Kom jij uit een ei?quote:Op maandag 26 september 2005 14:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik begrijp dat niet, zo'n bedrag. Waarom niet beleefd antwoorden. Ik denk dat zoiets veel vlugger zou afgelopen zijn ipv iemand te laten bellen en mailen en zo iemand volledig de put inhelpen. Je moet een mens wel de kans geven iets uit te praten.
fuck it, ik zoek ff dat sunchaser topic uit ONZ.quote:Op maandag 26 september 2005 14:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik lees niet alles en dat heb ik op Fok iig nooit meegekregen. Enkel wat dingen later opgevangen
ik heb met haar gepraat die zondag en tot ik wegging was z everdriertig, daarna begon ze met dit gedrag. Je neemt een keer de foon op, krijgt een hoop gescheld en ja dan neem ik hem vervolgens niet meer opquote:Op maandag 26 september 2005 14:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik begrijp dat niet, zo'n bedrag. Waarom niet beleefd antwoorden. Ik denk dat zoiets veel vlugger zou afgelopen zijn ipv iemand te laten bellen en mailen en zo iemand volledig de put inhelpen. Je moet een mens wel de kans geven iets uit te praten.
nee, maar wat mensen hier stalken noemen, vind ik GEEN gestalkquote:Op maandag 26 september 2005 14:25 schreef shmoopy het volgende:
Kom jij uit een ei?
Wat je feitelijk zegt is dat mensen zelf verantwoordelijk zijn als ze gestalkt worden ofzo?
Tja, dat heb ik natuurlijk eerst ook wel geprobeerd, hoor. Maar op een gegeven moment besef je dat het alleen maar erger wordt. Zo iemand wil dan koste wat het kost contact houden, of dat nou positief of negatief is. Dat kun je dan het beste gewoon helemaal afkappen, dat is het beste voor allebei. Ik heb het minstens een maand of 2 aangekeken. Nadat het contact verbroken was, wilde ik eigenlijk na een halfjaar nog een keer gaan praten, gewoon om mezelf ervan te verzekeren dat alles goed was gekomen met hem. Maar dat zou het voor hem waarschijnlijk alleen maar weer oprakelen, dus dat heb ik toen niet gedaan.quote:ik begrijp dat niet, zo'n gedrag. Waarom niet beleefd antwoorden. Ik denk dat zoiets veel vlugger zou afgelopen zijn ipv iemand te laten bellen en mailen en zo iemand volledig de put inhelpen. Je moet een mens wel de kans geven iets uit te praten.
ik ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op maandag 26 september 2005 14:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
fuck it, ik zoek ff dat sunchaser topic uit ONZ.
quote:Op maandag 26 september 2005 14:31 schreef petitlapin het volgende:
[..]
nee, maar wat mensen hier stalken noemen, vind ik GEEN gestalk![]()
pizza's bestellen, een kamion zand gaan leveren, dat is stalken eerste klas ...
MAAR iemand die twee dagen na een break-up probeert te telefoneren, dat vind IK geen gestalk ... en als een ex me mailt om meer uitleg, dan antwoord ik, kortaf en eerlijk, bot als het moet ...
Mij zou je ook gek krijgen als je niet iets wil uitpraten ...
hoe noem je dit dan?quote:Daarnet werd er door de plaatselijke snackbar allerlei vreten afgeleverd op mijn naam terwijl ik niets besteld heb
Slecht voorbereid jongenquote:Op maandag 26 september 2005 14:25 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik lees niet alles en dat heb ik op Fok iig nooit meegekregen. Enkel wat dingen later opgevangen
tja, zover terug gaan post-geschiedenissen tegenwoordig helaas niet (damn you, Breuls)quote:Op maandag 26 september 2005 14:42 schreef MikeyMo het volgende:
oh dat topic, ja dat kende ik wel. Ik dacht dat het ging om dingen over kixass-qwea
Da's dus een quote van dinsdag 2 augustus(!!!) Oftewel, hij wist wel degelijkw aar ie aan begon, oftewel hij loopt iedereen te neppen. (Qwea kennen zitten ze samen achter de computer, want ze heeft natuurlijk nog steeds de relatie met Kix_ass niet verwerkt...)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 20:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en schuttingen, wat zal ik dubbel liggen bij de blikken op de gezichten van de mensen die dat komen afleveren en zien dat ze voor een flat staan
Is dit jouw "oh shit, ze hebben 't door, SNEL! EEN AFLEIDINGSMANOUVRE!" reactie Mikey?quote:Op maandag 26 september 2005 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
Er kwam net een koerier iets afhalen, alleen wij hadden geen koerier besteld, hij was van een ander bedrijf dan die we normaal gebruikten, verder klopte alles wel. Volgens mij is dat ook haar werk geweest
Tralalalalalalaquote:
In die periode zat ze tegen mij aan te lullen wat haar ex haar allemaal flikte en wat ze terugdeed, ik heb destijds getracht kixass te spreken en ik had hem gemaild, maar ik werd geblockt en op mijn mail werd niet gereageerd. Van topics weet ik niets meer eigenlijk, ik had in die periode zowiezo hele andere dingen aan mijn hoofd zoals Petipatlen correct aangafquote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef Xitami het volgende:
Je lult nog steeds uit je nek Mikey, want jij wist wel degelijk wat er gaande was, je hebt zelf mee zitten doen in die topics, dus wat dat betreft moet je nu niet de vermoorde onschuld uithangen. Je "grap" heeft gefaald, dus vertel Qwea maar dat 't weer eens jammerlijk mislukt is om te proberen intelligent te doen.
Ik zou zeggen, ga er nog een keer goed overheen, en verzin dan een andere "grap" om uit te halen. Het liefst eentje waarvan niet zo overduidelijk is dat 't fake as fuck is
Hey Mikey?quote:Op maandag 26 september 2005 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
In die periode zat ze tegen mij aan te lullen wat haar ex haar allemaal flikte en wat ze terugdeed, ik heb destijds getracht kixass te spreken en ik had hem gemaild, maar ik werd geblockt en op mijn mail werd niet gereageerd. Van topics weet ik niets meer eigenlijk, ik had in die periode zowiezo hele andere dingen aan mijn hoofd zoals Petipatlen correct aangaf
je loopt nou al het halve topic te lullen dat je me gewaarschuwd hebt en zo, maar wie ben jij eigenlijk... ik heb je nog nooit gesproken, je staat niet in mijn msn-lijst. Als je wat tegen mij hebt persoonlijk mag je dat ook wel gewoon even zeggen en onderbouwen, want jij zegt me persoonlijk niet zoveel eigenlijk behalve die opmerkingen van je. En als dit topic je niet aanstaat of de content niet voor waar aanneemt dan ga je toch lekker iets nuttigs doen ipv je tijd hier te verdoen?quote:Op maandag 26 september 2005 14:51 schreef Xitami het volgende:
[..]
Is dit jouw "oh shit, ze hebben 't door, SNEL! EEN AFLEIDINGSMANOUVRE!" reactie Mikey?
Want uh, ik denk dat je dan ietsie harder je best moet doen, lijkt me. Want je bakt er, zoals gewoonlijk, weer uitermate weinig van. Maar vertel Qwea gewoon eens dat ze niet eens meer moet proberen om slim te doen, want a) het lukt d'r niet, b) het lukt d'r niet, c) het lukt d'r echt niet.
Dusssss.... ik zou zeggen, neuk die kleuter nog eens goed door, en regel dan lekker saampjes een uitje naar Preventief-Doodganistan.
je manier van reageren zegt eigenlijk wel weer genoegquote:Op maandag 26 september 2005 14:58 schreef Xitami het volgende:
[..]
Hey Mikey?
Mikey?
Ruik jij dat?
Ruik jij dat stinkende luchtje ook?
![]()
Dat is nou de geur van bullshit jongen. Echte onvervalste bijna amerikaans aandoende stierenstront.
En volgens mij stink je er huizenhoog naar.
Sorry. Try again.
mooi gesprokenquote:Op maandag 26 september 2005 15:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je loopt nou al het halve topic te lullen dat je me gewaarschuwd hebt en zo, maar wie ben jij eigenlijk... ik heb je nog nooit gesproken, je staat niet in mijn msn-lijst. Als je wat tegen mij hebt persoonlijk mag je dat ook wel gewoon even zeggen en onderbouwen, want jij zegt me persoonlijk niet zoveel eigenlijk behalve die opmerkingen van je. En als dit topic je niet aanstaat of de content niet voor waar aanneemt dan ga je toch lekker iets nuttigs doen ipv je tijd hier te verdoen?
Heb jij Kixass lopen stalken, vieze stalker?quote:Op maandag 26 september 2005 14:55 schreef MikeyMo het volgende:
In die periode zat ze tegen mij aan te lullen wat haar ex haar allemaal flikte en wat ze terugdeed, ik heb destijds getracht kixass te spreken en ik had hem gemaild, maar ik werd geblockt en op mijn mail werd niet gereageerd. Van topics weet ik niets meer eigenlijk, ik had in die periode zowiezo hele andere dingen aan mijn hoofd zoals Petipatlen correct aangaf
ken je niet ofzo hoor maar volgens mij geil jij op aandachtquote:Op maandag 26 september 2005 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
Er kwam net een koerier iets afhalen, alleen wij hadden geen koerier besteld, hij was van een ander bedrijf dan die we normaal gebruikten, verder klopte alles wel. Volgens mij is dat ook haar werk geweest
dat was allemaal 1 incidentquote:Op maandag 26 september 2005 14:57 schreef XiChico het volgende:
Ah, alle ingrediënten voor een goed topic.
MikeyMo het valt me op hoe vaak jij je in de problemen weet te krijgen, dan heb je beef met aliens en skinheads, dan kom je in een café weer iemand tegen van partyflock
disturbed little boy![]()
Hmm, vraag maar aan Qweaquote:Op maandag 26 september 2005 15:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je loopt nou al het halve topic te lullen dat je me gewaarschuwd hebt en zo, maar wie ben jij eigenlijk... ik heb je nog nooit gesproken, je staat niet in mijn msn-lijst. Als je wat tegen mij hebt persoonlijk mag je dat ook wel gewoon even zeggen en onderbouwen, want jij zegt me persoonlijk niet zoveel eigenlijk behalve die opmerkingen van je. En als dit topic je niet aanstaat of de content niet voor waar aanneemt dan ga je toch lekker iets nuttigs doen ipv je tijd hier te verdoen?
Wij zijn die vrienden van kix-ass die geen vrienden zijn volgens je ex, en we zouden nog steeds een keer in elkaar gestampt worden door een stel boeren uit nieuw-amsterdam.quote:Op maandag 26 september 2005 15:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Vind je? Tja kan er niks aan doen, ik dacht, kom, laat ik eens reageren zoals Qwea 't gedaan zou hebben, alleen met meer woorden, en zonder doodsverwensingenquote:Op maandag 26 september 2005 15:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
je manier van reageren zegt eigenlijk wel weer genoeg
quote:Op maandag 26 september 2005 15:09 schreef Papa_Eend het volgende:
[..]
Wij zijn die vrienden van kix-ass die geen vrienden zijn volgens je ex, en we zouden nog steeds een keer in elkaar gestampt worden door een stel boeren uit nieuw-amsterdam.
ja dat weet ik allemaal niet, ik ken jullie verder nietquote:Op maandag 26 september 2005 15:09 schreef Papa_Eend het volgende:
[..]
Wij zijn die vrienden van kix-ass die geen vrienden zijn volgens je ex, en we zouden nog steeds een keer in elkaar gestampt worden door een stel boeren uit nieuw-amsterdam.
quote:Op maandag 26 september 2005 15:12 schreef Xitami het volgende:
Hey Mikey? Kan je 't niet weer goed maken met Qwea en dit volgende week nog eens doen? Want dit is wel echt goed entertainment voor een maandagmiddag![]()
Lijkt me sterk want je hebt je wel vaker in topics gemengd waar je pogingen waagde om een van ons er uit te lullen (met weinig success moet ik zeggen), dus zoals eigenlijk al dit hele topic blijkt, je zwamt nog steeds uit je nek.quote:Op maandag 26 september 2005 15:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ja dat weet ik allemaal niet, ik ken jullie verder niet
quote:Op maandag 26 september 2005 15:14 schreef Papa_Eend het volgende:
[..]
iets zegt me dat ze daar op dit moment al aan werken
geeft wel een beetje dat nostalgische faithy/qwea/psycho fok! meiden gevoel terug dit trouwens![]()
wtf praat jij?quote:Op maandag 26 september 2005 15:16 schreef Xitami het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want je hebt je wel vaker in topics gemengd waar je pogingen waagde om een van ons er uit te lullen (met weinig success moet ik zeggen), dus zoals eigenlijk al dit hele topic blijkt, je zwamt nog steeds uit je nek.
Maar ik stel voor dat je even die twee hersencellen van je pakt, en die stevig tegen elkaar aanslaat. Als je geluk hebt komt er een vonkje vanaf, en dat kan je dan gebruiken om dat vuurtje aan te steken waardoor men een "Eureka" momentje krijgt, en hopelijk zorgt dat moment er voor dat je gewoon inziet dat je grapje mislukt is, en probeer je 't volgende week gewoon nog een keer.
Optioneel kan je die ene losse hersencel van Qwea er ook bij betrekken, maar ik denk dat dat wel moeilijk wordt om die te vinden.
Ik vroeg me al af wanneer het ging komenquote:Op maandag 26 september 2005 13:30 schreef MikeyMo het volgende:
dit weekend heb ik het uitgemaakt met mijn vriendin. Ze was razend en verdrietig tegelijk maar ik had er gewoon geen zin meer in. Alleen nu is ze sindsdien vreselijk irritant bezig. Ze probeert me nonstop te bellen. Dat mijn foon uitstaat is geen hint ofzoDus belt ze maar naar mijn werk. Ik heb duidelijk gemaakt dat ik er geen zin meer in heb maar ze blijft bellen. Me baas wordt er gek van. Mijn mailbox loopt over door een mailbom. Daarnet werd er door de plaatselijke snackbar allerlei vreten afgeleverd op mijn naam terwijl ik niets besteld heb. Daar zit zij achter. Ook worden m'n ouders telefonisch lastiggevallen
Wat kan ik hier het beste tegen doen, ik word er gek van. Dit is toch niet normaal
Nou, kijk, 't zit zo -- ik ken Qwea redelijk, aangezien ik d'r helaas vaak genoeg gezien heb als KixAss d'r weer eens meenam, en ik weet dus hoe MM onder de plak zit. Dat geeft mij dan weer het unieke inzicht in de psyche van Qwea, en de manier waarop zij denkt "slim" en "grappig" te zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 15:18 schreef Radjesh het volgende:
[..]
wtf praat jij?
Qwea moet niet zo kinderachtig doen, en op zoek gaan naar een nieuwe vriend![]()
okayquote:Op maandag 26 september 2005 15:21 schreef Xitami het volgende:
[..]
Nou, kijk, 't zit zo -- ik ken Qwea redelijk, aangezien ik d'r helaas vaak genoeg gezien heb als KixAss d'r weer eens meenam, en ik weet dus hoe MM onder de plak zit. Dat geeft mij dan weer het unieke inzicht in de psyche van Qwea, en de manier waarop zij denkt "slim" en "grappig" te zijn.
En daarom kan ik het ook niet laten om de fouten in haar argumenten (want dat zijn 't, MM is gewoon zo'n vrolijke marionet aan een touwtje) aan te duiden.
Zie het maar als een dienst voor het Fok! publiek.
Geloof me, die wil je niet zien. Als je de definitie voor "lelijker dan lelijk" opzoekt, dan krijg je een foto van Qwea te zien. En dat kost je weer een jaar aan trauma, de kosten voor de psychiater, en het feit dat als het meevalt je alleen je ogen zelf uitsteekt omdat het beeld van een naakte Qwea zich op je netvlies heeft gebrand.quote:Op maandag 26 september 2005 15:22 schreef iDex het volgende:
wanneer komen de naaktfoto's online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |