abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2005 @ 10:57:52 #1
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_30347197
Als jouw vriendje vreemd gaat dan is dat JOUW schuld.

Hier leg ik uit waarom:

Vrouwen hebben het nu eenmaal makkelijker om 'Nee' te zeggen tegen pik, omdat ze het al aangeboden krijgen vanaf dat ze 14 zijn geworden. Elke keer als een man je een complimentje maakt of je met iets helpt biedt hij je z'n pik aan.
"wat zie je er leuk uit vandaag!" betekent: "hey zin in een pik?"

Maar wij krijgen nooit kutje aangeboden. Wij moeten voor onszelf zorgen, en erachter aan gaan.
En ALS het dan toch voorkomt dat we kutje aangeboden krijgen dan denken we "shit dit moet m'n geluksdag wel zijn!"

We proberen er echt wel van weg te rennen geloof me maar we zijn gewoon te langzaam we worden altijd gepakt...aaah aaahhh m'n hamstring...shit, gepakt. Zo gaat het.

We kunnen wel aanleren niet achter sex aan te gaan maar dat kost ook wel een paar jaar rehabilitatie.

Maar julie vrouwen kunnen ons helpen!
Want julie kennen je vriend nog beter dan hij zichzelf kent.

Als jij een vriendje hebt die elke dag een pijpbeurt nodig heeft dan moet jij als 1ste op je knie-en zitten om hem gewillig te helpen! Want het vriendje heeft nu eenmaal z'n medicijn nodig!
Je laat je vriendje toch niet lijden want jij bent toch immers z'n vriendin?

Dus, als je je vriendje niks geeft, en hij gaat vreemd, dan is dat 9 van de 10 keer de schuld van het vriendinnetje.

Wie is het met mij eens.

mvg.
pi_30347237
pi_30347255
Whehehehehe
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_30347275
!
373,15 K
212 ºF
Kus *HIER* mijn koker.
pi_30347308
quote:
Dus, als je je vriendje niks geeft, en hij gaat vreemd, dan is dat 9 van de 10 keer de schuld van het vriendinnetje.
True
Semper Fidelis! | Altijd trouw
pi_30347320
Goed topic
Hoi mam..
pi_30347329
waar de mond vol van is
♥ K, N, R en F ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: