quote:Op zondag 25 september 2005 22:59 schreef Het_Biertje het volgende:
hebben ze geen vreten in hollywood ofzo? wat is iedereen fucking mager.
vreet eens wat vets ofzo![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Heeft die Kelly ooit een wèl flatteus op die foto gestaan?![]()
I'd hit itquote:Op zondag 25 september 2005 23:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De laatste is enigzins OK.. pagina 3 van googel image search
Okeee, ik moet nu naar school. Kan dus even niet meer vindenquote:Op maandag 26 september 2005 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
verkap ze dan!ga googeln op Kelly Osbourne of zo voor een MOOIE tvp
dit is toch niet zo heel onflatteurs. Best een lekkere foto zelfs..quote:Op maandag 26 september 2005 09:02 schreef Nory het volgende:
[..]
Okeee, ik moet nu naar school. Kan dus even niet meer vinden
[afbeelding]
Tara Reid
Voor een meisje welquote:Op maandag 26 september 2005 09:48 schreef hroswith het volgende:
[..]
dit is toch niet zo heel onflatteurs. Best een lekkere foto zelfs..![]()
Dank je wel!quote:Bericht 23% gewijzigd door Duiveltja op 26-09-2005 15:04 (ff geupload voor je)
Ja, bij Will & Grace was ze ook te gast (als actrice dan). Weet niet wanneer het opgenomen was, maar dat ze problemen met haar gewicht heeft is nu wel duidelijk.quote:Op maandag 26 september 2005 15:58 schreef Lyssa het volgende:
janet jackson heeft ook een gewichtprobleem, dus nu heeft ze dr mooie abs niet meer.. t kwam geloof ik door alle problemen in de familie (rechtzaak van dr broer enzo)
Ik vond haar altijd al wel lelijkquote:Op maandag 26 september 2005 19:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Jammer van Janet JacksonIs wel beetje schrikken zo als je haar ziet
![]()
omfg, ik wil ze aanraken.quote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Mariah Carey,
Zie je nu zelf echt niet dat dat bikinitopje past noch flatteert?
![]()
Ik kon Celebs onsmakelijk op de kiek nergens vindenquote:Op maandag 26 september 2005 22:08 schreef Copycat het volgende:
Dat is niet meer onflatteus, maar zeer onsmakelijk.
quote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Mariah Carey,
![]()
Kruisje en kruisje..quote:
Zeg, dat is toch een prima fotoquote:Op maandag 26 september 2005 09:02 schreef Nory het volgende:
[..]
Okeee, ik moet nu naar school. Kan dus even niet meer vinden
[afbeelding]
Tara Reid
Wel onflatteusquote:Op dinsdag 27 september 2005 08:58 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Zeg, dat is toch een prima foto![]()
![]()
Ja, dan opent de site, maar de foto is daar óók een kruisjequote:Op maandag 26 september 2005 23:03 schreef Copycat het volgende:
Doe eens rechtsklikken op kruisje, adres in eigenschappen copy pasten in je adresbalk en enteren?
Strange.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:12 schreef MissBliss het volgende:
Ja, dan opent de site, maar de foto is daar óók een kruisje
Wat flatteusquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Miss Big Toe Lil Kim
[afbeelding]
Blindganger.quote:Op dinsdag 27 september 2005 19:34 schreef SEMTEX het volgende:
Niet de meest charmante foto van Kirsten dunst...
[afbeelding]
quote:
quote:Op maandag 26 september 2005 20:15 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Mariah Carey,
![]()
Liplezenquote:Op dinsdag 27 september 2005 15:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Miss Big Toe Lil Kim
[afbeelding]
Ik moet maar zonder die foto zien te levenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Strange.
Ik zie nu ook kruisjes bij betreffende foto's, maar als ik dat met die eigenschappen doe, komen ze weer terug.
Zou niet weten hoe up te loaden.
Dat is toch Gwyneth Paltrow?
Als je steun nodig hebt, ben ik er voor je in R&Pquote:Op woensdag 28 september 2005 13:47 schreef MissBliss het volgende:
Ik moet maar zonder die foto zien te leven
Ik open zo een krastopicquote:Op woensdag 28 september 2005 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je steun nodig hebt, ben ik er voor je in R&P.
Ja en check die heks die in haar arm prikt om te kijken of ze Avril al kan opeten.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:25 schreef haagse_elfje het volgende:
OMGdie Avril die ziet er echt kut uit
Nory raad tinypic.com aanquote:Op donderdag 29 september 2005 14:40 schreef SEMTEX het volgende:
Omdat het weer zo'n verdomd imageshack-plaatje is: Lindsay Lohan:
http://www.livejournal.com/community/ohnotheydidnt/3683235.html
Leuk, die Vans onder die Assepoester jurkquote:Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef Nory het volgende:
Nory raad tinypic.com aan![]()
[afbeelding]
Vida Guerra.quote:Op donderdag 29 september 2005 17:42 schreef Nory het volgende:
Die onderste wel. Die bovenste ken ik niet
quote:
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:03 schreef Spindizzy het volgende:
Is Kevin zwanger van de tweede?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |