quote:Op zondag 25 september 2005 18:22 schreef placebeau het volgende:
Eindelijk de nieuwe stand. AirRaid -Vaduz- neemt mooi afstand, met nog drie rondes te gaan.
de rest is inderdaad niet echt iets meerquote:Op zondag 25 september 2005 19:35 schreef Lortnoc het volgende:
Deze denk ik:
02.10.2005 02.10.2005 Züri Metzgete SUI
09.10.2005 09.10.2005 Paris - Tours FRA
15.10.2005 15.10.2005 Giro di Lombardia ITA
Ik had 2 punten hoor ipv 0.quote:
oepsquote:Op zondag 25 september 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik had 2 punten hoor ipv 0.. Ik had Valverde.
.
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:36 schreef Chepke het volgende:
1. Valverde
2. Rebellin
3. Cunego
4. Bettini
5. Di Luca
sssstttt heb het en der wel meer namen gezien die volgens mij niet meedoenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:37 schreef At_Fundum het volgende:
Waarschuwinkje voor iedereen, Boogerd doet niet mee
bron
Hoi, medehekkesluiter van de top 10quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
sssstttt heb het en der wel meer namen gezien die volgens mij niet meedoen
die plaats mag je dan van mij op basis van het alfabet al hebbenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:43 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Hoi, medehekkesluiter van de top 10Ik probeer wat credits te kweken bij de rest zodat ze me boven jou zetten, mochten we in de eindrangschikking ook nog gelijk staan
![]()
Snapte er ook eigenlijk al niets van, dus vandaar het charme-offensiefquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die plaats mag je dan van mij op basis van het alfabet al hebben
je quote me te vroeg, k was mn post nog aan t edittenquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:49 schreef At_Fundum het volgende:
[..]
Snapte er ook eigenlijk al niets van, dus vandaar het charme-offensief![]()
Ik maar denken, die rubbereend weet dat toch zelf ook wel...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die plaats mag je dan van mij op basis van het alfabet al hebben
k heb die startlijst trouwens gevraagd om somige nog een beetje te helpen.... maar niet iedereen zal die stille hint gezien hebben
k hou van subtieler
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:37 schreef AirRaid het volgende:
1: Paolo Bettini
2: Daniele Nardello
3: Davide Rebellin
4: Danilo Di Luca
5: Michael Boogerd Juan Antonio Flecha
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:16 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik maar denken, die rubbereend weet dat toch zelf ook wel...
die kan in de prullenbakquote:Op donderdag 29 september 2005 15:23 schreef rubbereend het volgende:
1. Bettini
2. Di Luca
3. Celestino
4. Wegmann
5. Rebelinn
quote:Op donderdag 29 september 2005 14:50 schreef hetsjhokleek het volgende:
Kampioenschap van Zürich
1 Bettini
2 Perdiguero
3 Nardello
4 Cancellara
5 Boogerd Koos Moerenhout
Aangepast!!quote:Op donderdag 29 september 2005 19:27 schreef Wombcat het volgende:
1. Bettini
2. Basso
3. Moerenhout
4. Rebellin
5. Elmiger
wordt:quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:34 schreef komrad het volgende:
jongens denk eens na, boogie natuurlijk als 2e dus:
1. Bettini
2. Boogerd
3. Rebellin
4 di Luca
5. Menchov Stijn Devolder aangezien menchov niet mee doet
Boogerd doet niet mee, dat verandert het koersverloop.quote:Op donderdag 29 september 2005 15:18 schreef NRH het volgende:
Zurich
1. Di Luca
2. Perdiguero
3. Boogerd
4. Basso
5. Cunego
Gokken dat Bettini er af gereden wordt.
Waarschijnlijk kan ik deze stand dan Control C'en naar Lombardije!
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:37 schreef AirRaid het volgende:
1: Paolo Bettini
2: Daniele Nardello Alejandro Valverde
3: Davide Rebellin
4: Danilo Di Luca
5: Michael Boogerd Juan Antonio Flecha
Wat een afgang.quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:47 schreef placebeau het volgende:Uitslag Zurich
Heel veel mensen boven mij..
NRH 3
Maar drie mensen onder mij..
Hier klopt iets niet zjeroentje 187 punten niet 178, of ben ik toch gestegen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 14:57 schreef placebeau het volgende:
12. mitt 191
13. zjroentje 178
14. Chepke 181
14. Wombcat 181
16. drakenbaby 173
ja dus, heb het aangepast.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hier klopt iets niet zjeroentje 187 punten niet 178, of ben ik toch gestegen?
sorry maar als boogerd af zegt krijg je datquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef placebeau het volgende:
Volgende ronde: Parijs-Tours
prognoses binnen voor zondag 7 oktober 11 uur
probeer met één prognose toe te komen, want voor mij is het best wel verwarrend.
nee, hoor, het is gewoon wat verwarrend. Doe maar hoor, probeer er gewoon de uitzondering van te maken en niet de regel.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:08 schreef AirRaid het volgende:
als je duidelijk je wisselingen aangeeft is er toch nix aan de hand
quote:
Bij mij is het zondag de 9equote:Op maandag 3 oktober 2005 15:02 schreef placebeau het volgende:
Volgende ronde: Parijs-Tours
prognoses binnen voor zondag 7 oktober 11 uur
probeer met één prognose toe te komen, want voor mij is het best wel verwarrend.
Murn reed top 10.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:08 schreef Zwansen het volgende:
Whehe, wie heeft voor mij punten verdiend dan?
1. Backstedt
2. Murn
3. Flecha
4. Vandenbroecke
5. Wauters
Uros Murn, de renner met de stoerste naam van het peloton. Ik wou hem ook nog in mijn lijst zetten, maar ik zeg kom, laten we niet te zot doen.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:08 schreef Zwansen het volgende:
Whehe, wie heeft voor mij punten verdiend dan?
1. Backstedt
2. Murn
3. Flecha
4. Vandenbroecke
5. Wauters
Je bedoelt zaterdag neem ik aanquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:22 schreef placebeau het volgende:
prognoses binnen voor zondagmorgen 11.00 uur (15 oktober) voor Lombardije
Ik maar denken, voor de laatste keer mag et eens zonder fouten.quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:25 schreef Ambrosius het volgende:
Eén plaatsje gezakt, hopelijk kan ik volgende week weer terugkomen in de top 5.
PS:
[..]
Je bedoelt zaterdag neem ik aan?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 12:44 schreef Falco het volgende:
Parijs - Tours
1 Zabel (ijdele hoop, maar ja ik gun het hem wel)
2 Hushovd
3 Bennati
4 Davis
5 McEwen
quote:falco wint deze ronde met 13 punten
pas maar op, jij bent mijn volgende prooiquote:Op zondag 9 oktober 2005 20:57 schreef AirRaid het volgende:
mijn 7e stekkie weten te behouden en nog vol kans op een top 5 notering
quote:
Ik dacht dus morgen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 22:12 schreef placebeau het volgende:
Het is morgen al koers, niet vergeten hè mensen
Als Valverde er nou bij had gezeten..Nu eigenlijk maar weinig punten met zoveel man in de top. Even hoopte ik nog dat Caruso zou gaan winnen, maar helaas.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:44 schreef Ambrosius het volgende:
1. Valverde
2. Bettini
3. Simoni
4. Schleck
5. Fischer
Top drie goed, jammer dat Cunego het af liet weten in de sprint van de groep, want ik had eigenlijk verwacht dat 'ie die ging winnen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 19:37 schreef Wombcat het volgende:
1. Bettini
2. Simoni
3. Schleck
4. Valverde
5. Cunego
quote:Op vrijdag 14 oktober 2005 23:24 schreef Zwansen het volgende:
1. Allesandro Ballan
2. Rémy Di Gregorio
3. Andy Schleck
4. Pieter Weening
5. Domenico Pozzovivo
Ze heeft geen kont verstand van wielrennen maar misschien kan ik zelfs nog wel wat punten pakken met deze 5...
als t die mystieke dame is wil k dr wel overnemenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:46 schreef placebeau het volgende:
Wombcat 16
Wombcat had de top drie helemaal geraden
Waarom deed ik dit niet? Nu maar twee punten, terwijl ik anders 1 en 2 goed had..quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:51 schreef NRH het volgende:
Volgende week lekker save spelen (Bettini, Simoni, Cunego ofzo) om mijn derde plaats vast te houden!
Whehe, ik zal het doorgeven...quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als t die mystieke dame is wil k dr wel overnemen![]()
dat van de grote rondes is inderdaad een goed idee.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:52 schreef placebeau het volgende:
Ik zie het wel zitten om het volgend seizoen opnieuw te doen, zodanig veel werk is het niet.
Maar als jullie kritiek hebben op het systeem of de kalender, of andere ideeën, laat het vooral weten.
Ik vind het puntensysteem vrij geslaagd, die zou ik bewaren.
Het enige wat ik zou veranderen is de einduitslag bij grote rondes, die op dubbele punten staat. Het is niet echt nodig, en de grote rondes worden teveel belang toegekend. Ook zou ik volgend jaar de agenda op voorhand vastleggen, zodat vergetelheen, of vergissingen vermeden kunnen worden.
Ik vind het persoonlijk wel belangrijker dat iemand de nummer één raad dan de nummer twee. Dus die differentiatie mag wel, ook omdat er anders veel minder verschil zou zijn tussen de verschillende scores.quote:Op zondag 16 oktober 2005 18:06 schreef AirRaid het volgende:
dubbele puntentelling bij rondes zou wegkunnen ja en puntensysteem zou ik toch wat veranderen
elke juist geraden positite 5 punten
Je hebt een renner genoemd die wel in de top vijf eindigde maar niet op de voorspelde positie: 2 punten
Je hebt een renner genoemd die niet in de top vijf eindigde maar wel in de top tien: 1 punt
eensquote:Op zondag 16 oktober 2005 20:56 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk wel belangrijker dat iemand de nummer één raad dan de nummer twee. Dus die differentiatie mag wel, ook omdat er anders veel minder verschil zou zijn tussen de verschillende scores.
ook eens, maar misschien niet voor het hele jaar meteen de hele agenda vastleggen. Ik neem aan dat je wilt beginnen met Milaan-San Remo, leg dan de kalender vast tot of tot en met de Giro, Vervolgens de kalender tot en met de Tour, of misschien al wel tot en met het eind van het jaar.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:52 schreef placebeau het volgende:
Ik zie het wel zitten om het volgend seizoen opnieuw te doen, zodanig veel werk is het niet.
Maar als jullie kritiek hebben op het systeem of de kalender, of andere ideeën, laat het vooral weten.
Ik vind het puntensysteem vrij geslaagd, die zou ik bewaren.
Het enige wat ik zou veranderen is de einduitslag bij grote rondes, die op dubbele punten staat. Het is niet echt nodig, en de grote rondes worden teveel belang toegekend. Ook zou ik volgend jaar de agenda op voorhand vastleggen, zodat vergetelheen, of vergissingen vermeden kunnen worden.
12 slechts.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:45 schreef zjroentje het volgende:
Ik had Bettini op 1 en Simoni op 2 willen zetten. Was dat genoeg geweest voor 18 punten?
Placebeau
, en Vaduz gefeliciteerd met je overwinning.
Klinkt wel leuk, maar zo maak je het mij wel heel lastigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef komrad het volgende:Placeabeau, zullen we dit topic dan maar benoemen als disussie topic over de prono en het programma van volgend jaar.
Mijn voorstel, benoem 5 renners die je bij elke wedstrijd als achtergrondteam opstelt waar je 1 punt voor krijgt als je in de top 5 voorkomen. Daarnaast per wedstrijd 5 renners benoemen volgens het bestaande systeem
eea in het kader van het proefballon systeem
true, en er zitten nogal wat haken en ogen aan natuurlijk maar het was ook meer bedoeld om een disussie te laten ontbranden om de prono van volgend seizoen nog beter te maken (als dat al kan)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:12 schreef placebeau het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar zo maak je het mij wel heel lastig
Had ik zelf ook al voorgeteldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:31 schreef Hedgehog het volgende:
placebeau, held![]()
Om het beter te maken moeten de grote rondes minder zwaar tellen. Klein voorbeeldje: ik had in de afgelopen tour de france, Armstrong op 2 en Basso op 1. Klein verschil met de werkelijke uitslag, maar het scheelt (5+7)*2 - (2+2)*2 = 16 punten! met de vele mensen die dat wel goed hadden. Naar mijn mening iets te zwaar dus.
Ik vind wel dat de 3 grote rondes het belangrijkst zijn, maar misschien dat we dat op een andere manier mee kunnen wegen. Door bijvoorbeeld daar ook de winnaar van het bergklassement, sprintklassement, jongerenklassement en ploegenklassement te voorspellen. Of iets in die richting. Hoe maakt me niet zoveel uit, als die dubbele punten telling maar verdwijnd
quote:En de ronde van Polen moet er dit jaar in!
behalve de dubbele punten. de rest vind k goed zo, doorzichtig. Anders wordt t alleen maar ingewikkelderquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor hetzelfde systeem voor volgend jaar, is perfect zo. (ook de dubbele punten voor de grote rondes)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor hetzelfde systeem voor volgend jaar, is perfect zo. (ook de dubbele punten voor de grote rondes)
da's mooiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil in de Tour ook kunnen stemmen op de 1e uitvaller, rode lantaarn etc.
foto'squote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als jij die vrouw van me nog eens wil lenen moet je vooral zo doen.
check zn fotoboekquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |