Ik zie geen circuits of auto's nogquote:Op woensdag 28 september 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nou idd,... spel ziet er niet uit
crtl F5?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:38 schreef Morthill het volgende:
Waarom zie ik op origen nog steeds de konijntjes en de boom
gewoon f5 werkt ook prima...quote:
Je hebt er werkelijk nìks van begrepen hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 08:28 schreef Xrenity het volgende:
Voor hoge resoluties ga ik wel PC gamen. Ik snap niet dat je eerst zegt dat die nieuwe games niks toevoegen en je dus geen Xbox 360 hoeft te kopen, je daarna zegt dat jij dus speciaal voor HDTV een X360 koopt? Mag ik even lachen?
Je koopt die console toch voor de games. Dáár gaat het de volgende generatie om, niet om HD
Of jij, je blijft maar doorgaan over HD. Het duurt hier minimaal een jaar of 5 voor het er echt is.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt er werkelijk nìks van begrepen hè?
Uhm... die eerste HD-reade tv's liggen al in de winkels hoor en de prijzen zijn best schappelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Of jij, je blijft maar doorgaan over HD. Het duurt hier minimaal een jaar of 5 voor het er echt is.
Maar tegen de tijd dat het standaard is, dient de opvolger van HD zich ongetwijfeld aan.
Waarom zou je alles gooien op dat kleine groepje dat het wel heeft? It's all about the games, de rest is IMO zwaar irrelevant.
Imo wel.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:42 schreef P-Style het volgende:
It's all about the games inderdaad, dat de rest zwaar irrelevant is slaat echter nergens op.
Gelukkig maar! Scheelt jou weer veel geld.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Imo wel.
Als de games gewoon erg goed zijn, kan de rest mij vrij weinig schelen.
heb de demo al gespeeld, wat een coole gameplay op de PCquote:
Des te meer games kan ik kopen,quote:Op woensdag 28 september 2005 14:11 schreef P-Style het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Scheelt jou weer veel geld.
Ik geniet liever méér van minder games, dan minder van meer games.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Des te meer games kan ik kopen,.
quote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je hebt er werkelijk nìks van begrepen hè?
Zwaar irrelevant is lichtelijk overdreven, maar de games, dat is waar het om draait.quote:It's all about the games inderdaad, dat de rest zwaar irrelevant is slaat echter nergens op.
Nee... je hebt het ècht niet begrepen!quote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef Xrenity het volgende:
Ga jij maar geilen op je HDtv mogelijkheid en dan eens kijken of de games met die optie eigenlijk wel leuk zijn. Échte HD tv's (1080p, correct me if I'm wrong), zijn hier nog steeds niet te koop hoor. Dat kan nog wel even duren...
Als jij HDtv boven de games ziet staan, dan snap ik eigenlijk niet dat je een GAMING console gaat halen.
Zwaar irrelevant is lichtelijk overdreven, maar de games, dat is waar het om draait.
Gaat nergens overquote:
Gijs hou op,..... het is mooi maar om er nu zo'n ding van te maken hier gaat een beetje ver. Ja het is mooi, en nee, HD televisie komt idd voorlopig niet hier standaard. Dat de Xbox 360 games het hebben is leuk ja !quote:Op woensdag 28 september 2005 14:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat nergens overMaar jij hebt makkelijk praten, jij hebt er één
Jij snapt het wèl!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:02 schreef Chocobo het volgende:
Gijs hou op,..... het is mooi maar om er nu zo'n ding van te maken hier gaat een beetje ver. Ja het is mooi, en nee, HD televisie komt idd voorlopig niet hier standaard. Dat de Xbox 360 games het hebben is leuk ja !
Ik heb geen HD voorbereide plasma, maar een 852 x 480 pixels. Prima voor TV en DVD maar net te weinig voor HD. Met een goede component echter zal mijn tv hem wel netjes downscalen, dus ben benieuwd hoe dit gaat gamen, maar uiteindelijk gaat het wel om te games vind ik.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 15:14 schreef Chocobo het volgende:
Ik heb geen HD voorbereide plasma, maar een 852 x 480 pixels.
quote:maar uiteindelijk gaat het wel om te games vind ik.
Ren jij maar snel weer terug naar je Nintendo vriendjesquote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ga jij maar geilen op je HDtv mogelijkheid en dan eens kijken of de games met die optie eigenlijk wel leuk zijn. Échte HD tv's (1080p, correct me if I'm wrong), zijn hier nog steeds niet te koop hoor. Dat kan nog wel even duren...
Als jij HDtv boven de games ziet staan, dan snap ik eigenlijk niet dat je een GAMING console gaat halen.
En jij weet dit omdat je naast je omgebouwde xbox ook al een 360 hebt ofzoquote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best.. game... evah
1 van "de" iig (imo)
Een tekst volledig verdraaien is ook een kunst zegquote:Op woensdag 28 september 2005 16:13 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ren jij maar snel weer terug naar je Nintendo vriendjes
1080p standaart? Dat is geen HDTV meer maar RHDTV (Ridiculously High Defenition) en dat ondersteunt de xbox niet eens. HD-ready tv's zijn 720p en tv's die dat ondersteunen zijn er al voor rond de 600 euro..
En als het HD ondersteunt is het dus geen game meer begrijp ik uit je verhaal
Uh er is een PC demo uitquote:Op woensdag 28 september 2005 17:27 schreef Bastard het volgende:
[..]
En jij weet dit omdat je naast je omgebouwde xbox ook al een 360 hebt ofzo
Ik hoorde dat de demo erg goed was ja. Eurogamer heeft de 360 versie gezien en is laaiend enthousiast... ik wil deze titel erg graagquote:Op woensdag 28 september 2005 17:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Best.. game... evah
1 van "de" iig (imo)
Niet? Oh dan is philips weer aan het zwammen op hun sitequote:Op woensdag 28 september 2005 14:36 schreef Xrenity het volgende:
Échte HD tv's (1080p, correct me if I'm wrong), zijn hier nog steeds niet te koop hoor. Dat kan nog wel even duren...
Dat klopt iddquote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef rockstah het volgende:
Ja ze bestaan, maar nogmaals: De Xbox360 ondersteund het niet.
quote:Op woensdag 28 september 2005 17:49 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Een tekst volledig verdraaien is ook een kunst zeg
Hij zegt 'Noem is iets waarvoor je Xbox 360 zou kopen buiten HDtv?' Ik zeg 'de games?'. Begint hij een verhaal over dat HDtv de toekomst is enz. Ik vind gewoon dat games op 1 moet staan, daarna is HD een leuke functionaliteit, (NOTE: IK KRAAK DUS NERGENS DE X360 OID AF, hoe graag je dat er misschien ook in wilt lezen). Daarbij is 1080p wel true HD en 720 is semi-HD (oid, wel HD, maar niet true HD).
Conclusie: Je leest mijn tekst in het zuid chinees via Babelfish, of je hebt echt een cursus begrijpend lezen nodig.
Dat heb dus kennelijk verkeerd opgevat. Het lijkt net alsof er staat dat games met HD niet op een console horen.quote:Als jij HDtv boven de games ziet staan, dan snap ik eigenlijk niet dat je een GAMING console gaat halen.
Ps3 ook nietquote:Op woensdag 28 september 2005 18:37 schreef rockstah het volgende:
Ja ze bestaan, maar nogmaals: De Xbox360 ondersteund het niet.
quote:Geruchten in Japan duiden erop dat er een nieuwe exclusieve titel voor de Xbox 360 aan staat te komen. Vrijdag zal volgens insiders in de nieuwe Famitsu Xbox 360 een nieuwe game worden aangekondigd, genaamd Riot Act. Het grote nieuws hierbij, is dat een aantal ex-medewerkers van het GTA team, voor deze game verantwoordelijk zullen zijn. De kans is dus groot dat het gaat om weer een titel die de gemoederen bezig zal houden. Vanaf vrijdag weten we of de geruchten waar zijn.
Denk hetquote:Op woensdag 28 september 2005 18:40 schreef rockstah het volgende:
Dat heb dus kennelijk verkeerd opgevat. Het lijkt net alsof er staat dat games met HD niet op een console horen.
Nou wordt 'ie helemaal mooi!quote:Op woensdag 28 september 2005 17:49 schreef Xrenity het volgende:
Een tekst volledig verdraaien is ook een kunst zeg
Hij zegt 'Noem is iets waarvoor je Xbox 360 zou kopen buiten HDtv?' Ik zeg 'de games?'. Begint hij een verhaal over dat HDtv de toekomst is enz. Ik vind gewoon dat games op 1 moet staan, daarna is HD een leuke functionaliteit, (NOTE: IK KRAAK DUS NERGENS DE X360 OID AF, hoe graag je dat er misschien ook in wilt lezen). Daarbij is 1080p wel true HD en 720 is semi-HD (oid, wel HD, maar niet true HD).
Conclusie: Je leest mijn tekst in het zuid chinees via Babelfish, of je hebt echt een cursus begrijpend lezen nodig.
Jawel.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2005 19:07 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou wordt 'ie helemaal mooi!Als er iemand teksten aan het verdraaien is, ben jij het wel!
Dat dacht ik ook idd.quote:Jawel.
Nou... hehe als dat het énige verschil zou zijn tussen die twee consoles.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het enige verschil tussen X360 en PS3 is toch dat de PS3 wel progressive heeft?.
Ah, nou ja,quote:Op woensdag 28 september 2005 19:22 schreef P-Style het volgende:
[..]
Nou... hehe als dat het énige verschil zou zijn tussen die twee consoles.
Oké. xbox 360 ondersteunt PAL, NTSC, 480p, 720p en 1080i maar die laatste drie enkel over component, dus alleen analoog. De PS3 ondersteunt PAL, NTSC, 480p, 720p, 1080i en 1080p over component èn over HDMI (2 stuks). Maar 1080p zal voorlopig weggelegd zijn voor een extreme minderheid.
Ik vind het er erg cool uitzienquote:Op woensdag 28 september 2005 20:35 schreef PandorasBox het volgende:
Eerste screengrab:
[afbeelding]
PDZ kom dust toch nog voor de N64 uit?![]()
Erm, niet slecht. Maar ook niet echt indrukwekkend.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind het er erg cool uitzien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |