Heeft ze nou minimaal een maatje 43 of lijkt dat alleen maar zo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:44 schreef Koningin het volgende:
[..]
Alleen het haar?![]()
Heb je al eens naar dat jurkje en schoenen gekeken?
Heeft ze nou minimaal een maatje 43 of lijkt dat alleen maar zo?quote:Op donderdag 20 oktober 2005 08:44 schreef Koningin het volgende:
[..]
Alleen het haar?![]()
Heb je al eens naar dat jurkje en schoenen gekeken?
Ik moet telkens ook weer heel erg lachen als ik deze foto ziequote:
Die eerste is wel héél erg. D'r gezicht is zo ingevallen, dat het gewoon niet meer klopt.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:45 schreef apestaartje het volgende:
Hilary Duff moet wat vroeger naar bed.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[[url=http://www.supload.com/thumbs/default/hp1-35284.jpg]afbeelding][/URL]
Harry Potter en Hermione.
Nu lindsey lohan weer een beetje op normaal gewicht begint te komen hebben we weer een nieuwe tienerster die wordt uitgehongerd door haar managers.quote:Op maandag 24 oktober 2005 11:45 schreef apestaartje het volgende:
Hilary Duff moet wat vroeger naar bed.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Elegant, zo'n schoenen onder zo'n jurkje...quote:Op woensdag 26 oktober 2005 09:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
[[url=http://www.supload.com/thumbs/default/hp1-35284.jpg]afbeelding][/URL]
Harry Potter en Hermione.
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 19:37 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
Elegant, zo'n schoenen onder zo'n jurkje...
quote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:51 schreef Nuna het volgende:
Kelly Osbourne weet ook altijd weer om erbij te lopen als een wandelend lijk.
[afbeelding]
Nu heb ik zoiets vanquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:11 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
![]()
Ze ziet er hier juist wel leuk uit.![]()
Ja, ze is vrij wit, maar dat is ze altijd al geweest. Verder ziet ze er leuk uit, ook haar outfitquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:13 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nu heb ik zoiets vanIk vind het echt niet mooi. Beetje kleur zou haar goed doen
Pijpbekquote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:20 schreef Poison-Ivy het volgende:
[afbeelding]
Lindsay is haar lippen aan het oppompen![]()
Whahahaha die jurkquote:
Celebs onflatteus op de kiek #10quote:Op zondag 30 oktober 2005 15:24 schreef KinkyGiraf het volgende:
Mariah Carey ne flatteuse pas dans la kiqûe![]()
[afbeelding]
Die is fakequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
Alweer een wat oudere foto, tegenwoordig leeft ze weer op crackertjes met sla...christina
[afbeelding]
Nee joh, maar niet 1 foto in 1 post.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
editten? als in alles in één post?
Is in het vervolg misschien wel handiger, maar hoef je nu niet te doenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
editten? als in alles in één post?
Ze zag er daar wel chubby uit, maar niet zo chubbyquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:00 schreef KinkyGiraf het volgende:
Die van Christina A. is niet fake, ik heb het concert namelijk gezien waar ze er zo uit zag!
quote:Op zondag 30 oktober 2005 16:18 schreef Shantee het volgende:
[afbeelding]
Kelly Osbourne.
Ze doet wel dr best, maar neee toch niet![]()
Zo'n mooie vrouw kan bijna niet onflatteus op de kiek staan. Zelfs deze vind ik niet heel onflatteus.quote:
I know. Maar het is wel grappigquote:Op maandag 31 oktober 2005 17:52 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Zo'n mooie vrouw kan bijna niet onflatteus op de kiek staan. Zelfs deze vind ik niet heel onflatteus.
WAT is britney hier aan het doen?? Moest ze plassen en houdt die vent even een blikje bij d'r doos om het op te vangenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |