Jij slaapt toch al??quote:Op maandag 26 september 2005 00:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen...zo lig ik ook altijd half op de deken...
mja, maar toen was mijn lost download klaar en moest ik die nog effe kijken..en toen lokten de streams....quote:Op maandag 26 september 2005 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij slaapt toch al??
En Ivy toch ook??![]()
door menno en ingrid ging joost die dingen zeggen, ze zaten hem uittedagen zei rob.quote:Op maandag 26 september 2005 00:28 schreef Wup het volgende:
[..]
dat vroeg ik dus ook al
waar dat over ging weet ik nog wel, dat ging over zo een kinderachtig sexspelletje waar Joost zijn moeder in voorkwam maar ik begrijp het verband met Menno niet
Yup, maar ergens geeft dat niet dan kan ik zometeen ook eens wat optijd gaan slapenquote:
Ja.quote:
aha, dank je wel voor deze ophelderingquote:Op maandag 26 september 2005 00:31 schreef b0ng het volgende:
door menno en ingrid ging joost die dingen zeggen, ze zaten hem uittedagen zei rob.
Laat me raden: 4 flessen een een grammetje?quote:Op maandag 26 september 2005 00:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.
Ik blijf ook weer plakken terwijl ik mijn kater van gisteren op bed moet gaan leggen.![]()
Mocht hij nog een paar nominatie weken overleven en er uiteraard een klein ploegje overblijft, gaan we nog wel plezier hebben om Ralphquote:Op maandag 26 september 2005 00:30 schreef Speedski het volgende:
Ralf: Het blub-blub van die vis vergeet ik mn hele leven niet meer![]()
Erg jammer idd als Ralph weg gaat maar de polls wijzen dit wel uit volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2005 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
quote][b]
Misschien moet hij nog meer loskomen, nadeel is dat als hij blijft, Roel of Lieske moet verdwijnen en dat zou erg jammer zijn![]()
Het Haagse taaltje vind ik vreselijk - althans, zijn Haagse taaltje. Je hoort ook dat wanneer hij minder Haags praat, hij meteen een stuk minder dom klinkt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:25 schreef BBscanner het volgende:
Ralph; "Hij kan t beter formulereah dan mij"
Heerlijk dat haagse taaltje, zou het echt jammer vinden als hij donderdag er uit moet. Had liever Menno zien vertrekken. Dom van Roel om Linda te nomineren als hij Menno had genomineerd had ik zeker verwacht dat hij vd de 4 de minste stemmen zou trekken.
Hmm.....quote:Op maandag 26 september 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat me raden: 4 flessen een een krammetje?![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
Mocht hij nog een paar nominatie weken overleven en er uiteraard een klein ploegje overblijft, gaan we nog wel plezier hebben om Ralph![]()
Wat dus meteen al weer über-ranzig klinkt als Rob het zegt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Rob vertelt verhaaltje in de meiden slaapkamer.
"Er waren zeven ondeugende meisje......"
Ik hoor niets vreemds!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:33 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het Haagse taaltje vind ik vreselijk - althans, zijn Haagse taaltje. Je hoort ook dat wanneer hij minder Haags praat, hij meteen een stuk minder dom klinkt.
Het vervolg werd nog veel ranziger.quote:Op maandag 26 september 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat dus meteen al weer über-ranzig klinkt als Rob het zegt.
quote:Op maandag 26 september 2005 00:35 schreef kwakveense het volgende:
roel: die natalie, die heb een stem ook....ze kan ook als een dreijarige klinken...
ralluf: daarom doet ze t ook goed bij kleine kinderen...
Ja Tanja, ik denk ook echt dat er animo voor zou zijn...quote:Op maandag 26 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Had ik ze één voor één afgewerkt".
Stress is doodsoorzaak nummer 1 bij reptielen en voornamelijk bij slangenquote:Op maandag 26 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
Ralph: Dus hij voelde zich gestrest
De slang voelde zich gestrest![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stress is doodsoorzaak nummer 1 bij reptielen en voornamelijk bij slangen![]()
Dat zal waarschijnlijk niet veranderen maar in de mannen slaapkamer praat hij wel een stuk snellerquote:Op maandag 26 september 2005 00:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij is wel ernstig traag af en toe
Wat lief Naiefquote:Op maandag 26 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Ik geloof nooit dat het internet de badkamer kan zien"
Nathalie: "Als ik er een tampon in doe, kunnen ze dat dan ook zien?"
Chantal: "In de badkamer filmen ze alleen het tandenpoetsen enzo. Ik denk niet dat ze op je poesie gaan insoemen".
Tanja: "Intieme dingen laten ze denk ik niet zien".
tanja en chantal hebben eigenlijk wel gelijk of heeft iemand die 2 walrussen al een keer naakt gezien?quote:Op maandag 26 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Ik geloof nooit dat het internet de badkamer kan zien"
Nathalie: "Als ik er een tampon in doe, kunnen ze dat dan ook zien?"
Chantal: "In de badkamer filmen ze alleen het tandenpoetsen enzo. Ik denk niet dat ze op je poesie gaan insoemen".
Dat zou goed zijn voor de kijkcijfersquote:Op maandag 26 september 2005 00:40 schreef BB-King het volgende:
Roel, Rob en Ralph willen een kwartetje met Dido.
quote:Op maandag 26 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Dus we kunnen Rob de vieze man van BB5 noemen?quote:Op maandag 26 september 2005 00:40 schreef kwakveense het volgende:
rob: gelijk heb je! (met zo'n vieze ondertoon....beuhhh)
Klopt toch?quote:
Absoluut niet nodig hoor!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Sorry, ik heb van allerlei dieren verstand, maar niet reptielen.
*duikt weer snel onder bureau*![]()
Yeah right, ik weet van elke meid wie en hoe en wat er geschoren is. En de vormen ook nogquote:Op maandag 26 september 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt toch?
Er glipt af en toe weleens een blote tiet doorheen, maar de regie doet toch behoorlijk zijn best om de private parts private te houden.
roel masseerde dildoquote:Op maandag 26 september 2005 00:45 schreef socko het volgende:
Wie masseerde wie?
Zijn er opblaasbare kunstbenen danquote:Op maandag 26 september 2005 00:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus we kunnen Rob de vieze man van BB5 noemen?![]()
Hij hunkert naar contact met een niet opblaasbaar iets.![]()
Voordat ze verslonden worden kunnen ze toch eerst wel even langs in de laboratoria van b.v. cosmeticaproducenten?quote:Op maandag 26 september 2005 00:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik heb van weinig dieren verstand maar kweek voedseldieren voor een groot reptielenopvangcentrum
bouncy!quote:Op maandag 26 september 2005 00:45 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zijn er opblaasbare kunstbenen dan![]()
Nou puntenaftrek voor Ralph dan.quote:Op maandag 26 september 2005 00:45 schreef BBscanner het volgende:
"I Know what you did last summer" is spooky! volgens Ralph. Was nou niet echt eng imo. Is idd lang geleden.
quote:Op maandag 26 september 2005 00:47 schreef kwakveense het volgende:
roel: ik dacht echt, jij wordt genomineerd door tanja...de hele tijd maar bouten...
ralluf: ik denk ze stnken vast niet
muhahahahaha
Dat komt niet omdat de regie alles maar lekker laat zien de hele tijd. Dat komt omdat er hier een stel freaks bij elkaar zit die elke blote tepel of doos onmiddelijk capturen.quote:Op maandag 26 september 2005 00:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Yeah right, ik weet van elke meid wie en hoe en wat er geschoren is. En de vormen ook nog![]()
Als Nathalie mijn kerstkaartje ziet van dit jaar dan is ze niet blijquote:Op maandag 26 september 2005 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt toch?
Er glipt af en toe weleens een blote tiet doorheen, maar de regie doet toch behoorlijk zijn best om de private parts private te houden.
Nee hoor, ik kon door de streams zien dat bepaalde alles kaal scheren.quote:Op maandag 26 september 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt niet omdat de regie alles maar lekker laat zien de hele tijd. Dat komt omdat er hier een stel freaks bij elkaar zit die elke blote tepel of doos onmiddelijk capturen.![]()
niet alles is meteen bashen hoorquote:Op maandag 26 september 2005 00:48 schreef versabommie het volgende:
jaaaaaaaa wederom in de herenkamer: tanja-bashen
Absoluut niet!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Voordat ze verslonden worden kunnen ze toch eerst wel even langs in de laboratoria van b.v. cosmeticaproducenten?
Aaaa lolquote:Op maandag 26 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Nathalie mijn kerstkaartje ziet van dit jaar dan is ze niet blij
Klaar as in je hebt gelijk of Klaar klaar mondje dicht?quote:Op maandag 26 september 2005 00:49 schreef BBscanner het volgende:
Roel';Als ze niet zwanger was geweest was ze allang weg geweest
Rob; ja klaar.
Er glipt weleens wat doorheen. En daar doen we het allemaal voor.quote:Op maandag 26 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat Tanja heel afstandelijk doet over het kind.quote:Op maandag 26 september 2005 00:49 schreef kwakveense het volgende:
roel: t lijkt me wel lachen als er een kleintje is hiero
rob: voor een paar dagen
*gelach*
roel:"ja waarschijnlijk heb je wel gelijk...
Dat krijg je als een regie vanalles probeert om het NIET te laten zien. Dan wordt het een sport.quote:Op maandag 26 september 2005 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat komt niet omdat de regie alles maar lekker laat zien de hele tijd. Dat komt omdat er hier een stel freaks bij elkaar zit die elke blote tepel of doos onmiddelijk capturen.![]()
omg you sick fuckquote:Op maandag 26 september 2005 00:48 schreef scanman01 het volgende:
Was maar een grapje.quote:Op maandag 26 september 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Absoluut niet!!Daar ben ik zwaar op tegen
![]()
Het is dat de reptielen ook moeten eten anders was ik er niet aan begonnen!
Het welzijn van de dieren en dus ook de voedsweldieren staat bovenaan![]()
Hier dus ook geen laboratoriumbakken maar grote kooien en hokken en er worden zelden levende voedseldieren aan de reptielen gegeven! ( Co2)
Er zijn toch genoeg vrouwen waar ze de nieuwste lippenstift op kunnen testen![]()
Mijn vrienden kunnen dat zeker wel waarderenquote:Op maandag 26 september 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Er glipt weleens wat doorheen. En daar doen we het allemaal voor.![]()
Overigens zou ik toch maar een ander kerstkaartje kiezen, als je nog wat vrienden wilt overhouden.
quote:Op maandag 26 september 2005 00:53 schreef kwakveense het volgende:
de heren gaan slapn....ik zeg nu ook echt welterusten....ben dr klaar mee voor vandaag...
En dan roepen dat je alleen Lieske een lekker wijf vindtquote:Op maandag 26 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn vrienden kunnen dat zeker wel waarderen
Ik fotosjop haar wel een piek op haar hoofd ofzo.... De balletjes hangen er al.
hahahaquote:
Ik denk dat Gert doeld op een Moscovitz-achtig type.quote:Op maandag 26 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een piek op een andere plek zou leuker zijn i.v.m. transseksualiteitgeruchtenquote:Op maandag 26 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Absoluut niet!!Daar ben ik zwaar op tegen
![]()
Het is dat de reptielen ook moeten eten anders was ik er niet aan begonnen!
Het welzijn van de dieren en dus ook de voedsweldieren staat bovenaan![]()
Hier dus ook geen laboratoriumbakken maar grote kooien en hokken en er worden zelden levende voedseldieren aan de reptielen gegeven! ( Co2)
Er zijn toch genoeg vrouwen waar ze de nieuwste lippenstift op kunnen testen![]()
Wat is er met Sylvie(?) gebeurd dan?quote:Op maandag 26 september 2005 00:54 schreef BBscanner het volgende:
Dido is de Hoer van BB, Dido is de Hoer, Dido is de Hoer![]()
[afbeelding]
Ik heb het kaartje even gefotografeerd voor julliequote:
Ik eet alles wat beweegt of bewogen heeft indien gebakken, gegrilld, gekookt, gestoofd of op andere wijze bereid.quote:Op maandag 26 september 2005 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahahaDat van mij ook, meestal gooi ik ze dood op de vloer
![]()
(krijg al rillingen over mijn rug bij de gedachte alleen al)
Meestal denken mensen dat ik een dierenbeul ben dus het verdedigen zit er al een paar jaar in![]()
ik dacht dat ze altijd op de eerste plaats wou staanquote:Op maandag 26 september 2005 00:54 schreef BBscanner het volgende:
Dido is de Hoer van BB, Dido is de Hoer, Dido is de Hoer![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 september 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje even gefotografeerd voor jullie
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Weltrusten!quote:Op maandag 26 september 2005 00:53 schreef kwakveense het volgende:
de heren gaan slapn....ik zeg nu ook echt welterusten....ben dr klaar mee voor vandaag...
Dacht al dat ze speciaal voor mij de naam van het topic hadden veranderdquote:
Nâh, die gaat dan mooi weer aan mijn neus voorbij.quote:
Het is nog erger dan ik dachtquote:Op maandag 26 september 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Jij ziet allesquote:Op maandag 26 september 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Fantastisch
(PS, je baco is bijna op
)
hmz, de heren zijn gaan slapenquote:Op maandag 26 september 2005 00:58 schreef BB-King het volgende:
Chantal en Menno zijn saai... helaas nog wakker.![]()
Van Joost mag ook niet veel verwacht worden op dit moment.
Dan heb ik nog een vriezer vol liggen (niet over tijd)quote:Op maandag 26 september 2005 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik eet alles wat beweegt of bewogen heeft indien gebakken, gegrilld, gekookt, gestoofd of op andere wijze bereid.![]()
Weer te lullen over het feit dat Menno van BB een standje heeft gehad.quote:Op maandag 26 september 2005 01:01 schreef Wup het volgende:
[..]
hmz, de heren zijn gaan slapen
is Chantal Menno aan het uithoren?
[..]
[afbeelding]
Joh, het is een wisselbeker en de prijs is maar voor een week dus je hebt nog alle kansquote:Op maandag 26 september 2005 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, die gaat dan mooi weer aan mijn neus voorbij.
Ik win ook nooit eens wat!!![]()
Kaartje sturen naar het BB huis. Misschien bezorgen ze hem welquote:Op maandag 26 september 2005 01:03 schreef Shirley het volgende:
[..]geweldig! Echt sturen naar d'r!
Goed dat je het zegt heb daar speciaal een EAX soundfilter voor ontwikkeld. De GNA GNA GNA demper.quote:Op maandag 26 september 2005 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een vriezer vol liggen (niet over tijd)![]()
Ontopic: Chantal praat, geluid uit![]()
Oud barman let altijd op de glazenquote:Op maandag 26 september 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij ziet alles
Maar je hebt gelijk. Tijd voor een refill
hahaquote:Op maandag 26 september 2005 01:04 schreef BBscanner het volgende:
Goed dat je het zegt heb daar speciaal een EAX soundfilter voor ontwikkeld. De GNA GNA GNA demper.![]()
Ik zou het proberen! Dat zou echt een stunt zijn als ze em daar nog krijgen ookquote:Op maandag 26 september 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kaartje sturen naar het BB huis. Misschien bezorgen ze hem wel
Ja volgende week nieuwe kansen nieuwe ronde! Misschien wel leuk (week winnaar OFF) - topicquote:Op maandag 26 september 2005 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Joh, het is een wisselbaker en de prijs is maar voor een week dus je hebt nog alle kans![]()
Als het maar dood isquote:Op maandag 26 september 2005 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik eet alles wat beweegt of bewogen heeft indien gebakken, gegrilld, gekookt, gestoofd of op andere wijze bereid.![]()
Tjah maar dan is de weekopdracht misluktquote:Op maandag 26 september 2005 01:08 schreef Wup het volgende:
Joost vertrouwt de gestopte rokers niet....
doe dan wat
En die wil je niet met ons allemaal delenquote:Op maandag 26 september 2005 01:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt heb daar speciaal een EAX soundfilter voor ontwikkeld. De GNA GNA GNA demper.![]()
Over 5 weken ben ik er weer een week niet dus van mij geen lastquote:Op maandag 26 september 2005 01:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja volgende week nieuwe kansen nieuwe ronde! Misschien wel leuk (week winnaar OFF) - topic![]()
da's ook weer waarquote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef Loedertje het volgende:
Tjah maar dan is de weekopdracht mislukt
Begrijp nu ook waarom ze geen electrische tandenborstels hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in mijn leven trouwens nog zo vaak naar het tandengepoets van een ander geluisterd
Als de rookpolitie gewoon lekker blijft zitten als de gestopten wanhopig ijsberen om een stil rookplekkie te vinden dan is het geen echt verwijtbaar gedrag omdat de rookpolitie helemaaaaal niet in de buurt was toen er een rookovertreding was...quote:Op maandag 26 september 2005 01:11 schreef Wup het volgende:
[..]
da's ook weer waar
het blijft een vage opdracht
of weekopdracht mislukt, of rookpolitie genomineerd
De muis bij BB is een stuk levendigerquote:
ik betwijfel hetquote:Op maandag 26 september 2005 01:13 schreef Loedertje het volgende:
Als de rookpolitie gewoon lekker blijft zitten als de gestopten wanhopig ijsberen om een stil rookplekkie te vinden dan is het geen echt verwijtbaar gedrag omdat de rookpolitie helemaaaaal niet in de buurt was toen er een rookovertreding was...
Vandaar die inactiviteit.
En een dikke is een markerquote:Op maandag 26 september 2005 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Chantal noemt een man met een lange dunne piemel een fijnschrijver![]()
offtopicquote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En die wil je niet met ons allemaal delenWij hebben ook last van onze oren gekregen hoor
![]()
En Dido een dikke grote een marker.quote:Op maandag 26 september 2005 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Chantal noemt een man met een lange dunne piemel een fijnschrijver![]()
En hij heeft parmante billetjesquote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
Naat: Ralph is geen Indo toch
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De uitspraak van de week![]()
![]()
![]()
Hij heeft echt zo'n klein jongetjeslichaam, ook al ie is 26, zo'n knulletjes borstkas met mini babyvet, en mini kontje.quote:Op maandag 26 september 2005 01:18 schreef Speedski het volgende:
[..]
En hij heeft parmante billetjes![]()
Is al geweest toch?quote:Op maandag 26 september 2005 01:19 schreef Isabeau het volgende:
Ralph heeft parmantige billetjes volgens Lieske.
Vraag me af of ze Roel's kleintje nog gaan bespreken.
Dan moet Ralph maar even over de aambeien van Natte lee beginnen.quote:Op maandag 26 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie vertelt even wat Ralph voor een lul heeft.
(onvoorstelbaar)
Nou, het zorgt iig wel voor veel activiteit in de slaapkamerquote:Op maandag 26 september 2005 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Dit verhaal van Lieske's eerste vriendje (grootste lul van groningen, kon lul rond zijn hals doen, echt waar hoor! ècht!) heb ik ook al eerder gehoord.
Typo moet Roel zijnquote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
Naat: Ralph is geen Indo toch
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De uitspraak van de week![]()
![]()
![]()
Linda vraagt of Lieske ook een grote liefde heeft, aangezien er ook een kleine liefde was.quote:Op maandag 26 september 2005 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Dit verhaal van Lieske's eerste vriendje (grootste lul van groningen, kon lul rond zijn hals doen, echt waar hoor! ècht!) heb ik ook al eerder gehoord.
ik snap er ook geen moer van hoorquote:Op maandag 26 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Mijn 1e grote liefde die staat in heel Groningen bekend als de grootste lul van groningen. Die kan zijn lul om zijn hals vastpakken en er dan rondjes mee draaien."
De meiden schieten in de lach en vragen wat ze er mee bedoelt.
Lieske doet het even voor.
GNA GNA GNA GNA GNA.quote:Op maandag 26 september 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
01:15 en alle streams op nightvision.
En nu?
Nou .. 4 cm ! wowquote:Op maandag 26 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Lieske begon zijn lul bij haar knie en eindigde bij het begin van haar bovenbeen.
Ze vertelde het wel heerlijkquote:Op maandag 26 september 2005 01:21 schreef Speedski het volgende:
[..]
Nou, het zorgt iig wel voor veel activiteit in de slaapkamer
haha, jullie hier zijn veel grappiger dan die meidenquote:Op maandag 26 september 2005 01:24 schreef Speedski het volgende:
Nou .. 4 cm ! wow
Logisch, aangezien de helft uit d'r duim gezogen is.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 01:24 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Waarom geloof ik lieske niet
Je schat haar wel hoog inquote:Op maandag 26 september 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Logisch, aangezien de helft uit d'r duim gezogen is.
Als je echt denkt dat ze die verhalen verzint, heb je wel net zoveel mensenkennis als een deurmat.quote:Op maandag 26 september 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Net als dat verhaal van een beurt tegen de middelbare school voordeur op Maandag.
"Oh nee, nee het was toch Zondag".
Tuurlijk Lieske![]()
Wat heerlijk Scan, dat je Lieske persoonlijk kent en alles dus weet wat waar is en wat nietquote:Op maandag 26 september 2005 01:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat ze die verhalen verzint, heb je wel net zoveel mensenkennis als een deurmat.
Tzijn idd lulverhalenquote:Op maandag 26 september 2005 01:27 schreef Wup het volgende:
ik heb geen idee bij die verhalen van Liesje
er is voor mij gewoon nooit een touw aan vast te knopen
Dat heet een beetje kunnen inschatten wanneer iemand liegt en wanneer niet. Lieske is er absoluut de persoon niet naar om over dat soort dingen te gaan liegen.quote:Op maandag 26 september 2005 01:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat heerlijk Scan, dat je Lieske persoonlijk kent en alles dus weet wat waar is en wat niet![]()
![]()
Die lijst ik in die uitspraak.quote:Op maandag 26 september 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is er absoluut de persoon niet naar om over dat soort dingen te gaan liegen.
Mensen die liegen vertellen een verhaal altijd zo zodat iemand er in gaat geloven, en dat doet lieske dus ze liegt. (lieske: echt serieus eerlijk echt waar dit is niet verzonnen etc)quote:Op maandag 26 september 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Net als dat verhaal van een beurt tegen de middelbare school voordeur op Maandag.
"Oh nee, nee het was toch Zondag".
Tuurlijk Lieske![]()
Ik wacht rustig af heb alleen geen streams hier.quote:Op maandag 26 september 2005 01:30 schreef Speedski het volgende:
En dan komt nu de vraag: Wanneer gaat Roel zn geldstaafjes oproken. Om 2 uur, 3 uur, 4 uur of later
Zo zit je niet mee zegquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef wickie het volgende:
Gadverdamme ik keek ff naar de stream en wat zie ik.... kijk ik recht in het kruis van tanja....
Wat een ellende in 5 minuten tijd
Ze staan braaf aanquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef socko het volgende:
[..]
Ik wacht rustig af heb alleen geen streams hier.
Er blijft vast wel iemand de streams volgen....
hahaquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef wickie het volgende:
Gadverdamme ik keek ff naar de stream en wat zie ik.... kijk ik recht in het kruis van tanja....
The Horrorquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef wickie het volgende:
Dat moet dan wel een kerel van een metertje of drie zijn geweest.quote:Op maandag 26 september 2005 01:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets niet helemaal begrijpt
Heb je een capture voor in het Tanja fan topicquote:Op maandag 26 september 2005 01:31 schreef wickie het volgende:
Lieske liegt over veel dingen dus waarom zou dit wel waar zijn?quote:Op maandag 26 september 2005 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat heet een beetje kunnen inschatten wanneer iemand liegt en wanneer niet. Lieske is er absoluut de persoon niet naar om over dat soort dingen te gaan liegen.
quote:Maar ik weet dat je anti lieske bent...
Of Lieske is heel erg klein. Kan ook nogquote:Op maandag 26 september 2005 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een kerel van een metertje of drie zijn geweest.
Ze zei dat ze aan het zoenen waren en dat zijn ding bij kaar knie begon, toch
Of juist een klein mennekequote:Op maandag 26 september 2005 01:34 schreef APK het volgende:
[..]
Dat moet dan wel een kerel van een metertje of drie zijn geweest.
Ze zei dat ze aan het zoenen waren en dat zijn ding bij kaar knie begon, toch
Ralph is ff aan de wandelquote:Op maandag 26 september 2005 01:36 schreef wickie het volgende:
Tanja had jeuk aan haar voet, en er liep iemand de slaapkamer uit....................
Nee ik moet nog ff doorlezen hoe ik moet capturen, vergeet ik telkens. En wees blij zelfs met de nightvision was het geen prettig gezicht, ze deed haar slipje even goed en je zag alles brrrquote:Op maandag 26 september 2005 01:35 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Heb je een capture voor in het Tanja fan topic![]()
Dan moet ze twee Rob-benen hebben.quote:Op maandag 26 september 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
Of Lieske is heel erg klein. Kan ook nog
Korte benen etc
Ze was 15 in het verhaaltje van de grootste lul van Nederland.quote:Op maandag 26 september 2005 01:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Of Lieske is heel erg klein. Kan ook nog
Korte benen etc
Is een speciaal topic voor geopend maar het is dus gewoon met PRT-Screen toets of soms CTRL + PRT- Screen. open dan paint of ander teken programma plakken opslaan uploaden posten en klaar!quote:Op maandag 26 september 2005 01:38 schreef wickie het volgende:
[..]
Nee ik moet nog ff doorlezen hoe ik moet capturen, vergeet ik telkens. En wees blij zelf met de nightvision was het geen prettig gezicht, ze deed haar slipje even goed en je zag alles brrr
![]()
Aangezien er op de streams toch geen ruk te beleven is zal ik het eens gaan nalezen....... zodat ik jullie de volgende keer in mijn vreugde kan laten meedelen.quote:Op maandag 26 september 2005 01:40 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Is een speciaal topic voor geopend maar het is dus gewoon met PRT-Screen toets of soms CTRL + PRT- Screen. open dan paint of ander teken programma plakken opslaan uploaden posten en klaar!
He gatsie sterkte ermee, beetje leuke dvd's ?quote:Op maandag 26 september 2005 01:58 schreef KRIBBET het volgende:
Voor een ieder die zijn bedje opzoekt: weltrusten!![]()
Heb nog een paar dvd's liggen dus voorlopig ben ik wel zoet![]()
+ dat de hond aan de schijt is en ik niet elke keer mijn bed uit wil komen, blijf ik nog maar even wakker![]()
A lekker screenies thx!quote:Op maandag 26 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
Voor de mensen zonder streams het is echt boeiend!![]()
Weinig boeiend dus ga ook maar is![]()
![]()
Voor de hond is het het ergstequote:Op maandag 26 september 2005 02:02 schreef socko het volgende:
[..]
He gatsie sertkte ermee, beetje leuke dvd's ?
Kan je toch de hele nacht naar kijken toch??quote:Op maandag 26 september 2005 02:04 schreef BBscanner het volgende:
Voor de mensen zonder streams het is echt boeiend!![]()
Stream 1
[afbeelding]
Stream 2
[afbeelding]
Stream 3
[afbeelding]
Stream 4
[afbeelding]
Weinig boeiend dus ga ook maar is![]()
![]()
ASls je 1 goed vind vind je deze ook goed iets meer dialoog verder hakken en beuken!quote:Op maandag 26 september 2005 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Voor de hond is het het ergstemaar moet hij maar geen paardenpoep eten
![]()
Ik heb nog een dvd liggen die ik al heel lang wil zien: KillBill Vol.2![]()
Ik hou wel van een romantische film![]()
Aaaaaah kzie een heeel groot zonnebrilletje voorbij komen. Maar wie zit daar onderquote:Op maandag 26 september 2005 02:08 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Kan je toch de hele nacht naar kijken toch??
OOOHHH iemand de kamer uit maar zag niet wie![]()
In 1 zit mijn favoriete scene: Michael Madsen op de wijs van de muziek en met een mes gaat het oor erafquote:Op maandag 26 september 2005 02:09 schreef socko het volgende:
[..]
ASls je 1 goed vind vind je deze ook goed iets meer dialoog verder hakken en beuken!![]()
Ik kick op de het stukje in het ziekenhuis als die zieken broeder haar verkoopt en op een gegeven moment komt die ziekenbroeder weer binnen .....quote:Op maandag 26 september 2005 02:13 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
In 1 zit mijn favoriete scene: Michael Madsen op de wijs van de muziek en met een mes gaat het oor eraf![]()
![]()
![]()
![]()
Ben een fan van Quentin Tarantino maar deze film had ik nog niet gezien![]()
![]()
Had er al zo'n vermoeden van, na de streams te zienquote:
Ook zo'n mooi stukjequote:Op maandag 26 september 2005 02:15 schreef socko het volgende:
[..]
Ik kick op de het stukje in het ziekenhuis als die zieken broeder haar verkoopt en op een gegeven moment komt die ziekenbroeder weer binnen .....
ontopic: ik gok op roel rond 3:33
Ja zal denk ik weinig meer worden vanacht waarschijnlijk roel die een peukie gaat roken...quote:Op maandag 26 september 2005 02:26 schreef bemeall het volgende:
[..]
Had er al zo'n vermoeden van, na de streams te zien
Ze lagen al redelijk vroeg op bed dat heb ik nog wel gezienquote:Op maandag 26 september 2005 02:29 schreef socko het volgende:
[..]
Ja zal denk ik weinig meer worden vanacht waarschijnlijk roel die een peukie gaat roken...
Ik had verwacht dat menno en ingrid tot later zouden opblijven want die sliepen vanmiddag ook al...
Ik ben bang dat het niet goed gaat, Joost is op zijn hoedequote:
Nah ... hij zal wel op zn plekkie gaan zitten buiten en daar heeft ie mooie lookoutsquote:Op maandag 26 september 2005 02:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet goed gaat, Joost is op zijn hoede![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 02:32 schreef bemeall het volgende:
Eerst wat voorzorgsmaatregelen in de vorm van wat water en een uitje
Hang je hond ff uit het raam roel gaat voorquote:Op maandag 26 september 2005 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
Is nummer 317 al gemaaktanders moeten we zo stoppen en ik moet even naar buiten met de hond
![]()
Dat wel, zou hij de laatste 3 gaan rokenquote:Op maandag 26 september 2005 02:31 schreef Speedski het volgende:
[..]
Nah ... hij zal wel op zn plekkie gaan zitten buiten en daar heeft ie mooie lookouts
Hooguit 2 ... denk kquote:Op maandag 26 september 2005 02:34 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat wel, zou hij de laatste 3 gaan roken![]()
(en nu ben ik een paar minueten weg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |