Ik geloof absoluut in het fenomeen, zelf ben ik getuige geweest van zaken die hierop wezen (weliswaar was het niet opzettelijk maar had het voor mijn gevoel te maken met de emoties van een jong meisje).quote:Op maandag 26 september 2005 15:53 schreef FatalException het volgende:
Die schaduw is gewoon van het hoofd van het meisje wat links zit! En een magneet kan een pen echt niet zo hoog laten zweven.
Zaken? Wat voor zaken dan? Speelgoedberen?quote:Op maandag 26 september 2005 17:45 schreef Mirage het volgende:
[..]
En wat de magneet betreft.
Ik heb een tijdje geleden achteraf in een steegje een apart speelgoedwinkeltje gevonden. De meneer bij de toonbank had hele grappige dingetjes.
Hij kon zaken laten zweven.
Dit werkte ook met magneten / krachtvelden.
nee, kegels, een bal en dat soort dingen. (geen voetbal bal natuurlijkquote:Op maandag 26 september 2005 17:51 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Zaken? Wat voor zaken dan? Speelgoedberen?![]()
Was dat niet gewoon een pingpong balquote:Op maandag 26 september 2005 17:53 schreef Mirage het volgende:
[..]
nee, kegels, een bal en dat soort dingen. (geen voetbal bal natuurlijk)
Wat dacht jij dan dat ie salto's in de lucht zou makenquote:Op woensdag 28 september 2005 10:55 schreef bighit het volgende:
nep pen blijf ook veel te netjes recht hangen
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:12 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die hand bewijst alleen maar dat het touwtje niet verticaal aan de pen bevestigd is, maar horizontaal...
eigenlijk zit er dus gewoon een dun visdraadje van voor naar achter in de penquote:Op woensdag 28 september 2005 14:15 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Probeer maar eens een pen van dergelijke hoogte te laten vallen. Dan komt de pen dus niet zo mooi terecht als ik het filmje...
quote:Geschreven door Gast op 2005-09-26 10:59:34
--------------------------------------------------------------------------------
pen bleef liggen,penis kwam omhoog :/
Lekker makkelijk met de resolutie van een webcam - daarmee zou je de draad nog niet zien als ie van wol wasquote:Op woensdag 28 september 2005 14:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het touwtje zie ik overigens niet zitten, dus ze hebben wel hun best gedaan er iets van te maken.
ik vraag me af of die post daar van jou wasquote:Op woensdag 28 september 2005 15:09 schreef DarkManta het volgende:
Ik vraag me af waar Jezus is, is ie met zijn pen aan het spelen?
Zou ik zoiets onfatsoenlijks doen dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:10 schreef bonke het volgende:
[..]
ik vraag me af of die post daar van jou was
owkeej ik geloof jequote:Op woensdag 28 september 2005 15:17 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Zou ik zoiets onfatsoenlijks doen dan?![]()
Neeeeeehhhh
Maar die van jou kan vast niet zweven!quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef kareltje_de_grote het volgende:
hehh, wat leuk.
Ik heb hier precies dezelfde pen liggen.
Het is een reclamepen van m'n werkgever, goh je komt die dingen ook overal tegen
Jewel, ik doe het op dit moment ook.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Maar die van jou kan vast niet zweven!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |