Over 5 weken ben ik er weer een week niet dus van mij geen lastquote:Op maandag 26 september 2005 01:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja volgende week nieuwe kansen nieuwe ronde! Misschien wel leuk (week winnaar OFF) - topic![]()
da's ook weer waarquote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef Loedertje het volgende:
Tjah maar dan is de weekopdracht mislukt
Begrijp nu ook waarom ze geen electrische tandenborstels hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in mijn leven trouwens nog zo vaak naar het tandengepoets van een ander geluisterd
Als de rookpolitie gewoon lekker blijft zitten als de gestopten wanhopig ijsberen om een stil rookplekkie te vinden dan is het geen echt verwijtbaar gedrag omdat de rookpolitie helemaaaaal niet in de buurt was toen er een rookovertreding was...quote:Op maandag 26 september 2005 01:11 schreef Wup het volgende:
[..]
da's ook weer waar
het blijft een vage opdracht
of weekopdracht mislukt, of rookpolitie genomineerd
De muis bij BB is een stuk levendigerquote:
ik betwijfel hetquote:Op maandag 26 september 2005 01:13 schreef Loedertje het volgende:
Als de rookpolitie gewoon lekker blijft zitten als de gestopten wanhopig ijsberen om een stil rookplekkie te vinden dan is het geen echt verwijtbaar gedrag omdat de rookpolitie helemaaaaal niet in de buurt was toen er een rookovertreding was...
Vandaar die inactiviteit.
En een dikke is een markerquote:Op maandag 26 september 2005 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Chantal noemt een man met een lange dunne piemel een fijnschrijver![]()
offtopicquote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En die wil je niet met ons allemaal delenWij hebben ook last van onze oren gekregen hoor
![]()
En Dido een dikke grote een marker.quote:Op maandag 26 september 2005 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Chantal noemt een man met een lange dunne piemel een fijnschrijver![]()
En hij heeft parmante billetjesquote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
Naat: Ralph is geen Indo toch
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De uitspraak van de week![]()
![]()
![]()
Hij heeft echt zo'n klein jongetjeslichaam, ook al ie is 26, zo'n knulletjes borstkas met mini babyvet, en mini kontje.quote:Op maandag 26 september 2005 01:18 schreef Speedski het volgende:
[..]
En hij heeft parmante billetjes![]()
Is al geweest toch?quote:Op maandag 26 september 2005 01:19 schreef Isabeau het volgende:
Ralph heeft parmantige billetjes volgens Lieske.
Vraag me af of ze Roel's kleintje nog gaan bespreken.
Dan moet Ralph maar even over de aambeien van Natte lee beginnen.quote:Op maandag 26 september 2005 01:18 schreef scanman01 het volgende:
Nathalie vertelt even wat Ralph voor een lul heeft.
(onvoorstelbaar)
Nou, het zorgt iig wel voor veel activiteit in de slaapkamerquote:Op maandag 26 september 2005 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Dit verhaal van Lieske's eerste vriendje (grootste lul van groningen, kon lul rond zijn hals doen, echt waar hoor! ècht!) heb ik ook al eerder gehoord.
Typo moet Roel zijnquote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
Naat: Ralph is geen Indo toch
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De uitspraak van de week![]()
![]()
![]()
Linda vraagt of Lieske ook een grote liefde heeft, aangezien er ook een kleine liefde was.quote:Op maandag 26 september 2005 01:20 schreef Isabeau het volgende:
Dit verhaal van Lieske's eerste vriendje (grootste lul van groningen, kon lul rond zijn hals doen, echt waar hoor! ècht!) heb ik ook al eerder gehoord.
ik snap er ook geen moer van hoorquote:Op maandag 26 september 2005 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Lieske: "Mijn 1e grote liefde die staat in heel Groningen bekend als de grootste lul van groningen. Die kan zijn lul om zijn hals vastpakken en er dan rondjes mee draaien."
De meiden schieten in de lach en vragen wat ze er mee bedoelt.
Lieske doet het even voor.
GNA GNA GNA GNA GNA.quote:Op maandag 26 september 2005 01:16 schreef Gert het volgende:
01:15 en alle streams op nightvision.
En nu?
Nou .. 4 cm ! wowquote:Op maandag 26 september 2005 01:24 schreef scanman01 het volgende:
Volgens Lieske begon zijn lul bij haar knie en eindigde bij het begin van haar bovenbeen.
Ze vertelde het wel heerlijkquote:Op maandag 26 september 2005 01:21 schreef Speedski het volgende:
[..]
Nou, het zorgt iig wel voor veel activiteit in de slaapkamer
haha, jullie hier zijn veel grappiger dan die meidenquote:Op maandag 26 september 2005 01:24 schreef Speedski het volgende:
Nou .. 4 cm ! wow
Logisch, aangezien de helft uit d'r duim gezogen is.quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 01:24 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
Waarom geloof ik lieske niet
Je schat haar wel hoog inquote:Op maandag 26 september 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Logisch, aangezien de helft uit d'r duim gezogen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |