Over 5 weken ben ik er weer een week niet dus van mij geen lastquote:Op maandag 26 september 2005 01:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Ja volgende week nieuwe kansen nieuwe ronde! Misschien wel leuk (week winnaar OFF) - topic![]()
da's ook weer waarquote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef Loedertje het volgende:
Tjah maar dan is de weekopdracht mislukt
Begrijp nu ook waarom ze geen electrische tandenborstels hebbenquote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb in mijn leven trouwens nog zo vaak naar het tandengepoets van een ander geluisterd
Als de rookpolitie gewoon lekker blijft zitten als de gestopten wanhopig ijsberen om een stil rookplekkie te vinden dan is het geen echt verwijtbaar gedrag omdat de rookpolitie helemaaaaal niet in de buurt was toen er een rookovertreding was...quote:Op maandag 26 september 2005 01:11 schreef Wup het volgende:
[..]
da's ook weer waar
het blijft een vage opdracht
of weekopdracht mislukt, of rookpolitie genomineerd
De muis bij BB is een stuk levendigerquote:
ik betwijfel hetquote:Op maandag 26 september 2005 01:13 schreef Loedertje het volgende:
Als de rookpolitie gewoon lekker blijft zitten als de gestopten wanhopig ijsberen om een stil rookplekkie te vinden dan is het geen echt verwijtbaar gedrag omdat de rookpolitie helemaaaaal niet in de buurt was toen er een rookovertreding was...
Vandaar die inactiviteit.
En een dikke is een markerquote:Op maandag 26 september 2005 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Chantal noemt een man met een lange dunne piemel een fijnschrijver![]()
offtopicquote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En die wil je niet met ons allemaal delenWij hebben ook last van onze oren gekregen hoor
![]()
En Dido een dikke grote een marker.quote:Op maandag 26 september 2005 01:16 schreef Isabeau het volgende:
Chantal noemt een man met een lange dunne piemel een fijnschrijver![]()
En hij heeft parmante billetjesquote:Op maandag 26 september 2005 01:17 schreef -Delta- het volgende:
Naat: Ralph is geen Indo toch
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De uitspraak van de week![]()
![]()
![]()
Hij heeft echt zo'n klein jongetjeslichaam, ook al ie is 26, zo'n knulletjes borstkas met mini babyvet, en mini kontje.quote:Op maandag 26 september 2005 01:18 schreef Speedski het volgende:
[..]
En hij heeft parmante billetjes![]()
Is al geweest toch?quote:Op maandag 26 september 2005 01:19 schreef Isabeau het volgende:
Ralph heeft parmantige billetjes volgens Lieske.
Vraag me af of ze Roel's kleintje nog gaan bespreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |