Zo zwart/wit denk ik er niet over. Maar kun je het iemand kwalijk nemen dat hij op avances van een vrouw ingaat als hij thuis bijvoorbeeld niets of nauwelijks iets krijgt en dara ook geen discussie over mogelijk is. Dat iemand zich door een meis laat pijpen omdat zijn eigen vrouw dat steevast weigert. dat je het met je collega doet omdat je vriendin telkens hoofdpijn heeft?quote:Als jouw vriendje vreemd gaat dan is dat JOUW schuld.
Hier leg ik uit waarom:
Vrouwen hebben het nu eenmaal makkelijker om 'Nee' te zeggen tegen pik, omdat ze het al aangeboden krijgen vanaf dat ze 14 zijn geworden. Elke keer als een man je een complimentje maakt of je met iets helpt biedt hij je z'n pik aan.
"wat zie je er leuk uit vandaag!" betekent: "hey zin in een pik?"
Maar wij krijgen nooit kutje aangeboden. Wij moeten voor onszelf zorgen, en erachter aan gaan.
En ALS het dan toch voorkomt dat we kutje aangeboden krijgen dan denken we "shit dit moet m'n geluksdag wel zijn!"
We proberen er echt wel van weg te rennen geloof me maar we zijn gewoon te langzaam we worden altijd gepakt...aaah aaahhh m'n hamstring...shit, gepakt. Zo gaat het.
We kunnen wel aanleren niet achter sex aan te gaan maar dat kost ook wel een paar jaar rehabilitatie.
Maar julie vrouwen kunnen ons helpen!
Want julie kennen je vriend nog beter dan hij zichzelf kent.
Als jij een vriendje hebt die elke dag een pijpbeurt nodig heeft dan moet jij als 1ste op je knie-en zitten om hem gewillig te helpen! Want het vriendje heeft nu eenmaal z'n medicijn nodig!
Je laat je vriendje toch niet lijden want jij bent toch immers z'n vriendin?
Dus, als je je vriendje niks geeft, en hij gaat vreemd, dan is dat 9 van de 10 keer de schuld van het vriendinnetje.
Wie is het met mij eens.
mvg.
true, vice versa ook. Als jij als man je totaal niet interesseert in je vriendin, enkel maar weer voetbal kijkt en zo dan moet je ook niet raar opkijken als ze ingepalmd wordt door een man die in haar ogen wel heeft wat ze zoektquote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef Fidelis het volgende:
Ik vind wel,dat als je je vriend totaal geen sex geeft,of niet aan zn nodige behoefte's voldoet,je er zelf ook deel in hebt als hij vreemdgaat
Daar kies je da zelf voor. Als je dan vreemdgaat,ben je een lafhartige klootzak/stronthoerquote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef Skorpija het volgende:
Owke, ik begrijp de gedachten gang. Maar wat als je partner in het buitenland zit, en je elkaar maar 1x per maand of 1x per 2 maanden ziet?
Truequote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
true, vice versa ook. Als jij als man je totaal niet interesseert in je vriendin, enkel maar weer voetbal kijkt en zo dan moet je ook niet raar opkijken als ze ingepalmd wordt door een man die in haar ogen wel heeft wat ze zoekt
De thuis zittende partij kiest daar echt niet zelf voor !quote:Op woensdag 7 september 2005 11:12 schreef Fidelis het volgende:
[..]
Daar kies je da zelf voor. Als je dan vreemdgaat,ben je een lafhartige klootzak/stronthoer
mjah, wat niet weet wat niet deert?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:11 schreef Skorpija het volgende:
Owke, ik begrijp de gedachten gang. Maar wat als je partner in het buitenland zit, en je elkaar maar 1x per maand of 1x per 2 maanden ziet?
Als je naar het buitenland gaat,dan gaat dat toch in overleg. Zo niet,dan is het een kut relatiequote:Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef Skorpija het volgende:
[..]
De thuis zittende partij kiest daar echt niet zelf voor !
En de vertrekkende partij heeft soms ook niet al teveel keus.
Bullshit. Ik vind dat als je de neiging krijgt om vreemd te gaan (want iedere sukkel voelt dat aankomen) dat je dan in mijn ogen 2 optie's hebt.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
mjah, wat niet weet wat niet deert?
Als je weet dat je vriend/ vriendin een baan heeft,waarin je elkaar maar zeer weinig ziet,en toch kies je ervoor om een relatie met de persoon aan te gaan,dan is er geen enkele mogelijkheid waarop je vreemdgaan kan goedkeuren. Dan had je er maar niet voor moeten kiezen,simpel zat.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:18 schreef MikeyMo het volgende:
wat je ook nog als discussiepunt kan gaan gebruiken is hoelang je droog mag staan eer je de heil ergens anders zoekt. Je vriendin een maand op vakantie, dat moet je kunnen trekken me dunkt
Maar je man een jaar op zee? Ik begrijp best dat je lichaam even snakt naar wat intimiteit in dat jaar
Vriend, je hebt nog een hoop te leren... Tuurlijk gaat het in overleg, maar omstandigheden bepalen ook voor een groot deel de situatie. Jij bent waarschijnlijk heel stoer en zal allemaal wel weten hoe alles in elkaar zit, en alles is "makkelijk" en zwart/wit voor je.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:15 schreef Fidelis het volgende:
[..]
Als je naar het buitenland gaat,dan gaat dat toch in overleg. Zo niet,dan is het een kut relatie
en waar denk je aan als je rukt of vingert? juist aan seks met een persoon, Je kan je wel suf blijven rukken, maar dat doen we in de meeste gevallen omdat er toch even geen sekspartner voorradig is. was het maar zo makkelijk; alleen hoe verklaar je anders heteromannen die seks hebben in het gevang, vrouwen die verkracht worden?quote:Op woensdag 7 september 2005 11:22 schreef Fidelis het volgende:
[..]
Als je weet dat je vriend/ vriendin een baan heeft,waarin je elkaar maar zeer weinig ziet,en toch kies je ervoor om een relatie met de persoon aan te gaan,dan is er geen enkele mogelijkheid waarop je vreemdgaan kan goedkeuren. Dan had je er maar niet voor moeten kiezen,simpel zat.
En als je lichaam snakt naar sex,ga rukken of vingeren![]()
Als 1 van de 2 personen niks afwist van de baan or what so ever,dan blijf ik bij de 2 opties die ik al eerder heb genoemd.
dus ze gaat een ander neuken, omdat haar vriend haar juist wilt neukenquote:Op woensdag 7 september 2005 11:28 schreef zwaaibaai het volgende:
En wat nou als JOUW vriend(in) vreemd gaat omdat JIJ alleen maar aan sex kan denken?
Als je je alleen maar door je testosteron kan laten leiden en alleen maar aan je dagelijkse behoeften denkt ipv ook aan die van haar, kan ik me zo voorstellen dat ze weg gaat, omdat ze een vriend wil ipv een geile dekhengst.
ach ik ben bekend met vrouwen die gewoon wekenlang geen seks wilden in een relatie en als je dan vroeg waar dat aan lag dan werd je afgesnauwd met "ik heb gewoon geen zin, respecteer dat ok, je kan me niet dwingen, ga je maar ff rukken"quote:Op woensdag 7 september 2005 11:32 schreef boekenworm het volgende:
Waarom zou een man niet eerst met zijn vrouw/vriendin over hun behoeftes praten. Als een vrouw geen sex wil heeft het een reden. Misschien is er iets mis in de relatie. En daar kunnen ze veel beter aan werken dan vreemdgaan. Daarmee krijg je enkel meer problemen.
Jij hebt waarschijnlijk nog een hele hoop te leren dude. Er zijn 2 hele simpele regels. En als je niet mans genoeg bent om die toe te passen,maar er liever in het wilde weg op los neukt,dan ben je in mijn ogen een lul.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:24 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Vriend, je hebt nog een hoop te leren... Tuurlijk gaat het in overleg, maar omstandigheden bepalen ook voor een groot deel de situatie. Jij bent waarschijnlijk heel stoer en zal allemaal wel weten hoe alles in elkaar zit, en alles is "makkelijk" en zwart/wit voor je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |