crtl F5?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef Morthill het volgende:
Waarom zie ik op origen nog steeds de konijntjes en de boom
gewoon f5 werkt ook prima...quote:
Je hebt er werkelijk nìks van begrepen hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:28 schreef Xrenity het volgende:
Voor hoge resoluties ga ik wel PC gamen. Ik snap niet dat je eerst zegt dat die nieuwe games niks toevoegen en je dus geen Xbox 360 hoeft te kopen, je daarna zegt dat jij dus speciaal voor HDTV een X360 koopt? Mag ik even lachen?
Je koopt die console toch voor de games. Dáár gaat het de volgende generatie om, niet om HD
Of jij, je blijft maar doorgaan over HD. Het duurt hier minimaal een jaar of 5 voor het er echt is.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt er werkelijk nìks van begrepen hè?
Uhm... die eerste HD-reade tv's liggen al in de winkels hoor en de prijzen zijn best schappelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of jij, je blijft maar doorgaan over HD. Het duurt hier minimaal een jaar of 5 voor het er echt is.
Maar tegen de tijd dat het standaard is, dient de opvolger van HD zich ongetwijfeld aan.
Waarom zou je alles gooien op dat kleine groepje dat het wel heeft? It's all about the games, de rest is IMO zwaar irrelevant.
Imo wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef P-Style het volgende:
It's all about the games inderdaad, dat de rest zwaar irrelevant is slaat echter nergens op.
Gelukkig maar! Scheelt jou weer veel geld.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Imo wel.
Als de games gewoon erg goed zijn, kan de rest mij vrij weinig schelen.
heb de demo al gespeeld, wat een coole gameplay op de PCquote:
Des te meer games kan ik kopen,quote:Op woensdag 28 september 2005 14:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Scheelt jou weer veel geld.
Ik geniet liever méér van minder games, dan minder van meer games.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Des te meer games kan ik kopen,.
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt er werkelijk nìks van begrepen hè?
Zwaar irrelevant is lichtelijk overdreven, maar de games, dat is waar het om draait.quote:It's all about the games inderdaad, dat de rest zwaar irrelevant is slaat echter nergens op.
Nee... je hebt het ècht niet begrepen!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef Xrenity het volgende:
Ga jij maar geilen op je HDtv mogelijkheid en dan eens kijken of de games met die optie eigenlijk wel leuk zijn. Échte HD tv's (1080p, correct me if I'm wrong), zijn hier nog steeds niet te koop hoor. Dat kan nog wel even duren...
Als jij HDtv boven de games ziet staan, dan snap ik eigenlijk niet dat je een GAMING console gaat halen.
Zwaar irrelevant is lichtelijk overdreven, maar de games, dat is waar het om draait.
Gaat nergens overquote:
Gijs hou op,..... het is mooi maar om er nu zo'n ding van te maken hier gaat een beetje ver. Ja het is mooi, en nee, HD televisie komt idd voorlopig niet hier standaard. Dat de Xbox 360 games het hebben is leuk ja !quote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat nergens overMaar jij hebt makkelijk praten, jij hebt er één
Jij snapt het wèl!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef Chocobo het volgende:
Gijs hou op,..... het is mooi maar om er nu zo'n ding van te maken hier gaat een beetje ver. Ja het is mooi, en nee, HD televisie komt idd voorlopig niet hier standaard. Dat de Xbox 360 games het hebben is leuk ja !
Ik heb geen HD voorbereide plasma, maar een 852 x 480 pixels. Prima voor TV en DVD maar net te weinig voor HD. Met een goede component echter zal mijn tv hem wel netjes downscalen, dus ben benieuwd hoe dit gaat gamen, maar uiteindelijk gaat het wel om te games vind ik.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb geen HD voorbereide plasma, maar een 852 x 480 pixels.
quote:maar uiteindelijk gaat het wel om te games vind ik.
Ren jij maar snel weer terug naar je Nintendo vriendjesquote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ga jij maar geilen op je HDtv mogelijkheid en dan eens kijken of de games met die optie eigenlijk wel leuk zijn. Échte HD tv's (1080p, correct me if I'm wrong), zijn hier nog steeds niet te koop hoor. Dat kan nog wel even duren...
Als jij HDtv boven de games ziet staan, dan snap ik eigenlijk niet dat je een GAMING console gaat halen.
En jij weet dit omdat je naast je omgebouwde xbox ook al een 360 hebt ofzoquote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best.. game... evah
1 van "de" iig (imo)
Een tekst volledig verdraaien is ook een kunst zegquote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ren jij maar snel weer terug naar je Nintendo vriendjes
1080p standaart? Dat is geen HDTV meer maar RHDTV (Ridiculously High Defenition) en dat ondersteunt de xbox niet eens. HD-ready tv's zijn 720p en tv's die dat ondersteunen zijn er al voor rond de 600 euro..
En als het HD ondersteunt is het dus geen game meer begrijp ik uit je verhaal
Uh er is een PC demo uitquote:Op woensdag 28 september 2005 17:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
En jij weet dit omdat je naast je omgebouwde xbox ook al een 360 hebt ofzo
Ik hoorde dat de demo erg goed was ja. Eurogamer heeft de 360 versie gezien en is laaiend enthousiast... ik wil deze titel erg graagquote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best.. game... evah
1 van "de" iig (imo)
Niet? Oh dan is philips weer aan het zwammen op hun sitequote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef Xrenity het volgende:
Échte HD tv's (1080p, correct me if I'm wrong), zijn hier nog steeds niet te koop hoor. Dat kan nog wel even duren...
Dat klopt iddquote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef rockstah het volgende:
Ja ze bestaan, maar nogmaals: De Xbox360 ondersteund het niet.
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Een tekst volledig verdraaien is ook een kunst zeg
Hij zegt 'Noem is iets waarvoor je Xbox 360 zou kopen buiten HDtv?' Ik zeg 'de games?'. Begint hij een verhaal over dat HDtv de toekomst is enz. Ik vind gewoon dat games op 1 moet staan, daarna is HD een leuke functionaliteit, (NOTE: IK KRAAK DUS NERGENS DE X360 OID AF, hoe graag je dat er misschien ook in wilt lezen). Daarbij is 1080p wel true HD en 720 is semi-HD (oid, wel HD, maar niet true HD).
Conclusie: Je leest mijn tekst in het zuid chinees via Babelfish, of je hebt echt een cursus begrijpend lezen nodig.
Dat heb dus kennelijk verkeerd opgevat. Het lijkt net alsof er staat dat games met HD niet op een console horen.quote:Als jij HDtv boven de games ziet staan, dan snap ik eigenlijk niet dat je een GAMING console gaat halen.
Ps3 ook nietquote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef rockstah het volgende:
Ja ze bestaan, maar nogmaals: De Xbox360 ondersteund het niet.
quote:Geruchten in Japan duiden erop dat er een nieuwe exclusieve titel voor de Xbox 360 aan staat te komen. Vrijdag zal volgens insiders in de nieuwe Famitsu Xbox 360 een nieuwe game worden aangekondigd, genaamd Riot Act. Het grote nieuws hierbij, is dat een aantal ex-medewerkers van het GTA team, voor deze game verantwoordelijk zullen zijn. De kans is dus groot dat het gaat om weer een titel die de gemoederen bezig zal houden. Vanaf vrijdag weten we of de geruchten waar zijn.
Denk hetquote:Op woensdag 28 september 2005 18:40 schreef rockstah het volgende:
Dat heb dus kennelijk verkeerd opgevat. Het lijkt net alsof er staat dat games met HD niet op een console horen.
Nou wordt 'ie helemaal mooi!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:49 schreef Xrenity het volgende:
Een tekst volledig verdraaien is ook een kunst zeg
Hij zegt 'Noem is iets waarvoor je Xbox 360 zou kopen buiten HDtv?' Ik zeg 'de games?'. Begint hij een verhaal over dat HDtv de toekomst is enz. Ik vind gewoon dat games op 1 moet staan, daarna is HD een leuke functionaliteit, (NOTE: IK KRAAK DUS NERGENS DE X360 OID AF, hoe graag je dat er misschien ook in wilt lezen). Daarbij is 1080p wel true HD en 720 is semi-HD (oid, wel HD, maar niet true HD).
Conclusie: Je leest mijn tekst in het zuid chinees via Babelfish, of je hebt echt een cursus begrijpend lezen nodig.
Jawel.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou wordt 'ie helemaal mooi!Als er iemand teksten aan het verdraaien is, ben jij het wel!
Dat dacht ik ook idd.quote:Jawel.
Nou... hehe als dat het énige verschil zou zijn tussen die twee consoles.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het enige verschil tussen X360 en PS3 is toch dat de PS3 wel progressive heeft?.
Ah, nou ja,quote:Op woensdag 28 september 2005 19:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... hehe als dat het énige verschil zou zijn tussen die twee consoles.
Oké. xbox 360 ondersteunt PAL, NTSC, 480p, 720p en 1080i maar die laatste drie enkel over component, dus alleen analoog. De PS3 ondersteunt PAL, NTSC, 480p, 720p, 1080i en 1080p over component èn over HDMI (2 stuks). Maar 1080p zal voorlopig weggelegd zijn voor een extreme minderheid.
Ik vind het er erg cool uitzienquote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef PandorasBox het volgende:
Eerste screengrab:
[afbeelding]
PDZ kom dust toch nog voor de N64 uit?![]()
Erm, niet slecht. Maar ook niet echt indrukwekkend.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het er erg cool uitzien
Ken het spel niet, maar ziet er erg praat uitquote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef PandorasBox het volgende:
Eerste screengrab:
[afbeelding]
PDZ kom dust toch nog voor de N64 uit?![]()
kan niet anders dan dat de voice eruit gehaald word danquote:Op woensdag 28 september 2005 20:48 schreef Chocobo het volgende:
Call of Duty 2 !
En 64 spelers op Live,... een droom
[afbeelding]
Geen idee,... lijkt me ook. Of met keuzes in het spel. 32 met voice games en 64 zonder voice gamesquote:Op woensdag 28 september 2005 22:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kan niet anders dan dat de voice eruit gehaald word dan
Black Hawk Down is op de huidige Xbox al speelbaar met 50 spelers tegelijkquote:Op woensdag 28 september 2005 20:48 schreef Chocobo het volgende:
En 64 spelers op Live,... een droom
[afbeelding]
Ben jij nog de SNES gewend dan? Dit plaatje lijkt nergens op.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:38 schreef H.Flick het volgende:
Ja natuurlijk, alsof die screenshot er niet prachtig uit ziet
Ik hoop dat MS deze game voor een tijdje uitstelt om het volledig te perfectioneren. Slowdowns willen we natuurlijk niet hebben...quote:Publisher: Microsoft
Developer: Bizarre Creations
Release Date: November 2005
The basics: The latest installment in Microsoft's snazzy street-racing franchise rolls onto the factory showroom as an audiovisual showcase for the Xbox 360.
Why it made the list: "Do you want a game that really shows off how cool your new Xbox 360 is?" asks PGR3 Project Manager Chris Lee. "Just look at the game--from both a high-end audio and high-definition video standpoint, it really pushes the boundaries." Must be hard to be humble when your game looks like this. PGR3 aims to be the prettiest, fastest, and most accessible racer in the already competitive 360 lineup. "We believe that life begins at 170 mph," states PGR3 Product Manager Kathie Flood. "We don't give new players a mediocre car to start out with--nearly every single car is available from the outset, and they're all fast." It's all about freedom: Take any car and race it on any track at any time. PGR3 will still offer unlockables, but Microsoft wanted to make sure that mainstream gamers could have a blast with minimal effort. "It's still deep enough for hardcore racing fans," says Flood. "But at the same time, it's broadly accessible, with the perfect blend of realistic physics and thrilling arcadey fun."
Microsoft also hopes that PGR3 will be a landmark title in terms of building a constantly evolving Xbox Live community. Eight-player online races and leaderboards are expected, along with an innovative spectator mode, in which thousands of onlookers watch the world's top players compete in championship races.
What could possibly go wrong? Although Microsoft seems adamant that PGR3 will make it to store shelves within that mythical "launch window," the version we viewed still had some slowdown issues to overcome.
Earning Cred
Microsoft plans to offer specific achievement awards for completing single-player challenges and races in PGR3 but couldn't offer us any concrete examples. We're hoping to get one for best donut.
quote:Publisher: Microsoft
Developer: Rare
Release Date: November 2005
The basics: Bullets smack the wall behind Ken Lobb, manager of the Microsoft studio overseeing some of the Xbox 360's biggest launch games, but he's too busy watching paint dry to notice. Lobb is giving us an in-game tour of a tundra-packed multiplayer level in Perfect Dark Zero, developer Rare's forever-in-the-works Xbox 360 prequel to its hit 2000 Nintendo 64 first-person shooter. Our opponents: game testers in nearby cubicles, who stalk us mercilessly despite Lobb's current pacifistic purpose. "Just look at that paint texture," Lobb says, pointing with the tip of his gun at a glistening red dab smeared on the wall of a rustic temple. "This game looks so good, sometimes I get distra--oh dammit."
Man down. A tester just bull's-eyed Lobb from 30 yards. Suddenly feeling vulnerable without our tour guide, we dive into a combat roll--one of the game's new tricks--round a corner, and flatten ourselves against a wall, ready to pop out and return fire (another new feature). Say, look at the subtle 3D texturing on this wall. Pop! We go down. Dammit.
With three months to go until launch, Perfect Dark Zero is up and gunning and looking lethal. Which is a good thing, because it was precisely looks that killed early buzz for the game. When EGM debuted the first screenshots of Zero back in our July issue, readers, message-board posters, and even our own editors founds the game's visuals underwhelming--especially for Microsoft's premiere Xbox 360 launch game. The developers bristled, claiming Zero was a work-in-progress that looked better in motion. After taking Lobb's bullet-riddled tour, we agree that the visuals have improved. Zero is looking more and more like a proper next-generation title, although it's really the game's features that made it No. 1 on our best-bet five.
Why it made the list: If you read our A to Z Guide to Perfect Dark Zero in our July issue, you already know why Zero is No. 1. It's the most ambitious online first-person shooter ever made for consoles. Let's recap: Aside from novel features such as the already mentioned evasion move, you get gadgets that let you hot-wire enemy vehicles, maps you can scale in size depending on how many players you have, a noise-sensing radar spoofed by silenced weapons, 28 guns with secondary functions (and sometimes tertiary ones), and an innovative health system that levels the field for newbies and elites.
Playing multiplayer (which, unfortunately, has been limited to 32 players online rather than the original 50 Rare was gunning for) reveals a dozen nifty details. We tried one gun whose secondary function projected a hologram of our character a few feet ahead--a perfect way to distract opponents while teammates race to flank any enemies taking shots at your doppelgA[currency]nger. Savvy players will find a weapon to diffuse any situation. The good ol' RCP90 submachine gun diplays a threat detector that'll expose holograms for what they are, as well as reveal players who use the plasma rifle's secondary invisibility function. And remember Perfect Dark's laptop gun? It returns, once again turning into a stationary turret. But beware: Enemies wielding the RCP90 can reprogram your turrets and turn them against you.
You'll even find strategy in going bare-handed. Players who put away their guns run slightly faster than weapon-wielding opponents--and they can swipe enemy weapons with their fists' secondary attack. "I saw one tester," says Executive Producer James Veevaert, "he'd run up to people without a weapon, steal theirs, kill them, then throw it down and run to the next person, steal their weapon, kill them, and so on. It was so cool and such a hardcore way to play."
What could possibly go wrong? A lot of stuff, actually. Zero's multiplayer modes, which include special dark-ops missions that have players taking on roles, are ambitious and will require heavy play balancing. We also hope the number of supported players doesn't drop once again. The latest version we tried got a bit choppy at times, but Rare is promising that the final game will run at 30 frames per second (about as smoothly as Halo 2, but not the blazing speed we'd expect of a next-generation title).
And we've barely gotten our guns dirty in the single-player game, which tells how Joanna Dark landed her secret-agent gig and involves her pop and a huge cast of characters. These characters become more important in the intriguing two-player cooperative mode. In the co-op level we tried, set in a skyscraper-crammed futuristic city, one player controlled Joanna Dark while another guided one of the secondary characters and got to see a vast section of the level that was unavailable in the single-player game. For instance, the Dark player protected the second character from afar with a sniper rifle--an objective in the single-player mode--but the second player actually entered a building and completed tasks that Dark never got to do while solo. "You will have separate objectives and link up and split up throughout the level," Veevaert says of the cooperative mode. "It's just adds a whole different experience." And, yes, those drying-paint textures look nice in single-player, too.
Earning Cred
As we mentioned in the hardware discussion, every Xbox 360 game will offer special "Achievement Awards," a virtual trophy case of your game accomplishments that other Xbox Live users can view. For example, in PDZ, you'll score an award for trying out all of the myriad multiplayer modes.
Perfect Dark Zero on Day 1? Hell If Microsoft Knows...
Officially, Perfect Dark isn't a launch-day game for the Xbox 360. Rather, it's in the "launch window," that slice of holiday madness between the system's launch and Christmas. So whether you come home with Zero or zilch on launch day is up in the air. "We're not going to ship games before they're ready," says Xbox Corporate Vice President J Allard. "The Perfect Dark franchise is too important to us to compromise it." He adds that Rare knows what's at stake. "If you have that killer launch game, you will be heroes," he says. "What we ship with Perfect Dark is going to be very special, and everything now is pointing to it being a very special day one."
Volgens mij ben jij een echte zuurpruim.....quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef PandorasBox het volgende:
Volgens mij is de game nog LANG niet af....![]()
Lees je eigen berichten eens beter..quote:Op donderdag 29 september 2005 02:37 schreef PandorasBox het volgende:
Nieuwe EGM over PGR3:
[..]
Ik hoop dat MS deze game voor een tijdje uitstelt om het volledig te perfectioneren. Slowdowns willen we natuurlijk niet hebben...![]()
quote:Op donderdag 29 september 2005 07:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een echte zuurpruim.....
Kheb geen idee, als ze er maar niet te zot mee gaan doen, ik heb al afstandsbedieningen genoegquote:Op donderdag 29 september 2005 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is de deal met die afstandsbedieningen?![]()
Mijn afstandsbedieningenquote:Op donderdag 29 september 2005 09:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb geen idee, als ze er maar niet te zot mee gaan doen, ik heb al afstandsbedieningen genoeg
En zal het echt mini zijn of xboxmini?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kleine update over de gewone 360 bundel:
Xbox 360 System
- console
- wireless controller
- harddisk
- koptelefoon
- HD AV Cable met SCART adapter
- Ethernet kabel
- mini afstandsbediening (tijdelijk!)
adviesprijs: ¤ 399,99
De HD AV kabel is aan te sluiten op zowel HD als normale tv's.
Hoezo mini? ZIjn er foto's van? Die reserveringskit belooft een media AB?
Wat is de deal met die afstandsbedieningen?![]()
als deze game zich afspeelt in een wereld even groot als GTA en zonder laadtijden dan ziet dit er prima uitquote:Volgens mij is de game nog LANG niet af....![]()
Respect voor je besluit Gijs... ik wil ook DQVIII maar die haal ik PAL. Ninja Gaiden Black haal ik niet.... teveel van hetzelfde en BF2 haal ik op de 360quote:Op donderdag 29 september 2005 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb trouwens definitief mijn besluit genomen. Ik ga wachten met het aanschaffen van een Xbox360 tot het eerste kwartaal van 2006. Belangrijkste reden is dat ik nog even de kat uit de boom wil kijken, zowel wat de kwaliteit van de eerste builds betreft als van de launchgames. Er zit momenteel geen echte must-have tussen voor mij. Die verschijnen echter de komende maanden wel op de huidige generatie! Ninja Gaiden Black, Shadow of the Colossus, Dragon Quest VIII, Battlefield: Modern Combat, Advance Wars DS. Allemaal titels waar ik erg naar uitkijk. Verder ben ik me momenteel lekker door mijn backlog aan het werken en dat bevalt erg goed. Juweeltjes als Eternal Darkness, Luigi’s Mansion en Sid Meier’s Pirates! wachten nog op me.
Halo 3 op 360,..... dat moet ook wat worden hoorquote:
Bron?quote:
Gijs dat kan net zo goed een plaatje van Halo 1 of 2 zijn. Who cares.... feit is wel dat Halo 3 gaat komenquote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bron?Met zo'n url geloof ik er geen tiet van natuurlijk
Heb geen bron. Heb het via via gehad. Is een scan volgens hem. IK post hem zelf. Ik kan hem ook op imageshack hosten ofzo.quote:Op donderdag 29 september 2005 11:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bron?Met zo'n url geloof ik er geen tiet van natuurlijk
Beter!quote:
Sorry hoor, maar als je Crackdown een grafisch indrukwekkende next-gen titel vindt, dan ben je best welquote:Op donderdag 29 september 2005 07:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij een echte zuurpruim.....
GTA SA bevat ook geen laadtijden tussen gebieden door.quote:als deze game zich afspeelt in een wereld even groot als GTA en zonder laadtijden dan ziet dit er prima uit
Aaahh wat erg om jou te zijn zeg, heb je niet een trein te halen ofzo?quote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je Crackdown een grafisch indrukwekkende next-gen titel vindt, dan ben je best wel![]()
Kijk naar de draw distance. Je kunt niet verder dan 30 meter voor je kijken. De game ziet er leeg uit, weinig detail.
Kot maar krachtig: De game is nog LANG niet af.
[..]
GTA SA bevat ook geen laadtijden tussen gebieden door.![]()
Nee, ik heb een auto.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Aaahh wat erg om jou te zijn zeg, heb je niet een trein te halen ofzo?
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nee, ik heb een auto.![]()
Overigens....
Zijn jullie in de toekomst bereid om nog een HD-DVD versie van de X360 te gaan halen?
Ik wel als upgrade. I love upgrades.quote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nee, ik heb een auto.![]()
Overigens....
Zijn jullie in de toekomst bereid om nog een HD-DVD versie van de X360 te gaan halen?
Zoals de cube ook was volgens jou ?quote:Op donderdag 29 september 2005 14:08 schreef Oksel het volgende:
Leuk hoor, al die opgepoetste games zonder enige vernieuwing.
quote:Op donderdag 29 september 2005 13:37 schreef PandorasBox het volgende:
Zijn jullie in de toekomst bereid om nog een HD-DVD versie van de X360 te gaan halen?
Maar die HD-DVD drive wordt alleen gebruikt voor HD-DVD Movies. En HD-DVD movies zijn alleen zinvol als je een HDTV hebt. Hiermee impliceer je dus dat zodra de xbox 360 met HD-DVD drive beschikbaar is, je er gelijk een HDTV bij aanschaft (als je die dan nog niet hebt)!quote:Op donderdag 29 september 2005 14:06 schreef piet_pelle het volgende:
Ik wel als upgrade. I love upgrades.
Ik heb geen kinderachtige speeltjes nodig om mijn game-ervaring beter te maken.quote:Op donderdag 29 september 2005 14:08 schreef Oksel het volgende:
Leuk hoor, al die opgepoetste games zonder enige vernieuwing.
Doe dan maar niet, nee!quote:Op donderdag 29 september 2005 15:42 schreef piet_pelle het volgende:
Nou dat was ik niet van plan nee. Als ik er verder niets mee kan doen dan laat ik die HD DVD drive maar zitten.
En dan vind ik het mooi dat ie niet standaard in de X360 zit want dat zou hem alleen maar onnodig duur maken.
dat zeg ik toch ook nietquote:Op donderdag 29 september 2005 13:27 schreef PandorasBox het volgende:
[..
GTA SA bevat ook geen laadtijden tussen gebieden door.![]()
Ik nietquote:Op donderdag 29 september 2005 17:35 schreef peristilius het volgende:
Ik vind Tekken toch een stuk boeiender dan DoA.
Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik de DOA serie toch eigenlijk wel de beste vind qua gameplay. Soul Calibur is ook erg goed, maar de gameplay van DOA is gewoonweg subliem! Tekken speelt vrij saai en is eigenlijk nooit echt veranderd.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef H.Flick het volgende:
Al die beat 'm ups zijn natuurlijk gewoon bagger. Gameplay van niks.
quote:Op donderdag 29 september 2005 17:25 schreef mikando18 het volgende:
Itagaki's top 5 game hate and love list
http://teamninja.1up.com/do/feature?cId=3144194
Lmao @ top 5 hate list![]()
Soul Calibur blijft imo de beste.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:46 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik moet toch eerlijk bekennen dat ik de DOA serie toch eigenlijk wel de beste vind qua gameplay. Soul Calibur is ook erg goed, maar de gameplay van DOA is gewoonweg subliem! Tekken speelt vrij saai en is eigenlijk nooit echt veranderd.
Wat een grapjas is het toch ook... Hier ben ik het echter wel mee eens!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:25 schreef mikando18 het volgende:
Itagaki's top 5 game hate and love list
http://teamninja.1up.com/do/feature?cId=3144194
Lmao @ top 5 hate list![]()
quote:You know there are people out there who say "Graphics aren't important!" That's ridiculous. It's the whole point. And that's why the games that we make are incredible visually, and we always try to make the playability as good as we can, because that's the whole reason for the existence of videogames.
Save it ik ga niet in discussie met Tekken fans... die zijn namelijk hersendood.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:45 schreef peristilius het volgende:
Wow Notorious, je hebt me overtuigd met je verbazingwekkende intellect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |