quote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef Enyalius het volgende:
liggen naar muziek luisteren...altijd goed
vandaag op werk kwam iemand naar me toe "hey vince, ik heb eindelijk de opslag gekregen waar ik om vroeg" en hij laat me zijn loonstrookje zien. zie je onderop "met ingang van 15 augustus een loonsverhoging van 0.75%". dus ik denk...zal niet veel zijn dan. en ja hoor...wel 5 hele eurocenten omhoog gegaan hahahaha
sommige mensen kunnen echt niet onderhandelen :S
w00t , 80 euro extra dit jaarquote:Op donderdag 29 september 2005 20:10 schreef Enyalius het volgende:
liggen naar muziek luisteren...altijd goed
vandaag op werk kwam iemand naar me toe "hey vince, ik heb eindelijk de opslag gekregen waar ik om vroeg" en hij laat me zijn loonstrookje zien. zie je onderop "met ingang van 15 augustus een loonsverhoging van 0.75%". dus ik denk...zal niet veel zijn dan. en ja hoor...wel 5 hele eurocenten omhoog gegaan hahahaha
sommige mensen kunnen echt niet onderhandelen :S
Wel extra wrang dat ze dus naar Texas geėvacueerd waren, en nog een keer moesten verkassenquote:A very quick message for you. Me and my family
are just fine. We evacuated before the storm hit, but
we have no idea how the house is. We have not been
let back yet. We definitely flooded, but I hope
that's it. We were in Texas with relatives, but then
had to evacuate to North Carolina (where I am now)
when the second storm hit. I have NO internet access
where I am. I went to a library to check my mail and
saw your mail. I'm sorry to cause you soooo much
worry! We are fine! As for the house and my
stuff.... well I can only hope for the best. I'm not
sure what's going on next, but I'll keep in touch with
you when I can get to a computer. I just want to get
back to my normal life and continue on. Hopefully I
can do that soon. Thanks for your concern! I'll talk
to you as soon as I possibly can!
het is geloof ik zo dat je niet verplicht bent je te verzekeren (en hier in NL wel) maar de meeste mensen zijn wel verzekerd... en diegene die dat niet is krijgt denk ik centjes van inzamelingsactiesquote:Op vrijdag 30 september 2005 08:53 schreef nokwanda het volgende:
Wat ik me nou afvraag is: Als die mensen moeten vluchten kunnen ze niet werken. En daar is het meestal anders geregeld dan hier. Verliezen ze dan niet alleen hun huis en hele hebben en houwen en dan ook nog hun werk? Of is er voor zulke gevallen een speciale regeling getroffen of verzekeringen ofzo?
Nou ja.... blij dat iedereen nog leeft. Mar het lijkt me zo lullig om de orkanen en overstromingen te overleven om vervolgens van de honger om te komen.
Ja. Ook dat.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:02 schreef UncleScorp het volgende:
Op voorwaarde dat uw werk er nog staat vaneigens ...
Geen beschuldiging.quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:43 schreef Enyalius het volgende:
een kloon? is al de 2e keer dat ik daar van word beschuldigd. nee Enyalius is de enige naam die ik op dit forum heb geregistreerd
komt denk ik omdat je als een persoon overkomt die er gewoon veel verstand van heeftquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:48 schreef Enyalius het volgende:
oh god...ga ik nog naamsbekendheid krijgen. net zoals die gasten die denken dat ik 1 of andere guru ben :S kan er wel om lachen hehe
now thats just sickquote:heb trouwens weer een irritante droom gehad. heb hem ff gepost. ik probeer er achter te komen wat het inhoud, maar me droomlexicon zegt niks over het geamputeerd krijgen van een enkel
beter zo dan andersomquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:58 schreef Enyalius het volgende:
verstand heb ik wel. de uitwerking is alleen nog niet 100%
Schoppen naar de baas?? Poot eraf... zo!!!quote:Op vrijdag 30 september 2005 09:48 schreef Enyalius het volgende:
heb trouwens weer een irritante droom gehad. heb hem ff gepost. ik probeer er achter te komen wat het inhoud, maar me droomlexicon zegt niks over het geamputeerd krijgen van een enkel
Niet dat ik je dat toewens. Maar een betekenis die zou kunnen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:29 schreef Enyalius het volgende:hoop niet dat dat een serieuze reactie was
Per definitie is niemand de baas over een ander.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:31 schreef Enyalius het volgende:
1 ding. niemand is de baas over mij
you dont sayquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Per definitie is niemand de baas over een ander.
(maar ik heb dan ook een autoriteits probleem)
gewoon ff je excuzes aanbieden en op een rustige mannier zeggen dat je het wil bewaren en niet weg wil gooien... dan krijgen ze vanzelf door dat ze zelf ook kinderachtig doen....quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:36 schreef coz het volgende:
over autoriteitsproblemen gesproken
net al een discussie met me ma, helemaal aan het eind pakt ze vuilniszak
"gooi die la leeg" ( die ene la die vol ligt met wietzakjes (sentimentele waarde enzo dan kan ik later als ik arm ben nog eens berekenen hoeveel ik er aan verneukt hebmhja , daar zit dus ook een oa. vol pak shag in , 3tal volle zakjes)) dus ik had zoiets van .. dat gaat niet door ..
![]()
ze haalde na een tijdje ruzie (en ondertussen , la open .. la dicht geschuif) het aloude .. ja maar "het is mijn huis" erbij .. en toen ze de la openschoof deed ik hem weer dicht.. zij (per ongeluk) de vingers ertussen en met de staart tussen de benen mijn kamer uit , met wat verwensingen en gevloek .. dusss dat gaat straks nog wel een leuk drama opleveren
gewoon vooral rustig blijvenquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:51 schreef coz het volgende:
wil je de mijne even lenen ... ik ben er al 8 jaar mee bezig , ze werken gewoon niet mee![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef Enyalius het volgende:
het kost tijd om je ouders te breken. maar uiteindelijk leren ze hun lesje wel. de mijne doen precies wat ik wil en dat was al heel snel. me stiefmoeder kostte wat meer tijd en moeite
blijf rustig, onderbouw je mening en af en toe een paar corrigerende tikken![]()
het zijn af en toe net kinderen
NO WAYquote:Op vrijdag 30 september 2005 11:57 schreef Enyalius het volgende:
het kost tijd om je ouders te breken. maar uiteindelijk leren ze hun lesje wel. de mijne doen precies wat ik wil en dat was al heel snel.
trust me dat gaat die kleine als een uitdaging zienquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
NO WAY
da krijgen de mijn nooit gedaan![]()
ik ook , maar dan hoef ik ook niet meer terug te komenquote:Op vrijdag 30 september 2005 12:08 schreef Enyalius het volgende:
uitdagingen zijn leuk. ik kan hele weekenden/weken wegblijven als ik wil
like my parents care mwahahah
zeg van...ik ga ff weekje weg. en weg ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |