Jij slaapt toch al??quote:Op maandag 26 september 2005 00:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik wilde net zeggen...zo lig ik ook altijd half op de deken...
mja, maar toen was mijn lost download klaar en moest ik die nog effe kijken..en toen lokten de streams....quote:Op maandag 26 september 2005 00:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij slaapt toch al??
En Ivy toch ook??![]()
door menno en ingrid ging joost die dingen zeggen, ze zaten hem uittedagen zei rob.quote:Op maandag 26 september 2005 00:28 schreef Wup het volgende:
[..]
dat vroeg ik dus ook al
waar dat over ging weet ik nog wel, dat ging over zo een kinderachtig sexspelletje waar Joost zijn moeder in voorkwam maar ik begrijp het verband met Menno niet
Yup, maar ergens geeft dat niet dan kan ik zometeen ook eens wat optijd gaan slapenquote:
Ja.quote:
aha, dank je wel voor deze ophelderingquote:Op maandag 26 september 2005 00:31 schreef b0ng het volgende:
door menno en ingrid ging joost die dingen zeggen, ze zaten hem uittedagen zei rob.
Laat me raden: 4 flessen een een grammetje?quote:Op maandag 26 september 2005 00:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja.
Ik blijf ook weer plakken terwijl ik mijn kater van gisteren op bed moet gaan leggen.![]()
Mocht hij nog een paar nominatie weken overleven en er uiteraard een klein ploegje overblijft, gaan we nog wel plezier hebben om Ralphquote:Op maandag 26 september 2005 00:30 schreef Speedski het volgende:
Ralf: Het blub-blub van die vis vergeet ik mn hele leven niet meer![]()
Erg jammer idd als Ralph weg gaat maar de polls wijzen dit wel uit volgens mij.quote:Op maandag 26 september 2005 00:29 schreef KRIBBET het volgende:
quote][b]
Misschien moet hij nog meer loskomen, nadeel is dat als hij blijft, Roel of Lieske moet verdwijnen en dat zou erg jammer zijn![]()
Het Haagse taaltje vind ik vreselijk - althans, zijn Haagse taaltje. Je hoort ook dat wanneer hij minder Haags praat, hij meteen een stuk minder dom klinkt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:25 schreef BBscanner het volgende:
Ralph; "Hij kan t beter formulereah dan mij"
Heerlijk dat haagse taaltje, zou het echt jammer vinden als hij donderdag er uit moet. Had liever Menno zien vertrekken. Dom van Roel om Linda te nomineren als hij Menno had genomineerd had ik zeker verwacht dat hij vd de 4 de minste stemmen zou trekken.
Hmm.....quote:Op maandag 26 september 2005 00:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Laat me raden: 4 flessen een een krammetje?![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 00:33 schreef KRIBBET het volgende:
Mocht hij nog een paar nominatie weken overleven en er uiteraard een klein ploegje overblijft, gaan we nog wel plezier hebben om Ralph![]()
Wat dus meteen al weer über-ranzig klinkt als Rob het zegt.quote:Op maandag 26 september 2005 00:32 schreef scanman01 het volgende:
Rob vertelt verhaaltje in de meiden slaapkamer.
"Er waren zeven ondeugende meisje......"
Ik hoor niets vreemds!!quote:Op maandag 26 september 2005 00:33 schreef Seborik het volgende:
[..]
Het Haagse taaltje vind ik vreselijk - althans, zijn Haagse taaltje. Je hoort ook dat wanneer hij minder Haags praat, hij meteen een stuk minder dom klinkt.
Het vervolg werd nog veel ranziger.quote:Op maandag 26 september 2005 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat dus meteen al weer über-ranzig klinkt als Rob het zegt.
quote:Op maandag 26 september 2005 00:35 schreef kwakveense het volgende:
roel: die natalie, die heb een stem ook....ze kan ook als een dreijarige klinken...
ralluf: daarom doet ze t ook goed bij kleine kinderen...
Ja Tanja, ik denk ook echt dat er animo voor zou zijn...quote:Op maandag 26 september 2005 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Tanja: "Had ik ze één voor één afgewerkt".
Stress is doodsoorzaak nummer 1 bij reptielen en voornamelijk bij slangenquote:Op maandag 26 september 2005 00:33 schreef -Delta- het volgende:
Ralph: Dus hij voelde zich gestrest
De slang voelde zich gestrest![]()
![]()
quote:Op maandag 26 september 2005 00:37 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Stress is doodsoorzaak nummer 1 bij reptielen en voornamelijk bij slangen![]()
Dat zal waarschijnlijk niet veranderen maar in de mannen slaapkamer praat hij wel een stuk snellerquote:Op maandag 26 september 2005 00:34 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij is wel ernstig traag af en toe
Wat lief Naiefquote:Op maandag 26 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Ik geloof nooit dat het internet de badkamer kan zien"
Nathalie: "Als ik er een tampon in doe, kunnen ze dat dan ook zien?"
Chantal: "In de badkamer filmen ze alleen het tandenpoetsen enzo. Ik denk niet dat ze op je poesie gaan insoemen".
Tanja: "Intieme dingen laten ze denk ik niet zien".
tanja en chantal hebben eigenlijk wel gelijk of heeft iemand die 2 walrussen al een keer naakt gezien?quote:Op maandag 26 september 2005 00:39 schreef scanman01 het volgende:
Linda: "Ik geloof nooit dat het internet de badkamer kan zien"
Nathalie: "Als ik er een tampon in doe, kunnen ze dat dan ook zien?"
Chantal: "In de badkamer filmen ze alleen het tandenpoetsen enzo. Ik denk niet dat ze op je poesie gaan insoemen".
Tanja: "Intieme dingen laten ze denk ik niet zien".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |