Ik geloof absoluut in het fenomeen, zelf ben ik getuige geweest van zaken die hierop wezen (weliswaar was het niet opzettelijk maar had het voor mijn gevoel te maken met de emoties van een jong meisje).quote:Op maandag 26 september 2005 15:53 schreef FatalException het volgende:
Die schaduw is gewoon van het hoofd van het meisje wat links zit! En een magneet kan een pen echt niet zo hoog laten zweven.
Zaken? Wat voor zaken dan? Speelgoedberen?quote:Op maandag 26 september 2005 17:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
En wat de magneet betreft.
Ik heb een tijdje geleden achteraf in een steegje een apart speelgoedwinkeltje gevonden. De meneer bij de toonbank had hele grappige dingetjes.
Hij kon zaken laten zweven.
Dit werkte ook met magneten / krachtvelden.
nee, kegels, een bal en dat soort dingen. (geen voetbal bal natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 17:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Zaken? Wat voor zaken dan? Speelgoedberen?![]()
Was dat niet gewoon een pingpong balquote:Op maandag 26 september 2005 17:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee, kegels, een bal en dat soort dingen. (geen voetbal bal natuurlijk)
Wat dacht jij dan dat ie salto's in de lucht zou makenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:55 schreef bighit het volgende:
nep pen blijf ook veel te netjes recht hangen
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die hand bewijst alleen maar dat het touwtje niet verticaal aan de pen bevestigd is, maar horizontaal...
eigenlijk zit er dus gewoon een dun visdraadje van voor naar achter in de penquote:Op woensdag 28 september 2005 14:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Probeer maar eens een pen van dergelijke hoogte te laten vallen. Dan komt de pen dus niet zo mooi terecht als ik het filmje...
quote:Geschreven door Gast op 2005-09-26 10:59:34
--------------------------------------------------------------------------------
pen bleef liggen,penis kwam omhoog :/
Lekker makkelijk met de resolutie van een webcam - daarmee zou je de draad nog niet zien als ie van wol wasquote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het touwtje zie ik overigens niet zitten, dus ze hebben wel hun best gedaan er iets van te maken.
ik vraag me af of die post daar van jou wasquote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef DarkManta het volgende:
Ik vraag me af waar Jezus is, is ie met zijn pen aan het spelen?
Zou ik zoiets onfatsoenlijks doen dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:10 schreef bonke het volgende:
[..]
ik vraag me af of die post daar van jou was
owkeej ik geloof jequote:Op woensdag 28 september 2005 15:17 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zou ik zoiets onfatsoenlijks doen dan?![]()
Neeeeeehhhh
Maar die van jou kan vast niet zweven!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hehh, wat leuk.
Ik heb hier precies dezelfde pen liggen.
Het is een reclamepen van m'n werkgever, goh je komt die dingen ook overal tegen
Jewel, ik doe het op dit moment ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar die van jou kan vast niet zweven!
Hier zweeft je werkgever ook al!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hehh, wat leuk.
Ik heb hier precies dezelfde pen liggen.
Het is een reclamepen van m'n werkgever, goh je komt die dingen ook overal tegen
da's nep, duidelijk gephotoshoptquote:Op woensdag 28 september 2005 17:41 schreef FatalException het volgende:
[..]
Hier zweeft je werkgever ook al!
[afbeelding]![]()
whohh, kickequote:Op woensdag 28 september 2005 17:41 schreef FatalException het volgende:
[..]
Hier zweeft je werkgever ook al!
[afbeelding]![]()
Ik ben het met je eens.quote:Op maandag 26 september 2005 17:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik geloof absoluut in het fenomeen, zelf ben ik getuige geweest van zaken die hierop wezen (weliswaar was het niet opzettelijk maar had het voor mijn gevoel te maken met de emoties van een jong meisje).
Maar het is en blijft zo dat via een filmpje de boel bedot kan worden.
Net als dat bloedneuzen ten gevolge van een klap op je neus voor komen... een bloedneus in een film is 9 van de 10 keer fake.
En wat de magneet betreft.
Ik heb een tijdje geleden achteraf in een steegje een apart speelgoedwinkeltje gevonden. De meneer bij de toonbank had hele grappige dingetjes.
Hij kon zaken laten zweven.
Dit werkte ook met magneten / krachtvelden.
hou het maar op 100% hoorquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens.
Ik geloof sterk in dit soort dingen maar filmpjes zijn zo makkelijk te manipuleren dat het totaal geen bewijs meer is, sterker nog, volgens mij zijn 90% vd filmpjes zo nep als het maar kan.
En dit ziet er ook niet echt geloofwaardig uit eerlijk gezegd.
Nogal logisch.quote:Op donderdag 29 september 2005 22:31 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ze hebben het reactie systeem uitgeschakeld bij xerson, lekker kansloos. De reacties konden niet door de beugel...![]()
Je zou zeggen die gast is wel wat gewent na FOK...maar nee hij snoert de monden bij stoute reacties...![]()
Het zou idd mooi zijn als dat zou kunnen, zo'n discussie.quote:Op vrijdag 30 september 2005 15:52 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Nee net alof dit een oplossing is... Ik ging daar juist altijd heen voor de reacties, nu ze dat systeem hebben uitgeschakeld kom ik er zelden meer. Daarvoor zat ik er meerdere keren per dag.
Wat wil je dan, allemaal brave gezichten die dezelfde kant op wijzen. Het is juist de bedoeling dat mensen in discussie gaan met elkaar?
Zij plaatsen een filmpje op de site waarin een vrouw een pen zou laten zweven. Achteraf blijkt het een Hoax te zijn en zijn gelovigen en niet gelovigen hevig in duscussie of het nu wel of niet een Hoax is. Heerlijk toch.. ik zie het probleem niet!
Wat voor paddestoelen zouden dat nou zijnquote:Ik realiseerde me na de artikelen gelezen te hebben dat de wereld om ons heen in feite één grote droom is. Ik heb de instructies op uw site gevolgd, en heb twee paddestoelen gegeten, en ik bleek direct te eerste keer moeiteloos een pen te kunnen laten bewegen met mijn gedachten", zegt de vrouw.
Succes ermeequote:Op zondag 18 juni 2006 20:40 schreef LightGod het volgende:
Jongens, ik ga het volgend weekend testen.
Ik ga dan twee paddo`s op mijn nuchtere maag innemen en proberen objecten te laten zweven.
Alleen deze tekst al klinkt zo mooi:
U kunt ze kopen in de smart-shop, vraag naar de psychedelische soort en informeer naar bij- of nawerkingen.
Door paddo's ziet u de wereld zeer open, en alles is heel mooi. Uw gedachten worden nul, en u raakt in uzelf gekeerd en ziet de wereld als een prachtige illusie. Dit zijn de ideale omstandigheden tot het uitvoeren van telekinese. Paddo's laat je rationaliteit verdwijnen. Het doet het "dat kan niet" verdwijnen, want als je paddo's hebt gehad, voelt het alsof je in een droom zit, terwijl u heel helder bent. Zorg dat u een lichte trip krijgt, geen zware. Twee stuks op nuchtere maag is genoeg. Tijdens de trip dient u de vanzelfsprekendheid zijn gang laten gaan. Laat dobbelstenen op de getallen vallen die u wilt, laat dingen zweven, of probeer telepatisch getallen te verzenden. U zult zien dat het werkt! Het is allemaal hetzelfde principe van erin geloven, niet twijfelen en weten dat het gebeurt. De drugs laten de beredeneringen verdwijnen. Laat een nuchtere vriend of vriendin er bij zijn en video-opnames maken zodat u het bewijs heeft dat u niet heeft gehallucineerd.
de pen heeft een clipje en rolt daarom niet.. daarnaast zou een magneet de tegenpolige magneet niet alleen van zich afduwen, maar ook naar de kant duwen..het is praktisch onmogelijk om een magneet te laten zweven door tegenpoligheid van 1 andere magneet (je moet links rechts voor achter en diagonaal dan ook een magneet hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 14:43 schreef Mirage het volgende:
Het kromme aan mij is dat ik het niet zo op filmpjes e.d. heb.
Ik geloof wel in het fenomeen, en het is volgens mij best mogelijk dat deze vrouw het onder de knie heeft, maar om daar vanuit te gaan aan de hand van dit filmpje.....
Zelf dnek ik dat áls het nep is het gedaan wordt met een magneet onder de tafel. ( en een tegenpool in de pen).
Draai de magneet en de pen wordt weggeduwd, draai de magneet langzaam en de pen wordt aangetrokken. Verklaart ook waarom de pen niet door rolt op tafel.
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:41 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Lekker makkelijk met de resolutie van een webcam - daarmee zou je de draad nog niet zien als ie van wol was
Zolang je beweert dat je het gebouw op precies dezelfde plek terugzet, én dat je het binnen een honderdste van een seconde doet, dan geloof ik je wel.quote:Op maandag 26 september 2005 14:18 schreef _GdR_ het volgende:
jezus man,.
moet ik ff een filmpje maken waarmee ik een flatgebouw d.m.v. telekinese optilt en m 10 rondes om de aarde tieft?
Het slaat nergerns op waarom dit zou kunnen. Dit is echt fictief idee. Hoe kan je ooit een pen met je ogen omhoog laten bewegen? De mensen die dit beweren moeten zich eens wat meer verdiepen in de biologie van de mens. Dan moet je wel zien dat dit nergens op slaat. Maarja, dit is het Truth forum, dus dan heb je te maken met zweverige irrationele mensenquote:Op woensdag 21 juni 2006 16:22 schreef vamos1 het volgende:
[..]
de pen heeft een clipje en rolt daarom niet.. daarnaast zou een magneet de tegenpolige magneet niet alleen van zich afduwen, maar ook naar de kant duwen..het is praktisch onmogelijk om een magneet te laten zweven door tegenpoligheid van 1 andere magneet (je moet links rechts voor achter en diagonaal dan ook een magneet hebben)
ik geloof ook in het fenomeen en denk dat het ook wel mogelijk is om met veel oefening het op kleinschalige manier te kunnen.. alleen de koppeling aan jezus of wat voor geloof dan ook niet..
wat dat betreft denk ik eerder aan natuurkundige menselijke lichaamseigenschappen die een bep. energie bevat en op meer manieren gebruikt kunnen worden dan alleen fysieke wijze, maar ook mentaal...
ik zou hier alleen eerder denken aan een visdraad aan beide kanten van de pen.. (aangezien alleen gekeken word of er boven de pen een draad zitstrakgespannen aan de zijkant kan dat ook)
zonder oefening is het bijna niet te doen...of die paddo's hebben haar flink laten hallicuneren ,waardoor ze echt dacht het te kunnen en onbewust zo overtuigd raakte daarvan dat het haar lukt,.. want dat is iets dat je wel moet hebben.. de overtuiging dat het mogelijk is...
Oooooh!!! Jij hebt geen respect voor andersdenkenden!!! Je moet er voor open staan!!!quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:23 schreef Jeweet het volgende:
[..]
Het slaat nergerns op waarom dit zou kunnen. Dit is echt fictief idee. Hoe kan je ooit een pen met je ogen omhoog laten bewegen? De mensen die dit beweren moeten zich eens wat meer verdiepen in de biologie van de mens. Dan moet je wel zien dat dit nergens op slaat. Maarja, dit is het Truth forum, dus dan heb je te maken met zweverige irrationele mensen![]()
Kijk het filmpje terug zodat je het bewijs hebt dat je wel hebt gehallucineerd, zou ik er van maken. Het zijn niet voor niks hallucinogene middelenquote:Op zondag 18 juni 2006 20:40 schreef LightGod het volgende:
Laat dobbelstenen op de getallen vallen die u wilt, laat dingen zweven, of probeer telepatisch getallen te verzenden. U zult zien dat het werkt! Het is allemaal hetzelfde principe van erin geloven, niet twijfelen en weten dat het gebeurt. De drugs laten de beredeneringen verdwijnen. Laat een nuchtere vriend of vriendin er bij zijn en video-opnames maken zodat u het bewijs heeft dat u niet heeft gehallucineerd.
http://www.youtube.com/watch?v=ZlIwcVAxZsU&search=building%20floatquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:23 schreef L.Denninger het volgende:
Het zit in je hoofd, kerel
Wat je hebt meegemaakt is niks anders dan de inwerking van wat stoffen op je hersenen.
Net zoals je nerveus wordt als je te veel koffie drinkt, of nog veel heftigere 'openbaringen' hebt als je DMT gebruikt.
Zoals je hersenen serotonine loslaten als je XTC gebruikt, waardoor opeens alles en iedereen lief is.
Maar ga nou alsjeblieft niet doen alsof je gevoelens tijdens je trip "echt" zijn
Er zijn er je genoeg voor gegaan die met LSD heel zeker wisten dat er blokkades waren die ze nu konden overkomen.
En vervolgens lagen ze 8 verdiepingen lager toen bleek dat ze toch niet echt konden vliegen, ook al waren ze er heilig van overtuigd van wel.
God nee, niet weer he..quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:43 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ZlIwcVAxZsU&search=building%20float
Kijk daar maar even naar..
Hallo L.Denninger,quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:23 schreef L.Denninger het volgende:
Het zit in je hoofd, kerel
Wat je hebt meegemaakt is niks anders dan de inwerking van wat stoffen op je hersenen.
Net zoals je nerveus wordt als je te veel koffie drinkt, of nog veel heftigere 'openbaringen' hebt als je DMT gebruikt.
Zoals je hersenen serotonine loslaten als je XTC gebruikt, waardoor opeens alles en iedereen lief is.
Maar ga nou alsjeblieft niet doen alsof je gevoelens tijdens je trip "echt" zijn
Er zijn er je genoeg voor gegaan die met LSD heel zeker wisten dat er blokkades waren die ze nu konden overkomen.
En vervolgens lagen ze 8 verdiepingen lager toen bleek dat ze toch niet echt konden vliegen, ook al waren ze er heilig van overtuigd van wel.
Doet me denken aan dit stukje wat ik elders op dit forum ook al voorbij zag komen:quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:36 schreef LightGod het volgende:
[..]
Hallo L.Denninger,
Zoals ik al zei was mijn vrouw getuigen die niet onder invloed was.
Zelfs nu is er iets aan de hand terwijl het spul allang is uitgewerkt. Er is iets opengegaan in mijn bewustzijn want een zeer positief effect heeft.
Maar uiteraard is het ieder zijn mening want ik kan wel van alles hier typen.
En ik wil het niet aanmoedigen om paddo`s te gebruiken want het kan ook zeer gevaarlijk zijn. Je diepste onbewuste gevoelens komen ook zeer sterk omhoog en gelukkig waren die bij mij positief. Maar bij iemand anders kan het een bad trip worden en dan kun je dingen doen zoals zelfmoord of wat dan ook. Kijk dus a.u.b. uit en het liefst doe je het helemaal niet.
Wel erg nep dat de hele tijd: ''Unbelieveble''quote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:43 schreef Tatutatu het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=ZlIwcVAxZsU&search=building%20float
Kijk daar maar even naar..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |