quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef Het_Biertje het volgende:
hebben ze geen vreten in hollywood ofzo? wat is iedereen fucking mager.
vreet eens wat vets ofzo![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heeft die Kelly ooit een wèl flatteus op die foto gestaan?![]()
I'd hit itquote:Op zondag 25 september 2005 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste is enigzins OK.. pagina 3 van googel image search
Okeee, ik moet nu naar school. Kan dus even niet meer vindenquote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
verkap ze dan!ga googeln op Kelly Osbourne of zo voor een MOOIE tvp
dit is toch niet zo heel onflatteurs. Best een lekkere foto zelfs..quote:Op maandag 26 september 2005 09:02 schreef Nory het volgende:
[..]
Okeee, ik moet nu naar school. Kan dus even niet meer vinden
[afbeelding]
Tara Reid
Voor een meisje welquote:Op maandag 26 september 2005 09:48 schreef hroswith het volgende:
[..]
dit is toch niet zo heel onflatteurs. Best een lekkere foto zelfs..![]()
Dank je wel!quote:Bericht 23% gewijzigd door Duiveltja op 26-09-2005 15:04 (ff geupload voor je)
Ja, bij Will & Grace was ze ook te gast (als actrice dan). Weet niet wanneer het opgenomen was, maar dat ze problemen met haar gewicht heeft is nu wel duidelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef Lyssa het volgende:
janet jackson heeft ook een gewichtprobleem, dus nu heeft ze dr mooie abs niet meer.. t kwam geloof ik door alle problemen in de familie (rechtzaak van dr broer enzo)
Ik vond haar altijd al wel lelijkquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer van Janet JacksonIs wel beetje schrikken zo als je haar ziet
![]()
omfg, ik wil ze aanraken.quote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Mariah Carey,
Zie je nu zelf echt niet dat dat bikinitopje past noch flatteert?
![]()
Ik kon Celebs onsmakelijk op de kiek nergens vindenquote:Op maandag 26 september 2005 22:08 schreef Copycat het volgende:
Dat is niet meer onflatteus, maar zeer onsmakelijk.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Mariah Carey,
![]()
Kruisje en kruisje..quote:
Zeg, dat is toch een prima fotoquote:Op maandag 26 september 2005 09:02 schreef Nory het volgende:
[..]
Okeee, ik moet nu naar school. Kan dus even niet meer vinden
[afbeelding]
Tara Reid
Wel onflatteusquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Zeg, dat is toch een prima foto![]()
![]()
Ja, dan opent de site, maar de foto is daar óók een kruisjequote:Op maandag 26 september 2005 23:03 schreef Copycat het volgende:
Doe eens rechtsklikken op kruisje, adres in eigenschappen copy pasten in je adresbalk en enteren?
Strange.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:12 schreef MissBliss het volgende:
Ja, dan opent de site, maar de foto is daar óók een kruisje
Wat flatteusquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Miss Big Toe Lil Kim
[afbeelding]
Blindganger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:34 schreef SEMTEX het volgende:
Niet de meest charmante foto van Kirsten dunst...
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Mariah Carey,
![]()
Liplezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Miss Big Toe Lil Kim
[afbeelding]
Ik moet maar zonder die foto zien te levenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Strange.
Ik zie nu ook kruisjes bij betreffende foto's, maar als ik dat met die eigenschappen doe, komen ze weer terug.
Zou niet weten hoe up te loaden.
Dat is toch Gwyneth Paltrow?
Als je steun nodig hebt, ben ik er voor je in R&Pquote:Op woensdag 28 september 2005 13:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet maar zonder die foto zien te leven
Ik open zo een krastopicquote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je steun nodig hebt, ben ik er voor je in R&P.
Ja en check die heks die in haar arm prikt om te kijken of ze Avril al kan opeten.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef haagse_elfje het volgende:
OMGdie Avril die ziet er echt kut uit
Nory raad tinypic.com aanquote:Op donderdag 29 september 2005 14:40 schreef SEMTEX het volgende:
Omdat het weer zo'n verdomd imageshack-plaatje is: Lindsay Lohan:
http://www.livejournal.com/community/ohnotheydidnt/3683235.html
Leuk, die Vans onder die Assepoester jurkquote:Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef Nory het volgende:
Nory raad tinypic.com aan![]()
[afbeelding]
Vida Guerra.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef Nory het volgende:
Die onderste wel. Die bovenste ken ik niet
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:03 schreef Spindizzy het volgende:
Is Kevin zwanger van de tweede?
Vind dit een van de leuktste foto's van Lindsay. Beter dan die gypsy hoer look foto.quote:
Dude, laat jezelf eens nakijkenquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:30 schreef Kebab het volgende:
[..]
Vind dit een van de leuktste foto's van Lindsay. Beter dan die gypsy hoer look foto.
Zeg dan wat er mis mee is. Misschien zie ik iets over het hoofd? Als ik de Lindsay foto's in dit topic reeks bekijk is dit nog wel de minst afschuwelijke.quote:
Pappers!quote:Op donderdag 29 september 2005 21:54 schreef Kebab het volgende:
Zijn die pappers van Mariah Carey gefotoshopt ofzo?
Ik had gehoopt op piesfoto'squote:Op vrijdag 30 september 2005 22:50 schreef Nory het volgende:
Fergie van de BlackEyedPees. Wat kan zij soms toch raar kijken
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
*ril*quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 14:56 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
Ze is eigenlijk helemaal niet zo knap..
Ze is knapper dan ik, maar daar is ook alles mee gezegd![]()
En dat meld je hier, omdat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:50 schreef GODFLESH het volgende:
Manneke_Pils ..gebruikt een avatar gemaakt door mij!![]()
?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:50 schreef GODFLESH het volgende:
Manneke_Pils ..gebruikt een avatar gemaakt door mij!![]()
quote:Op zondag 2 oktober 2005 11:35 schreef Nuna het volgende:
Anne Hathaway (o.a. uit The Princess Diary)
[afbeelding]
[afbeelding]
Whahahaquote:Op zondag 2 oktober 2005 11:35 schreef Nuna het volgende:
Anne Hathaway (o.a. uit The Princess Diary)
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu zie ik ze wel.quote:
Ja, daarom vind ik er haar ook nog goed uitzien naar omstandigheden. En idd, je haar valt dan uit.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:10 schreef rena het volgende:
Ik vind het een beetje flauw om foto's van Kylie te plaatsen, ze heeft nu chemokuur en volgens mij valt dan je haar uit, kun je niks aan doen.
Gewoon, niet.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:55 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ja hallo, alsof dat mijn bedoeling is om haar af te kraken![]()
Waar moet de foto's anders plaasten? Broodmagere celebs? Verspookte celebs?
'Your eyes! They look dead!'quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:14 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ze zou met die foto bij de jury van America's Next Topmodel staan zeg..
Ik bedoelde er overigens verder ook niks mee, maar voor sommige mensen die er mee te maken hebben gehad kan het een beetje raar overkomen, ook al was het niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:02 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb ze al eruit gehaald omdat ik niet wil dat mensen het verkeerd begrijpen.
Kylie is![]()
ooooooh wat ergquote:Op maandag 3 oktober 2005 21:04 schreef Shantee het volgende:
3 vliegen in een klap: Kelly, Lindsay en Mary Kate
[afbeelding]
[afbeelding]
........*zucht*............
Janet Jackson?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef Radegast het volgende:
[[url=http://i1.zvhost.com/1/g/gn8ff7yg.jpg]afbeelding][/URL]
Viezerikenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef Radegast het volgende:
Oh ja, nu weet ik weer waarom ik de paparazzi haat.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef Radegast het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar wat is hier dan wél zo onflateus aan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:17 schreef Ivatje het volgende:
Normale foto`s van Kylie...ik denk tijdens haar ziekte...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 20:39 schreef Radegast het volgende:
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ik wil niet lullig doen maar wat is hier dan wél zo onflateus aan?
Niets, snap ook niet dat ze geplaatst zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
er staat toch ook bij : "normale foto's" van Kylie... zucht....quote:Op donderdag 6 oktober 2005 23:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
En dus horen ze niet in dit topic thuisquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:20 schreef snowqueen911 het volgende:
er staat toch ook bij : "normale foto's" van Kylie... zucht....
Hoort niet echt in dit topic.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:10 schreef superhero87 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee, een paparazi is voor de 2e keer tegen haar aangeredenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:53 schreef SEMTEX het volgende:
Wauw, dat is al de 2e kar die Lindsey in de prak gereden heeft
Het was een 'onschuldige' man die een U-turn maakte op een doorgaande wegquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:18 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Nee, een paparazi is voor de 2e keer tegen haar aangereden![]()
Boy George opgepakt wegens drugsbezitquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:12 schreef SEMTEX het volgende:
Karma karma karma karma karma chameleon
[afbeelding]
Wat een enge foto die onderstequote:Op zondag 9 oktober 2005 10:39 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje uit de verkeerde hoek genomen, deze fotoWat een mannelijke kaaklijn
(Minnie Driver)
quote:
Tieves, is ze familie van David Coulthard ofzo?quote:Op zondag 9 oktober 2005 10:39 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje uit de verkeerde hoek genomen, deze fotoWat een mannelijke kaaklijn
(Minnie Driver)
Ik vraag me nog altijd af hoe hij zn hoofd in helms krijgtquote:Op zondag 9 oktober 2005 19:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Tieves, is ze familie van David Coulthard ofzo?
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:13 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Tieves, is ze familie van David Coulthard ofzo?
[afbeelding]
ja dag, door wie denk je dan dat die foto waarop ze in de auto rijdt gemaakt is, een willekeurige voorbijganger??quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 19:39 schreef niksan het volgende:
[..]
Het was een 'onschuldige' man die een U-turn maakte op een doorgaande weg
Ze beweerden dat ze werd achtervolgd, maar dat bleek niet waar te zijn
Die bikinirandjes ook..quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kirsten Dunst en de theezakjes.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ze was al niet echt een schoonheid, maar nu is Mayim Bialik (Blossom) zwanger.
[afbeelding]
Wat een kop.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 16:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ze was al niet echt een schoonheid, maar nu is Mayim Bialik (Blossom) zwanger.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 16:36 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Britney ziet er zo onzwanger ineens een stuk beter uit.. Niet onflatteus dus, maar aangezien Britney hier wekelijks met de meest afgrijselijke foto's voorbijkwam is dit wel een leuk tegenwicht, dacht ik zo.
Die eerste!quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:46 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pffff.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 18:46 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt wel net Morticia van de Adams familiequote:
Omgquote:Op maandag 17 oktober 2005 08:21 schreef rena het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt wel of zij telkens meer botox in haar kop laat spuiten![]()
Heeft ze nou minimaal een maatje 43 of lijkt dat alleen maar zo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:44 schreef Koningin het volgende:
[..]
Alleen het haar?![]()
Heb je al eens naar dat jurkje en schoenen gekeken?
Heeft ze nou minimaal een maatje 43 of lijkt dat alleen maar zo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:44 schreef Koningin het volgende:
[..]
Alleen het haar?![]()
Heb je al eens naar dat jurkje en schoenen gekeken?
Ik moet telkens ook weer heel erg lachen als ik deze foto ziequote:
Die eerste is wel héél erg. D'r gezicht is zo ingevallen, dat het gewoon niet meer klopt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:45 schreef apestaartje het volgende:
Hilary Duff moet wat vroeger naar bed.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[[url=http://www.supload.com/thumbs/default/hp1-35284.jpg]afbeelding][/URL]
Harry Potter en Hermione.
Nu lindsey lohan weer een beetje op normaal gewicht begint te komen hebben we weer een nieuwe tienerster die wordt uitgehongerd door haar managers.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:45 schreef apestaartje het volgende:
Hilary Duff moet wat vroeger naar bed.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Elegant, zo'n schoenen onder zo'n jurkje...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[[url=http://www.supload.com/thumbs/default/hp1-35284.jpg]afbeelding][/URL]
Harry Potter en Hermione.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Elegant, zo'n schoenen onder zo'n jurkje...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef Nuna het volgende:
Kelly Osbourne weet ook altijd weer om erbij te lopen als een wandelend lijk.
[afbeelding]
Nu heb ik zoiets vanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
![]()
Ze ziet er hier juist wel leuk uit.![]()
Ja, ze is vrij wit, maar dat is ze altijd al geweest. Verder ziet ze er leuk uit, ook haar outfitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:13 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nu heb ik zoiets vanIk vind het echt niet mooi. Beetje kleur zou haar goed doen
Pijpbekquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Lindsay is haar lippen aan het oppompen![]()
Whahahaha die jurkquote:
Celebs onflatteus op de kiek #10quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
Mariah Carey ne flatteuse pas dans la kiqûe![]()
[afbeelding]
Die is fakequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Alweer een wat oudere foto, tegenwoordig leeft ze weer op crackertjes met sla...christina
[afbeelding]
Nee joh, maar niet 1 foto in 1 post.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
editten? als in alles in één post?
Is in het vervolg misschien wel handiger, maar hoef je nu niet te doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
editten? als in alles in één post?
Ze zag er daar wel chubby uit, maar niet zo chubbyquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die van Christina A. is niet fake, ik heb het concert namelijk gezien waar ze er zo uit zag!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:18 schreef Shantee het volgende:
[afbeelding]
Kelly Osbourne.
Ze doet wel dr best, maar neee toch niet![]()
Zo'n mooie vrouw kan bijna niet onflatteus op de kiek staan. Zelfs deze vind ik niet heel onflatteus.quote:
I know. Maar het is wel grappigquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo'n mooie vrouw kan bijna niet onflatteus op de kiek staan. Zelfs deze vind ik niet heel onflatteus.
WAT is britney hier aan het doen?? Moest ze plassen en houdt die vent even een blikje bij d'r doos om het op te vangenquote:
OMG die boobsquote:Op dinsdag 1 november 2005 23:33 schreef Kebab het volgende:
Tara Reid
http://www.instashare.com/image.php?334289072
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |