Was maar een grapje.quote:Op maandag 26 september 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Absoluut niet!!Daar ben ik zwaar op tegen
![]()
Het is dat de reptielen ook moeten eten anders was ik er niet aan begonnen!
Het welzijn van de dieren en dus ook de voedsweldieren staat bovenaan![]()
Hier dus ook geen laboratoriumbakken maar grote kooien en hokken en er worden zelden levende voedseldieren aan de reptielen gegeven! ( Co2)
Er zijn toch genoeg vrouwen waar ze de nieuwste lippenstift op kunnen testen![]()
Mijn vrienden kunnen dat zeker wel waarderenquote:Op maandag 26 september 2005 00:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Er glipt weleens wat doorheen. En daar doen we het allemaal voor.![]()
Overigens zou ik toch maar een ander kerstkaartje kiezen, als je nog wat vrienden wilt overhouden.
quote:Op maandag 26 september 2005 00:53 schreef kwakveense het volgende:
de heren gaan slapn....ik zeg nu ook echt welterusten....ben dr klaar mee voor vandaag...
En dan roepen dat je alleen Lieske een lekker wijf vindtquote:Op maandag 26 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mijn vrienden kunnen dat zeker wel waarderen
Ik fotosjop haar wel een piek op haar hoofd ofzo.... De balletjes hangen er al.
hahahaquote:
Ik denk dat Gert doeld op een Moscovitz-achtig type.quote:Op maandag 26 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een piek op een andere plek zou leuker zijn i.v.m. transseksualiteitgeruchtenquote:Op maandag 26 september 2005 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 september 2005 00:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Absoluut niet!!Daar ben ik zwaar op tegen
![]()
Het is dat de reptielen ook moeten eten anders was ik er niet aan begonnen!
Het welzijn van de dieren en dus ook de voedsweldieren staat bovenaan![]()
Hier dus ook geen laboratoriumbakken maar grote kooien en hokken en er worden zelden levende voedseldieren aan de reptielen gegeven! ( Co2)
Er zijn toch genoeg vrouwen waar ze de nieuwste lippenstift op kunnen testen![]()
Wat is er met Sylvie(?) gebeurd dan?quote:Op maandag 26 september 2005 00:54 schreef BBscanner het volgende:
Dido is de Hoer van BB, Dido is de Hoer, Dido is de Hoer![]()
[afbeelding]
Ik heb het kaartje even gefotografeerd voor julliequote:
Ik eet alles wat beweegt of bewogen heeft indien gebakken, gegrilld, gekookt, gestoofd of op andere wijze bereid.quote:Op maandag 26 september 2005 00:55 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
hahahaDat van mij ook, meestal gooi ik ze dood op de vloer
![]()
(krijg al rillingen over mijn rug bij de gedachte alleen al)
Meestal denken mensen dat ik een dierenbeul ben dus het verdedigen zit er al een paar jaar in![]()
ik dacht dat ze altijd op de eerste plaats wou staanquote:Op maandag 26 september 2005 00:54 schreef BBscanner het volgende:
Dido is de Hoer van BB, Dido is de Hoer, Dido is de Hoer![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 26 september 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het kaartje even gefotografeerd voor jullie
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Weltrusten!quote:Op maandag 26 september 2005 00:53 schreef kwakveense het volgende:
de heren gaan slapn....ik zeg nu ook echt welterusten....ben dr klaar mee voor vandaag...
Dacht al dat ze speciaal voor mij de naam van het topic hadden veranderdquote:
Nâh, die gaat dan mooi weer aan mijn neus voorbij.quote:
Het is nog erger dan ik dachtquote:Op maandag 26 september 2005 00:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Jij ziet allesquote:Op maandag 26 september 2005 01:00 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Fantastisch
(PS, je baco is bijna op
)
hmz, de heren zijn gaan slapenquote:Op maandag 26 september 2005 00:58 schreef BB-King het volgende:
Chantal en Menno zijn saai... helaas nog wakker.![]()
Van Joost mag ook niet veel verwacht worden op dit moment.
Dan heb ik nog een vriezer vol liggen (niet over tijd)quote:Op maandag 26 september 2005 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik eet alles wat beweegt of bewogen heeft indien gebakken, gegrilld, gekookt, gestoofd of op andere wijze bereid.![]()
Weer te lullen over het feit dat Menno van BB een standje heeft gehad.quote:Op maandag 26 september 2005 01:01 schreef Wup het volgende:
[..]
hmz, de heren zijn gaan slapen
is Chantal Menno aan het uithoren?
[..]
[afbeelding]
Joh, het is een wisselbeker en de prijs is maar voor een week dus je hebt nog alle kansquote:Op maandag 26 september 2005 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, die gaat dan mooi weer aan mijn neus voorbij.
Ik win ook nooit eens wat!!![]()
Kaartje sturen naar het BB huis. Misschien bezorgen ze hem welquote:Op maandag 26 september 2005 01:03 schreef Shirley het volgende:
[..]geweldig! Echt sturen naar d'r!
Goed dat je het zegt heb daar speciaal een EAX soundfilter voor ontwikkeld. De GNA GNA GNA demper.quote:Op maandag 26 september 2005 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een vriezer vol liggen (niet over tijd)![]()
Ontopic: Chantal praat, geluid uit![]()
Oud barman let altijd op de glazenquote:Op maandag 26 september 2005 01:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij ziet alles
Maar je hebt gelijk. Tijd voor een refill
hahaquote:Op maandag 26 september 2005 01:04 schreef BBscanner het volgende:
Goed dat je het zegt heb daar speciaal een EAX soundfilter voor ontwikkeld. De GNA GNA GNA demper.![]()
Ik zou het proberen! Dat zou echt een stunt zijn als ze em daar nog krijgen ookquote:Op maandag 26 september 2005 01:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kaartje sturen naar het BB huis. Misschien bezorgen ze hem wel
Ja volgende week nieuwe kansen nieuwe ronde! Misschien wel leuk (week winnaar OFF) - topicquote:Op maandag 26 september 2005 01:03 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Joh, het is een wisselbaker en de prijs is maar voor een week dus je hebt nog alle kans![]()
Als het maar dood isquote:Op maandag 26 september 2005 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik eet alles wat beweegt of bewogen heeft indien gebakken, gegrilld, gekookt, gestoofd of op andere wijze bereid.![]()
Tjah maar dan is de weekopdracht misluktquote:Op maandag 26 september 2005 01:08 schreef Wup het volgende:
Joost vertrouwt de gestopte rokers niet....
doe dan wat
En die wil je niet met ons allemaal delenquote:Op maandag 26 september 2005 01:04 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt heb daar speciaal een EAX soundfilter voor ontwikkeld. De GNA GNA GNA demper.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |