12 slechts.quote:Op maandag 17 oktober 2005 14:45 schreef zjroentje het volgende:
Ik had Bettini op 1 en Simoni op 2 willen zetten. Was dat genoeg geweest voor 18 punten?
Placebeau
, en Vaduz gefeliciteerd met je overwinning.
Klinkt wel leuk, maar zo maak je het mij wel heel lastigquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:07 schreef komrad het volgende:Placeabeau, zullen we dit topic dan maar benoemen als disussie topic over de prono en het programma van volgend jaar.
Mijn voorstel, benoem 5 renners die je bij elke wedstrijd als achtergrondteam opstelt waar je 1 punt voor krijgt als je in de top 5 voorkomen. Daarnaast per wedstrijd 5 renners benoemen volgens het bestaande systeem
eea in het kader van het proefballon systeem
true, en er zitten nogal wat haken en ogen aan natuurlijk maar het was ook meer bedoeld om een disussie te laten ontbranden om de prono van volgend seizoen nog beter te maken (als dat al kan)quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:12 schreef placebeau het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, maar zo maak je het mij wel heel lastig
Had ik zelf ook al voorgeteldquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:31 schreef Hedgehog het volgende:
placebeau, held![]()
Om het beter te maken moeten de grote rondes minder zwaar tellen. Klein voorbeeldje: ik had in de afgelopen tour de france, Armstrong op 2 en Basso op 1. Klein verschil met de werkelijke uitslag, maar het scheelt (5+7)*2 - (2+2)*2 = 16 punten! met de vele mensen die dat wel goed hadden. Naar mijn mening iets te zwaar dus.
Ik vind wel dat de 3 grote rondes het belangrijkst zijn, maar misschien dat we dat op een andere manier mee kunnen wegen. Door bijvoorbeeld daar ook de winnaar van het bergklassement, sprintklassement, jongerenklassement en ploegenklassement te voorspellen. Of iets in die richting. Hoe maakt me niet zoveel uit, als die dubbele punten telling maar verdwijnd
quote:En de ronde van Polen moet er dit jaar in!
behalve de dubbele punten. de rest vind k goed zo, doorzichtig. Anders wordt t alleen maar ingewikkelderquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor hetzelfde systeem voor volgend jaar, is perfect zo. (ook de dubbele punten voor de grote rondes)
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben voor hetzelfde systeem voor volgend jaar, is perfect zo. (ook de dubbele punten voor de grote rondes)
da's mooiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik wil in de Tour ook kunnen stemmen op de 1e uitvaller, rode lantaarn etc.
foto'squote:Op maandag 24 oktober 2005 22:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als jij die vrouw van me nog eens wil lenen moet je vooral zo doen.
check zn fotoboekquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |