17:35 schreef peristilius het volgende:
Ik vind Tekken toch een stuk boeiender dan DoA.
Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik de DOA serie toch eigenlijk wel de beste vind qua gameplay. Soul Calibur is ook erg goed, maar de gameplay van DOA is gewoonweg subliem! Tekken speelt vrij saai en is eigenlijk nooit echt veranderd.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef H.Flick het volgende:
Al die beat 'm ups zijn natuurlijk gewoon bagger. Gameplay van niks.
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:25 schreef mikando18 het volgende:
Itagaki's top 5 game hate and love list
http://teamninja.1up.com/do/feature?cId=3144194
Lmao @ top 5 hate list![]()
Soul Calibur blijft imo de beste.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik de DOA serie toch eigenlijk wel de beste vind qua gameplay. Soul Calibur is ook erg goed, maar de gameplay van DOA is gewoonweg subliem! Tekken speelt vrij saai en is eigenlijk nooit echt veranderd.
Wat een grapjas is het toch ook... Hier ben ik het echter wel mee eens!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:25 schreef mikando18 het volgende:
quote:You know there are people out there who say "Graphics aren't important!" That's ridiculous. It's the whole point. And that's why the games that we make are incredible visually, and we always try to make the playability as good as we can, because that's the whole reason for the existence of videogames.
Save it ik ga niet in discussie met Tekken fans... die zijn namelijk hersendood.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:45 schreef peristilius het volgende:
Wow Notorious, je hebt me overtuigd met je verbazingwekkende intellect.
Ik niet helemaal, als we diepgaande gameplay willen moeten we maar bordspelletjes gaan spelen? Een game is voor mij meer dan gameplay en graphics. Het hangt er ook vanaf hoe de gameplay wordt toegepast, watvoor verhaal er omheen zit enz. Dit is voor mij belangrijker dan graphics en ongeveer even belangrijk als de gameplay zelf.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:49 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat een grapjas is het toch ook... Hier ben ik het echter wel mee eens!
[..]
Waar zeg ik dat ik Tekken fan ben?quote:Op donderdag 29 september 2005 17:53 schreef Notorious het volgende:
[..]
Save it ik ga niet in discussie met Tekken fans... die zijn namelijk hersendood.![]()
Dat deed ik omdat ik je domme opmerkingen gewoon zat ben, maar ja nu weer on-topic.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:58 schreef Notorious het volgende:
Het feit dat je m'n opmerking over Tekken bespot zegt genoeg.
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:25 schreef mikando18 het volgende:
Alsof je het verschil tussen DOA2 t/m DOA4 wel ziet.quote:I no longer can figure out what the hell they're trying to do with the numbering, and I don't know which one is which.
dat is toch niet leukquote:Op donderdag 29 september 2005 18:29 schreef Tain het volgende:
Wanneer kunnen we is lief voor elkaar zijn en accepteren dat iedereen een andere smaak heeft, zodat we vredig van ons forum kunnen genieten?
Ik heb toch 100x liever een spel met een goeie besturing en goede camerastanden met kartelige randjes, in de levels. Dan een bloedmooi spel waar je loopt te schelden op het spel zelf.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:49 schreef P-Style het volgende:
Wat een grapjas is het toch ook... Hier ben ik het echter wel mee eens!
[..]
Ja, dat is dus niet de bedoeling hier.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:53 schreef Notorious het volgende:
Ik vind het nog wel meevallen ik fellere console war topic meegemaakt.
Gelukkig zijn er meerdere alternatieven!quote:Op donderdag 29 september 2005 18:56 schreef Bastard het volgende:
Ik heb toch 100x liever een spel met een goeie besturing en goede camerastanden met kartelige randjes, in de levels. Dan een bloedmooi spel waar je loopt te schelden op het spel zelf.
Jij snapt 'm!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:11 schreef H.Flick het volgende:
Het liefst heb ik een bloedmooi spel met goede besturing en goede camera standen en ook nog eens goede gameplay!
Yeeeaahh baby yeeeaahhhhquote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
http://rapidshare.de/files/5673798/pgr3.wmv.html
Bloody hell!![]()
Jezus zeg dat is de mooiste interne view die ik ooit heb gezien... Ik zou heel graag de direct feed van dit filmpje willen zien manquote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
Bloody hell!![]()
wordt z'n mooie gamequote:Op donderdag 29 september 2005 20:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jezus zeg dat is de mooiste interne view die ik ooit heb gezien... Ik zou heel graag de direct feed van dit filmpje willen zien man![]()
Ja, dat probleem heb ik ookquote:Op donderdag 29 september 2005 20:21 schreef speknek het volgende:
Op zo'n moment wou ik dat ik van racespellen hield.
PGR2 vond ik het coolste racespel tot nu toe... heb er maar 20 uur inzitten maar heb me toch redelijk vermaakt. Forza vond ik echt poep....quote:Op donderdag 29 september 2005 20:21 schreef speknek het volgende:
Ziet er inderdaad gaaf uit, ook cool dat het beeld niet stilstaat, maar meebeweegt op je besturingen (neem ik aan, althans).
Op zo'n moment wou ik dat ik van racespellen hield.
Ik ga me er van weerhouden, hoe gaaf het er ook uitziet. Te vaak geld aan uitgegeven en daarna op de plank stof liggen verzamelenquote:Op donderdag 29 september 2005 20:27 schreef H.Flick het volgende:
Ja, dat probleem heb ik ook. En toch koop ik elke keer weer racegames. Misschien deze ook weer.
Helemaal met grote games !quote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef speknek het volgende:
[..]
Alhoewel online met bekenden inderdaad wel weer gaaf klinkt..
Herkenbaar.quote:Op donderdag 29 september 2005 20:27 schreef H.Flick het volgende:
Ja, dat probleem heb ik ook. En toch koop ik elke keer weer racegames. Misschien deze ook weer.
What the fuck?!?!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:02 schreef Strolie75 het volgende:
Bloody hell!![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:17 schreef twi het volgende:
[..]
What the fuck?!?!![]()
![]()
![]()
Project Godham Racing 3
"AW360ME!"quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:17 schreef twi het volgende:
What the fuck?!?!![]()
![]()
![]()
Project Godham Racing 3
Twiquote:Op vrijdag 30 september 2005 03:42 schreef twi het volgende:
Net die presentatie zitten kijken.
Het is zo jammer he. Dan ga je straks naar de winkel, en haal je je Xbox 360 met Project Gotham Racing 3. Je pakt het apparaat uit, zo blij als een kind. Kabels aangesloten, het dashboard voor je neus. Je pakt de game op, en begint het plastic er vanaf te trekken. En dan, het moment dat je het hoesje open doet, schiet je ineens te binnen dat dit alles is wat je verder nog nodig hebt de komende vijf jaar.
MIJN GROTE GOD WAT GAAT PGR3 HEERSEN! Dat Godham TV, dat zelf de route van het circuit bepalen, die Godham tracker waarbij je gewoon al het persoonlijke nieuws van je Friends door je beeld ziet scrollen tot aan welke auto ze zopas hebben gekocht.
Ik zit hier godver helemaal blij te zijn terwijl ik van de 41 minuten gewoon 35 minuten naar een brillerige lelijke rotkop van een Bizarre Creations nerd die de hele tijd van alles vergeet te vertellen heb zitten kijken!
quote:Op vrijdag 30 september 2005 03:42 schreef twi het volgende:
Net die presentatie zitten kijken.
Het is zo jammer he. Dan ga je straks naar de winkel, en haal je je Xbox 360 met Project Gotham Racing 3. Je pakt het apparaat uit, zo blij als een kind. Kabels aangesloten, het dashboard voor je neus. Je pakt de game op, en begint het plastic er vanaf te trekken. En dan, het moment dat je het hoesje open doet, schiet je ineens te binnen dat dit alles is wat je verder nog nodig hebt de komende vijf jaar.
MIJN GROTE GOD WAT GAAT PGR3 HEERSEN! Dat Godham TV, dat zelf de route van het circuit bepalen, die Godham tracker waarbij je gewoon al het persoonlijke nieuws van je Friends door je beeld ziet scrollen tot aan welke auto ze zopas hebben gekocht.
Ik zit hier godver helemaal blij te zijn terwijl ik van de 41 minuten gewoon 35 minuten naar een brillerige lelijke rotkop van een Bizarre Creations nerd die de hele tijd van alles vergeet te vertellen heb zitten kijken!
heilige poep...quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:09 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gebouwen ooook....
Ik zal je es een schilpad geven!quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hebben ze ook bananenschillen en schildpadden in PGR3?
Enquote:Developers wary of PS3?
If a post on the video game blog, Joystiq, is to be believed, there may be some ominous signs for Sony and its forthcoming PlayStation 3 console.
According to the post, rumors are bouncing around Dutch, German and Japanese Web sites that some developers may be worrying that the PS3 isn't right for them.
For months, of course, there have been fears that all the next-generation consoles - the PS3, Microsoft's Xbox 360 and Nintendo's Revolution - would cost developers a fortune in licensing fees. But there was no reason to think that the PS3 would be any different than the Xbox 360 in that regard.
In any case, Joystiq quotes a Dutch site (in sketchy English) that might sum up the worries of developers: "In the (Japanese) game industry, many people are losing trust in (Sony Computer Entertainment president Ken) Kutaragi's non-stop pursue of this evolution, people are leaving PS3 at a rate worse than Nintendo's GameCube era."
If that's true, it could obviously be a big boon to Microsoft, which would like nothing better than to dominate the console market. It is certain to get a big head start with the 360, since the machine is slated to hit store shelves just before Thanksgiving, while the PS3 and the Revolution are planned for spring releases. But analysts have said that they expect the PS3 to emerge as the victor before the game is over.
If the rumors aren't true, of course, this could all be much ado about nothing and the battle over console supremacy will proceed as expected: with massive shots across each company's bow with the arrival of each giant new title.
All aboard, the train is leaving for Redmond in 2 minutes.quote:Is the PlayStation 3 losing development support?
Posted Sep 29, 2005, 1:00 PM ET by James Ransom-Wiley
Related entries: Culture, Online, PlayStation 3
playstation 3 and controllerRumors are flying high, spreading across a network of Japanese, Dutch, and German websites, that developers are wary of creating content for the PlayStation 3. Unfortunately, the article in question is difficult to decipher, but perhaps someone with knowledge of Japanese can give us the clear scoop. There’s also a Dutch article that has a quote in (broken) English: “In the (Japanese) game industry, many people are losing trust in Kutaragi’s non-stop pursue of this evolution, people are leaving PS3 at a rate worse than Nintendo’s GameCube era” (source unknown).
Several developers, like John Carmack, have publicly announced a preference for the Xbox 360. But could that number be growing? The recent cancellation of Condemned for the PS3 seems to suggest as much…
Jawel, maar het is gewoon lekker om die Ken met z'n grote bek voor lul te zien staanquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
Zo cool is dat niet, gezonde concurrentie is namelijk wel zo lekker voor de consument.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:15 schreef twi het volgende:
Nou nou, Daggla, wel sportief blijven. Is goed voor 't UEFA-coefficient
Ohnee, da's een ander topic
quote:Op vrijdag 30 september 2005 12:15 schreef twi het volgende:
Nou nou, Daggla, wel sportief blijven. Is goed voor 't UEFA-coefficient
Ohnee, da's een ander topic
probeer is een keer wat anders dan alleen de zelfde games die constant remakes krijgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hebben ze ook bananenschillen en schildpadden in PGR3?
Waar kan je die halen dan?quote:Op vrijdag 30 september 2005 13:28 schreef Fliepke het volgende:
* Fliepke heeft een reserveringskitje gehaald
De longsleeve is niet eens echt lelijk
Dat is idd waarquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:00 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel, maar het is gewoon lekker om die Ken met z'n grote bek voor lul te zien staan.
Hmm, ik ben nog niet gebeld door mijn gameshopquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:28 schreef Fliepke het volgende:
* Fliepke heeft een reserveringskitje gehaald
De longsleeve is niet eens echt lelijk
Ga dr heen en blaf ze af. Wat denken ze wel nietquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hmm, ik ben nog niet gebeld door mijn gameshop.
alleen met Harddiskquote:Op vrijdag 30 september 2005 14:47 schreef twi het volgende:
Niet 100%, maar ze werken aan emulatie-software om alle games compatible te maken. Gamesals Halo 2 en veel andere populaire titels zullen wel direct te spelen zijn, naar het schijnt.
Wat is de maatquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:33 schreef H.Flick het volgende:
Dan ga ik ook maar even kijken.
Wil iemand nog een Xbox trui hebben?
Doe mij maarquote:Op vrijdag 30 september 2005 13:33 schreef H.Flick het volgende:
Dan ga ik ook maar even kijken.
Wil iemand nog een Xbox trui hebben?
Microsoft - gezonde concurrentie!quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:47 schreef Bastard het volgende:
gezonde concurrentie
Staat bij voorbaat al vast dan dat Microsoft smerige spelletjes speelt?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Microsoft - gezonde concurrentie!![]()
Alles waaraan de naam Nintendo is verbonden heeft toch alleen te maken met liefdadigheidsinstellingen?quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:38 schreef Notorious het volgende:
En iedereen is zeker vergeten wat voor smerig spelletje Nintendo in de 8-bit generatie heeft gespeeld.
klopt, waar M$$$ en $$$ony naar winst streven werken alle medewerkers bij nintendo op vrijwillige basis zodat ze geen winst hoeven te maken, al het opgebrachte geld gaat naar goede doelenquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:17 schreef twi het volgende:
[..]
Alles waaraan de naam Nintendo is verbonden heeft toch alleen te maken met liefdadigheidsinstellingen?
Nee... dat weet ik eigenlijk niet! Toen was ik nog jong... Licht ons eens in!quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:38 schreef Notorious het volgende:
En iedereen is zeker vergeten wat voor smerig spelletje Nintendo in de 8-bit generatie heeft gespeeld.
oh hier heb je weer zo'n frusti hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:52 schreef Roellio het volgende:
[..]
Microsoft - gezonde concurrentie!![]()
OH MIJN HEILIGE GOD!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef kepler het volgende:nieuwe PGR3 filmpjes, nog meer? Jah nog meer!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6626
ik heb met open mond zitten kijken en viel bekant van mijn burostoelquote:
Nou moet ik toch ook maar eens een kijkje nemen hoor...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:02 schreef kepler het volgende:
ik heb met open mond zitten kijken en viel bekant van mijn burostoel
De TYFUS inderdaad.. die camerastand zo in de auto, die gebouwen, het relaxte rijden is nog net zo zo te zien.. het is een verbetering van PGR2 denk ik.. die ik niet had durven dromen...quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:02 schreef kepler het volgende:
[..]
ik heb met open mond zitten kijken en viel bekant van mijn burostoel
Je hebt helemaal gelijk,.. laat mij het eerste filmpje zien van een spel, wat wel zn spel recht aan doet!! Je moet het op je eigen tv zien, zoveel helderder!quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:20 schreef P-Style het volgende:
Ziet er goed uit, maar dat filmpje doet het spel geen recht. Dit moet je gewoon op 1280x720 zien om echt onder de indruk te raken.
Nooit gehoord over de contracten die Nintendo developers liet tekenen waarin stond dat ze geen games voor de Sega Master System mochten maken?quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nee... dat weet ik eigenlijk niet! Toen was ik nog jong... Licht ons eens in!
Dat filmpje met het interieur van die auto zag er zéér indrukwekkend uit, maar de rest zag er niet echt anders uit dan de mooiere racegames die we gewend zijn van de huidige consoles.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:42 schreef Bastard het volgende:
Je hebt helemaal gelijk,.. laat mij het eerste filmpje zien van een spel, wat wel zn spel recht aan doet!! Je moet het op je eigen tv zien, zoveel helderder!
Nee.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:51 schreef Notorious het volgende:
Nooit gehoord over de contracten die Nintendo developers liet tekenen waarin stond dat ze geen games voor de Sega Master System mochten maken?
dat heet een exclusieve game, net zoals PGR voor de Xbox isquote:Op vrijdag 30 september 2005 22:51 schreef Notorious het volgende:
[..]
Nooit gehoord over de contracten die Nintendo developers liet tekenen waarin stond dat ze geen games voor de Sega Master System mochten maken?
Nee, klopt, filmpje is eigenlijk kut.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
maar de rest zag er niet echt anders uit dan de mooiere racegames die we gewend zijn van de huidige consoles.Formaat van het filmpje is gewoon te klein daarvoor.
dan moet je nog maar eens kijken, ok het is niet duidelijk vanwege het kleine formaat. Maar het ziet er echt superuitquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:00 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat filmpje met het interieur van die auto zag er zéér indrukwekkend uit, maar de rest zag er niet echt anders uit dan de mooiere racegames die we gewend zijn van de huidige consoles.Formaat van het filmpje is gewoon te klein daarvoor.
Niet echt, bedrijven die in die tijd spellen wouden maken voor de NES (weinig andere keuze hadden ze niet) moesten een contract tekenen dat ze geen spellen voor andere consoles zouden maken. Ze treiterden ook nog winkelketens door hun ook te dwingen alleen maar nes consoles te verkopen, pas aan het einde van de nes tijden werdt er pas wat aan gedaan en moest Nintendo 5$ tegoedbonnen bij hun NES spellen doen (zodat ze nog meer nes spellen konden verkopenquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:17 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heet een exclusieve game, net zoals PGR voor de Xbox isZal vast ook wel een contract aan vast zitten
Precies!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:18 schreef Bastard het volgende:
Nee, klopt, filmpje is eigenlijk kut.
Ik wil wel beter kijken, maar het filmpje laat het niet toe!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:20 schreef kepler het volgende:
dan moet je nog maar eens kijken, ok het is niet duidelijk vanwege het kleine formaat. Maar het ziet er echt superuit
Ik bestel hem gelijk morgenquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef kepler het volgende:nieuwe PGR3 filmpjes, nog meer? Jah nog meer!
http://games.fok.nl/news.php?newsid=6626
niks te zienquote:Op vrijdag 30 september 2005 23:24 schreef P-Style het volgende:
Ik snap alleen niet dat mensen hier lopen te kwijlen over een filmpje waar bijna niks op te zien valt.
Nou ja.. je snapt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:34 schreef kepler het volgende:
niks te zien
ik zou dan maar eens naar de opticien gaan als ik jou was![]()
Pfff n00bs. PGR is een 2nd party game. Anyway ga maar lekker zoeken op Google als je wilt weten over Nintendo machtsmisbruik back in the 80's.quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:17 schreef kepler het volgende:
[..]
dat heet een exclusieve game, net zoals PGR voor de Xbox isZal vast ook wel een contract aan vast zitten
Google is inderdaad beter dan een xbox 360 topic!quote:Op vrijdag 30 september 2005 23:45 schreef Notorious het volgende:
Anyway ga maar lekker zoeken op Google als je wilt weten over Nintendo machtsmisbruik back in the 80's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |