quote:Op maandag 26 september 2005 09:20 schreef dolle_hond het volgende:
2. girlsschool
5. badly drawn boy
Ik hoop in de top 15 te belanden, maar het zal er om hangen...quote:Op maandag 26 september 2005 09:22 schreef dolle_hond het volgende:
met mijn 190 punten houd ik net mijn 15e plek vast, terwijl ik over heel 2004 met 154 punten 11e was.
bizar!
quote:Op maandag 26 september 2005 09:23 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik hoop in de top 15 te belanden, maar het zal er om hangen...
Nog 2 te gaan...quote:Op maandag 26 september 2005 09:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
2. New Kids On The Block
4. Rainbow
Van computer naar douche naar computer in tien minuten. Dan heb je je vast niet goed achter je oren gewassen.quote:
Waterbestendige laptop misschienquote:Op maandag 26 september 2005 10:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Van computer naar douche naar computer in tien minuten. Dan heb je je vast niet goed achter je oren gewassen.
Nog steeds warm...quote:Op maandag 26 september 2005 10:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Tee Set?
Meneer speelt graag met pistolen en voelde de bui al hangen......quote:Op maandag 26 september 2005 10:44 schreef iggy_in_the_house het volgende:
hij moest naar de gevangenis
WIEquote:Op maandag 26 september 2005 10:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Waarom voltooide Beanie Sigel eerder dit jaar in no-time een album, een film en vijf video-clips?
http://www.allmusic.com/quote:
Heb je Strange Geometry al gehoord?quote:Op maandag 26 september 2005 10:52 schreef bukgeit het volgende:
Goldfrapp
Ah een rapper.... vandaar dat het me niks zegtquote:
Hij is goed!quote:Op maandag 26 september 2005 10:54 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Om 1 uur haal ik 'm op bij Plato
zequote:
Vandaar ook dequote:Op maandag 26 september 2005 11:15 schreef ranja het volgende:
[..]
ze![]()
daar zijn d emeningen nog steeds over verdeeld
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amanda_Learquote:Op maandag 26 september 2005 11:15 schreef ranja het volgende:
[..]
ze![]()
daar zijn d emeningen nog steeds over verdeeld
Hij lijkt op Nick Cave.... Dan zou de plaat dus The Bad seeds ofzo heten.. maar als het fout is, ben ik ook niet verbaasdquote:Op maandag 26 september 2005 12:29 schreef cafca het volgende:
De zanger is degeen die linksonder op de hoes (op zijn kop) staat....
De titel is bijna goed... en de band?quote:Op maandag 26 september 2005 12:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij lijkt op Nick Cave.... Dan zou de plaat dus The Bad seeds ofzo heten.. maar als het fout is, ben ik ook niet verbaasd![]()
Tja...sorry peacman, maar dit is het volledige antwoord. Daisyduke +1quote:Op maandag 26 september 2005 12:33 schreef DaisyDuke het volgende:
The Birthday Party - The Bad Seed?
Ach DD heeft de puntjes nog hard nodig zullen we maar denken...quote:Op maandag 26 september 2005 12:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja...sorry peacman, maar dit is het volledige antwoord. Daisyduke +1
Goed nieuws.. kan je mooi de supervisie voor het jubeltopic op je nemenquote:Op maandag 26 september 2005 12:39 schreef timbob het volgende:
Zo
ik heb niks gebroken volgens de foto. maar m'n enkel is iig wel stuk ofzo.
lekker teepie erom straks bij de dokter, niet zeuren en weer lekker trivia'en
heb nu toch de tijd.
hehequote:Op maandag 26 september 2005 12:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goed nieuws.. kan je mooi de supervisie voor het jubeltopic op je nemen
zie je er niet aan afquote:
Officieel morgen geloof ik....quote:Op maandag 26 september 2005 12:45 schreef timbob het volgende:
[..]
hehe
was ik toch wel al bereid om te doen hoor.
kheb ook al een leuke vraag staan.
wanneer was het jubeltopic ook alweer?
Niet eens gips waarop je vrienden ranzig teksten en vieze tekeningen kunnen kalken? En waarop leuke meisjesquote:Op maandag 26 september 2005 12:39 schreef timbob het volgende:
Zo
ik heb niks gebroken volgens de foto. maar m'n enkel is iig wel stuk ofzo.
lekker teepie erom straks bij de dokter, niet zeuren en weer lekker trivia'en
heb nu toch de tijd.
Ik las net een paar andere briljante Anal Cunt titels:quote:Op maandag 26 september 2005 13:07 schreef Berkery het volgende:
Anal cunt - Easy E. got aids from F. Mercury
jaquote:Op maandag 26 september 2005 13:16 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Niet eens gips waarop je vrienden ranzig teksten en vieze tekeningen kunnen kalken? En waarop leuke meisjeshun telefoonnummer kunnen schrijven? Saai hoor.
Corsa?quote:Op maandag 26 september 2005 13:20 schreef Berkery het volgende:
Ik moet zo weg trouwens, naar de garage want de v-snaar van m'n auto heeft ook asthma.
Dit is de leukste: 'If you don't like the Village People, you're fucking gay'quote:Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef Z het volgende:
[..]
Ik las net een paar andere briljante Anal Cunt titels:Living Colour Is My Favourite Black Metal Band Breastfeeding JM J. Bullock's Toenail Collection 311 Sucks Rancid Sucks (And the Clash Sucked Too) Extreme Noise Terror Are Afraid of Us Eazy E got AIDS from F Mercury Limp Bizkit Think They're Black, but They're Just Gay
Is het ook leuke muziek?
Ik denk niet dat je het erg kan waarderen. Meer titels / lyrics:quote:Op maandag 26 september 2005 13:19 schreef Z het volgende:
[..]
Ik las net een paar andere briljante Anal Cunt titels
Is het ook leuke muziek?
Mooie lijst!quote:Op maandag 26 september 2005 13:07 schreef Berkery het volgende:
Toy Dolls - I've got asthma
Toy Dolls - Ernie had a hernia
Heideroosjes - Tering Tyfus Takketrut
Anal cunt - Easy E. got aids from F. Mercury
Frank Black - Headache
Bonny Tyler - It's a heartache
Faithless - Insomnia
Jimi Hendrix - Manic depression
Therapy? - Nausea
Morrissey - Seasick, Yet Still Docked
Reservegetal: U2 - Vertigo
Ik meen wel een aantal artiesten te herkennen, maar daar ken ik absoluut geen albumtitels van.....quote:Op maandag 26 september 2005 14:08 schreef ranja het volgende:
[..]
waarom niet....
radiohead staat er in elk geval niet in
Goed onthouden danquote:Op maandag 26 september 2005 14:11 schreef DaisyDuke het volgende:
Toevallig vanmorgen je lijst nog gezien!
Letters To Cleo - Wholesale Meat And Fish
Sonic Youth - Daydream Nation
Ladytron - 604
Magnapop - Magnapop
Throwing Muses - Throwing Muses
The Velvet Underground - The Velvet Underground & Nico
Jow Division - Unknown Pleasures
My Bloody Valentine - Isn't Anything
Juliana Hatfield - Become What You Are
Siouxie And The Banshees - Juju
Ze hebben als duo 2 albums uitgebracht, inclusief een absolute Hiphop-klassieker uit 1992.quote:Op maandag 26 september 2005 14:25 schreef bukgeit het volgende:
Ik herken ze zo niet. Heb je een aanwijzing?
quote:Op maandag 26 september 2005 14:44 schreef bukgeit het volgende:
Pete Rock & CL Smooth?
Edit: spuit 13quote:Op maandag 26 september 2005 14:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
spuit 12
Primaquote:Op maandag 26 september 2005 15:42 schreef iggy_in_the_house het volgende:
louis prima?
quote:Op maandag 26 september 2005 15:53 schreef DaisyDuke het volgende:
Longontsteking?
Welk nummer?quote:A pretty face may last a year or two
But pretty soon they’ll see what you can do
quote:The sound you make is muzak to my ears
You must have learned something in all those years
quote:Op maandag 26 september 2005 20:11 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waren die niet van dat púúúmp up the jam nummer?
quote:A pretty face may last a year or two
But pretty soon they’ll see what you can do
The sound you make is muzak to my ears
You must have learned something in all those years
quote:Those freaks was right when they said you was dead
The one mistake you made was in your head
Van Sjon Lennon!quote:Op maandag 26 september 2005 21:27 schreef belsen het volgende:
How do you sleep.
Het jubileumtopic is overigens open: Fok! Muziek Trivia deel DXXXIX
Nee, Elton John...quote:Op maandag 26 september 2005 21:33 schreef peaceman het volgende:
zou dat sir Paul zijn?
Precies.quote:Op maandag 26 september 2005 22:12 schreef DaisyDuke het volgende:
Het verhaal ging toch dat hij als eerste in Europa de elektrische gitaar bespeelde?
peaceman+1quote:Op maandag 26 september 2005 22:17 schreef peaceman het volgende:
adje vanderberg?
quote:Op maandag 26 september 2005 22:27 schreef Neleos het volgende:
David Bowie - Space Oddity?
Nee, ik ben aan t werkquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iedereen is bezig met de bukgeit en tse puzzels?
![]()
heb je de openstaande vraag gezienquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:51 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Iedereen is bezig met de bukgeit en tse puzzels?
![]()
Ja, maar volgens mij weet niemand die. Parkeertijd?quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:29 schreef ranja het volgende:
[..]
heb je de openstaande vraag gezien
quote:Op dinsdag 27 september 2005 09:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij weet niemand die. Parkeertijd?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:07 schreef DaisyDuke het volgende:
Jay-Z & Foxy Brown?
quote:Using the textured soundscapes of ... as a launching pad,delivered another startlingly accomplished set of modern guitar rock with
. The anthemic guitar heroics present on ... and even ... are nowhere to be heard here.
have stripped away many of the obvious elements of guitar rock, creating music that is subtle and textured yet still has the feeling of rock & roll. Even at its most adventurous -- such as the complex, multi-segmented "..." -- the band is tight, melodic, and muscular, and
voice effortlessly shifts from a sweet falsetto to vicious snarls.
Op die gok hoopte ik, maar hij is dus niet goed.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:51 schreef peaceman het volgende:
Muse - Origin of Symmetry?
Waarom hoopte je dan op die gok?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:54 schreef Z het volgende:
[..]
Op die gok hoopte ik, maar hij is dus niet goed.
Waarschijnlijk niet omdat Z zo gek is op Musequote:Op dinsdag 27 september 2005 10:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom hoopte je dan op die gok?
Ik stelde de vraag omdat ik bij het lezen dacht dat de text de mogelijkheid geeft voor een foute gok, ik dacht toen bijvoorbeeld aan Muse ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Waarom hoopte je dan op die gok?
Tja op grond van de beschrijving had het best gekund...quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:58 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet omdat Z zo gek is op Muse![]()
Hetgeen dus kloptquote:Op dinsdag 27 september 2005 11:00 schreef Z het volgende:
[..]
Ik stelde de vraag omdat ik bij het lezen dacht dat de text de mogelijkheid geeft voor een foute gok, ik dacht toen bijvoorbeeld aan Muse ...
Dat is heel wat andersquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:58 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet omdat Z zo gek is op Muse![]()
Daisy zat een heel eind in de goede richting ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:03 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk kan je wel meer bands uit het rijtje van Muse en Radiohead noemen... Coldplay bijvoorbeeld.. toen ze nog wel een goede plaat konden maken...
OK Computer dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:08 schreef Z het volgende:
[..]
Daisy zat een heel eind in de goede richting ...
Welk nummer?quote:But Make No Mistakes And Switch Up My Channel
I'm Buddy Rich When I Fly Off The Handle
quote:Cause What You See You Might Not Get
And We Can Bet So Don't You Get Souped Yet
Inderdaad. En een grote OHJA! bij Sack waarschijnlijk....quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Da's van de Beastie Boys. Sabotage, toch?
Klopt je deed er 16 minuten over.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:Ik zeg het niet snel, maar heb nu echt geen tijd...
Hmm het poppetje slaat dus niet op de musical Annie...quote:
Wel degelijk, Berkery heeft het (zeer snel!!) juist!quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hmm het poppetje slaat dus niet op de musical Annie...
ik zat eerst te denken aan 50 cent met candyshop. Maar je wilde alleen een titelsong en die pop kon ik ook al niet goed plaatsenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel degelijk, Berkery heeft het (zeer snel!!) juist!
Berkery +1![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Marc Almond en Jimmy Sommerville
Clif Burton, voormalig lid van Metallica.quote:Op dinsdag 27 september 2005 13:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wie overleed er vandaag (27 september) in 1986?
Qua muzikaal persoon dan he, vast nog wel meer mensen..
Idd! Hint net te laat waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Clif Burton, voormalig lid van Metallica.
Hoorde ik vanmorgen toevallig op de radio
Nope, dat is geen 'koele kikker'...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:17 schreef dolle_hond het volgende:
iggy pop?
Alice Cooper en Sir Paul zijn niet de bedoelde persoon, alhoewel je met Paul er het dichtst bij bent...quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:19 schreef peaceman het volgende:
Ow kikker.. Sir Paul?
Correct!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:21 schreef bukgeit het volgende:
Roger Clover?
Me too...quote:
Dat is door meerdere uitgevoerd, maar het origineel weet ik niet...quote:Maar van wie is het nummer Crimson And Clover?
quote:
nbdbd +1quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tommy james & the shondells
ofzo..
quote:One of these days I'm starting over
Write me a song like Crimson and Clover
Too many times I tried to remember
One of these days I'm gonna make a new life
teksten en Excelsior..toch knap dat je het herkende, ranja!quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Johan - Pergola
Ook nog:quote:Op maandag 26 september 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
Technotronic geloof ik!
Nee, hij had het nodig. Letterlijk.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:53 schreef dolle_hond het volgende:
jean michel jarre?
Yeah.quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:56 schreef peaceman het volgende:
Meatloaf?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 14:57 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Zuurstof nodig..dat zijn maar 6 miljard mensen..
een verdere reactie van mij lijkt me overbodig he?quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 15:57 schreef DaisyDuke het volgende:
Die nieuwe Elbow zeker?
quote:Ben de titel alleen vergeten....
Goed ingekopt... Z +1quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:01 schreef Z het volgende:
Leaders Of The Free World heet die plaat.
Toch niet onbekend, toch...quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:09 schreef lubje25 het volgende:
Ken Burns
Nee, heb zelfs een paar afleveringen van hem gezien. Had alleen allebei je tips nodig om op zijn naam te komenquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Toch niet onbekend, toch...![]()
Lubje25 + 1
Ik heb die doc. over jazz gezien. Die was zeer goed, alles over jazz van het begin tot aan het nu. Zeker een aanraderquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Nee, heb zelfs een paar afleveringen van hem gezien. Had alleen allebei je tips nodig om op zijn naam te komen![]()
Yep op een heel fout kiekje nog wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:22 schreef Neleos het volgende:
Stereo MC's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |