quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef Het_Biertje het volgende:
hebben ze geen vreten in hollywood ofzo? wat is iedereen fucking mager.
vreet eens wat vets ofzo![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heeft die Kelly ooit een wèl flatteus op die foto gestaan?![]()
I'd hit itquote:Op zondag 25 september 2005 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste is enigzins OK.. pagina 3 van googel image search
Okeee, ik moet nu naar school. Kan dus even niet meer vindenquote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
verkap ze dan!ga googeln op Kelly Osbourne of zo voor een MOOIE tvp
dit is toch niet zo heel onflatteurs. Best een lekkere foto zelfs..quote:Op maandag 26 september 2005 09:02 schreef Nory het volgende:
[..]
Okeee, ik moet nu naar school. Kan dus even niet meer vinden
[afbeelding]
Tara Reid
Voor een meisje welquote:Op maandag 26 september 2005 09:48 schreef hroswith het volgende:
[..]
dit is toch niet zo heel onflatteurs. Best een lekkere foto zelfs..![]()
Dank je wel!quote:Bericht 23% gewijzigd door Duiveltja op 26-09-2005 15:04 (ff geupload voor je)
Ja, bij Will & Grace was ze ook te gast (als actrice dan). Weet niet wanneer het opgenomen was, maar dat ze problemen met haar gewicht heeft is nu wel duidelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef Lyssa het volgende:
janet jackson heeft ook een gewichtprobleem, dus nu heeft ze dr mooie abs niet meer.. t kwam geloof ik door alle problemen in de familie (rechtzaak van dr broer enzo)
Ik vond haar altijd al wel lelijkquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer van Janet JacksonIs wel beetje schrikken zo als je haar ziet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |